|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
|
|
|
kiki&pim
|
|
|
quote: Dit vind je wel een normaal forum |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote: hoe bedoel je?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 februari 2011 door Stefan-FR-08 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
kiki&pim
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hij bedoeld dat je er een topic over start, prima, maar vraag dan bijvoorbeeld of zoiets door de ado verzekering betaald word. maar om te zeggen een nieuw a10 momentje of terug pakken? en dan via een forum, dat ook door de autoriteiten gecheckt word. ik neem dus aan dat je een dolletje maakt over het terugpakken idee |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
ja laten we op hun bus : Sportclub Feyenoord Rotterdam schrijven ! voluit ! Dat schrikt ze wel af want zoveel letters kunnen ze niet achter elkaar zetten in adom |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 februari 2011 door Stefan-FR-08 -- |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote:Op zondag 20 februari 2011 - 20:10 schreef obiku010 het volgende:hij bedoeld dat je er een topic over start, prima, maar vraag dan bijvoorbeeld of zoiets door de ado verzekering betaald word. maar om te zeggen een nieuw a10 momentje of terug pakken? en dan via een forum, dat ook door de autoriteiten gecheckt word. ik neem dus aan dat je een dolletje maakt over het terugpakken idee je heb gelijk Obiku, geen rekening mee gehouden. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
topic hoefd niet weg man. alleen het terugpakken idee vond ik niet slim. verder is het wel degelijk een laffe streek. hoorde van een maat van me wat er speelde bij het ado stadion. ado wilde rellen, en de bus aanvallen. me op paardjes enzo rende wat, en uiteindelijk is er niet echt een clash gekomen. betert! want ado begon ook zijn eigen publiek uit te fluiten op een gegeven moment. die hadden duidelijk meer verwacht. ik hoop dat de schade aan de bus vergoed word door de verzekering. en dan nog, het is een bus die niet van de club zelf is. dus voor de club geen schade. flauw geintje van de groen gele narren |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zal wel verzekeringswerk worden, . . one way or the other |
|
|
|