BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bestaat loyaliteit in de voetbalwereld

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
piet de paler
 piet de paler - zondag 20 februari 2011 - 20:52   quote  deeplink  
Ik lees en erger me steeds meer aan voetballers zonder loyaliteit naar hun ploeg.
Als ik ziek ben denk ik vaak potver nou moeten mijn collegas meer doen,of ik kan nu toch niet weggaan (meegemaakt bij een bedrijf wat falliet aan het gaan was)
Nu heb ik geen hoog salaris en ik heb al problemen omiemand in de steek te laten, maar zo een voetballer wel.dan kan je toch zeggen de club heeft veel voor mij gedaan o.k doe wat terug,Deguzman had toch kunnen zeggen ik ga weg voor een gelimiteerde transfersom,Vlaar kan toch zeggen ik steun feyenoord en teken bij (omdat ik veel te danken heb aan deze ploeg)of ben ik zo een oude lul aan het worden.
of zijn er nog mensen die ook zo denken
Marco12345
 Marco12345 - zondag 20 februari 2011 - 20:53   quote  deeplink  
ouwe lul
piet de paler
 piet de paler - zondag 20 februari 2011 - 20:54   quote  deeplink  
ja daar heb ik wat aan jonge lul
Sebbe
 Sebbe - zondag 20 februari 2011 - 20:54   quote  deeplink  
Loyaliteit houdt op wanneer er geldt mee gemoeid is, niet alleen in de voetballerij.
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 februari 2011 - 20:58   quote  deeplink  
Antwoord: nauwelijks
FR-Han
 FR-Han - zondag 20 februari 2011 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 20:54 schreef Sebbe het volgende:
Loyaliteit houdt op wanneer er geldt mee gemoeid is, niet alleen in de voetballerij.
idd. de mens wil altijd meer. omdat de ware aard is, dat bijna ieder mens, het liefst geen verplichtingen heeft. en dus is geld daarin een belangrijke rol
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 februari 2011 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 20:58 schreef obiku010 het volgende:

[..]

idd. de mens wil altijd meer. omdat de ware aard is, dat bijna ieder mens, het liefst geen verplichtingen heeft. en dus is geld daarin een belangrijke rol
verdienen wij eigenlijk nog wat hier want er gaat de laatste weken aardig wat tijd in zitten.... haha
piet de paler
 piet de paler - zondag 20 februari 2011 - 21:26   quote  deeplink  
niets geen respect geen invloed geen eurie,
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 februari 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 20:58 schreef obiku010 het volgende:

[..]

idd. de mens wil altijd meer. omdat de ware aard is, dat bijna ieder mens, het liefst geen verplichtingen heeft. en dus is geld daarin een belangrijke rol
speak for yourself, men.
sevillana
 sevillana - zondag 20 februari 2011 - 21:49   quote  deeplink  
Sebbe - zondag 20 februari 2011 - 20:54 quote deeplink

Loyaliteit houdt op wanneer er geld mee gemoeid is, niet alleen in de voetballerij.

Stylzz - zondag 20 februari 2011 - 20:58 quote deeplink

Antwoord: nauwelijks

2x eens

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 februari 2011 door sevillana --
Quiroz
 Quiroz - zondag 20 februari 2011 - 21:51   quote  deeplink  
Enige club waar ik loyaliteit bespeur is Atletic de Bilbao.

Als Dirk Kuyt trouwens niet terug komt hoeft hij er voor mij part helemaal nooit meer te komen, dan is het een vuil hoerenjong met z'n goedkope uitspraken.
Crisismanager
 Crisismanager - zondag 20 februari 2011 - 21:55   quote  deeplink  
Oke zit wat in, maar zeker niet alle voetballers zijn zo, dat wil ik niet geloven.

Maar de verleidingen zijn groot he Piet, vergis je daar niet in. Heb het al eens eerder geschreven, maar voetballers zijn jonge mannen. Die zijn theoretisch volwassen maar praktisch vaak niet. Als Inter voor Castaignos zich meld, weet die jongen meteen waarvoor hij bij Feyenoord ging voetballen. Hij denkt nu dat die eenmaal bij Inter elke auto kan kopen die hij wilt, alles in zijn leven naar zijn zin kan maken en (zeker niet onbelangrijk voor een 18/19-jarige gozer, let op Leon !) : hij neukt de lekkerste wijven die er bestaan. En hij word nog toegejuicht ook!

