BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - FC Groningen (zo 27-02-2011 , 14:30): 5-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Quiroz
 Quiroz - zondag 20 februari 2011 - 21:47   quote  deeplink  
Uit is Groningen niet al te sterk en als met een blok achterin spelen en goed omschakelen hebben we zeker een kans.

3-1

Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 februari 2011 - 21:57   quote  deeplink  
Ik ga nog verder 4-1
sevillana
 sevillana - zondag 20 februari 2011 - 21:57   quote  deeplink  
gok ik op 2-1
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 februari 2011 - 21:58   quote  deeplink  
3-2 is mogelijk, na 3-0 voorsprong.
FR-girl
 FR-girl - zondag 20 februari 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 21:57 schreef sevillana het volgende:
gok ik op 2-1
same here!
feyenoord-rotterdam
 feyenoord-rotterdam - zondag 20 februari 2011 - 21:59   quote  deeplink  
2-2 weer een wedstrijd als vandaag vreselijk
Roy15
 Roy15 - zondag 20 februari 2011 - 21:59   quote  deeplink  
ich bin dabei!

3-1
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 20 februari 2011 - 22:00   quote  deeplink  
Denk dat Quiroz met 3-1 een goede voorspelling heeft. Maar als is het 1-0, 4-2, 6-4, of wat dan ook, de punten moeten ze gewoon in Rotterdam houden!

Gelukkig valt er héél wat vertrouwen uit de laatste wedstrijden halen, plus het feit dat er in de Kuip gespeeld wordt.
FR-Han
 FR-Han - zondag 20 februari 2011 - 22:03   quote  deeplink  
ik denk 4-2 2 omhaaltjes van luc, en ryo met een randje 16 knallert en vlaar met een kopbal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 februari 2011 door FR-Han --
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 februari 2011 - 22:10   quote  deeplink  
Zin an! 4-1
DY
 DY - zondag 20 februari 2011 - 22:47   quote  deeplink  
groningen is van slag.Ik hoop op simon in de basis, en t word wel 3/4-1.
Bernardo
 Bernardo - maandag 21 februari 2011 - 00:40   quote  deeplink  
Als ze het laatste kwartier de bal voorin kunnen vasthouden dan kunnen ze winnen.
En niet zoals tegen Ado balverlies lijden en gelijkspelen.
Dus ik denk 2-1 met Matavz die de enige treffer voor Groningen maakt en Luc en Diego de 2 maken voor ons
de.fan
 de.fan - maandag 21 februari 2011 - 03:31   quote  deeplink  
Ik doe nog geen voorspelling, het ligt er helemaal aan wie er mee doen.
Wat ga onze to(b) trainer Mario Been doen?? Weer van die 'goeie' wissels door voeren??
Als er gewonnen wordt dan zal het minimaal zijn denk ik al hoop ik dat er eens met meer dan 2 doelpunten verschil gewonnen kan worden
hotjumper
 hotjumper - maandag 21 februari 2011 - 04:36   quote  deeplink  
4-1
Bruins in de basis
MMM
 MMM - maandag 21 februari 2011 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 03:31 schreef de.fan het volgende:
Ik doe nog geen voorspelling, het ligt er helemaal aan wie er mee doen.
Wat ga onze to(b) trainer Mario Been doen?? Weer van die 'goeie' wissels door voeren??
Als er gewonnen wordt dan zal het minimaal zijn denk ik al hoop ik dat er eens met meer dan 2 doelpunten verschil gewonnen kan worden
Mokotjo in plaats van Wijnaldum, de rest laten staan.
de flh
 de flh - maandag 21 februari 2011 - 11:27   quote  deeplink  
2-0. Net als in dat seizoen (volgens mij met Wim Jansen als trainer) dat Groningen met ajakkes en pisvee om het kampioenschap streed, terwijl Feyenoord onderaan bungelde.. "Éen ding is zeker, de kampioen komt dit seizoen niet uit Groningen"
Djee
 Djee - maandag 21 februari 2011 - 11:31   quote  deeplink  
4-2!
JanM
 JanM - maandag 21 februari 2011 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 04:36 schreef hotjumper het volgende:
4-1
Bruins in de basis
EENS!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 22 februari 2011 - 19:31   quote  deeplink  
1-0 is genoeg
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 22 februari 2011 - 20:38   quote  deeplink  
Ik hoop maar een ding.FEYENOORD LAAT ONS JUICHEN
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 22 februari 2011 - 20:58   quote  deeplink  
weet iemand of matavs mee gaat doen
de.fan
 de.fan - dinsdag 22 februari 2011 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 11:51 schreef JanM het volgende:

[..]

