BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lekker gedaan hoor gvd bruin wat doe je nog bij ons

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Milo
 Milo - dinsdag 22 februari 2011 - 10:01   quote  deeplink  
goedplan!
Maximus
 Maximus - dinsdag 22 februari 2011 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 16:58 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ik vind hem gewoon drie keer niks ....... ik heb Bruins nooit gemogen als voetballer
En ik vind jou helemaal niks! Een beetje roepen van die is niks en dat is kut kan ieder kind van 4 ook wel. Altijd hetzelfde geblaat met jou. Wat er NU staat moet je NU achter staan! Is dat nou zo moeilijk? Je begrijpt het niet of je bent zo ongelooflijk simpel dat je het niet wilt doorzien... zal het laatste wel wezen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 februari 2011 door Maximus --
JanM
 JanM - dinsdag 22 februari 2011 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 10:05 schreef Maximus het volgende:

[..]

En ik vind jou helemaal niks! Een beetje roepen van die is niks en dat is kut kan ieder kind van 4 ook wel. Altijd hetzelfde geblaat met jou. Wat er NU staat moet je NU achter staan! Is dat nou zo moeilijk? Je begrijpt het niet of je bent zo ongelooflijk simpel dat je het niet wilt doorzien... zal het laatste wel wezen...
Maakt niet uit: de.fan, MMM en Geboren in Rotterdam hebben inmiddels een eigen forum: forum.nepsupporters.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 februari 2011 door JanM --
MMM
 MMM - dinsdag 22 februari 2011 - 10:39   quote  deeplink  
O heb je hem weer, onze teletekstsupporter.. Ik ben een echte supporter, hou van mijn club en zit er zondag gewoon weer.

Snap ook niet dat je in ELK topic over mij moet beginnen, je denkt volgens mij 24/7 aan me. Zoek eens hulp..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 22 februari 2011 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 10:39 schreef MMM het volgende:
O heb je hem weer, onze teletekstsupporter.. Ik ben een echte supporter, hou van mijn club en zit er zondag gewoon weer.

Snap ook niet dat je in ELK topic over mij moet beginnen, je denkt volgens mij 24/7 aan me. Zoek eens hulp..
+1
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 22 februari 2011 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 10:39 schreef MMM het volgende:
O heb je hem weer, onze teletekstsupporter.. Ik ben een echte supporter, hou van mijn club en zit er zondag gewoon weer.

Snap ook niet dat je in ELK topic over mij moet beginnen, je denkt volgens mij 24/7 aan me. Zoek eens hulp..
Misschien moeten jullie elkaar gewoon eens met rust laten, niet mee ageren en niet meer reageren.
JanM
 JanM - dinsdag 22 februari 2011 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 10:39 schreef MMM het volgende:
O heb je hem weer, onze teletekstsupporter.. Ik ben een echte supporter, hou van mijn club en zit er zondag gewoon weer.

Snap ook niet dat je in ELK topic over mij moet beginnen, je denkt volgens mij 24/7 aan me. Zoek eens hulp..
Misschien zien we elkaar wel dan! Neem je wel je witte zakdoekje mee?
MMM
 MMM - dinsdag 22 februari 2011 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 10:44 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Misschien moeten jullie elkaar gewoon eens met rust laten, niet mee ageren en niet meer reageren.
Dat lijkt me een goed idee.

Als laatste wil ik zeggen: Nee ik neem geen witte zakdoekjes mee en ik fluit spelers ook NOOIT uit. Schelden dan weer wel, maar dat is meer frustratie.
JanM
 JanM - dinsdag 22 februari 2011 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 10:56 schreef MMM het volgende:

[..]

Dat lijkt me een goed idee.

Als laatste wil ik zeggen: Nee ik neem geen witte zakdoekjes mee en ik fluit spelers ook NOOIT uit. Schelden dan weer wel, maar dat is meer frustratie.
Het is ongenuanceerd afbranden van eigen spelers en trainer en daar zal ik tegenin blijven gaan! Echte supporters steunen hun club onvoorwaardelijk!

