BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lekker gedaan hoor gvd bruin wat doe je nog bij ons

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Maximus
 Maximus - zaterdag 26 februari 2011 - 23:58   quote  deeplink  
Volgende week flessen Azijn in de aanbieding... 3halen 4 betalen...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 27 februari 2011 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 23:48 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Doe niet zo idioot, man.
de.fan is Feyenoorder met een andere visie. Maar hij is Feyenoorder bovenal.
Zal jij toch ook wel eens met jouw maten hebben?
ik geloof dit niet,val van mijn stoel van verbazing,hoe kan je dit posten man.Heb je een vlaag van verstandsverbijstering.op elke topic wordt hij neergesabeld lul dit en lul dat,ik neem het oprecht voor hem op en jij post dit.....wat een paardelul ben jij
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 27 februari 2011 - 00:07   quote  deeplink  
Sorry henk bied mijn excusses aan
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 27 februari 2011 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 00:02 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

ik geloof dit niet,val van mijn stoel van verbazing,hoe kan je dit posten man.Heb je een vlaag van verstandsverbijstering.op elke topic wordt hij neergesabeld lul dit en lul dat,ik neem het oprecht voor hem op en jij post dit.....wat een paardelul ben jij
Als hij zijn sc nog had gehad of die met een hele goede reden had opgezegd had er niets aan de hand geweest.
Bij het Legioen zijn we nu eenmaal niet blij met weglopers!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 februari 2011 door Feyenoord till i die --
de.fan
 de.fan - zondag 27 februari 2011 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 20:14 schreef de.fan het volgende:

[..]

Vergassen dan maar? Denk je er zo over? Zielig mannetje ben je zelf met jou uitspraken.

Een beetje respect is wel op zijn plaats!!

Zal je blijkbaar wel niet kunnen , schandalig zo als jij over joden spreekt.............

Beste till i die,

Blijf jij nu eenmaal van alles wensen voor supporters die anders denken! Een schande ben jij en dat noemt zich helaas supporter van Feyenoord!!! Dat je zo iets durft te wensen....
Dit moet je eens lezen, dan weet je wat voor persoon je bent
Klop
 Klop - zondag 27 februari 2011 - 08:45   quote  deeplink  
Aardig niveau weer hiero on topic...........
de.fan
 de.fan - zondag 27 februari 2011 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 08:45 schreef Klop het volgende:
Aardig niveau weer hiero on topic...........
Dat klopt , erg genoeg als iemand je een grafjood noemt!

Een beetje respect is wel op zijn plaats , dat kan till i die blijkbaar niet opbrengen
Klop
 Klop - zondag 27 februari 2011 - 08:53   quote  deeplink  
Je heb gelijk de.fan!! Respect voor elkaar is denk ik als supporters onder elkaar wel een pre!

Maar laten we ons focussen op de pot van vanmiddag; bij winst gaan we weer een plaatsje omhoog en blijven we in de positieve flow. Ik heb een goed gevoel en zeg: Ryyooooooo
Els
 Els - zondag 27 februari 2011 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 23:28 schreef nemam-tiL het volgende:
de.fan forum lid van jaar 2010/2011

Eerlijk
standvastig
Je kunt ook doorslaan.
Els
 Els - zondag 27 februari 2011 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 23:41 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

waarom dan,?oh ja jij hebt de wijsheid in pacht
Nee, dat ben ik.
de.fan
 de.fan - zondag 27 februari 2011 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 09:49 schreef Els het volgende:

[..]

Je kunt ook doorslaan.
Vind jij het normaal als iemand een grafjood wordt genoemd??
Els
 Els - zondag 27 februari 2011 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 23:37 schreef nemam-tiL het volgende:
Door alle stormen en windvlagen blijft de fan stijf overeind.ik heb diep respect voor deze man,ondanks alles blijft hij zijn standtpunt verdedigen.Of jullie het er mee eens zijn of niet

de.fan//Held
Je kunt ook doorslaan.
Els
 Els - zondag 27 februari 2011 - 09:54   quote  deeplink  
Opvallend dat een ajaxied op dit forum de fan komt verdedigen....... Waarom zou dat toch zijn?
de.fan
 de.fan - zondag 27 februari 2011 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 09:54 schreef Els het volgende:
Opvallend dat een ajaxied op dit forum de fan komt verdedigen....... Waarom zou dat toch zijn?
Tja als jij het goed vind wat er gezegd wordt over joden dan ben je net zo laag gezakt als till i die!! En ik had jou toch echt wel wat hoger in geschat
Els
 Els - zondag 27 februari 2011 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 09:56 schreef de.fan het volgende:

[..]

