|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Vervroegde ladies day! |
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: slim!!!! in de dugout krijg je ijskoude poten met dit weer als je stil zit... met warme pootjes is het een stuk lekkerder invallen... |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
FR-girl
|
|
|
Tja maar het werkt niet echt he leon;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja joh, en komende zondag tonen ze de thermische bilnaad-strings. Tis wat! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Waarom niet,als ik buiten langs de lijn stil staat met dit weer zoals gisteren bij een E elftal krijg ik ijskoude poten op kunstgras schoenen.. met uggs zal dat niet gebeuren,maar ik heb ze niet hahaha |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Tijd dat ze s een oranje bus tegen komen met 2 grote negers erin... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Emile
|
|
|
zou me niks verbazen dat dat merk uggs flink wat poen geeft in ruil dat hun die fag-shoes dragen |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
het zijn siberiesche bordeel sloffen man. onbegrijpelijk dat mensen er op lopen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
DY
|
|
|
dat je ze uberhaupt aantrekt ik zou mario echt gewoon uitlachen als ie t uberhaupt mvoorstelt. |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
mochten ze idd niet gesponserd zijn he
die dingen zijn tering duur en aangezien ze alle 3 dezelfde dragen kan t dus ook nog is zijn dat feyenoord ze betaald zelf heeft? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat zeg je nu ,maar als ze straks met noppen verkrijgbaar zijn is Feyenoord wel een trendsettert.Wel zou ik dan voor de lage variant kiezen...:) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
hebben ze vast opgedragen gekregen van de fysio en arts. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 21 februari 2011 - 09:20 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat zeg je nu ,maar als ze straks met noppen verkrijgbaar zijn is Feyenoord wel een trendsettert.Wel zou ik dan voor de lage variant kiezen...:) Hahahaha |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Van mijn part dragen ze roze teenslippers.. als ze er beter door invallen vind ik 't prima. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vind ik ook. En die thermische strings dan, he. En eye-linerts, en coupe soleil. En dan winnen met 3-2. Hoor je er niemand meer over. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 21 februari 2011 - 11:32 schreef FR-Henk het volgende:[..] Vind ik ook. En die thermische strings dan, he. En eye-linerts, en coupe soleil. En dan winnen met 3-2. Hoor je er niemand meer over. Whahahaha |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
De televaag is ook wakker... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Televaag is kutkrant. Ondergronds gooien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Word tijd dat de dienstplicht weer word in gevoerd!! Lekker bij -25 naar Noorwegen of Bergen Hohne!!! Krijgt de rest van die kansloze jeugd van tegenwoordig misschien ook weer wat discipline!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 21 februari 2011 - 12:56 schreef Feyenoord till i die het volgende:Word tijd dat de dienstplicht weer word in gevoerd!! Lekker bij -25 naar Noorwegen of Bergen Hohne!!! Krijgt de rest van die kansloze jeugd van tegenwoordig misschien ook weer wat discipline!!! +1,5 |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Ik nog niet bij -50!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: ehh hahaha zoiets.. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
jij gaat voor de fake ones?? hehehe |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
+250 euro is wat duur ja,mee eens |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Ik ga niet voor de echte en geen ene look-a-like! meer wat voor Goor of Geer!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 februari 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: neppert! zo nep die hollandse soldaten, vroeger was het kiezen: of de mts of in dienst! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zijn gewoon veredelde BB-ers. Slaan op hun dekseltje als er vliegtuigies komen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik weet nog goed toen ik in mijn loopgraaf in Frankrijk zat!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, mooie tijd 1914-1918, zat net m'n eerste i-pod te tekenen. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik niet!! Ik was bezig hoe ik er voor kon zorgen dat Feyenoord zo snel mogelijk kampioen van Nederland werd!!! Shit man. Ik heb een deja vu! Heb nu dezelfde gedachten! |
|
|
|