BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lekker gedaan hoor gvd bruin wat doe je nog bij ons

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Milo
 Milo - woensdag 02 maart 2011 - 15:31   quote  deeplink  
de.fan///held!
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 02 maart 2011 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 15:31 schreef Milo het volgende:
de.fan///held!
Nou heb je echt teveel aan de poppers gezeten volgens mij...
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 02 maart 2011 - 16:24   quote  deeplink  
Geweldig het woord "graf-arena bewoner" die ga ik gebruiken als jullie het niet erg vinden. IK heb zo'n hekel aan die stille "ajax fans" die zo goed kunnen fluiten als het iets minder gaat. Maar die bruins is best een goede speler of hij nou jood zou zijn of niet. Alleen is het er nog niet echt uitgekomen. Jammer voor hem, maar wat heeft hij verkeerd gedaan bij jullie? Ik denk dat ik iets gemist heb sorry....
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 02 maart 2011 - 16:26   quote  deeplink  
Bij mij niets, ik ben nog steeds van mening dat hij een van de beste nummer 10's van Nederland is.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 02 maart 2011 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 16:26 schreef Pietje1 het volgende:
Bij mij niets, ik ben nog steeds van mening dat hij een van de beste nummer 10's van Nederland is.
Ja dat denk ik ook
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 02 maart 2011 - 16:39   quote  deeplink  
Mwah, Bruins, wil maar niet een grote, echte voetballer worden. En toont niet echt de strijdlust die Feyenoord-supporters graag zien.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 02 maart 2011 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 16:39 schreef FR-Henk het volgende:
Mwah, Bruins, wil maar niet een grote, echte voetballer worden. En toont niet echt de strijdlust die Feyenoord-supporters graag zien.
Ja dat is wel waar, hij moet meer strijd leveren. Wat vinden jullie van die Vlaar?? Dat vind ik echt een Feyenoord speler, hij geeft alles elke wedstrijd weer, hij is echt een goede speler aan het worden, jammer dat hij niet langer wil blijven.
Djee
 Djee - woensdag 02 maart 2011 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 16:52 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja dat is wel waar, hij moet meer strijd leveren. Wat vinden jullie van die Vlaar?? Dat vind ik echt een Feyenoord speler, hij geeft alles elke wedstrijd weer, hij is echt een goede speler aan het worden, jammer dat hij niet langer wil blijven.
Jammer, dat dat nog niet zeker is!
Milo
 Milo - woensdag 02 maart 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 16:21 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Nou heb je echt teveel aan de poppers gezeten volgens mij...
nee man, maar als je zo blijft reageren ben je toch wel grappig!
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 02 maart 2011 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 16:55 schreef Milo het volgende:

[..]

nee man, maar als je zo blijft reageren ben je toch wel grappig!
ik zal mijn best doen.
de.fan
 de.fan - woensdag 02 maart 2011 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 16:26 schreef Pietje1 het volgende:
Bij mij niets, ik ben nog steeds van mening dat hij een van de beste nummer 10's van Nederland is.
maar niet voor Feyenoord
sevillana
 sevillana - woensdag 02 maart 2011 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 16:26 schreef Pietje1 het volgende:
Bij mij niets, ik ben nog steeds van mening dat hij een van de beste nummer 10's van Nederland is.
eens . . .
hotjumper
 hotjumper - woensdag 02 maart 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 maart 2011 - 16:26 schreef Pietje1 het volgende:
Bij mij niets, ik ben nog steeds van mening dat hij een van de beste nummer 10's van Nederland is.
Eens!
JanM
 JanM - donderdag 03 maart 2011 - 11:36   quote  deeplink  
Heeft hij nou al een nieuw contract getekend? Het is echt maar te hopen dat we hem kunnen behouden want Tomasson zie ik helaas niet meer terugkeren en Wijnaldum gaat verkocht worden, zeker als hij zo blijft spelen als afgelopen weekend!
MMM
 MMM - donderdag 03 maart 2011 - 11:43   quote  deeplink  
Bruins gaat helemaal niet bijtekenen. En dat is een fantastische beslissing.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 03 maart 2011 - 13:18   quote  deeplink  
Inderdaad. BABOVIC//HELD!!!
Els
 Els - vrijdag 04 maart 2011 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 maart 2011 - 11:43 schreef MMM het volgende:
Bruins gaat helemaal niet bijtekenen. En dat is een fantastische beslissing.
Ik juich het ook zo toe dat spelers gratis de poort uitlopen. Gewoon iedereen een opzegtermijn. Hebben wij toch ook.
bjorn
 bjorn - vrijdag 04 maart 2011 - 14:49   quote  deeplink  
http://www.fr-fanatic.com/2011/03/04/29827/