Tsja waar kies je voor? Een club waar de plannen steeds weer het leukst zijn, maar in praktijk de ellende groot is. We hoeven natuurlijk geen medelijden te hebben, maar die 2 ton die Castaignos dan verdient (schat ik zo) lijkt dan toch wel erg weinig...
sevillana
 sevillana - zondag 20 februari 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 21:55 schreef Crisismanager het volgende:
Oke zit wat in, maar zeker niet alle voetballers zijn zo, dat wil ik niet geloven.

Maar de verleidingen zijn groot he Piet, vergis je daar niet in. Heb het al eens eerder geschreven, maar voetballers zijn jonge mannen. Die zijn theoretisch volwassen maar praktisch vaak niet. Als Inter voor Castaignos zich meld, weet die jongen meteen waarvoor hij bij Feyenoord ging voetballen. Hij denkt nu dat die eenmaal bij Inter elke auto kan kopen die hij wilt, alles in zijn leven naar zijn zin kan maken en (zeker niet onbelangrijk voor een 18/19-jarige gozer, let op Leon !) : hij neukt de lekkerste wijven die er bestaan. En hij word nog toegejuicht ook!

Tsja waar kies je voor? Een club waar de plannen steeds weer het leukst zijn, maar in praktijk de ellende groot is. We hoeven natuurlijk geen medelijden te hebben, maar die 2 ton die Castaignos dan verdient (schat ik zo) lijkt dan toch wel erg weinig...
je kunt 't menselijk noemen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 februari 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 21:45 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

speak for yourself, men.
als jij morgen de kans krijgt om 3 miljoen te verdienen voor het zelfde werk enzo enzo
Henk komop wees eerlijk!!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 februari 2011 - 22:03   quote  deeplink  
We moeten natuurlijk ook weer oppassen niet roomser dan de paus te zijn. Als ik salarisverhoging kunt krijgen dan ga ik daar voor.
Dat voetballers daarin hun club op het 2e plan zetten is kudt en not nice, maar ook niet zo gek.
Dat ze daarmee persona non grata worden voor de supporters is de keerzijde. Leren ze dan maar mee te leven.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 februari 2011 - 22:06   quote  deeplink  
oke...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 februari 2011 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 21:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

als jij morgen de kans krijgt om 3 miljoen te verdienen voor het zelfde werk enzo enzo
Henk komop wees eerlijk!!
Ja natuurlijk!
Maar obiku schrijft 'altijd' en dat is niet zo. Ik ken mensen die kiezen voor het leuke werk en weigeren om een trap binnen hun bedrijf (en salaris dus) te stijgen.
Ken ook zát mensen die zich belangeloos inzetten voor anderen.
Niet iedereen is zo.
vries60
 vries60 - zondag 20 februari 2011 - 22:08   quote  deeplink  
Clubliefde moet van twee kanten komen. De clubcultuur is al lange tijd geleden vervangen door bedrijfscultuur. Alles draait om geld. Spelers zijn handelswaar geworden en de spelers worden begeleid door zaakwaarnemers met als doel het onderste uit de kan te halen.Sommige spelers gaan direct voor het geld als de kans er is. En sommige plannen hun voetballoopbaan wat zorgvuldiger maar het einddoel is zo hoog mogelijk voetballen en verdienen.En ook de supporters zijn tegenwoordig meer bezig met de financien dan met het voetbal. Kreten zoals voor zoveel miljoen mag hij weg, strik erom heen en cashen enz,enz, leesje hier ook met grote regelmaat.
FR-Han
 FR-Han - zondag 20 februari 2011 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 21:45 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

speak for yourself, men.
daarom zeg ik bijna henk vriend!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 februari 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 22:13 schreef obiku010 het volgende:

[..]