EENS!
Ik mag het hopen dat ie mee doet. Kan ie nog een keer bewijzen dat ie faliekant op zijn bakkes gaat!! En maar janken dat het niet aan Bruins ligt................maar ja dan ben je weer een nep supporter volgens de 'kenners'. Kunnen we gelijk het wisselbeleid van Mario Been ook weer goed laten keuren door dezelfde 'kenners'. Het is zelfs zo erg met mij gesteld dat ik door de zogenaamde 'kenners' erop rekent dat Feyenoord gaat verliezen!! Ik hoop echt voor de voetballers van Feyenoord dat ze een mooi resultaat boeken tegen Fc Groningen. Maar alleen voor de 'kenners' van deze forum ga ik ervan uit dat het verkeerd af ga lopen helaas....... Het 'Bruins' effect heet dat. Maar buiten dat ga ik er toch van uit dat Feyenoord met 3-1 zal winnen van Fc Groningen
JanM
 JanM - dinsdag 22 februari 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 22:29 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ik mag het hopen dat ie mee doet. Kan ie nog een keer bewijzen dat ie faliekant op zijn bakkes gaat!! En maar janken dat het niet aan Bruins ligt................maar ja dan ben je weer een nep supporter volgens de 'kenners'. Kunnen we gelijk het wisselbeleid van Mario Been ook weer goed laten keuren door dezelfde 'kenners'. Het is zelfs zo erg met mij gesteld dat ik door de zogenaamde 'kenners' erop rekent dat Feyenoord gaat verliezen!! Ik hoop echt voor de voetballers van Feyenoord dat ze een mooi resultaat boeken tegen Fc Groningen. Maar alleen voor de 'kenners' van deze forum ga ik ervan uit dat het verkeerd af ga lopen helaas....... Het 'Bruins' effect heet dat. Maar buiten dat ga ik er toch van uit dat Feyenoord met 3-1 zal winnen van Fc Groningen
Ik kan je echt niet volgen. Maar goed, ik las ergens dat Been Wijnaldum gewoon laat staan dus Bruins zal waarschijnlijk niet eens beginnen. Kan 'ie ook niet de schuld krijgen van een eventueel minder resultaat! Maar wie weet komt hij er nog wel in en maakt 'ie de 3-1. Niet juichen dan hè!
de flh
 de flh - dinsdag 22 februari 2011 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 22:33 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik kan je echt niet volgen. Maar goed, ik las ergens dat Been Wijnaldum gewoon laat staan dus Bruins zal waarschijnlijk niet eens beginnen. Kan 'ie ook niet de schuld krijgen van een eventueel minder resultaat! Maar wie weet komt hij er nog wel in en maakt 'ie de 3-1. Niet juichen dan hè!
Wel logisch. Wijnaldum heeft de hele tijd het vertrouwen gekregen. Nu gaat ie eindelijk ietsje beter spelen, dus dan haal je hem er niet alsnog uit.
JanM
 JanM - dinsdag 22 februari 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 22:35 schreef de flh het volgende:

[..]

Wel logisch. Wijnaldum heeft de hele tijd het vertrouwen gekregen. Nu gaat ie eindelijk ietsje beter spelen, dus dan haal je hem er niet alsnog uit.
Vind je echt dat 'ie beter gaat spelen? Sowieso speelt 'ie niet zo goed op 10, maar als rechtsbuiten hebben we nu Biseswar en Simon en als linksbuiten Ryo natuurlijk. Nu maar hopen dat 'ie het licht gaat zien en er zondag 2 inschiet en Luc 3 keer vrij voor de keeper zet ... Zo niet, Bruins er de 2e helft in!
de.fan
 de.fan - dinsdag 22 februari 2011 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 22:33 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik kan je echt niet volgen. Maar goed, ik las ergens dat Been Wijnaldum gewoon laat staan dus Bruins zal waarschijnlijk niet eens beginnen. Kan 'ie ook niet de schuld krijgen van een eventueel minder resultaat! Maar wie weet komt hij er nog wel in en maakt 'ie de 3-1. Niet juichen dan hè!
Ben maar niet bang!! Ik vond het altijd weer teleurstellend als Bruins had gescoord.....
DY
 DY - dinsdag 22 februari 2011 - 23:05   quote  deeplink  
ook toen ie de 2-1 scoorde tegen utrecht aan het begin van t seizoen?
R()b
 R()b - dinsdag 22 februari 2011 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 21:58 schreef FR-girl het volgende:

[..]