Luigi Bruins twijfelt over zijn toekomst bij Feyenoord nu hij door trainer Mario Been naar de tribune is verwezen.

Bruins kreeg lang het vertrouwen van Been maar verloor zijn basisplaats omdat Wijnaldum op de nummer-10 positie werd geposteerd. Daarnaast hebben aanwinsten Meeuwis en Ryo zich direct in de basis gespeeld en heeft Biseswar zijn vorm hervonden. Tijdens Feyenoord-FC Groningen zat Bruins hierdoor zelfs op de tribune. De speler is het niet eens met de keuze van zijn trainer: Ik verdien het niet om op de tribune te zitten. Blijkbaar hebben andere mensen daar een andere mening over.

Been liet aan de middenvelder weten dat hij meer balans wil in het elftal en daarom gekozen heeft voor andere spelers. Deze keuze pakte overigens de afgelopen weken goed uit; het spel van Feyenoord is aanmerkelijk beter en in de afgelopen drie wedstrijden werden 7 punten gepakt met als hoogtepunt de 5-1 overwinning tegen FC Groningen.

Bruins: Ik vind het allemaal raar gelopen. Een tijdje geleden was ik nog basisspeler en ik was helemaal niet ontevreden over mezelf. Ik heb deze situatie al eerder meegemaakt; het verbaast me allemaal niet erg meer. Over zijn toekomst bij Feyenoord zegt Bruins: Of de situatie nu snel opgelost is of niet; ik heb een aflopend contract dus de keuze is aan mij.

Nou MMM, het lijkt dat je spoedig van Bruins af bent.
MMM
 MMM - vrijdag 04 maart 2011 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 14:43 schreef Els het volgende:

[..]

Ik juich het ook zo toe dat spelers gratis de poort uitlopen. Gewoon iedereen een opzegtermijn. Hebben wij toch ook.
Voor Bruins zou je sowieso geen cent vangen.

quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 14:49 schreef bjorn het volgende:
http://www.fr-fanatic.com/2011/03/04/29827/

Luigi Bruins twijfelt over zijn toekomst bij Feyenoord nu hij door trainer Mario Been naar de tribune is verwezen.

Bruins kreeg lang het vertrouwen van Been maar verloor zijn basisplaats omdat Wijnaldum op de nummer-10 positie werd geposteerd. Daarnaast hebben aanwinsten Meeuwis en Ryo zich direct in de basis gespeeld en heeft Biseswar zijn vorm hervonden. Tijdens Feyenoord-FC Groningen zat Bruins hierdoor zelfs op de tribune. De speler is het niet eens met de keuze van zijn trainer: Ik verdien het niet om op de tribune te zitten. Blijkbaar hebben andere mensen daar een andere mening over.

Been liet aan de middenvelder weten dat hij meer balans wil in het elftal en daarom gekozen heeft voor andere spelers. Deze keuze pakte overigens de afgelopen weken goed uit; het spel van Feyenoord is aanmerkelijk beter en in de afgelopen drie wedstrijden werden 7 punten gepakt met als hoogtepunt de 5-1 overwinning tegen FC Groningen.

Bruins: Ik vind het allemaal raar gelopen. Een tijdje geleden was ik nog basisspeler en ik was helemaal niet ontevreden over mezelf. Ik heb deze situatie al eerder meegemaakt; het verbaast me allemaal niet erg meer. Over zijn toekomst bij Feyenoord zegt Bruins: Of de situatie nu snel opgelost is of niet; ik heb een aflopend contract dus de keuze is aan mij.
Heerlijk! En dat arrogante toontje dan nog he in die laatste zin, wie denk je dat je ben joh?

