BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lekker gedaan hoor gvd bruin wat doe je nog bij ons

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Marco12345
 Marco12345 - zondag 20 februari 2011 - 15:12   quote  deeplink  
Feyenoord heeft idd geen fatsoenlijke '10' Bruins komt het meest in de buurt maar zijn totaalpakket is niet goed genoeg voor het nivo van Feyenoord. Ben doodziek van deze wedstrijd omdat ik in de rust al wist dat we dit niet gingen winnen. Vandaag vond ik voor het eerst ook de wissels van Been onbegrijpelijk. ADO speelde 1 op 1 dan moet je geen verdedigende wissel (Fer voor WIjnaldum) toepassen en als je moet knokken om de 1-2 vast te houden dan wissel je Meeuwis niet voor Bruins. Ik ben er schijtziek van!
piet de paler
 piet de paler - zondag 20 februari 2011 - 15:13   quote  deeplink  
wie dan
MMM
 MMM - zondag 20 februari 2011 - 15:13   quote  deeplink  
Hadouir was weer genieten overigens gisteren.. En transfervrij?
Els
 Els - zondag 20 februari 2011 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 14:38 schreef kale co het volgende:

[..]

heel de wedstrijd ben je beter 1 tegendoelpunt en we gaan weer stoppen met voetballen
Had ik prima gevonden, als ze dan maar de boel op slot hadden gegooid. Maar dat beheersen we blijkbaar nog niet. Het breekt je tegen Twente en nu tegen ADO op. Uiteindelijk ben ik blij met dat punt, ik (en jij ws ook) had er vooraf voor getekend. Zo goed zijn de resultaten uberhaupt, en zeker buitenshuis niet. Ik had ws anders gewisseld, maar ik ben geen trainer.
piet de paler
 piet de paler - zondag 20 februari 2011 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 15:16 schreef Els het volgende:

[..]

Had ik prima gevonden, als ze dan maar de boel op slot hadden gegooid. Maar dat beheersen we blijkbaar nog niet. Het breekt je tegen Twente en nu tegen ADO op. Uiteindelijk ben ik blij met dat punt, ik (en jij ws ook) had er vooraf voor getekend. Zo goed zijn de resultaten uberhaupt, en zeker buitenshuis niet. Ik had ws anders gewisseld, maar ik ben geen trainer.
We hebben gewoon geen betere spelers dus als en of tellen niet mee 2-2 helaas maar bhet had erger gekund toch
meijerop1
 meijerop1 - zondag 20 februari 2011 - 15:41   quote  deeplink  
Wat is gezeik. Jules de Korte had nog kunnen "zien"dat Wijnaldum nu al de 5e wedstrijd achtereen als een natte dweil speelde. In zijn vorm zie ik veel liever Fer of Bruins op die positie...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 februari 2011 - 15:58   quote  deeplink  
Wat een asociale topic-titel!

Een slot er op!
kale co
 kale co - zondag 20 februari 2011 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 15:58 schreef FR-Henk het volgende:
Wat een asociale topic-titel!

Een slot er op!
nou weer aso je zit niet op sjoelen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 februari 2011 - 17:38   quote  deeplink  
hahahahaha
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 februari 2011 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 17:35 schreef kale co het volgende:

[..]

nou weer aso je zit niet op sjoelen
Klopt, die schijven gooi ik liever.

Maar om Bruins zó af te serveren....
kale co
 kale co - zondag 20 februari 2011 - 17:43   quote  deeplink  
kom op henk 2 jaar kansen gehad ! hoor lijkt wel een student
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 februari 2011 - 17:44   quote  deeplink  
hahahahahahahaha Jappie vs Bruins!!

jappie jappie
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 februari 2011 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 17:43 schreef kale co het volgende:
kom op henk 2 jaar kansen gehad ! hoor lijkt wel een student
Bruins is in huidige situatie nuttige wisselspeler. Meer niet, nee. Maar hoeft niet meteen op te rotten.
kale co
 kale co - zondag 20 februari 2011 - 17:48   quote  deeplink  
nee gewoon verkopen voor hem ook beter
MMM
 MMM - zondag 20 februari 2011 - 17:52   quote  deeplink  
Z'n contract loopt gelukkig af.
de.fan
 de.fan - zondag 20 februari 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 14:37 schreef Els het volgende:

[..]