Mulder///HELD!
Bruins///HELD!
Been///HELD!
MMM
 MMM - dinsdag 22 februari 2011 - 11:06   quote  deeplink  
Tuurlijk steun ik ze. Anders zou ik niet elke thuiswedstrijd naar de Kuip gaan, elke uitwedstrijd bekijken, dagelijks met mijn club bezig zijn en elk weekend/maandag er weer de pest in hebben.. Als ik ergens kritiek op heb, uit ik dat. Dit verander ik niet omdat jij dat wil.

Ik weet van mezelf dat ik een echte supporter ben en dat ik altijd zal blijven gaan, zelfs als we in de JL zouden spelen. Wat gelukkig niet gebeurd.
Maximus
 Maximus - dinsdag 22 februari 2011 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 11:06 schreef MMM het volgende:
Tuurlijk steun ik ze. Anders zou ik niet elke thuiswedstrijd naar de Kuip gaan, elke uitwedstrijd bekijken, dagelijks met mijn club bezig zijn en elk weekend/maandag er weer de pest in hebben.. Als ik ergens kritiek op heb, uit ik dat. Dit verander ik niet omdat jij dat wil.

Ik weet van mezelf dat ik een echte supporter ben en dat ik altijd zal blijven gaan, zelfs als we in de JL zouden spelen. Wat gelukkig niet gebeurd.
Respect!
JanM
 JanM - dinsdag 22 februari 2011 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 11:06 schreef MMM het volgende:
Tuurlijk steun ik ze. Anders zou ik niet elke thuiswedstrijd naar de Kuip gaan, elke uitwedstrijd bekijken, dagelijks met mijn club bezig zijn en elk weekend/maandag er weer de pest in hebben.. Als ik ergens kritiek op heb, uit ik dat. Dit verander ik niet omdat jij dat wil.

Ik weet van mezelf dat ik een echte supporter ben en dat ik altijd zal blijven gaan, zelfs als we in de JL zouden spelen. Wat gelukkig niet gebeurd.
Het is de toon die de muziek maakt. Kritiek uit ik ook, maar altijd onderbouwd. Dat is een groot verschil. Maar goed, wij gaan het toch nooit eens worden ...

Alhoewel: we zijn het eens dat we niet zullen degraderen. Dat dan weer wel! Vriend!
Maximus
 Maximus - dinsdag 22 februari 2011 - 11:15   quote  deeplink  
Om tonen te krijgen ben je instrumenten nodig... Als die instrumenten niet deugen zijn de tonen niks. Dus watbedoeloe?
JanM
 JanM - dinsdag 22 februari 2011 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 11:15 schreef Maximus het volgende:
Om tonen te krijgen ben je instrumenten nodig... Als die instrumenten niet deugen zijn de tonen niks. Dus watbedoeloe?
Die vraag stel je aan mij? Neem bijvoorbeeld alleen al de titel van dit topic:

"Lekker gedaan hoor gvd bruin wat doe je nog bij ons"

Daar druipt de negativiteit van af. Need I say more?
Milo
 Milo - dinsdag 22 februari 2011 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 11:43 schreef JanM het volgende:

[..]

Die vraag stel je aan mij? Neem bijvoorbeeld alleen al de titel van dit topic:

"Lekker gedaan hoor gvd bruin wat doe je nog bij ons"

Daar druipt de negativiteit van af. Need I say more?
100% mee eens!
Maximus
 Maximus - dinsdag 22 februari 2011 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 11:43 schreef JanM het volgende:

[..]

Die vraag stel je aan mij? Neem bijvoorbeeld alleen al de titel van dit topic:

"Lekker gedaan hoor gvd bruin wat doe je nog bij ons"

Daar druipt de negativiteit van af. Need I say more?
Geef alleen maar aan dat die vergelijking van jou op stront slaat. Niet meer niet minder.
Ben het ook niet eens met de titel. Was je al wel achter toch.
JanM
 JanM - dinsdag 22 februari 2011 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 11:56 schreef Maximus het volgende:

[..]

