|
|
KKL
|
|
|
Wijnaldum was gisteren zeer teleurgesteld dat hij gewisseld werd!
Hoe is het in godsnaam mogelijk???
Heeft deze jongen totaal geen zelfreflectie of laat staan zelfkritiek????? Hij was gisteren wederom op 10, de minste van allemaal!
Ik begin langzaam sommige ventjes uit te kotsen. Wat een praatjes allemaal...maar presteren ho maar... |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op maandag 21 februari 2011 - 11:38 schreef KKL het volgende:Wijnaldum was gisteren zeer teleurgesteld dat hij gewisseld werd! Hoe is het in godsnaam mogelijk??? Heeft deze jongen totaal geen zelfreflectie of laat staan zelfkritiek????? Hij was gisteren wederom op 10, de minste van allemaal! Ik begin langzaam sommige ventjes uit te kotsen. Wat een praatjes allemaal...maar presteren ho maar... Hij presteerde veel beter dan de vorige weken, vandaar zijn teleurstelling denk ik... hij heeft helaas alleen niet door dat zijn prestatie van gisteren nog lang niet goed genoeg was.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ernst en Bobbie, Samson en Gert, Pipo en Mammaloe, Holmes en Watson, Geer en Goor.... Vul het zelf dan maar in. |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 21 februari 2011 - 11:38 schreef KKL het volgende:Wijnaldum was gisteren zeer teleurgesteld dat hij gewisseld werd! Hoe is het in godsnaam mogelijk??? Heeft deze jongen totaal geen zelfreflectie of laat staan zelfkritiek????? Hij was gisteren wederom op 10, de minste van allemaal! Ik begin langzaam sommige ventjes uit te kotsen. Wat een praatjes allemaal...maar presteren ho maar... Wijnaldum kan beter een tijdje thuis voor zijn kindje gaan zorgen. Even iets anders dan voetbal, misschien dat hij dan straks weer scherp is. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 21 februari 2011 - 11:40 schreef FR-Henk het volgende:Ernst en Bobbie, Samson en Gert, Pipo en Mammaloe, Holmes en Watson, Geer en Goor.... Vul het zelf dan maar in. Water en vuur? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
janm en mmm :-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 februari 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Had ik vandaag eigenlijk al gezegd dat ik 'm een enorme paardel*l vind? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: wie? toch niet MMM he die je bedoelt?
-1...........ieder zijn mening.. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Wat zal die Ruiz eigenlijk moeten kosten? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Leon//HELD
Snap ook niet dat hij in elk topic maar op mij moet reageren. Ik lees de helft niet eens meer..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 februari 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op maandag 21 februari 2011 - 13:51 schreef MMM het volgende:[..] Leon//HELD Snap ook niet dat hij in elk topic maar op mij moet reageren. Ik lees de helft niet eens meer.. je persoonlijke 'hate-post-stalker' hahahahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Het lijkt erop hahaha
Maar ik lig er niet wakker van, zal me een worst wezen wat ie ervan vind.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: ??????????dikke vinger????????????? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, dat vindt ie lekker. |
|
|
|
|
Ronda2
|
|
|
zal is tijd worden dat Bruins niet meer opgesyeld word, terwijl je Mokotjo nog hebt.Als die Bruins erin komt speel je met tien man.Hoort niet bij Feijenoord thuis |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 21 februari 2011 - 16:52 schreef Ronda2 het volgende:zal is tijd worden dat Bruins niet meer opgesyeld word, terwijl je Mokotjo nog hebt.Als die Bruins erin komt speel je met tien man.Hoort niet bij Feijenoord thuis Tuurlijk, ze hadden Danny Buijs nooit weg moeten laten gaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 februari 2011 door hotjumper -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Eigenlijk Wijnaldum, maar als mijn vriend zich aangesproken voelt: prima! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Precies!
------------------- Mulder Fernandez - De Vrij -- Vlaar -- M. Indi ---------- Leerdam -- Meeuwis/Fer ------------------ Bruins Simon ---- ????????????? ------- Ryo |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zo, heee....
Hoor helemaal niets meer van....Schaken en Auassar. Die zij nu gewoon geld aan het opstrijken.
Snel verkopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schaken is stuk Auassar speelt bij de beloften. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waren gelukkig transfervrij binnengehaald. Kun je ut niet eens miskopen noemen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tsja t had kunnen werken. Helaas. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Jammer dat ie steeds stuk was. Goeie voetballer, net als Bruins! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Man van de steekpass he :D |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote:Op maandag 21 februari 2011 - 17:23 schreef JanM het volgende:Precies! ------------------- Mulder Fernandez - De Vrij -- Vlaar -- M. Indi ---------- Leerdam -- Meeuwis/Fer ------------------ Bruins Simon ---- ????????????? ------- Ryo oh echt, jij ken ook echt geen team zonder bruins maken eh, verschrikkelijk. nog steeds overtuigd van zijn kwaliteiten? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 21 februari 2011 - 23:38 schreef Stefan-FR-08 het volgende:[..] oh echt, jij ken ook echt geen team zonder bruins maken eh, verschrikkelijk. nog steeds overtuigd van zijn kwaliteiten? jij niet dan? |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote: nee niet overtuigd van zijn kwaliteiten. hij bakt er echt helemaal niks van. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 21 februari 2011 - 23:38 schreef Stefan-FR-08 het volgende:[..] oh echt, jij ken ook echt geen team zonder bruins maken eh, verschrikkelijk. nog steeds overtuigd van zijn kwaliteiten? Intelligente vraag! Wat denk je zelf?