daarom zeg ik bijna henk vriend!
Da's dan weer wel waar, I rest my case.
hotjumper
 hotjumper - maandag 21 februari 2011 - 04:45   quote  deeplink  
Is gewoon de maatschappij van nu. Leer er mee leven.
de flh
 de flh - maandag 21 februari 2011 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 22:08 schreef vries60 het volgende:
Clubliefde moet van twee kanten komen. De clubcultuur is al lange tijd geleden vervangen door bedrijfscultuur. Alles draait om geld. Spelers zijn handelswaar geworden en de spelers worden begeleid door zaakwaarnemers met als doel het onderste uit de kan te halen.Sommige spelers gaan direct voor het geld als de kans er is. En sommige plannen hun voetballoopbaan wat zorgvuldiger maar het einddoel is zo hoog mogelijk voetballen en verdienen.En ook de supporters zijn tegenwoordig meer bezig met de financien dan met het voetbal. Kreten zoals voor zoveel miljoen mag hij weg, strik erom heen en cashen enz,enz, leesje hier ook met grote regelmaat.
eigenlijk wel mee eens
JanM
 JanM - maandag 21 februari 2011 - 11:45   quote  deeplink  
Messi is erg loyaal aan Barcelona, totdat zich een club bij Barcelona meldt die de contractueel vastgelegde transfersom wil betalen en hem nog een paar miljoen meer salaris gaat betalen per jaar/maand ... dat noemt men het hedendaagse voetbal.
Milo
 Milo - dinsdag 22 februari 2011 - 13:52   quote  deeplink  
ik ga ook weg bij mijn vrouw, als ik een 10 jaar jongere kan krijgen! maar dat gaat toch niet gebeuren kale kop 1.73 94 kg, ik ben weer een kilo gegroeit :) en dan komt nog geen eens geld bij kijken.
JanM
 JanM - dinsdag 22 februari 2011 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 13:52 schreef Milo het volgende:
ik ga ook weg bij mijn vrouw, als ik een 10 jaar jongere kan krijgen! maar dat gaat toch niet gebeuren kale kop 1.73 94 kg, ik ben weer een kilo gegroeit :) en dan komt nog geen eens geld bij kijken.
Allemaal grootkleinspraak!
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 22 februari 2011 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 11:45 schreef JanM het volgende:
Messi is erg loyaal aan Barcelona, totdat zich een club bij Barcelona meldt die de contractueel vastgelegde transfersom wil betalen en hem nog een paar miljoen meer salaris gaat betalen per jaar/maand ... dat noemt men het hedendaagse voetbal.
Exact. Ik ben ook erg loyaal aan mijn werkgever.

Als de concurrent komt en mij het zelfde salaris biedt (misschien 5% meer) voor het zelfde werk blijf ik bij mijn huidige werkgever.

Als de concurrent komt en mij het drievoudige biedt van wat ik nu krijg met een vast contract en een nog dikkere auto (zonder bijtelling) ben ik morgen weg.

Ik denk dat meer dan 80% van de forummerts het zelfde doet. Loyaliteit? Ja, tot op zeker hoogte.
sevillana
 sevillana - dinsdag 22 februari 2011 - 16:27   quote  deeplink  
ach ja, . . zo hebben we allemaal zo onze dromen . . . .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 22 februari 2011 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 16:25 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Exact. Ik ben ook erg loyaal aan mijn werkgever.

Als de concurrent komt en mij het zelfde salaris biedt (misschien 5% meer) voor het zelfde werk blijf ik bij mijn huidige werkgever.

Als de concurrent komt en mij het drievoudige biedt van wat ik nu krijg met een vast contract en een nog dikkere auto (zonder bijtelling) ben ik morgen weg.

Ik denk dat meer dan 80% van de forummerts het zelfde doet. Loyaliteit? Ja, tot op zeker hoogte.
idd ,ik zit nu ff in de WW,maar als de socialedienst er 2x overheen gaat ben ik ook weg?hahaha
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 22 februari 2011 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 16:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

idd ,ik zit nu ff in de WW,maar als de socialedienst er 2x overheen gaat ben ik ook weg?hahaha
Ja, als de soos je twee keer naait zou ik ook weg gaan ;-P
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 22 februari 2011 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 16:29 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Ja, als de soos je twee keer naait zou ik ook weg gaan ;-P
hahahahaha nee binnenkort aan me 4de carriere beginnen denk ik..
En dat is niet me handje ophouden,wat ik nu overigens ook nog niet doet..
Kom goed,de rust zal ons redden ;)
Jelle
 Jelle - dinsdag 22 februari 2011 - 16:34   quote  deeplink  
hier kan je heel kort over zijn: in een heel enkel geval wel, voor de rest nooit

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bestaat loyaliteit in de voetbalwereld









0.0087590