Geef alleen maar aan dat die vergelijking van jou op stront slaat. Niet meer niet minder.
Ben het ook niet eens met de titel. Was je al wel achter toch.
"Het is de toon die de muziek maakt" is een spreekwoord! Wikipedia zegt daarover:

Het is de toon die de muziek maakt.
Het gaat om de manier waarop iets gezegd wordt.
Uit het Frans: "C'est le ton qui fait la musique"
In het Duits: "Der Ton macht die Musik."
Maximus
 Maximus - dinsdag 22 februari 2011 - 12:07   quote  deeplink  
Wat interesseert mij dat nou wat daar staat! Hoge bomen vangen veel wind is ook een spreekwoord. Het is net schaken hier Janm... soms moet je een paar zetten vooruit denken...
craven
 craven - dinsdag 22 februari 2011 - 12:09   quote  deeplink  
wtf is dit allemaal...
JanM
 JanM - dinsdag 22 februari 2011 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 12:07 schreef Maximus het volgende:
Wat interesseert mij dat nou wat daar staat! Hoge bomen vangen veel wind is ook een spreekwoord. Het is net schaken hier Janm... soms moet je een paar zetten vooruit denken...
Jij begint erover hahaha. OK, we gaan het weer over Feyenoord hebben! En wel in positieve zin! Zondag pakken we 3 punten! Zo beter?
Milo
 Milo - dinsdag 22 februari 2011 - 12:28   quote  deeplink  
HOMO'S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JanM
 JanM - dinsdag 22 februari 2011 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 12:28 schreef Milo het volgende:
HOMO'S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Whahahahahaha
el triste
 el triste - dinsdag 22 februari 2011 - 13:14   quote  deeplink  
exit mario please

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 februari 2011 door el triste --
JanM
 JanM - dinsdag 22 februari 2011 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 13:14 schreef el triste het volgende:
exit mario please
En ook jou verwijs ik graag naar forum.nepsupporters.nl!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 22 februari 2011 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 10:39 schreef MMM het volgende:
O heb je hem weer, onze teletekstsupporter.. Ik ben een echte supporter, hou van mijn club en zit er zondag gewoon weer.

Snap ook niet dat je in ELK topic over mij moet beginnen, je denkt volgens mij 24/7 aan me. Zoek eens hulp..
dit verhaal gaat over MMM en JanM(stan) he`s biggest FAN........!!!!



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 februari 2011 door Leon FR1908 --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 februari 2011 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 14:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

dit verhaal gaat over MMM en JanM(stan) he`s biggest FAN........!!!!

[ filmpje ]
Deze bedoel je?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 22 februari 2011 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 14:58 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Deze bedoel je?
[ filmpje ]
nee ,of ja ,of allebij
JanM
 JanM - dinsdag 22 februari 2011 - 15:14   quote  deeplink  
Omdat ik hem voor Valentijn een paardel*l wilde sturen? Ik heb zijn adres niet hè. Maar ik neem zondag wel witte zakdoekjes voor hem mee, misschien zie ik iemand in een Babovic-shirtje, dan weet ik aan wie ik ze moet geven!
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 22 februari 2011 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 15:14 schreef JanM het volgende:
Omdat ik hem voor Valentijn een paardel*l wilde sturen? Ik heb zijn adres niet hè. Maar ik neem zondag wel witte zakdoekjes voor hem mee, misschien zie ik iemand in een Babovic-shirtje, dan weet ik aan wie ik ze moet geven!
Jan, in de hoek!!! Zie mijn eerdere post. Laat elkaar met rust of ik haal het spaans rietje tevoorschijn. Potverdikkeme nog aan toe!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 22 februari 2011 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 16:18 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Jan, in de hoek!!! Zie mijn eerdere post. Laat elkaar met rust of ik haal het spaans rietje tevoorschijn. Potverdikkeme nog aan toe!
+1
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 22 februari 2011 - 17:01   quote  deeplink  
BRUINS ROT OP!!!
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 22 februari 2011 - 17:08   quote  deeplink  
Bruins///Held!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 22 februari 2011 - 17:10   quote  deeplink  
@ Pietje1