Bruins gaat de komende wedstrijden het verschil maken op 10, let maar op. Feyenoord begint weer beter te draaien en met Leerdam en Meeuwis achter zich staat het behoorlijk goed. Aan Ryo kan hij ballen kwijt en ook Luc begint steeds beter te renderen als spits. In die situatie is Bruins de ideale man! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 21 februari 2011 - 23:45 schreef JanM het volgende:[..] Intelligente vraag! Wat denk je zelf? Bruins gaat de komende wedstrijden het verschil maken op 10, let maar op. Feyenoord begint weer beter te draaien en met Leerdam en Meeuwis achter zich staat het behoorlijk goed. Aan Ryo kan hij ballen kwijt en ook Luc begint steeds beter te renderen als spits. In die situatie is Bruins de ideale man! Ik denk dat Bruins niet in dit elftal past, simpelweg vanwege het spelletje dat been wil spelen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 21 februari 2011 - 23:47 schreef craven het volgende:[..] Ik denk dat Bruins niet in dit elftal past, simpelweg vanwege het spelletje dat been wil spelen denk persoonlijk dat hij een van de betere spelverdelers is in de eredivisie, maar daarbij is het wel belangrijk dat er voldoende beweging bij z'n medespelers is |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het leukste aan Schaken vind ik nog wel dat zijn operatie voorspelbaar was... Je zag werkelijk aan alles dat hij twijfelde in het veld,een paar (supporters) op vakkie z hebben er zeker voor gezorgt dat hij maar besloten heeft omzich te laten opereren......Die wil het liefst NOOIT meer in de KUIP spelen... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 21 februari 2011 - 23:47 schreef craven het volgende:[..] Ik denk dat Bruins niet in dit elftal past, simpelweg vanwege het spelletje dat been wil spelen Been kent als geen ander de kwaliteiten van Bruins en gaat 'm tegen Goningen denk ik ook gewoon in de basis zetten i.p.v. de hopeloos uit vorm zijnde Wijnaldum. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 21 februari 2011 - 23:51 schreef JanM het volgende:[..] Been kent als geen ander de kwaliteiten van Bruins en gaat 'm tegen Goningen denk ik ook gewoon in de basis zetten i.p.v. de hopeloos uit vorm zijnde Wijnaldum. zou ook misschien Mokotjo kunnen worden? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
type tomasson past gewoon beter in dit elftal, sleuren, sjoegen...maar dat is mijn mening... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: dat heb ik ook wel eens bedacht |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ik ben bang van niet! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja eigenlijk kan het geen kwaad om ff rustig aan te doen met die jongen.. Is onze grootste eigen talent,zeker met de beste pases en overzicht... Maar werd erg onder de voet gelopen vond ik,weinig ruimte om te groeien maar misschien dat het nu wel weer eens tijd word omdat het team beter begint te draaien? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Lijkt me onwaarschijnlijk aangezien Been hem de laatste weken op de tribune heeft laten zitten, maar ook ik heb hoge verwachtingen van Mokotjo! Wat mij betreft zet Been Wijnaldum eens even op de tribune, dan kan Mokotjo in ieder geval op de bank en invallen. Bruins komt terug van een blessure dus een hele wedstrijd is misschien sowieso nog teveel. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 21 februari 2011 - 23:58 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja eigenlijk kan het geen kwaad om ff rustig aan te doen met die jongen.. Is onze grootste eigen talent,zeker met de beste pases en overzicht... Maar werd erg onder de voet gelopen vond ik,weinig ruimte om te groeien maar misschien dat het nu wel weer eens tijd word omdat het team beter begint te draaien? ja maar niet op 10 denk ik..ik blijf van mening dat je daar iemand moet hebben staan die de bal vast houdt(er voor vecht), op bijsluiting wacht en een steekpass kan geven |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 21 februari 2011 - 23:59 schreef craven het volgende:[..] ja maar niet op 10 denk ik..ik blijf van mening dat je daar iemand moet hebben staan die de bal vast houdt(er voor vecht), op bijsluiting wacht en een steekpass kan geven ho ho nou onderschat jij Mokotjo je eigen held,hij is op (bruins)na de enige die met 1 tik tegen de bal een speler vrij kan zetten.Dus ik denk dat hij wel op 10 kan..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 februari 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 00:03 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] ho ho nou onderschat jij Mokotjo je eigen held,hij is op (bruins)na de enige die met 1 tik tegen de bal een speler vrij kan zetten.Dus ik denk dat hij wel op 10 kan.. nee niet de enige. Er kunnen er wel meer t. Zodra ze de diarree gestopt hebben die door de broek loopt, komt de kwaliteit weer boven. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
TOMASSON!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 08:00 schreef Stylzz het volgende:[..] nee niet de enige. Er kunnen er wel meer t. Zodra ze de diarree gestopt hebben die door de broek loopt, komt de kwaliteit weer boven. nou ik denk het niet... ja wat Milo zegt Tomasson maar die kunnen we ff niet gebruiken maar ik zie eigenlijk geen andere 10 dan op dit moment Bruins of Mokotjo...... Oja we kunnen Vlaar proberen haha |
|
|
|