|
|
Stylzz
|
|
|
Ryo heeft de training geskipt vandaag. Heeft ws een ribblessure over gehouden aan afgelopen zondag. |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote: In ieder geval niet van Bruins, Bahia en Been. |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 08:47 schreef Els het volgende:[..] Hééééé, je hebt inzicht gekregen! Goed van je. Zie je wel, uiteindelijk lukt het iedereen om kritisch naar zichzelf te kijken, en ook wat minder prettige conclusies over zichzelf te trekken. Dat is nou persoonlijke groei. Bewonderenswaardig. Als jullie er zo blij mee zijn, dat ik deze uitspraak doe! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 05:44 schreef de.fan het volgende:[..] Dat mag jij helemaal denken beste Els. Ik ga nu eenmaal niet naar iets kijken waar ik absoluut niet achter sta!! Sommige van mijn vrienden zeggen niks beter dan 'leedvermaak', die blijven wel gaan maar respecteren gelukkig mijn mening. Maar jij heb daar blijkbaar geen enkele moeite mee.... Petje af hoor voor jou, ik wou dat ik het op kon brengen. JODEN LOPEN ALTIJD WEG!!! |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote: Dit is ook weer zo'n opmerking van iemand die niet tegen zijn verlies kan. Op die een andere mening heeft. Dan ben je gelijk een JOOD. En dan moet er met jou serieus een discussie worden aan gegaan?? Blijkbaar ben je gefrustreerd........ |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 18:23 schreef de.fan het volgende:[..] Dit is ook weer zo'n opmerking van iemand die niet tegen zijn verlies kan. Op die een andere mening heeft. Dan ben je gelijk een JOOD. En dan moet er met jou serieus een discussie worden aan gegaan?? Blijkbaar ben je gefrustreerd........ Joh, je moet niet zo overal op happen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 23:43 schreef Els het volgende:Iedereen die zijn seizoenkaart opzegt vanwege tegenvallende resultaten of passanten, is een nepsupporter. En wat ben je eigenlijk als je niet juicht voor een speler van Feyenoord als die scoort?
de.fan - dinsdag 22 februari 2011 - 23:26 quote deeplink
quote: Op dinsdag 22 februari 2011 - 23:05 schreef DY het volgende: ook toen ie de 2-1 scoorde tegen utrecht aan het begin van t seizoen?
Ja ik ben absoluut geen fan van Bruins!! Dus ik ben al teleurgesteld als ie mee doe en nog meer als ie scoort......... Dit is een speler die mij absoluut niet kan bekoren |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 19:42 schreef sevillana het volgende:[..] En wat ben je eigenlijk als je niet juicht voor een speler van Feyenoord als die scoort? de.fan - dinsdag 22 februari 2011 - 23:26 quote deeplink quote: Op dinsdag 22 februari 2011 - 23:05 schreef DY het volgende: ook toen ie de 2-1 scoorde tegen utrecht aan het begin van t seizoen? Ja ik ben absoluut geen fan van Bruins!! Dus ik ben al teleurgesteld als ie mee doe en nog meer als ie scoort......... Dit is een speler die mij absoluut niet kan bekoren Doof en (kleuren) blind? Obstinaat? Recalcitrant? Subversief? Bokkig? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Kinderachtig? Eigenwijs? Nukkig? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Onnozel, dat vind ik ook wel een mooie omschrijving. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 18:23 schreef de.fan het volgende:[..] Dit is ook weer zo'n opmerking van iemand die niet tegen zijn verlies kan. Op die een andere mening heeft. Dan ben je gelijk een JOOD. En dan moet er met jou serieus een discussie worden aan gegaan?? Blijkbaar ben je gefrustreerd........ wat is eigenlijk jouw definitie van het begrip "serieuze discussie" ? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Of een druiloor, oen of uilskuiken. Maakt me eigenlijk niet uit, iemand die niet juicht als een Feyenoordspeler een bal in het vijandige doel trapt, is in elk geval niet jij of ik. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 20:25 schreef Els het volgende:[..] Of een druiloor, oen of uilskuiken. Maakt me eigenlijk niet uit, iemand die niet juicht als een Feyenoordspeler een bal in het vijandige doel trapt, is in elk geval niet jij of ik. zekers! zekers! |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote: Ja daar heb je helemaal gelijk in! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Iemand die niet juicht als een Feyenoorder een goal maakt is geen supporter en zelfs geen fan. Ik kan maar één woord verzinnen dat de lading dekt:
NEPSUPPORTER! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
HUP Mulder, Bruins, De Cler en wie er ook zondag spelen! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Ik kijk heel diep in z'n ogen en zie duizend regenbogen |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: dat niet alleen! hij is de sleutel, ik het slot, hij is de deksel ik de pot. enz enz.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Het lijkt erop, maar het is NEP! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goedzo Mario! Bruins weer buiten de basis houden, werd tijd!