same here!
de.fan
 de.fan - dinsdag 22 februari 2011 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 23:05 schreef DY het volgende:
ook toen ie de 2-1 scoorde tegen utrecht aan het begin van t seizoen?
Ja ik ben absoluut geen fan van Bruins!! Dus ik ben al teleurgesteld als ie mee doe en nog meer als ie scoort......... Dit is een speler die mij absoluut niet kan bekoren en door Bruins en Bahia heb ik voorlopig mijn seizoenskaart opgezegd! Ik kon het dramatische voetbal van deze 2 spelers niet meer aanzien. Hiervoor ben ik tot het einde van het seizoen 2008-2009
vanaf het seizoen 1986-1987, 23 jaar aan een stuk seizoenskaart houder geweest. En dan zijn er helaas van die forumleden die beweren dat ik een 'nep' supporter ben. Net zoals ik nu een mening over Mario Been heb waarvan ik vind dat ie op moet stappen omdat ie in mijn ogen geen vooruit gang boekt met het elftal!! En dat baseer echt niet op een paar wedstrijden maar dit zijn bijna 2 volledige seizoenen waar hij hoofdcoach is. En wat mij irriteer is dat Feyenoord bij elke wedstrijd steeds maar weer de laatste 20 tot 30 minuten bij alle spelers de conditie al helemaal leeg is!!
Ik heb in het verleden mij ook wel eens geirriteerd aan bepaalde spelers en trainers maar daar zag je vaak wel vooruitgang, ook al was het maar minimaal. In het verleden zijn er ook spelers geweest die ik wel kon uitkotsen. Zoals een Lurling,Leonardo en wie weet wie ik allemaal nog vergeet. Maar zo erg als Bruins en Bahia heb ik ze nog niet mee gemaakt!!
Bahia omdat ie ELKE wedstrijd wel een flinke fout op zijn geweten heeft en Bruins die tijdens de wedstrijden zijn HAAR nog even goed moet doen en zo makkelijk een bal bij de tegenstander in levert. En dan strijd... dat komt niet in zijn woordenboek voor. Misselijk wordt ik er van. Kijk Bruins zal best een frivole speler zijn , maar niet voor Feyenoord. Hij kan die druk gewoon niet aan. Daar zal ik wel mede schuldig aan zijn toen ik in de kuip zat. Voor de sub top zal ie een bruikbare speler zijn!!
DY
 DY - dinsdag 22 februari 2011 - 23:42   quote  deeplink  
om heel eerlijk te zijn juich ik altijd als feyenoord scoort, zelfs toen die charisteas er nog was, maar dat is misschien meer een gevoelskwestie, dat ik gewoon automatisch van de bank spring en als een bezetene door het huis ren als feyenoord scoort.
Els
 Els - dinsdag 22 februari 2011 - 23:43   quote  deeplink  
Iedereen die zijn seizoenkaart opzegt vanwege tegenvallende resultaten of passanten, is een nepsupporter.
BUjakkah
 BUjakkah - dinsdag 22 februari 2011 - 23:44   quote  deeplink  
1-1, na 1-0 voor te hebben gestaan gaat been weer die bruinsje beer inbrengen voor meeuwis en verliezen we weer het overzicht en is het dus weer verkloot.
DY
 DY - dinsdag 22 februari 2011 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 23:43 schreef Els het volgende:
Iedereen die zijn seizoenkaart opzegt vanwege tegenvallende resultaten of passanten, is een nepsupporter.
ajakkescieden genoemd?
Jelle
 Jelle - woensdag 23 februari 2011 - 00:06   quote  deeplink  
groningen verliest voor de 2e keer op rij! 2-0
Els
 Els - woensdag 23 februari 2011 - 00:15   quote  deeplink  
Ik ben met elke uitslag die leidt tot 3 punten voor ons, tevreden.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 23 februari 2011 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 23:26 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ja ik ben absoluut geen fan van Bruins!! Dus ik ben al teleurgesteld als ie mee doe en nog meer als ie scoort......... Dit is een speler die mij absoluut niet kan bekoren en door Bruins en Bahia heb ik voorlopig mijn seizoenskaart opgezegd! Ik kon het dramatische voetbal van deze 2 spelers niet meer aanzien. Hiervoor ben ik tot het einde van het seizoen 2008-2009
