BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Duur puntverlies en het wisselbeleid van Been

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
George101
 George101 - zondag 20 februari 2011 - 17:20   quote  deeplink  
We blijven niets bespaart in de laatste 10 min 2 doelpunten tegen, gevochten maar weer verloren. Althans zo zie ik het gelijkspel. We hadden bij winst op plaats 12 of kunnen staan.
Wat mij wel weer verbaasde is de wissel van Been Meeuwis voor Bruins. Zowel Ryo als Luc liepen toen al op hun laatste benen. ( beiden super gespeeld) maar Meeuwis een vechter voor Bruins (Ik laat me man lopen en zeik alleen maar op de scheids..) had liever een extra verdediger geplaatst voor iemand uit de voorhoede...

of snap ik het niet dan mag je het mij ook vertellen!!!!!
sevillana
 sevillana - zondag 20 februari 2011 - 17:23   quote  deeplink  
uitgemolken topic, . . . kan gelijk een slot op !
hotjumper
 hotjumper - maandag 21 februari 2011 - 04:50   quote  deeplink  
Je snapt het niet.

Meeuwis kan geen hele wedstrijd spelen en Wijnaldum zit er ook lekker in, Bruins en Fer zijn logische wissels dan. Als je in deze wedstrijd achteruit was gaan lopen voetballen had je die 3de ook nog wel om je oren gekregen.
de.fan
 de.fan - maandag 21 februari 2011 - 05:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 04:50 schreef hotjumper het volgende:
Je snapt het niet.

Meeuwis kan geen hele wedstrijd spelen en Wijnaldum zit er ook lekker in, Bruins en Fer zijn logische wissels dan. Als je in deze wedstrijd achteruit was gaan lopen voetballen had je die 3de ook nog wel om je oren gekregen.
Ja ja Bruins een logische wissel!! En dat Meeuwis geen hele wedstrijd kan spelen is jou mening. Been had Meeuwis ook gewoon kunnen laten staan en dan inderdaad LUC, RYO of DIEGO kunnen wisselen! Dat waren spelers die echt op hun laatste benen liepen. En dan kan je iedereen erin gooien maar AUB geen Bruins die heeft ons al zoveel PUNTEN GEKOST. Het is nu eenmaal gebeurd en het heeft WEER PUNTEN gekost maar op naar de volgende wedstrijd tegen FC Groningen
hotjumper
 hotjumper - maandag 21 februari 2011 - 06:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 05:54 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ja ja Bruins een logische wissel!! En dat Meeuwis geen hele wedstrijd kan spelen is jou mening. Been had Meeuwis ook gewoon kunnen laten staan en dan inderdaad LUC, RYO of DIEGO kunnen wisselen! Dat waren spelers die echt op hun laatste benen liepen. En dan kan je iedereen erin gooien maar AUB geen Bruins die heeft ons al zoveel PUNTEN GEKOST. Het is nu eenmaal gebeurd en het heeft WEER PUNTEN gekost maar op naar de volgende wedstrijd tegen FC Groningen
De Nederlandse economie ligt op z'n gat, kut Bruins!
Els
 Els - maandag 21 februari 2011 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 05:54 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ja ja Bruins een logische wissel!! En dat Meeuwis geen hele wedstrijd kan spelen is jou mening. Been had Meeuwis ook gewoon kunnen laten staan en dan inderdaad LUC, RYO of DIEGO kunnen wisselen! Dat waren spelers die echt op hun laatste benen liepen. En dan kan je iedereen erin gooien maar AUB geen Bruins die heeft ons al zoveel PUNTEN GEKOST. Het is nu eenmaal gebeurd en het heeft WEER PUNTEN gekost maar op naar de volgende wedstrijd tegen FC Groningen
Tja, een geblesseerde speler laten staan, dat is nog eens beleid. Fijn dat jij zo'n geweldige kijk op het trainerschap hebt. Met jou redden we het wel!
Els
 Els - maandag 21 februari 2011 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 06:17 schreef hotjumper het volgende:

[..]