Tja als jij het goed vind wat er gezegd wordt over joden dan ben je net zo laag gezakt als till i die!! En ik had jou toch echt wel wat hoger in geschat
Waar lees jij dat ik het goed vind wat er gezegd wordt over joden?
de.fan
 de.fan - zondag 27 februari 2011 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 10:06 schreef Els het volgende:

[..]

Waar lees jij dat ik het goed vind wat er gezegd wordt over joden?
Jij gaat er ook niet tegenin , dat is wat mij opvalt!! Zwijgen is goedkeuren ...
Els
 Els - zondag 27 februari 2011 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 10:23 schreef de.fan het volgende:

[..]

Jij gaat er ook niet tegenin , dat is wat mij opvalt!! Zwijgen is goedkeuren ...
Hele aparte manier van conclusies trekken heb jij. Maar bekijk het lekker joh, met je aanmatigende gedrag, je vervelende opstelling, je arrogante houding en je beschuldigende vingertje. Ik heb het gehad met jou.
hotjumper
 hotjumper - zondag 27 februari 2011 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 22:03 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

bij iedere andere club was hij allang exit,Been knuffelt zijn eigen club dood,zit geen power in die man
Mario beschermt zijn jonge spelers, das verstandig. Ik zou geen trainer weten die het in deze situatie beter had gedaan, ik ben namelijk vorig seizoen nog niet vergeten, jullie de Boer moet nog maar eens laten zien dat die het zover brengt.
hotjumper
 hotjumper - zondag 27 februari 2011 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 08:48 schreef de.fan het volgende:

[..]

Dat klopt , erg genoeg als iemand je een grafjood noemt!

Een beetje respect is wel op zijn plaats , dat kan till i die blijkbaar niet opbrengen
Dat je je daar druk om maakt.
Milooo13
 Milooo13 - zondag 27 februari 2011 - 10:36   quote  deeplink  
Ik snap al dat gezeik op Bruins niet. Let ff op de goede dingen die hij doet, als je alleen op slechte dingen gaat letten speelt iedereen bij feyenoord elke wedstrijd kut
hotjumper
 hotjumper - zondag 27 februari 2011 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 10:36 schreef Milooo13 het volgende:
Ik snap al dat gezeik op Bruins niet. Let ff op de goede dingen die hij doet, als je alleen op slechte dingen gaat letten speelt iedereen bij feyenoord elke wedstrijd kut
.
de.fan
 de.fan - zondag 27 februari 2011 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 10:29 schreef Els het volgende:

[..]

Hele aparte manier van conclusies trekken heb jij. Maar bekijk het lekker joh, met je aanmatigende gedrag, je vervelende opstelling, je arrogante houding en je beschuldigende vingertje. Ik heb het gehad met jou.
Hallo Els, dat moet je helemaal zelf weten maar ik hoeft mij door till i die geen grafjood te laten noemen!! Dat is gewoon een schande dat hij het zelfs durft te zeggen. En dan noemt till i die zich Feyenoord supporter. Daar wil ik mij niet eens aan optrekken aan zulke figuren.
de.fan
 de.fan - zondag 27 februari 2011 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 10:38 schreef hotjumper het volgende:

[..]

.
Die goeie dingen die je op 1 hand kan tellen? Ja als je daar tevreden mee ben dan moet je Bruins blijven steunen. Dat is dan een verschil van mening.
hotjumper
 hotjumper - zondag 27 februari 2011 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 10:48 schreef de.fan het volgende:

[..]

Hallo Els, dat moet je helemaal zelf weten maar ik hoeft mij door till i die geen grafjood te laten noemen!! Dat is gewoon een schande dat hij het zelfs durft te zeggen. En dan noemt till i die zich Feyenoord supporter. Daar wil ik mij niet eens aan optrekken aan zulke figuren.
En ik dacht dat jij niks tegen joden had? Waarom voel je je dan beledigd als iemand je een jood noemt?
hotjumper
 hotjumper - zondag 27 februari 2011 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 10:50 schreef de.fan het volgende:

[..]

Die goeie dingen die je op 1 hand kan tellen? Ja als je daar tevreden mee ben dan moet je Bruins blijven steunen. Dat is dan een verschil van mening.
Ik krijg het idee dat jij je tijdens een wedstrijd maar op 1 speler kan concentreren. Voor Bruins geldt hetzelfde als voor El Ahmadi, zonder een goed positie spel om zich heen worden ze niet optimaal benut.
de.fan
 de.fan - zondag 27 februari 2011 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 10:52 schreef hotjumper het volgende:

[..]