Dement???
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 22 februari 2011 - 17:11   quote  deeplink  
Nee, recalcitrant.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 22 februari 2011 - 17:18   quote  deeplink  
Vooruit dan!
Zeker weten dat de jaren niet gaan tellen??
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 22 februari 2011 - 18:10   quote  deeplink  
Lees dat Bram en Freek weer met elkaar bezig waren?
Wtje
 Wtje - dinsdag 22 februari 2011 - 18:26   quote  deeplink  
Zet die Wijnaldum maar mooi op de tribune. Wat een drama is dat zeg. Wegwezen!!!!!
de.fan
 de.fan - dinsdag 22 februari 2011 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 14:07 schreef JanM het volgende:

[..]

En ook jou verwijs ik graag naar forum.nepsupporters.nl!
Helaas ben jij in mijn ogen een nep supporter. Wie blijft nou een speler steunen die elke keer weer bewijs dat ie niet geschikt is!! Tja dat is een meningsverschil....
De een blijft steunen en een ander kraakt hem tot op de bodem af!!
En dat jij het daar niet mee eens ben, zou dan betekenen dat ik een nep supporter ben??
Ik ben gewoon eerlijk naar mijn eigen toe wat betreft spelers en trainers. Spelers en trainers die ik niet zie zitten hoef ik niet te steunen. Als ik op mijn werk een mening heb dan draai ik hem ook niet om omdat het een ander beter uit kom! Zal ik van mijn personeel ook niet verlangen. Gewoon eerlijk zijn naar je eigen toe. En dat kan goed of verkeerd uitpakken, maar je heb dan wel iets gedaan waar je volledig achter stond! Ik verlang van mijn personeel altijd dat zij hun eigen weg gaan en daarna verantwoording afleggen. Ik wil absoluut geen 'ja'knikkers willen hebben omdat ik toevallig de baas ben!
En dat weet mijn personeel gelukkig maar al te goed. Ja en dan kan er ook wel eens iets mis gaan. En verantwoording afleggen doen we gelukkig altijd of de transactie nu goed of verkeerd afloopt. Kijk kontlikkers hou ik niet van net zoals iemand die haantje de voorste wil zijn. Dat zijn bij mij de eerste die ik de deur weer uit stuur. Ik weet gauw genoeg of iemand rendeert binnen zijn kunnen. Wij laten iedereen in hun eigen waardes. Dus tot slot:
Als ik inderdaad de baas in de kuip zou zijn dan was Been allang ontslagen. Dat zou bij mij puur een ontslag om de reden dat er geen of weinig progressie wordt geboekt. Bij mij is het wel zo dat iedereen de kans krijg maar dat er binnen anderhalf jaar wel resultaten geboekt moeten worden hoe minimaal deze dan ook zijn! En hoe klein we ook zijn begonnen nu zitten we met een kantoor waar momenteel 183 mensen werken en dat in 7,5 jaar tijd toen we zijn begonnen met 4 mensen! Doen we het toch goed lijkt me......
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 22 februari 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 19:49 schreef de.fan het volgende:

[..]

Helaas ben jij in mijn ogen een nep supporter. Wie blijft nou een speler steunen die elke keer weer bewijs dat ie niet geschikt is!!
jaja..........................
fernadez
 fernadez - dinsdag 22 februari 2011 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 14:56 schreef Hardmart het volgende:

[..]

Als je geen verstand van voetbal hebt,wil je dan hier niets schrijven.