De Nederlandse economie ligt op z'n gat, kut Bruins!
En ja hoor, Bruins gaat naar Oman, heel de arabische wereld een paar weken later in brand...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 februari 2011 door Els --
JanM
 JanM - maandag 21 februari 2011 - 08:16   quote  deeplink  
Vergeet die aswolk en Icesave niet nadat hij daar op vakantie geweest is!
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 februari 2011 - 08:27   quote  deeplink  
De tweede wereld oorlog... Bruins.
Marco12345
 Marco12345 - maandag 21 februari 2011 - 08:40   quote  deeplink  
De teen van Cissé...

Luigi_Bruins_Cisse.gif
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 februari 2011 - 08:48   quote  deeplink  
De crisis van Wijnaldum.
media_xl_260338.jpg?20101119132528
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - maandag 21 februari 2011 - 08:48   quote  deeplink  
Precies. Ik wordt doodziek van dat gezeik op Bruins. Hij knokt er echt wel voor, als zie je dat er misschien niet direct aan af. Is verder een speler met veel overzicht. Hij speelde tegen ADO ook gewoon goed. Aan hem heeft het echt niet gelegen.
Ik maak mij wel zorgen over Larsen. Dat Mario hem niet inbrengt doet vermoeden dat Larsen niet of nauwelijks minuten gaat maken in de komende wedstrijden. Hoop dat het geen gevalletje Ignatovic wordt.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 21 februari 2011 - 09:01   quote  deeplink  
Bruins///HELD!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 februari 2011 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 08:48 schreef vakkieQkeleku het volgende:
Precies. Ik wordt doodziek van dat gezeik op Bruins. Hij knokt er echt wel voor, als zie je dat er misschien niet direct aan af. Is verder een speler met veel overzicht. Hij speelde tegen ADO ook gewoon goed. Aan hem heeft het echt niet gelegen.
Ik maak mij wel zorgen over Larsen. Dat Mario hem niet inbrengt doet vermoeden dat Larsen niet of nauwelijks minuten gaat maken in de komende wedstrijden. Hoop dat het geen gevalletje Ignatovic wordt.
Larsen had je niets aan gehad. ADO speelde 1op1 achterin, je had snelheid nodig.
Vandaar Simon.
geert1908
 geert1908 - maandag 21 februari 2011 - 09:54   quote  deeplink  
Ik ben toch van mening dat er wedstrijden verloren worden door het wisselen van mario ,bij veel wedstrijden worden punten verspeeld in de laatste 15 - 20 minuten bv willem2 uit, graafschap thuis , twente en ado uit
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 februari 2011 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 09:54 schreef geert1908 het volgende:
Ik ben toch van mening dat er wedstrijden verloren worden door het wisselen van mario ,bij veel wedstrijden worden punten verspeeld in de laatste 15 - 20 minuten bv willem2 uit, graafschap thuis , twente en ado uit
Been legt z'n wissels uit: Fer erin, om meer kracht en lengte in te zetten tegen lange ballen ADO, de andere twee op eigen verzoek, vanwege blessure (Meeuwis) en vermoeidheid (Castaignos).

Acceptabele uitleg.
geert1908
 geert1908 - maandag 21 februari 2011 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 10:04 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Been legt z'n wissels uit: Fer erin, om meer kracht en lengte in te zetten tegen lange ballen ADO, de andere twee op eigen verzoek, vanwege blessure (Meeuwis) en vermoeidheid (Castaignos).

Acceptabele uitleg.
maar het blijft een feit dat er veel punten verloren worden in de laatste 15-20 minuten nadat er gewisseld is , is dit dan gewoon domme pech
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 februari 2011 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 10:04 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Been legt z'n wissels uit: Fer erin, om meer kracht en lengte in te zetten tegen lange ballen ADO, de andere twee op eigen verzoek, vanwege blessure (Meeuwis) en vermoeidheid (Castaignos).