Goede keuze Mario, eindelijk!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 maart 2011 door MMM --
bjorn
 bjorn - vrijdag 04 maart 2011 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 14:51 schreef MMM het volgende:

[..]

Voor Bruins zou je sowieso geen cent vangen.

[..]

Heerlijk! En dat arrogante toontje dan nog he in die laatste zin, wie denk je dat je ben joh?

Goede keuze Mario, eindelijk!
Zo was het niet bedoelt hoor, jammer dat je het zo opvat.
Els
 Els - vrijdag 04 maart 2011 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 14:51 schreef MMM het volgende:

[..]

Voor Bruins zou je sowieso geen cent vangen.

[..]

Heerlijk! En dat arrogante toontje dan nog he in die laatste zin, wie denk je dat je ben joh?

Goede keuze Mario, eindelijk!
Wat voel jij je snel aangevallen. Denk dat mijn opmerking rotter bedoeld was dan die van bjorn.
MMM
 MMM - vrijdag 04 maart 2011 - 14:56   quote  deeplink  
Huh? Volgens mij gaat er iets mis Bjorn. Ik heb het ook even ge-edit net. Ik bedoelde de laatste zin van Bruins haha: Over zijn toekomst bij Feyenoord zegt Bruins: Of de situatie nu snel opgelost is of niet; ik heb een aflopend contract dus de keuze is aan mij.

Niet over jou zin! Want ik ben er ook erg blij mee.

Fout is bij deze uit de wereld?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 maart 2011 door MMM --
bjorn
 bjorn - vrijdag 04 maart 2011 - 14:57   quote  deeplink  
Haha ok, ik docht al.
MMM
 MMM - vrijdag 04 maart 2011 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 14:57 schreef bjorn het volgende:
Haha ok, ik docht al.
Ja, ik had het eerst wat knullig neergezet. Excuses!
bjorn
 bjorn - vrijdag 04 maart 2011 - 15:01   quote  deeplink  
Maak niet uit man kan gebeuren.
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - vrijdag 04 maart 2011 - 15:34   quote  deeplink  
bruins loopt aan het eind van het seisioen gratis de deur uit let maar op
ze hadden in de winterstop moeten verkopen was gelegenheid voor
en dan hadden ze hem ook niet meer op kunnen stellen
dat is weer een speler waar je niets voor vangt schiet niet op zo
JanM
 JanM - vrijdag 04 maart 2011 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 15:34 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:
bruins loopt aan het eind van het seisioen gratis de deur uit let maar op
ze hadden in de winterstop moeten verkopen was gelegenheid voor
en dan hadden ze hem ook niet meer op kunnen stellen
dat is weer een speler waar je niets voor vangt schiet niet op zo
Ik hoop en denk dat je ongelijk krijgt, al helpt het niet dat hij inmiddels op de tribune zit. Ik verwacht nog steeds dat Wijnaldum verkocht gaat worden en Feyenoord Bruins (mede daarom) een nieuw contract zal aanbieden!
MauricioAros
 MauricioAros - vrijdag 04 maart 2011 - 16:47   quote  deeplink  
aan wie hadden ze hem willen verkopen? een castingbureau voor the Douglas ofzo?
Misschien zien we hem binnenkort wel in een wasmiddel reclame waarbij hij laat zien dat je prima in wit kan voetballen zonder vieze vlekken te krijgen.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 04 maart 2011 - 17:24   quote  deeplink  
Ik vind Bruins nog steeds één van de betere voetballers bij Feyenoord, zijn instelling is echter net zo kut als van de rest. Accepteer gewoon dat het goed gaat als je ff niet mee speelt en wacht je kans af. Wat betreft die laatste zin; dag luigi!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 04 maart 2011 - 17:52   quote  deeplink  
Het vreemde is dat hij dit niet voor het eerst roept dit jaar. Hij vind gewoon dat ie het hele jaar prima staat te ballen. Totaal geen zelfkritiek.

