BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Gezonde situatie is te danken aan Van den Boog'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 21 februari 2011 - 07:39
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

"Gezonde situatie is te danken aan Van den Boog" (VoetbalPrimeur)

Thomas
 Thomas - maandag 21 februari 2011 - 08:42   quote  deeplink  
Ajax presenteert volgende week met trots de financiële cijfers van het laatste halfjaar. "Ik mag hierover eigenlijk niets zeggen, maar het zal vrolijke reacties opleveren", zegt voorzitter Uri Coronel maandag in De Telegraaf.

Ajax heeft een manier gevonden waarop het structureel positieve cijfers kan boeken. "Vanaf volgend seizoen zijn we financieel structureel gezond en hebben daarvoor zelfs geen inkomsten uit de Champions League nodig. Alleen de Europa League."

De bekritiseerde algemeen directeur Rik van den Boog heeft daarin een belangrijke rol gespeeld. "Dankzij Rik zijn we zo goed op weg naar een gezonde situatie bij Ajax", stelt Coronel. "Hij heeft een grote bijdrage aan het herstel van Ajax geleverd en Ajax op weg geholpen naar de positie waar het volgens ons naartoe moet met de club."

Van den Boog kan dan ook op zijn volledige steun rekenen. "Alles wat we zochten in een Ajax-directeur is bij Rik aanwezig. Rik heeft mijn vertrouwen verdiend en hij krijgt dat volledig. Er kan een moment komen dat de feiten anders liggen, maar ik hoop niet dat zoiets gebeurt. Hij is een goede algemeen directeur", besluit de voorzitter.
nummer10
 nummer10 - maandag 21 februari 2011 - 09:11   quote  deeplink  
duh !!! als je 26.5 binnenkrijgt, en je geeft niks uit tenkoste van CL en de landstitel !!
Robinho
 Robinho - maandag 21 februari 2011 - 09:40   quote  deeplink  
Die 26,5 zit niet in de halfjaarcijfers denk ik. Gaat tot en met 31 december waarschijnlijk
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 21 februari 2011 - 10:56   quote  deeplink  
pffffffffffff lamlul...
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 21 februari 2011 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 09:40 schreef Robinho het volgende:
Die 26,5 zit niet in de halfjaarcijfers denk ik. Gaat tot en met 31 december waarschijnlijk
helaas quote coronel op at5 bij studio ajax,

Door de Champions League en de verkoop van Luis Suarez zal er sprake zijn van een aanzienlijk verbeterde financiële situatie. ...

ik heb altijd wel gelijk gehad door verkoop suarez het begrotingsgat gedicht en de heren kunnen hun bonus op gaan halen...en zie hier.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 februari 2011 door verbrande harry --
nummer10
 nummer10 - maandag 21 februari 2011 - 11:34   quote  deeplink  
inderdaad....
MikeT
 MikeT - maandag 21 februari 2011 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 11:14 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Door de Champions League en de verkoop van Luis Suarez zal er sprake zijn van een aanzienlijk verbeterde financiële situatie. ...