Acceptabele uitleg.
dat is allemaal leuk maar Fer voor Wijnaldum was echt een wissel slecht voor
nog veel slechter.Bruins voor Meeuwis daar kwam hij niet onderuit...
Ik heb begrip voor mensen die twijfelen over het wisselbeleid alleen
is het niet makkelijk voor Been.....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 februari 2011 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 10:14 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

dat is allemaal leuk maar Fer voor Wijnaldum was echt een wissel slecht voor
nog veel slechter.Bruins voor Meeuwis daar kwam hij niet onderuit...
Ik heb begrip voor mensen die twijfelen over het wisselbeleid alleen
is het niet makkelijk voor Been.....
of fer brengen voor meeuwis en wijnaldum moeten laten staan...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 februari 2011 - 10:20   quote  deeplink  
Been heeft niet altijd een gelukkige wisselhand. Blijft vreemd bv. dat Mokotjo op de tribune moet zitten.
Dat Fer het achteraf nog slechter deed kan Been ook niet verweten worden.

Vroeg me af of Martins Indi niet op die brekerspositie van Fer kon worden ingebracht...
Milo
 Milo - maandag 21 februari 2011 - 10:30   quote  deeplink  
eens!
geert1908
 geert1908 - maandag 21 februari 2011 - 10:38   quote  deeplink  
Snap ook niet dat Mokotjo op de tribune zit maar de conclusie is dat de selectie in de breedte niet sterk is , zogauw er gewisseld moet worden verzwakt het elftal , wat weer lijdt tot punten verlies
de flh
 de flh - maandag 21 februari 2011 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 10:38 schreef geert1908 het volgende:
Snap ook niet dat Mokotjo op de tribune zit maar de conclusie is dat de selectie in de breedte niet sterk is , zogauw er gewisseld moet worden verzwakt het elftal , wat weer lijdt tot punten verlies
Daar begint het wel op te lijken.. zelfs Fer is op dit moment geen toegevoegde waarde als wissel. Al deed hij het wel beter dan de vorige keren bij elkaar.. misschien dat ie volgende week weer een beetje op niveau is.
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 februari 2011 - 12:27   quote  deeplink  
Ik vond Fer niet zo slecht.. Maar goed, ik denk dat iedereen die vanaf de 75e minuut mag mee ballen het slechter doet dan zijn voorganger.
Bernardo
 Bernardo - maandag 21 februari 2011 - 12:33   quote  deeplink  
Ik kan alleen zeggen dat ik het anders had gedaan, maarja jeugdtrainer en trainer van een grote club is een verschil he :P

Maar ik had liever Larsen erin gezet en een middenvelder eruit, zodat je iig druk naar voren houd want daar ontbrak het aan, veel balverlies het laatste halfuur. Dus Luc eruit, en als Meeuwis niet verder kon die er ook uit en dan Larsen (70ste minuut) en Fer (80steminuut) erin. En als laatst Simon (ook 80) erbij voor Ryo want die was op, die kon echt niet meer. Das mijn visie op het spel maar is voor ieder anders

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 februari 2011 door Bernardo --
Ronald W
 Ronald W - maandag 21 februari 2011 - 12:35   quote  deeplink  
ik probeer positief te blijven
Maar de ploegen onder ons blijven angstaanvallig dicht bij ons

Volgende week groningen proberen te winnen.

Het moet er eens uitkomen. Voetballen niet slecht maar alles gaat verkeerd via de linkerkant bij de cler
JanM
 JanM - maandag 21 februari 2011 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 08:40 schreef Marco12345 het volgende:
De teen van Cissé...

[ afbeelding ]
Hahahaha, zou Bruins daarop hebben gestaan?

En het mislukken van Ignatovic, Lumb en Smolov ... Bruins!

En het vertrek van Babovic ... Bruins. BEDANKT LUIGI!

Bruins///HELD!
JanM
 JanM - donderdag 24 februari 2011 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 12:35 schreef Ronald W het volgende:
ik probeer positief te blijven
Maar de ploegen onder ons blijven angstaanvallig dicht bij ons

Volgende week groningen proberen te winnen.