Ben het met Jumpert eens. Bruins kan een van de beste voetballers van Feyenoord zijn. Maar Bruins heeft zijn kansen meer dan gehad. En als hij dan ook nog zo op arrogante wijze Mario de les gaat lezen, is het het de hoogste tijd voor verandering. Of in zijn mentaliteit of in club.
de.fan
 de.fan - vrijdag 04 maart 2011 - 19:49   quote  deeplink  
Hier heb je het bewijs wat voor een droplul die Bruins is.
Ik roep al 3,5 jaar dat Bruins niet bij Feyenoord past en nu zijn er die Bruins nu ook laten vallen, en dat mag zich dan een echte supporter noemen??
Wees dan eerlijk naar je eigen toe en blijf achter jou speler staan.
Maar al met al hoop ik dat ie GEEN contractverlenging krijgt. Hij vind dat ie niet op de tribune thuis hoort....... Nee inderdaad dat is zelfs te goed voor hem, eruit gooien dat moeten ze doen met Bruins. Arrogante klootzak, precies de juiste kapsones die in 020 thuis hoort.
sevillana
 sevillana - vrijdag 04 maart 2011 - 20:00   quote  deeplink  
ik zeg dus, opnieuw, helemaal niks . . . . .
Els
 Els - vrijdag 04 maart 2011 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 20:00 schreef sevillana het volgende:
ik zeg dus, opnieuw, helemaal niks . . . . .
Verstandig
sevillana
 sevillana - vrijdag 04 maart 2011 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 20:02 schreef Els het volgende:

[..]

Verstandig
leek mij ook ja
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 04 maart 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 20:00 schreef sevillana het volgende:
ik zeg dus, opnieuw, helemaal niks . . . . .
Als je niets zegt, schrijf je het dan maar op?
sevillana
 sevillana - vrijdag 04 maart 2011 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 20:12 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Als je niets zegt, schrijf je het dan maar op?
ik reageer dus niet inhoudelijk, snappo?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 04 maart 2011 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 20:14 schreef sevillana het volgende:

[..]

ik reageer dus niet inhoudelijk, snappo?
hehehe, natuurlijk, moest het even zeker weten.
sevillana
 sevillana - vrijdag 04 maart 2011 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 20:16 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

hehehe, natuurlijk, moest het even zeker weten.
oh
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 04 maart 2011 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 20:17 schreef sevillana het volgende:

[..]

oh
Ook als je niets zegt, vat de.fan dat als zijn gelijk op. Maakt überhaupt niet uit wat je (niet) zegt...
sevillana
 sevillana - vrijdag 04 maart 2011 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 20:22 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ook als je niets zegt, vat de.fan dat als zijn gelijk op. Maakt überhaupt niet uit wat je (niet) zegt...
dus plaats ik geen posts meer waar die naam in voorkomt
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 04 maart 2011 - 20:25   quote  deeplink  
Helder!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 04 maart 2011 - 20:25   quote  deeplink  
goed zo
sevillana
 sevillana - vrijdag 04 maart 2011 - 20:26   quote  deeplink  
hij is fijn!
Els
 Els - vrijdag 04 maart 2011 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 20:23 schreef sevillana het volgende:

[..]

dus plaats ik geen posts meer waar die naam in voorkomt
verstandig. en in het kader van Feyenoord ook heel erg gepast. supporter doet het beter dan fan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 maart 2011 door Els --
sevillana
 sevillana - vrijdag 04 maart 2011 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 20:26 schreef Els het volgende:

[..]