Vlaar heeft een bere patij gespeeld.
heb jij een andere wedstrijd gezien dan de rest van de wereld?
rot op joh.
fernadez
 fernadez - dinsdag 22 februari 2011 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 17:53 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Speelde een hele constante wedstrijd, speelt al een heel constant seizoen. Biseswar zie je weer beter worden, Gini nog niet.
ja constant slecht ja
JanM
 JanM - dinsdag 22 februari 2011 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 19:49 schreef de.fan het volgende:

[..]

Helaas ben jij in mijn ogen een nep supporter. Wie blijft nou een speler steunen die elke keer weer bewijs dat ie niet geschikt is!! Tja dat is een meningsverschil....
De een blijft steunen en een ander kraakt hem tot op de bodem af!!
En dat jij het daar niet mee eens ben, zou dan betekenen dat ik een nep supporter ben??
Ik ben gewoon eerlijk naar mijn eigen toe wat betreft spelers en trainers. Spelers en trainers die ik niet zie zitten hoef ik niet te steunen. Als ik op mijn werk een mening heb dan draai ik hem ook niet om omdat het een ander beter uit kom! Zal ik van mijn personeel ook niet verlangen. Gewoon eerlijk zijn naar je eigen toe. En dat kan goed of verkeerd uitpakken, maar je heb dan wel iets gedaan waar je volledig achter stond! Ik verlang van mijn personeel altijd dat zij hun eigen weg gaan en daarna verantwoording afleggen. Ik wil absoluut geen 'ja'knikkers willen hebben omdat ik toevallig de baas ben!
En dat weet mijn personeel gelukkig maar al te goed. Ja en dan kan er ook wel eens iets mis gaan. En verantwoording afleggen doen we gelukkig altijd of de transactie nu goed of verkeerd afloopt. Kijk kontlikkers hou ik niet van net zoals iemand die haantje de voorste wil zijn. Dat zijn bij mij de eerste die ik de deur weer uit stuur. Ik weet gauw genoeg of iemand rendeert binnen zijn kunnen. Wij laten iedereen in hun eigen waardes. Dus tot slot:
Als ik inderdaad de baas in de kuip zou zijn dan was Been allang ontslagen. Dat zou bij mij puur een ontslag om de reden dat er geen of weinig progressie wordt geboekt. Bij mij is het wel zo dat iedereen de kans krijg maar dat er binnen anderhalf jaar wel resultaten geboekt moeten worden hoe minimaal deze dan ook zijn! En hoe klein we ook zijn begonnen nu zitten we met een kantoor waar momenteel 183 mensen werken en dat in 7,5 jaar tijd toen we zijn begonnen met 4 mensen! Doen we het toch goed lijkt me......
Wil jij geen trainer worden van Feyenoord? Dan staan we als ik je goed begrijp volgend jaar op de Coolsingel! Echte supporters steunen hun club, spelers en trainer door dik en dun!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 februari 2011 - 20:47   quote  deeplink  
*gaap*
de.fan
 de.fan - dinsdag 22 februari 2011 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 20:44 schreef JanM het volgende:

[..]

Wil jij geen trainer worden van Feyenoord? Dan staan we als ik je goed begrijp volgend jaar op de Coolsingel! Echte supporters steunen hun club, spelers en trainer door dik en dun!
Dat zou ik best willen doen maar een garantie voor de coolsingel is het niet! Maar ik weet wel wanneer ik mijn conclusies moet trekken als er geen vooruitgang wordt geboekt binnen een bepaalde termijn!! En ik steun de club altijd door dik en dun. Alleen met spelers en trainers heb ik soms moeite ja. Vooral als er geen vooruitgang zichtbaar is..............
Dan hou het voor mij een keer op, ja en daar verschil ik van mening over met jullie!!
sevillana
 sevillana - dinsdag 22 februari 2011 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 19:56 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

jaja..........................
tsja
cato
 cato - dinsdag 22 februari 2011 - 21:43   quote  deeplink  
bruins heeft echt al zijn krediet verspeeld dus opzouten met die gast dat gaat m nooit meer worden
sevillana
 sevillana - dinsdag 22 februari 2011 - 21:50   quote  deeplink  
en nog een deelnemer voor het grote de.fan forum
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 23 februari 2011 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 19:49 schreef de.fan het volgende:

[..]