ik heb altijd wel gelijk gehad door verkoop suarez het begrotingsgat gevuld en de heren kunnen hun bonus op gaan halen...en zie hier.
Dat betekend nog niet dat het al in jaarcijfers van 2010 word meegenomen.... Wel in de begroting natuurlijk.
Winston Bogarde
 Winston Bogarde - maandag 21 februari 2011 - 11:57   quote  deeplink  
Wat een brave borst die Van den Boog.. Als we geen Cl hadden gehaald wat wij aan de huidige selectie te danken hebben hadden we er alsnog beroerd voor gestaan.. Wat een randdebiel is Van den Boog..
Per4manc
 Per4manc - maandag 21 februari 2011 - 12:01   quote  deeplink  
Weer lekker positief hier. Mssn heeft Coronel gewoon gelijk en doet vd Boog z'n werk gewoon goed. Geloof al die kolder uit de pers niet. Geldt ook voor al die forumpklanten die denken dat ze vriendjes van vriendjes van kennissen bij Ajax hebben en daardoor denken alles te weten. Gisteren was v Duivenbode ook al helemaal niet negatief tov vdBoog.
thomASS
 thomASS - maandag 21 februari 2011 - 12:17   quote  deeplink  
Aangezien 26.5 miljoen een bijzondere gebeurtenis na balansdatum is zal het als t goed is wel worden opgenomen
joduh
 joduh - maandag 21 februari 2011 - 13:31   quote  deeplink  
on topic......ja natuurlijk.....pfffffff
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 21 februari 2011 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 12:01 schreef Per4manc het volgende:
Weer lekker positief hier. Mssn heeft Coronel gewoon gelijk en doet vd Boog z'n werk gewoon goed. Geloof al die kolder uit de pers niet. Geldt ook voor al die forumpklanten die denken dat ze vriendjes van vriendjes van kennissen bij Ajax hebben en daardoor denken alles te weten. Gisteren was v Duivenbode ook al helemaal niet negatief tov vdBoog.
Tja Van der boog heeft wel gezorgt voor een betere huishouding, dus echt slecht doet hij het niet en hij mag van mij ook af en toe liegen, zodat hij de boer als trainer kon aanstellen. Leugen voor bestwil mag van mij wel. Hoop mensen willen gewoon de macht hebben bij Ajax of dingen tegenhouden om iemand op zijn bek te laten gaan, dus heb wel een beetje respect voor van de boog, maar vind Coronel wel een beetje overdreven hier. Waarom zijn ze financieel gezond? Ze hebben wat geld ontvangen uit champions league en ze hebben nu een hele kleine selectie met nog maar een enkeling met een flink salaris, maar met dit team kan je volgend jaar echt niet voor het kampioensschap spelen, dus zal je toch weer meer uit moeten geven en dan is het inees een stukje minder gezond. 2 topspelers en er wordt weer bijna 4m meer aan salaris uitgegeven.
alibabba
 alibabba - maandag 21 februari 2011 - 21:54   quote  deeplink  
Dat Huntelaar en Suarez werden verkocht in de winterstop is te danken aan vd.Boog. Dat v.Basten het niet redde is te danken aan vd.Boog. Dat Jol alles mocht binnenhalen is te danken aan vd.Boog. Dat we nu kansloos zijn voor de titel is te danken aan vd.Boog. Dat er nu zo'n onrust is, is te danken aan vd.Boog. Rik vd.Boog is algemeen directeur en eindverantwoordelijk. Een gezonde situatie moet je terugzien op het veld en niet in financien. Als het sportief goed gaat, komt de poen vanzelf en dan mag Rik van mij gerust een bonus krijgen!!!!
Pietje
 Pietje - maandag 21 februari 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 11:14 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

ik heb altijd wel gelijk gehad door verkoop suarez het begrotingsgat gedicht en de heren kunnen hun bonus op gaan halen...en zie hier.
Eens man!! + 1 miljoen
remco k
 remco k - maandag 21 februari 2011 - 23:05   quote  deeplink  
Het dit jaar halen van CL en de verkoop van Suarez, heeft niks te maken met een structureel iets, en dus zullen ze iets nieuws moeten laten zien, Overigens heeft het voltallige bestuur, hun volledige bonus geweigerd, tenminste dat hoorde ik laatst.
Coronel praat over een structureel iets, en dus heeft de verkoop van Luis en het dit jaar halen van de CL niks te maken, met het in de toekomst halen van een positief resultaat...

Misschien zou het dus wel netjes zijn, om mensen een keer het voordeel van de twijfel te geven...
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 21 februari 2011 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 23:05 schreef remco k het volgende:
Het dit jaar halen van CL en de verkoop van Suarez, heeft niks te maken met een structureel iets, en dus zullen ze iets nieuws moeten laten zien, Overigens heeft het voltallige bestuur, hun volledige bonus geweigerd, tenminste dat hoorde ik laatst.
Coronel praat over een structureel iets, en dus heeft de verkoop van Luis en het dit jaar halen van de CL niks te maken, met het in de toekomst halen van een positief resultaat...

Misschien zou het dus wel netjes zijn, om mensen een keer het voordeel van de twijfel te geven...
voordeel van de twijfel...die tijd is geweest ben genoeg genaaid de laatste jaren.
remco k
 remco k - maandag 21 februari 2011 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 23:12 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