verstandig. en in het kader van Feyenoord ook heel erg gepast. supporter doet het beter dan fan
zit wel wat in Els, want ons Feyenoord heeft supporters en dan spul in 020 heeft . . . .
de.fan
 de.fan - vrijdag 04 maart 2011 - 20:35   quote  deeplink  
hahahahahaha jullie kunnen niet tegen jullie verlies!!!!
Dus niet reageren dan maar, want het gaat steeds meer de goeie kant uit!! Dan bedoel ik naar mijn kant .................... En dat jullie dan niet meer willen reageren. Tja wat moet ik daar van zeggen: kinderlijk misschien, je eigen laten kennen,
poeh had de fan dan toch gelijk?? Maakt niet uit ik reageer wel hoor, ik kan jullie niet missen ( als kiespijn ). Maar het belangrijkste is toch wel dat Mario Been het licht heeft gezien met het eruit zetten van Bahia en Bruins en ja, DAAR BEN IK DOLBLIJ MEE!! En met mij nog een viertal anderen zodat we allemaal weer een seizoenskaart hebben genomen. Dit was al voor de reactie van Bruins op zijn tribune plek. Wij vinden gewoon dat Feyenoord op de goeie weg aan het borduren is. Dus behalve de business seat ook nu dan nog eens een 5tal seizoenskaarten afgenomen voor de tribune KK. Dus beste vrienden en vijanden ik hou van jullie allemaal. En nee ik heb geen zonnesteek opgelopen. Ik ben gewoon intens gelukkig dat de ware aard van Bruins is boven komen drijven.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 04 maart 2011 - 20:38   quote  deeplink  
Kut! Nu is direct alle sfeer op kk weg...
sevillana
 sevillana - vrijdag 04 maart 2011 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 20:38 schreef hotjumper het volgende:
Kut! Nu is direct alle sfeer op kk weg...
ach, . . . echt sfeer is er sowieso niet meer in de Kuip sinds dat het echte oude legioen het een beetje laat afweten
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 04 maart 2011 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 20:35 schreef de.fan het volgende:
hahahahahaha jullie kunnen niet tegen jullie verlies!!!!
Dus niet reageren dan maar, want het gaat steeds meer de goeie kant uit!! Dan bedoel ik naar mijn kant .................... En dat jullie dan niet meer willen reageren. Tja wat moet ik daar van zeggen: kinderlijk misschien, je eigen laten kennen,
poeh had de fan dan toch gelijk?? Maakt niet uit ik reageer wel hoor, ik kan jullie niet missen ( als kiespijn ). Maar het belangrijkste is toch wel dat Mario Been het licht heeft gezien met het eruit zetten van Bahia en Bruins en ja, DAAR BEN IK DOLBLIJ MEE!! En met mij nog een viertal anderen zodat we allemaal weer een seizoenskaart hebben genomen. Dit was al voor de reactie van Bruins op zijn tribune plek. Wij vinden gewoon dat Feyenoord op de goeie weg aan het borduren is. Dus behalve de business seat ook nu dan nog eens een 5tal seizoenskaarten afgenomen voor de tribune KK. Dus beste vrienden en vijanden ik hou van jullie allemaal. En nee ik heb geen zonnesteek opgelopen. Ik ben gewoon intens gelukkig dat de ware aard van Bruins is boven komen drijven.
vieze jood,vieze succes supportert ....
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 04 maart 2011 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 maart 2011 - 20:35 schreef de.fan het volgende:
hahahahahaha jullie kunnen niet tegen jullie verlies!!!!
Dus niet reageren dan maar, want het gaat steeds meer de goeie kant uit!! Dan bedoel ik naar mijn kant .................... En dat jullie dan niet meer willen reageren. Tja wat moet ik daar van zeggen: kinderlijk misschien, je eigen laten kennen,
poeh had de fan dan toch gelijk?? Maakt niet uit ik reageer wel hoor, ik kan jullie niet missen ( als kiespijn ). Maar het belangrijkste is toch wel dat Mario Been het licht heeft gezien met het eruit zetten van Bahia en Bruins en ja, DAAR BEN IK DOLBLIJ MEE!! En met mij nog een viertal anderen zodat we allemaal weer een seizoenskaart hebben genomen. Dit was al voor de reactie van Bruins op zijn tribune plek. Wij vinden gewoon dat Feyenoord op de goeie weg aan het borduren is. Dus behalve de business seat ook nu dan nog eens een 5tal seizoenskaarten afgenomen voor de tribune KK. Dus beste vrienden en vijanden ik hou van jullie allemaal. En nee ik heb geen zonnesteek opgelopen. Ik ben gewoon intens gelukkig dat de ware aard van Bruins is boven komen drijven.
Gloriehunter!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5879
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lekker gedaan hoor gvd bruin wat doe je nog bij ons









0.0127198