Minpuntje blijft het niet opstellen van Mokotjo.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
3 punten voor me zoontje die zondag jarig is zou een extra kadootje kunnen zijn,dus come on Feyenoord!!! |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 - 09:54 schreef Leon FR1908 het volgende:3 punten voor me zoontje die zondag jarig is zou een extra kadootje kunnen zijn,dus come on Feyenoord!!! a) vast gefeliciteerd Leon en zoontje! b) zou idd een cadeautje zijn! (ga wel van winst uit!) (4-2)) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 - 09:54 schreef Leon FR1908 het volgende:3 punten voor me zoontje die zondag jarig is zou een extra kadootje kunnen zijn,dus come on Feyenoord!!! het snaveltje? of de scf vriend? alvast gefeliciteerd man!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 - 09:59 schreef Djee het volgende:[..] a) vast gefeliciteerd Leon en zoontje! b) zou idd een cadeautje zijn! (ga wel van winst uit!) (4-2)) Dank je Djee,4-2 nou nou daar doen we het voor man!!! |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Haha, ja........hoop doet nog steeds leven toch? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahaha de scf vriend,thkx man!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: zekersss,is soms de enige houvast!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 - 09:54 schreef Leon FR1908 het volgende:3 punten voor me zoontje die zondag jarig is zou een extra kadootje kunnen zijn,dus come on Feyenoord!!! ook van mij vast hierbij de felicitaties Leon, en die 3 punten . . . ik geloof er in! |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
Zondag krijgen we dezelfde opstelling als tegen ADO volgens Mario Been. Dat de achterhoede en de voorhoede hetzelfde blijft, kan ik inkomen. Dat liep heel behoorlijk de laatste weken, hoewel Swerts snel vervangen mag worden als Fernandez of Schenkelveld fit zijn.
Maar een blind paard kan toch zien dat het middenveld voor geen meter loopt. Een middenveld met Leerdam (al met al toch te beperkt, hoewel hij erg zijn best doet), Wijnaldum (al maandenlang hopeloos uit vorm, ziet geen medespeler staan) en Meeuwis (die na een uur spelen er helemaal doorheen zit)kan echt niet.
Als er geen alternatieven zouden zijn kon ik er wel mee leven, maar met spelers als Fer, Mokotjo en Bruins op de bank snap ik het niet. Uiteindelijk lijkt mij het ideale middenveld Fer, Mokotjo (centraal) en Wijnaldum (niet centraal). Kun je jaren mee vooruit. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 - 13:43 schreef Jeli het volgende:Zondag krijgen we dezelfde opstelling als tegen ADO volgens Mario Been. Dat de achterhoede en de voorhoede hetzelfde blijft, kan ik inkomen. Dat liep heel behoorlijk de laatste weken, hoewel Swerts snel vervangen mag worden als Fernandez of Schenkelveld fit zijn. Maar een blind paard kan toch zien dat het middenveld voor geen meter loopt. Een middenveld met Leerdam (al met al toch te beperkt, hoewel hij erg zijn best doet), Wijnaldum (al maandenlang hopeloos uit vorm, ziet geen medespeler staan) en Meeuwis (die na een uur spelen er helemaal doorheen zit)kan echt niet. Als er geen alternatieven zouden zijn kon ik er wel mee leven, maar met spelers als Fer, Mokotjo en Bruins op de bank snap ik het niet. Uiteindelijk lijkt mij het ideale middenveld Fer, Mokotjo (centraal) en Wijnaldum (niet centraal). Kun je jaren mee vooruit. als iedereen zou bijtekenen wel ..... |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
quote: Dat gaat Martin van Geel toch regelen? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
LangeJan36
|
|
|
Laten we maar positief blijven en gokken op 3-1. Hopelijk ziet het voetbal er ook nog een beetje uit dan zou het een feestweekend worden. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: o ja, onze grote redder |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Nee, in mijn glazen bol blijft het 4-2! |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
matavz doet niet mee dus, 2-1 |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
ik hou het op 3-1 ik denk dat we morgen lekker gaan ballen en hoop op een beter laatste kwartier |
|
|
|
|
basilnr29
|
|
|
als mokotjo op de tribune zit vind ik dat zonde, zie ik daar liever bruins zitten 3-1 we gaan winnen!! |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
een (mentaal)belangrijke stap kan er deze wedstrijd gezet worden. en als het publiek feyenoord de goede kant opschreeuwd...dan wordt het 3 puntn |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Mooi, bier uit de ijskast pakken, jas aan en ik ben op weg. Fijne wedstrijd allemaal! |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
word deze wedstrijd gestreamd??? |
|
|
|