..........Als ik inderdaad de baas in de kuip zou zijn dan was Been allang ontslagen. Dat zou bij mij puur een ontslag om de reden dat er geen of weinig progressie wordt geboekt. Bij mij is het wel zo dat iedereen de kans krijg maar dat er binnen anderhalf jaar wel resultaten geboekt moeten worden hoe minimaal deze dan ook zijn! ......
Volgens deze redenatie vind je dat Mario dus moet blijven zitten. Vorig seizoen heeft ie nl. maximaal gepresteerd.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 23 februari 2011 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 17:18 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Vooruit dan!
Zeker weten dat de jaren niet gaan tellen??
ik ben gestopt met tellen dus als de jaren dat gaan doen is het goed.

Er is er hier nog een waar de jaren tellen... Als hij net zo oud is als de hoeveelheid woorden die hij misbruikt in zijn posts... Dan is hij 135 jaar ongeveer...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 februari 2011 door Pietje1 --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 23 februari 2011 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 19:49 schreef de.fan het volgende:

[..]

Helaas ben jij in mijn ogen een nep supporter. Wie blijft nou een speler steunen die elke keer weer bewijs dat ie niet geschikt is!! Tja dat is een meningsverschil....
De een blijft steunen en een ander kraakt hem tot op de bodem af!!
En dat jij het daar niet mee eens ben, zou dan betekenen dat ik een nep supporter ben??
Ik ben gewoon eerlijk naar mijn eigen toe wat betreft spelers en trainers. Spelers en trainers die ik niet zie zitten hoef ik niet te steunen. Als ik op mijn werk een mening heb dan draai ik hem ook niet om omdat het een ander beter uit kom! Zal ik van mijn personeel ook niet verlangen. Gewoon eerlijk zijn naar je eigen toe. En dat kan goed of verkeerd uitpakken, maar je heb dan wel iets gedaan waar je volledig achter stond! Ik verlang van mijn personeel altijd dat zij hun eigen weg gaan en daarna verantwoording afleggen. Ik wil absoluut geen 'ja'knikkers willen hebben omdat ik toevallig de baas ben!
En dat weet mijn personeel gelukkig maar al te goed. Ja en dan kan er ook wel eens iets mis gaan. En verantwoording afleggen doen we gelukkig altijd of de transactie nu goed of verkeerd afloopt. Kijk kontlikkers hou ik niet van net zoals iemand die haantje de voorste wil zijn. Dat zijn bij mij de eerste die ik de deur weer uit stuur. Ik weet gauw genoeg of iemand rendeert binnen zijn kunnen. Wij laten iedereen in hun eigen waardes. Dus tot slot:
Als ik inderdaad de baas in de kuip zou zijn dan was Been allang ontslagen. Dat zou bij mij puur een ontslag om de reden dat er geen of weinig progressie wordt geboekt. Bij mij is het wel zo dat iedereen de kans krijg maar dat er binnen anderhalf jaar wel resultaten geboekt moeten worden hoe minimaal deze dan ook zijn! En hoe klein we ook zijn begonnen nu zitten we met een kantoor waar momenteel 183 mensen werken en dat in 7,5 jaar tijd toen we zijn begonnen met 4 mensen! Doen we het toch goed lijkt me......
De allergrootste nepsupporter hier ben jij!!
Kansloze kerel!!
Ga lekker met je vrienden op het neuzenforum stom ouwehoeren!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lekker gedaan hoor gvd bruin wat doe je nog bij ons









0.0072820