vanaf het seizoen 1986-1987, 23 jaar aan een stuk seizoenskaart houder geweest. En dan zijn er helaas van die forumleden die beweren dat ik een 'nep' supporter ben. Net zoals ik nu een mening over Mario Been heb waarvan ik vind dat ie op moet stappen omdat ie in mijn ogen geen vooruit gang boekt met het elftal!! En dat baseer echt niet op een paar wedstrijden maar dit zijn bijna 2 volledige seizoenen waar hij hoofdcoach is. En wat mij irriteer is dat Feyenoord bij elke wedstrijd steeds maar weer de laatste 20 tot 30 minuten bij alle spelers de conditie al helemaal leeg is!!
Ik heb in het verleden mij ook wel eens geirriteerd aan bepaalde spelers en trainers maar daar zag je vaak wel vooruitgang, ook al was het maar minimaal. In het verleden zijn er ook spelers geweest die ik wel kon uitkotsen. Zoals een Lurling,Leonardo en wie weet wie ik allemaal nog vergeet. Maar zo erg als Bruins en Bahia heb ik ze nog niet mee gemaakt!!
Bahia omdat ie ELKE wedstrijd wel een flinke fout op zijn geweten heeft en Bruins die tijdens de wedstrijden zijn HAAR nog even goed moet doen en zo makkelijk een bal bij de tegenstander in levert. En dan strijd... dat komt niet in zijn woordenboek voor. Misselijk wordt ik er van. Kijk Bruins zal best een frivole speler zijn , maar niet voor Feyenoord. Hij kan die druk gewoon niet aan. Daar zal ik wel mede schuldig aan zijn toen ik in de kuip zat. Voor de sub top zal ie een bruikbare speler zijn!!
Fijn, helder verhaal.
Feyenoord, mét Bahia én Bruins vorig seizoen 4e....Wie was de trainert...?
Je visie is hier nu algemeen bekend. Je bent echter uitermate drammerig.
Mag vanaf nu wel wat meer inhoud en minder stoer.
de.fan
 de.fan - woensdag 23 februari 2011 - 05:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 00:39 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Fijn, helder verhaal.
Feyenoord, mét Bahia én Bruins vorig seizoen 4e....Wie was de trainert...?
Je visie is hier nu algemeen bekend. Je bent echter uitermate drammerig.
Mag vanaf nu wel wat meer inhoud en minder stoer.
Ja dat was een GODSWONDER , en als het niet naar jou zin is moet het meer inhoud hebben!!
En nu jij het er toch over heb: Verklaar eens waarom Feyenoord vorig seizoen 4de werd en nu hopeloos 15de sta.... Zou het er toch aan kunnen liggen dat Been nog trainer is.Stilstand is achteruitgang en daardoor zijn we mede degradatie kandidaat. En dat ie teveel een beroep heeft gedaan op Bruins en Bahia?? Misschien toont Mario nu zijn capaciteiten doordat Feyenoord rond de 15de plek bivakkeert!! En het is helaas een ander gegeven dat Feyenoord zonder Bruins en Bahia het toch iets beter doen dat met die 2 spelers. Maar ik heb er toch helemaal geen verstand van he beste forum leden.
de.fan
 de.fan - woensdag 23 februari 2011 - 05:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 23:43 schreef Els het volgende:
Iedereen die zijn seizoenkaart opzegt vanwege tegenvallende resultaten of passanten, is een nepsupporter.
Dat mag jij helemaal denken beste Els.
Ik ga nu eenmaal niet naar iets kijken waar ik absoluut niet achter sta!!
Sommige van mijn vrienden zeggen niks beter dan 'leedvermaak', die blijven wel gaan maar respecteren gelukkig mijn mening.
Maar jij heb daar blijkbaar geen enkele moeite mee....