Jij haalt vandaag ook niet je normale niveau, zeg.
Ja Els sta ik toch niet alleen in mijn mening
kale co
 kale co - zondag 20 februari 2011 - 17:53   quote  deeplink  
hij red het niet op deze manier
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 20 februari 2011 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 14:33 schreef craven het volgende:
wijnaldum was anders echt slecht
Speelde een hele constante wedstrijd, speelt al een heel constant seizoen. Biseswar zie je weer beter worden, Gini nog niet.
de.fan
 de.fan - zondag 20 februari 2011 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 14:38 schreef MelvinFR het volgende:
ondanks de wedstrijd toch nog de fout bij Bruins proberen te leggen. Jullie moeten je schamen !
De Cler, Swerts, Wijnaldum, spelen een draak van een wedstrijd. Vlaar maakt fout op fout, Castaignos mist grote kansen. Hoe kun je dan nu Bruins de schuld geven, hij heeft verdomme 10 minuten gespeeld !!!
Dat is heel simpel met Bruins erbij speel je met anderhalve speler minder!! Dan kom je bijna 2 man tekort!! Dat zal ik even voor de leken uitleggen: Als Bruins mee speel heb je al 1 man minder. En aan die halve kom ik omdat de rest van het elftal daarvoor moet werken......
Dus daarom ben ik Bruins liever kwijt dan rijk
kale co
 kale co - zondag 20 februari 2011 - 17:56   quote  deeplink  
ik zie 2 wedstrijden van marcel meeuwis die is beter ook kwa inzet!
de.fan
 de.fan - zondag 20 februari 2011 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 14:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik had Wijnaldum na 25minuten gewisseld voor Bruins.
sterker nog als ik Been was zet ik Bruins volgende week in de basis en wijnaldum op de bank.
veel meer rendement.
Zullen we zien dat we de boot in gaan tegen FC Groningen met Bruins. Even een voorspelling als ie mee doe he
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 20 februari 2011 - 17:58   quote  deeplink  
Het valt mij op dat sinds januari er pas tegendoelpunten vallen op het moment dat Been voor het eerst gewisseld heeft.
Ik geef vandaag Fer & Bruins de schuld niet maar ik vond het gewoon opvallend dat Fer net 2 minuten in het veld staat en er valt een tegendoelpunt.
En dat was bij Bruins hetzelfde.
Het licht niet aan de invallende spelers maar ik vind het gewoon opvallen
de.fan
 de.fan - zondag 20 februari 2011 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 14:54 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Biseswar als middenvelder. Hahahahahahahahaha
Ja lijkt mij ook niks
de.fan
 de.fan - zondag 20 februari 2011 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 14:55 schreef Vakkie Q het volgende:
Wat kan Bruins hier nou aan doen sukkels.
Luc had die 0-3 er in moeten schieten en dan is er niks aan de hand.
Het valt nog mee dat hier niet de schuld aan Mulder wordt gegeven.
2-2 bij ADO had ik van tevoren voor getekend maar achteraf te weinig gekregen.
Het zit gewoon niet mee en leg je daar nou maar bij neer.
Als die bal op de lat in de laatste minuut er in gaat Lult iedereen weer anders en niemand heb het over Bruins.
Of Feyenoord nu wint,gelijk speelt of verlies Bruins vind ik al helemaal niks!! Al speelt ie de sterren van de hemel
kale co
 kale co - zondag 20 februari 2011 - 18:01   quote  deeplink  
dit had gewoon 3 punten moeten zijn met of zonder bruins dit is mentaliteit/ maar ook zeker opdracht vanaf de kant dus tactiek is k.t
de.fan
 de.fan - zondag 20 februari 2011 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 15:01 schreef KKL het volgende:
Heerlijke wedstrijd gezien met een bij vlagen uitstekend Feyenoord.

Het probleem bij ons elftal is de nummer 10 plaats.
wijnaldum doet het echt ondermaats op die plek.
Hij heeft in de wedstrijd zeker 15 keer de kans gekregen om aanvallend een goed vervolg aan te geven en om spelers alleen voor doel te zetten.

Hij ziet het NIET!

Met een goed nummer 10 (Hadouir of Schöne) hadden we zeker 12 punten meer gehad.

Dat Bruins erin kwam was logisch.
Iemand die rustig aan de bal is en spelers wel vrij voor de goal kan zetten.

Ik ben trots op mijn Feyenoord en dit geeft heel veel vertrouwen voor de toekomst!
Daar ben ik het met jou eens, een goeie nummer 10 hebben we nodig ja. En dan is Lasse Schöne zeker goeie
kansenbenutter
 kansenbenutter - zondag 20 februari 2011 - 18:03   quote  deeplink  
balen dat ze zn contract willen verlengen.
maar als volgend jaar hadouir komt en bruins met het elftal meegroeit kan hij nog best van waarde zijn.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 20 februari 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 18:00 schreef de.fan het volgende:

[..]

