|
|
el-loco
|
|
|
De directe concurrentie pakt wel punten waar Feyenoord wederom de overwinning weg geeft. Het programma van al de ploegen wordt doorslaggevend denk ik. AUB Been wissel eens beter bij een voorsprong. En verlos ons van Wijnaldum voor een tijdje! Wat gaan we doen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mee eens,Gini is zo uit vorm dat het nergens meer op lijkt... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Iedereen donkere bril op? Er is toch echt een opgaande lijn in het spel te herkennen. Nog niet effectief en met vernuft allemaal, maar de verdediging staat beter als eerder dit seizoen, het middenveld zet meer druk, voorin is er wat meer variatie.
En nu staan we 15e...Zoals het nu gaat komt het idd wel goed. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 16:53 schreef FR-Henk het volgende:Iedereen donkere bril op? Er is toch echt een opgaande lijn in het spel te herkennen. Nog niet effectief en met vernuft allemaal, maar de verdediging staat beter als eerder dit seizoen, het middenveld zet meer druk, voorin is er wat meer variatie. En nu staan we 15e...Zoals het nu gaat komt het idd wel goed. Heluhmaal mee eens maarrrrrrrrrr Wijnaldum mag keer op keer falen en dat die jongen al maanden uit vorm is daar kan hij niks aan doen... Die jongen wil uiteraard belangerijk zijn voor z`n team maar het komt er maar niet uit... Wijnaldum kan zichzelf moeilijk op de bank zetten,daar hebben we mensen voor in dienst genomen... Die moeten dan handelen naar kennis..... Wat voor Gini teld,teld overigens ook voor Fer...
Ik ben natuurlijk gewoon maar een forumclown, maar ik voel mij niet prettig dat falende spelers zo op een voetstuk gezet worden!!! |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Opgaande lijn? ik zie ze al weken lang punten in de laatste minuten weg geven. |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 16:53 schreef FR-Henk het volgende:Iedereen donkere bril op? Er is toch echt een opgaande lijn in het spel te herkennen. Nog niet effectief en met vernuft allemaal, maar de verdediging staat beter als eerder dit seizoen, het middenveld zet meer druk, voorin is er wat meer variatie. En nu staan we 15e...Zoals het nu gaat komt het idd wel goed. klopt in de laatste 6 wedstrijden 5 punten gehaald!!oftewel 13 punten verloren... laatste 6 wedstrijden voor de winterstop 9 punten gehaald dus wat klets je nou???
het voetbal is niet om aan te zien, alles op eigen helft terwijl feyenoord 70% op de helft van de tegenstander moet voetballen. Alles is gebasseerd op de lange bal en zit totaal geen patronen in het spel!! |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
komende 6 wedstrijden:
Groningen thuis, Heerenveen uit, nac thuis, roda uit, az thuis en utrecht uit!!
dus ik geef je op een briefje dat we niet gaan klimmen maar excelsior dichterbij gaat komen en of zelfs er overheen komt! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Volgende week:
Feyenoord - FC Groningen Heracles Almelo - Vitesse VVV Venlo - Excelsior Roda JC - De Graafschap
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 februari 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
week daarop:
HEERENVEEN-FEYENOORD EXCELSIOR-PSV VITESSE-VVV GRONINGEN-HERACLES |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 16:59 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Heluhmaal mee eens maarrrrrrrrrr Wijnaldum mag keer op keer falen en dat die jongen al maanden uit vorm is daar kan hij niks aan doen... Die jongen wil uiteraard belangerijk zijn voor z`n team maar het komt er maar niet uit... Wijnaldum kan zichzelf moeilijk op de bank zetten,daar hebben we mensen voor in dienst genomen... Die moeten dan handelen naar kennis..... Wat voor Gini teld,teld overigens ook voor Fer... Ik ben natuurlijk gewoon maar een forumclown, maar ik voel mij niet prettig dat falende spelers zo op een voetstuk gezet worden!!! Mee eens, Gini loopt al vrij lang met zich zelf te knokken. Ik geloof best dat de wil er wel is maar hij moet nu wel even "uit z'n lijden verlost worden". |
|
|
|
|
George101
|
|
|
Wie wil je dan op 10 zetten!!!!!!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 17:07 schreef El Jardinero het volgende:[..] klopt in de laatste 6 wedstrijden 5 punten gehaald!!oftewel 13 punten verloren... laatste 6 wedstrijden voor de winterstop 9 punten gehaald dus wat klets je nou??? het voetbal is niet om aan te zien, alles op eigen helft terwijl feyenoord 70% op de helft van de tegenstander moet voetballen. Alles is gebasseerd op de lange bal en zit totaal geen patronen in het spel!! 9 pnts uit 6 wedstrijden was met excelsior en vvv thuis. En ik heb het over de laatste vier wedstrijden, vanaf twente uit.
Voetbal niet aan te zien? Tis al meer dan voor de winterstop, er zit wat meer opbouw in het spel, er worden alleen nogal eens verkeerde keuzes gewmaakt.
En de komende 6 wedstrijden worden zwaar ja. Maar daarna Willem 2 en Nec thuis. Vvv nog uit.
En Wijnaldum? Snap ik ook niet. |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
geen 10 !!
mulder Swerts vlaar de vrij de Cler
Leerdam meeuwis fer ryo
biseswar luc |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 17:31 schreef FR-Henk het volgende:[..] 9 pnts uit 6 wedstrijden was met excelsior en vvv thuis. En ik heb het over de laatste vier wedstrijden, vanaf twente uit. Voetbal niet aan te zien? Tis al meer dan voor de winterstop, er zit wat meer opbouw in het spel, er worden alleen nogal eens verkeerde keuzes gewmaakt. En de komende 6 wedstrijden worden zwaar ja. Maar daarna Willem 2 en Nec thuis. Vvv nog uit. En Wijnaldum? Snap ik ook niet. dat bedoelde ik dat er alleen maar progressie valt te winnen dit seizoen. en het begint langzaam maar zeker de goede kant op te gaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik zou voor de plaats Fer liever Bruins of Mokotjo zien... Tot 2 maal toe de wissel Fer/Wijnaldum bracht 2 x alleen maar balverlies |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Nou sorry henk ik loop nog steeds niet warm van het spel van Feyenoord!!
positiespel is echt dramatisch, vaak de lange bal en het balbezit tijdens de laatste wedstrijd is elke x onder de 45%. Erg veel onrust in het spel ondanks de 1,5 jaar trainingen onder Been. spelers die het af laten weten op cruciale momenten.
VVV uit is nooit geen zekerheid! willem 2 wel maar NEC thuis is allang geen zekerheid! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
mokotjo is beter dan fer/bruins bij elkaar |
|
|
|