Petje af hoor voor jou, ik wou dat ik het op kon brengen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 februari 2011 - 07:20   quote  deeplink  
topic: Feyenoord - FC Groningen (zo 27-02-2011 , 14:30)
Djee
 Djee - woensdag 23 februari 2011 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 07:20 schreef Stylzz het volgende:
topic: Feyenoord - FC Groningen (zo 27-02-2011 , 14:30)
Hey......een nieuw topic! hahaha
Els
 Els - woensdag 23 februari 2011 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 05:39 schreef de.fan het volgende:

[..]

.................... Maar ik heb er toch helemaal geen verstand van he beste forum leden.
Hééééé, je hebt inzicht gekregen! Goed van je. Zie je wel, uiteindelijk lukt het iedereen om kritisch naar zichzelf te kijken, en ook wat minder prettige conclusies over zichzelf te trekken. Dat is nou persoonlijke groei. Bewonderenswaardig.
Els
 Els - woensdag 23 februari 2011 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 05:44 schreef de.fan het volgende:

[..]

Dat mag jij helemaal denken beste Els.
Ik ga nu eenmaal niet naar iets kijken waar ik absoluut niet achter sta!!
Sommige van mijn vrienden zeggen niks beter dan 'leedvermaak', die blijven wel gaan maar respecteren gelukkig mijn mening.
Maar jij heb daar blijkbaar geen enkele moeite mee....

Petje af hoor voor jou, ik wou dat ik het op kon brengen.
Ik ga me zo langzamerhand afvragen waar jij nou eigenlijk fan van bent. Jezelf?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 23 februari 2011 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 08:48 schreef Els het volgende:

[..]

Ik ga me zo langzamerhand afvragen waar jij nou eigenlijk fan van bent. Jezelf?
Hij is vooral raar, en gevaarlijk aan het zwalken....
Noemt de Forumleden eerder al hersenloos en nu zegt ie in een post hierboven dat ie er zelf -volgens ons- geen verstand van heeft.

Bel jij zijn huisarts?
henkie1969
 henkie1969 - woensdag 23 februari 2011 - 09:00   quote  deeplink  
Fey-Gro : 2-1
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 23 februari 2011 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 23:26 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ja ik ben absoluut geen fan van Bruins!! Dus ik ben al teleurgesteld als ie mee doe en nog meer als ie scoort......... Dit is een speler die mij absoluut niet kan bekoren en door Bruins en Bahia heb ik voorlopig mijn seizoenskaart opgezegd! Ik kon het dramatische voetbal van deze 2 spelers niet meer aanzien. Hiervoor ben ik tot het einde van het seizoen 2008-2009
vanaf het seizoen 1986-1987, 23 jaar aan een stuk seizoenskaart houder geweest. En dan zijn er helaas van die forumleden die beweren dat ik een 'nep' supporter ben. Net zoals ik nu een mening over Mario Been heb waarvan ik vind dat ie op moet stappen omdat ie in mijn ogen geen vooruit gang boekt met het elftal!! En dat baseer echt niet op een paar wedstrijden maar dit zijn bijna 2 volledige seizoenen waar hij hoofdcoach is. En wat mij irriteer is dat Feyenoord bij elke wedstrijd steeds maar weer de laatste 20 tot 30 minuten bij alle spelers de conditie al helemaal leeg is!!
Ik heb in het verleden mij ook wel eens geirriteerd aan bepaalde spelers en trainers maar daar zag je vaak wel vooruitgang, ook al was het maar minimaal. In het verleden zijn er ook sp
elers geweest die ik wel kon uitkotsen. Zoals een Lurling,Leonardo en wie weet wie ik allemaal nog vergeet. Maar zo erg als Bruins en Bahia heb ik ze nog niet mee gemaakt!!
Bahia omdat ie ELKE wedstrijd wel een flinke fout op zijn geweten heeft en Bruins die tijdens de wedstrijden zijn HAAR nog even goed moet doen en zo makkelijk een bal bij de tegenstander in levert. En dan strijd... dat komt niet in zijn woordenboek voor. Misselijk wordt ik er van. Kijk Bruins zal best een frivole speler zijn , maar niet voor Feyenoord. Hij kan die druk gewoon niet aan. Daar zal ik wel mede schuldig aan zijn toen ik in de kuip zat. Voor de sub top zal ie een bruikbare speler zijn!!
rot nou eens op man met je achterlijke negatieve proza's. Je reinste forum vervuiling is het!!

11-0 met 4 keer Bruins en 5 keer Bahia!
henkie1969
 henkie1969 - woensdag 23 februari 2011 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 09:00 schreef henkie1969 het volgende:
Fey-Gro : 2-1
ja, dat denk ik ook

2-1 ...... :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 23 februari 2011 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 21:57 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik ga nog verder 4-1
Ja ik ook 4-1 :) haha
FR-Han
 FR-Han - woensdag 23 februari 2011 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 februari 2011 - 22:03 schreef obiku010 het volgende:
ik denk 4-2 2 omhaaltjes van luc, en ryo met een randje 16 knallert en vlaar met een kopbal
zekert te wetert!! luc///mastertomhaaldert
fredje
 fredje - woensdag 23 februari 2011 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 04:36 schreef hotjumper het volgende:
4-1
Bruins in de basis
Die tijden zijn gelukkig voorbij
Djee
 Djee - woensdag 23 februari 2011 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 09:49 schreef obiku010 het volgende:

[..]

zekert te wetert!! luc///mastertomhaaldert
Hoopt het!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - FC Groningen (zo 27-02-2011 , 14:30): 5-1









0.0135161