Of Feyenoord nu wint,gelijk speelt of verlies Bruins vind ik al helemaal niks!! Al speelt ie de sterren van de hemel
Dus mocht bruins volgende week in de basis starten en 2 doelpunten maken en 2 assists geven en 5 ballen van de doellijn afkoppen bij corners en vrije trappen dan had die volgens jou nog steeds niet in het veld mogen staan?
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 20 februari 2011 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 18:01 schreef kale co het volgende:
dit had gewoon 3 punten moeten zijn met of zonder bruins dit is mentaliteit/ maar ook zeker opdracht vanaf de kant dus tactiek is k.t
Idd,
Eerste helft krijg Vlaar de opdracht om veel naar voren te lopen en te spelen. En de hele eerste helft was er niks ergs aan de hand.
Maar Been staat met 2-0 voor dus zegt die in de rust tegen Ron dat die achterin moet blijven staan waardoor feyenoord in principe een man minder had op het middenveld met pressie spelen.
Dus ADO had veel meer ruimte om op te komen omdat vlaar niet meer naar voren mocht drukken.
Maximus
 Maximus - zondag 20 februari 2011 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 18:00 schreef de.fan het volgende:

[..]

Of Feyenoord nu wint,gelijk speelt of verlies Bruins vind ik al helemaal niks!! Al speelt ie de sterren van de hemel
Kijk NEPLUL!!! Dit ene zinnetje is voor mij gewoon genoeg bewijs dat JIJ een enorm dom paard bent met oogkleppen op. Dit slaat echt als een lul op een drumstel! Je bent gewoon een heel naar ventje dat m dus NIET afbrand om zn kwaliteiten. Ook al speelt ie de sterren van de hemel magt ie van jou nog oppleuren? Wat JIJ vindt hebben we hier op t forum helemaal géén oog voor! De manier van discussie voeren wel. Wat JIJ aan iq in je pan heb kan echt niet veel wezen...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 20 februari 2011 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 17:44 schreef Leon FR1908 het volgende:
hahahahahahahaha Jappie vs Bruins!!

jappie jappie
dat win ik met gemak!!!;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 februari 2011 - 18:44   quote  deeplink  
hahahahahahaha
kale co
 kale co - zondag 20 februari 2011 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 18:07 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Idd,
Eerste helft krijg Vlaar de opdracht om veel naar voren te lopen en te spelen. En de hele eerste helft was er niks ergs aan de hand.
Maar Been staat met 2-0 voor dus zegt die in de rust tegen Ron dat die achterin moet blijven staan waardoor feyenoord in principe een man minder had op het middenveld met pressie spelen.
Dus ADO had veel meer ruimte om op te komen omdat vlaar niet meer naar voren mocht drukken.
idd aanvallend zijn we beter we kunnen achterin geen rust bewaren allemaal paniek!plus dat die 0-3 erin mot natuurlijk
JanM
 JanM - zondag 20 februari 2011 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 18:55 schreef kale co het volgende:

[..]

idd aanvallend zijn we beter we kunnen achterin geen rust bewaren allemaal paniek!plus dat die 0-3 erin mot natuurlijk
En DUS heeft het geen fuck met Bruins te maken. Die valt in als Feyenoord de wedstrijd al lang beslist had moeten hebben. Heb vandaag al enkele malen gevraagd wie dan i.p.v. Bruins, maar daarop heeft niemand een antwoord. Ja Mokotjo, maar die zit op de tribune dus KAN niet invallen. Bruins mag wat mij betreft in de basis tegen Groningen en Wijnaldum mag dan op de bank/tribune eens nadenken over zijn zeer matige spel van de afgelopen weken/maanden.
hotjumper
 hotjumper - maandag 21 februari 2011 - 06:24   quote  deeplink  
4-1 Bruins in de Basis
4x Castaignos
Els
 Els - maandag 21 februari 2011 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 17:52 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ja Els sta ik toch niet alleen in mijn mening
Nee, de, dat heb ik ook nooit beweerd. Maar wat jij een mening vindt, vind ik een schreeuwerige asociale diskwalificatie van een eigen speler. Uiteraard zijn er mensen voor of tegen een bepaalde speler, geen probleem mee. Maar helaas zijn er ook een aantal die zich net als jij verlagen tot onnodig kwetstende en denigrerende opmerkingen, alleen maar omdat ze van mening zijn dat hun liefde voor Feyenoord hen dit recht geeft.
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - maandag 21 februari 2011 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 14:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik had Wijnaldum na 25minuten gewisseld voor Bruins.
sterker nog als ik Been was zet ik Bruins volgende week in de basis en wijnaldum op de bank.
veel meer rendement.
+1
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - maandag 21 februari 2011 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 14:55 schreef Vakkie Q het volgende:
Wat kan Bruins hier nou aan doen sukkels.
Luc had die 0-3 er in moeten schieten en dan is er niks aan de hand.
Het valt nog mee dat hier niet de schuld aan Mulder wordt gegeven.
2-2 bij ADO had ik van tevoren voor getekend maar achteraf te weinig gekregen.
Het zit gewoon niet mee en leg je daar nou maar bij neer.
Als die bal op de lat in de laatste minuut er in gaat Lult iedereen weer anders en niemand heb het over Bruins.
Ook bij 0-2 had de boel op slot gemoeten. Verder helemaal eens met je
Pietje1
 Pietje1 - maandag 21 februari 2011 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 18:01 schreef kale co het volgende:
dit had gewoon 3 punten moeten zijn met of zonder bruins dit is mentaliteit/ maar ook zeker opdracht vanaf de kant dus tactiek is k.t
Co, de 2 doelpunten kun je onmogelijk wijten aan Bruins. Jij bent, nu het veld spel stukken beter is dan vorig kalender jaar, ineens ontzettend negatief. Daarvoor, toen het eigenlijk veel slechter ging bleef jij altijd positief. Wat is er gebeurd?
Milo
 Milo - maandag 21 februari 2011 - 09:55   quote  deeplink  
winnen doe je met z'n elven en verliezen ook!!!!!!!!!!!! maar het was gister gelijk was weer ff genieten! zonde dat het 2-2 werd, maar ik heb vertrouwen voor volgende week!
de flh
 de flh - maandag 21 februari 2011 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 14:34 schreef Stylzz het volgende:
Prima teamprestatie.
Tekort gekregen. Jammer.
Precies. Volgende keer beter!
craven
 craven - maandag 21 februari 2011 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 09:55 schreef Milo het volgende:
winnen doe je met z'n elven en verliezen ook!!!!!!!!!!!! maar het was gister gelijk was weer ff genieten! zonde dat het 2-2 werd, maar ik heb vertrouwen voor volgende week!
eens
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 februari 2011 - 13:01   quote  deeplink  
+2
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 21 februari 2011 - 13:01   quote  deeplink  
+3
Vakkie Q
 Vakkie Q - maandag 21 februari 2011 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 08:52 schreef vakkieQkeleku het volgende:

[..]

Ook bij 0-2 had de boel op slot gemoeten. Verder helemaal eens met je
Ja op slot met die wedstrijd is voor Feyenoord nog al lastig.
Als iedereen achteruit gaat lopen wordt het alleen maar moeilijker.
Verdedigen van een voorsprong gaat niet door achteruit lopen want de aanval is de beste verdediging.
Bahia had er bij gekund maar dan had ADO nog meer gelegenheid gehad om aan te vallen.
Het is en blijft een lastig verhaal als je de wedstrijd niet op slot gooit door 0-3 te maken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 februari 2011 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 13:08 schreef Vakkie Q het volgende:

[..]

Ja op slot met die wedstrijd is voor Feyenoord nog al lastig.
Als iedereen achteruit gaat lopen wordt het alleen maar moeilijker.
Verdedigen van een voorsprong gaat niet door achteruit lopen want de aanval is de beste verdediging.
Bahia had er bij gekund maar dan had ADO nog meer gelegenheid gehad om aan te vallen.
Het is en blijft een lastig verhaal als je de wedstrijd niet op slot gooit door 0-3 te maken.
http://www.slotenmakerrotterdam.nl/
de.fan
 de.fan - maandag 21 februari 2011 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 18:04 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Dus mocht bruins volgende week in de basis starten en 2 doelpunten maken en 2 assists geven en 5 ballen van de doellijn afkoppen bij corners en vrije trappen dan had die volgens jou nog steeds niet in het veld mogen staan?
Ja dat klopt helemaal, ik heb het helemaal gehad met bruins
de.fan
 de.fan - maandag 21 februari 2011 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 18:12 schreef Maximus het volgende:

[..]

Kijk NEPLUL!!! Dit ene zinnetje is voor mij gewoon genoeg bewijs dat JIJ een enorm dom paard bent met oogkleppen op. Dit slaat echt als een lul op een drumstel! Je bent gewoon een heel naar ventje dat m dus NIET afbrand om zn kwaliteiten. Ook al speelt ie de sterren van de hemel magt ie van jou nog oppleuren? Wat JIJ vindt hebben we hier op t forum helemaal géén oog voor! De manier van discussie voeren wel. Wat JIJ aan iq in je pan heb kan echt niet veel wezen...
Ik vind hem gewoon drie keer niks ....... ik heb Bruins nooit gemogen als voetballer
hotjumper
 hotjumper - maandag 21 februari 2011 - 16:58   quote  deeplink  
Dan zou ik lekker FIFA 11 kopen als ik jou was, met een beetje oefenen win je alles.
JanM
 JanM - maandag 21 februari 2011 - 17:15   quote  deeplink  
Tijd voor een slotje?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lekker gedaan hoor gvd bruin wat doe je nog bij ons









0.0066919