En ik dacht dat jij niks tegen joden had? Waarom voel je je dan beledigd als iemand je een jood noemt?
Ik heb het over de term 'grafjood' , als jij dat goed vind moet jij weten maar daar denk ik helaas anders over. Remember WO 1940-1945 Dus ik vind het al een schande als men dat woord gebruikt. Dan ben je voor mij een 'loser' .
Grafjood gebruikt je niet als je een beetje respect heb voor de doden van de tweede wereld oorlog. En daar kan ik mij dan over op winden ja! En dan moet till i die zich schamen dat hij zich Feyenoord supporter noemt..............
de.fan
 de.fan - zondag 27 februari 2011 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 10:58 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik krijg het idee dat jij je tijdens een wedstrijd maar op 1 speler kan concentreren. Voor Bruins geldt hetzelfde als voor El Ahmadi, zonder een goed positie spel om zich heen worden ze niet optimaal benut.
Daar zal je voor een deel zeker gelijk in hebben. Dat zal ik ook niet ontkennen. De opmerking dat ik mij op 1 speler richt is onzin. Ik kijk vooral naar spelers waarvan het mij opval dat ze het niveau van Feyenoord niet aan kunnen. Dat ik geen SC meer heb dankzij 2 spelers is zeer zeker waar en dat was misschien een radicale beslissing. Maar ik sta er nog steeds achter alhoewel ze steeds minder spelen bij Feyenoord. En inderdaad gaat het nog steeds niet veel beter, maar aan Bruins en Bahia zat ik mij echt te ergeren en dan ben ik gewoon eerlijk tegen mijzelf.
Maximus
 Maximus - zondag 27 februari 2011 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 11:03 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ik heb het over de term 'grafjood' , als jij dat goed vind moet jij weten maar daar denk ik helaas anders over. Remember WO 1940-1945 Dus ik vind het al een schande als men dat woord gebruikt. Dan ben je voor mij een 'loser' .
Grafjood gebruikt je niet als je een beetje respect heb voor de doden van de tweede wereld oorlog. En daar kan ik mij dan over op winden ja! En dan moet till i die zich schamen dat hij zich Feyenoord supporter noemt..............
T is voor jou te hopen dat Martin van Geel JUNKER niet meeneemt naar Feyenoord... Dan ben jij als je consequent bent supporter af...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 februari 2011 door Maximus --
de.fan
 de.fan - zondag 27 februari 2011 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 11:09 schreef Maximus het volgende:

[..]

T is voor jou te hopen dat Martin van Geel JUNKER niet meeneemt naar Feyenoord... Dan ben jij als je consequent bent supporter af...
Junker vind zich zelf toch niet goed genoeg voor de top. Oh daar daar horen we toch niet meer bij en dan kan het zomaar gebeuren dat Junker inderdaad naar de kuip komt. En als ie na 2 seizoenen niks presteer in de kuip dan zal ik Junker zeker door de mangel halen. Maar iedere speler krijgt bij mij een periode om zich te bewijzen! Dat gold ook voor Bruins, Bahia en Been!! Dus voor iedere speler en trainer en TD is er hoop.............
Maximus
 Maximus - zondag 27 februari 2011 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 11:15 schreef de.fan het volgende:

[..]

Junker vind zich zelf toch niet goed genoeg voor de top. Oh daar daar horen we toch niet meer bij en dan kan het zomaar gebeuren dat Junker inderdaad naar de kuip komt. En als ie na 2 seizoenen niks presteer in de kuip dan zal ik Junker zeker door de mangel halen. Maar iedere speler krijgt bij mij een periode om zich te bewijzen! Dat gold ook voor Bruins, Bahia en Been!! Dus voor iedere speler en trainer en TD is er hoop.............
Junker... WW2... 40-45...bommen...Rotterdam...

Aan wie verkoop je die producten van je bedrijf eigenlijk? Aan die 400 stemmen die in je hoofd zitten?
Sebbe
 Sebbe - zondag 27 februari 2011 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 11:03 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ik heb het over de term 'grafjood' , als jij dat goed vind moet jij weten maar daar denk ik helaas anders over. Remember WO 1940-1945 Dus ik vind het al een schande als men dat woord gebruikt. Dan ben je voor mij een 'loser' .
Grafjood gebruikt je niet als je een beetje respect heb voor de doden van de tweede wereld oorlog. En daar kan ik mij dan over op winden ja! En dan moet till i die zich schamen dat hij zich Feyenoord supporter noemt..............
Ik snap de link niet tussen W.O.II en de geuzennaam joden niet terwijl de supporters van ajax zichzelf zo noemen terwijl waarschijnlijk 99% niet joods is. Ik kan me nog bepaalde afbeeldingen van hun herinneren waarbij Rotterdam weer gebombardeerd moest worden maar dat wordt voor het gemak maar vergeten.
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 februari 2011 - 13:06   quote  deeplink  
Had mezelf even een time out gegeven op t forum want ik was dit geNEUSel wel zat.
kom ik terug ff voor de wedstrijd zie ik dit.
meteen weer klaar.
Tot over een week weer ofzo.
de.fan
 de.fan - zondag 27 februari 2011 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 11:28 schreef Sebbe het volgende:

[..]