Het moet er eens uitkomen. Voetballen niet slecht maar alles gaat verkeerd via de linkerkant bij de cler
Martins Indi erin i.p.v. De Cler!
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 24 februari 2011 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 12:33 schreef Bernardo het volgende:
Ik kan alleen zeggen dat ik het anders had gedaan, maarja jeugdtrainer en trainer van een grote club is een verschil he :P

Maar ik had liever Larsen erin gezet en een middenvelder eruit, zodat je iig druk naar voren houd want daar ontbrak het aan, veel balverlies het laatste halfuur. Dus Luc eruit, en als Meeuwis niet verder kon die er ook uit en dan Larsen (70ste minuut) en Fer (80steminuut) erin. En als laatst Simon (ook 80) erbij voor Ryo want die was op, die kon echt niet meer. Das mijn visie op het spel maar is voor ieder anders
eens
de.fan
 de.fan - donderdag 24 februari 2011 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 09:54 schreef geert1908 het volgende:
Ik ben toch van mening dat er wedstrijden verloren worden door het wisselen van mario ,bij veel wedstrijden worden punten verspeeld in de laatste 15 - 20 minuten bv willem2 uit, graafschap thuis , twente en ado uit
Conditioneel is het gewoon waardeloos, en dat MOET Mario Been zich aan rekenen. Dat is 1 van de redenen dat ik hem een waardeloze trainer vind! Hoe blij ik toen ook was toen Feyenoord hem aantrok. Maar hij heeft de (bijna) afgelopen 2 seizoenen bewezen dat ie als trainer niks toevoegt. En als ie een echte Feyenoord hart zou hebben zou ie in het belang van de club zijn conclusie trekken!! EN JA BESTE FORUMLEDEN: DIT IS MIJN MENING. Niet verrassend toch.......
Aan de andere kant hoop ik een klein beetje dat ik ongelijk krijg en dat Mario het alsnog goed gaat doen. Maar dat is denk ik een UTOPIE..... Dan had het al veel beter moeten gaan.
de.fan
 de.fan - donderdag 24 februari 2011 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 08:48 schreef vakkieQkeleku het volgende:
Precies. Ik wordt doodziek van dat gezeik op Bruins. Hij knokt er echt wel voor, als zie je dat er misschien niet direct aan af. Is verder een speler met veel overzicht. Hij speelde tegen ADO ook gewoon goed. Aan hem heeft het echt niet gelegen.
Ik maak mij wel zorgen over Larsen. Dat Mario hem niet inbrengt doet vermoeden dat Larsen niet of nauwelijks minuten gaat maken in de komende wedstrijden. Hoop dat het geen gevalletje Ignatovic wordt.
Dit is zo makkelijk op te lossen: Bruins op de tribune en Mokotjo op de bank!! Hebben we veel meer aan
StandYou Ground1908
 StandYou Ground1908 - donderdag 24 februari 2011 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 - 19:52 schreef de.fan het volgende:

[..]

Dit is zo makkelijk op te lossen: Bruins op de tribune en Mokotjo op de bank!! Hebben we veel meer aan
idd dat klopt...
sevillana
 sevillana - donderdag 24 februari 2011 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 - 19:48 schreef de.fan het volgende:

[..]

Conditioneel is het gewoon waardeloos, en dat MOET Mario Been zich aan rekenen. Dat is 1 van de redenen dat ik hem een waardeloze trainer vind! Hoe blij ik toen ook was toen Feyenoord hem aantrok. Maar hij heeft de (bijna) afgelopen 2 seizoenen bewezen dat ie als trainer niks toevoegt. En als ie een echte Feyenoord hart zou hebben zou ie in het belang van de club zijn conclusie trekken!! EN JA BESTE FORUMLEDEN: DIT IS MIJN MENING.

pffffffffffffffffffffffffffffff, . . . nou vooruit, . . nog 1x dan;

http://www.toinevandegoolberg.nl/
Milo
 Milo - donderdag 24 februari 2011 - 20:31   quote  deeplink  
slot?
sevillana
 sevillana - donderdag 24 februari 2011 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 - 20:31 schreef Milo het volgende:
slot?
prima!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Duur puntverlies en het wisselbeleid van Been









0.0077028