Ik snap de link niet tussen W.O.II en de geuzennaam joden niet terwijl de supporters van ajax zichzelf zo noemen terwijl waarschijnlijk 99% niet joods is. Ik kan me nog bepaalde afbeeldingen van hun herinneren waarbij Rotterdam weer gebombardeerd moest worden maar dat wordt voor het gemak maar vergeten.
Ik heb het over GRAFJOOD, en die verwensingen vanuit 020 zal ik ook nooit goed praten.
Laat dat heel duidelijk zijn. Als till i die mij een JOOD wil noemen oke maar geen term als GRAFJOOD.
de.fan
 de.fan - zondag 27 februari 2011 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 13:06 schreef Stylzz het volgende:
Had mezelf even een time out gegeven op t forum want ik was dit geNEUSel wel zat.
kom ik terug ff voor de wedstrijd zie ik dit.
meteen weer klaar.
Tot over een week weer ofzo.
Ja tot volgende week dan maar! Als ik het toch niet met jou eens ben ....
Maximus
 Maximus - zondag 27 februari 2011 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 14:07 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ja tot volgende week dan maar! Als ik het toch niet met jou eens ben ....
Moet je niet in je businesssuite zitten zwetsert?
de.fan
 de.fan - zondag 27 februari 2011 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 14:16 schreef Maximus het volgende:

[..]

Moet je niet in je businesssuite zitten zwetsert?
Nee hoor gaat pas komend seizoen in en dan ben ik er zelf niet bij collega zwetsert!!!
FR-Han
 FR-Han - zondag 27 februari 2011 - 16:25   quote  deeplink  
zonder bruins is alles betert!!! gotvert wat mooi!
de.fan
 de.fan - zondag 27 februari 2011 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 16:25 schreef obiku010 het volgende:
zonder bruins is alles betert!!! gotvert wat mooi!
ZEKER WETEN. KRIJGEN WE TOCH NOG EEN BEETJE GELIJK................PRACHTIGE OVERWINNING
MMM
 MMM - zondag 27 februari 2011 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 16:25 schreef obiku010 het volgende:
zonder bruins is alles betert!!! gotvert wat mooi!
+1
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 27 februari 2011 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 16:25 schreef obiku010 het volgende:
zonder bruins is alles betert!!! gotvert wat mooi!
Goedkope opmerking, vind je niet?
JanM
 JanM - zondag 27 februari 2011 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 17:11 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Goedkope opmerking, vind je niet?
Volgens mij heeft Bruins ook vandaag weer helemaal niets verkeerd gedaan, toch?
FR-Han
 FR-Han - zondag 27 februari 2011 - 19:47   quote  deeplink  
blij dat die bruins kneus op de tribune zat..
de.fan
 de.fan - zondag 27 februari 2011 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 19:47 schreef obiku010 het volgende:
blij dat die bruins kneus op de tribune zat..
Bruins man of the match voor mij, ha ha ha ha ha
JanM
 JanM - zondag 27 februari 2011 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 20:23 schreef de.fan het volgende:

[..]

Bruins man of the match voor mij, ha ha ha ha ha
Jij bent TE grappig!
Maximus
 Maximus - zondag 27 februari 2011 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 20:24 schreef JanM het volgende:

[..]

Jij bent TE grappig!
Ach een KINDERhand is snel gevuld..
MMM
 MMM - zondag 27 februari 2011 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 20:23 schreef de.fan het volgende:

[..]

Bruins man of the match voor mij, ha ha ha ha ha
Weer foutloos vandaag!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 27 februari 2011 - 21:39   quote  deeplink  
Leedvermaak om een Feyenoorder vind ik laag.
Alexmem
 Alexmem - zondag 27 februari 2011 - 21:58   quote  deeplink  
Zo, wat een woorden hier in dit topic joh. Zelf constant de ene na de andere speler afzeiken en als je dan zelf eens wat naar je hoofd krijgt een half topic met verongelijkt gedrag vullen. Bah.

Ook Henk doet ook nog een duit in het zakje: 'leedvermaak' en 'laag'. Nou, dat lijkt me nogal overdreven.

Ik ben ook zo iemand die zielsgelukkig is dat vriend Bruins niet binnen de lijnen geweest is vandaag. Maar dat maakt m voor mij niet Motm. Dat is Been die dat gelukkig vandaag voor zn rekening genomen heeft. Laten we hopen dat ie dat volhoudt tot het einde van het seizoen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 27 februari 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 09:50 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, dat ben ik.
Is wel link dan, kan één grote blinde vlek opleveren.
MMM
 MMM - zondag 27 februari 2011 - 23:22   quote  deeplink  
Hij zat zelfs op de tribune! Dat wist ik niet, lees 't net pas..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lekker gedaan hoor gvd bruin wat doe je nog bij ons









0.0083827