voordeel van de twijfel...die tijd is geweest ben genoeg genaaid de laatste jaren.
Maar niet door v/d Boog, die zit er pas 2 jaar, en na het verkopen van spelers, zijn er altijd andere spelers gekocht, v/d Boog kan er niks aan doen, dat er geen goede spelers worden gekocht, er is meer dan genoeg geld uitgegeven aan spelers.
Per4manc
 Per4manc - dinsdag 22 februari 2011 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 21:54 schreef alibabba het volgende:
Dat Huntelaar en Suarez werden verkocht in de winterstop is te danken aan vd.Boog. Dat v.Basten het niet redde is te danken aan vd.Boog. Dat Jol alles mocht binnenhalen is te danken aan vd.Boog. Dat we nu kansloos zijn voor de titel is te danken aan vd.Boog. Dat er nu zo'n onrust is, is te danken aan vd.Boog. Rik vd.Boog is algemeen directeur en eindverantwoordelijk. Een gezonde situatie moet je terugzien op het veld en niet in financien. Als het sportief goed gaat, komt de poen vanzelf en dan mag Rik van mij gerust een bonus krijgen!!!!
Dat is waar, hij is eindverantwoordelijk. Maar dat zegt niet alles. Rutten is verantwoordelijk voor het koninklijk huis. Als Maxima een scheet laat wordt Rutten erop aangesproken. Terecht nee. Feitelijk waar ja.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 22 februari 2011 - 11:02   quote  deeplink  
Ja ik vind Coronel verantwoordelijk voor al deze elende en niet v/d boog. Hij zit er net 2 jaar en die kut Coronel die wilde zo graag zelf naar voren komen, terwijl hij al die tijd gewoon geen kut heeft gedaan. IK vind het zo'n vreselijke man. Stuur die Colonel weg en zet daar iemand neer als Van Praag!!!!
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 22 februari 2011 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 09:09 schreef Per4manc het volgende:

[..]

Dat is waar, hij is eindverantwoordelijk. Maar dat zegt niet alles. Rutten is verantwoordelijk voor het koninklijk huis. Als Maxima een scheet laat wordt Rutten erop aangesproken. Terecht nee. Feitelijk waar ja.
eens,daarom heb ik hem niet al te hoog zitten maar dat gaf ik in me vorige post al aan.
alibabba
 alibabba - dinsdag 22 februari 2011 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 23:05 schreef remco k het volgende:

Hoi Remco. Er is idd geen bonus directie bij verlies, tenminste zo las ik het eind vorig jaar. " Ajax gaat de directie vanaf 2011 geen bonus meer uitkeren als er operationeel verlies is geleden ".

Van der Aat en Slop kregen toch een bonus in 2010 volgens het contract, maar die is niet uitgekeerd. 'Op hun eigen initiatief is de bonus niet uitgekeerd', aldus Coronel. 'En er is bepaald dat ze daar met ingang van 2011 ook geen recht op hebben als er geen operationele winst is'.

De jaarsalarissen van de directie bedragen: Van den Boog (337.000 euro), Van der Aat (253.00 euro) en Slop (231.000 euro), tenminste zo werd omschreven.

Enkele aandeelhouders wees op belangenverstrengeling bij Van der Aat. 'U heeft een punt', zei Coronel. 'Daar zullen we met de directie over praten'. Van der Aat bepaalt de Champions League prijzen en zijn bonus wordt hoger als de inkomsten uit de recettes hoger zijn.

De onderste steen zal nooit helemaal boven komen, maar ik kan alleen een visie geven zoals ik erover denk. De directie wijst nu wel erg graag naar de positieve cijfers die de aankomende tijd getoond zullen worden, Coronel wijsde er in Studio Ajax ook nog op. Positieve cijfers door de CL-inkomsten en de verkoop van Suarez. Ik vond het uiterst amateuristisch hoe er in de transferwindow werd gehandeld, want een verkoop van Suarez kun je zien aankomen. Op het allerlaatste moment moest er onderhandeld worden om iemand los te weken. Of wilde ze wel iemand losweken??? Een bonus word alleen ingetrokken bij negatieve cijfers en een verkoop van Suarez en geen vervanger ervoor halen kwam de directie wellicht zeer goed uit. Ik zou vd.Boog en consorten graag het voordeel van de twijfel willen geven Remco, maar door recente gebeurtenissen kan ik helaas niets anders dan ze het voordeel van de twijfel niet te geven.
Blaatkoe
 Blaatkoe - dinsdag 22 februari 2011 - 12:52   quote  deeplink  
Ik denk wel dat de financiele situatie drastisch verbeterd is, door alle dure jongens die weg zijn gegaan of eind van dit seizoen weggaan(aflopend contract). Dus dat is wel iets wat dan structureel doorwerkt(als je tenminste niet weer van die dure bank/tribuneklanten binnenhaalt).
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 22 februari 2011 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 12:45 schreef alibabba het volgende:

[..]

Hoi Remco. Er is idd geen bonus directie bij verlies, tenminste zo las ik het eind vorig jaar. " Ajax gaat de directie vanaf 2011 geen bonus meer uitkeren als er operationeel verlies is geleden ".

Van der Aat en Slop kregen toch een bonus in 2010 volgens het contract, maar die is niet uitgekeerd. 'Op hun eigen initiatief is de bonus niet uitgekeerd', aldus Coronel. 'En er is bepaald dat ze daar met ingang van 2011 ook geen recht op hebben als er geen operationele winst is'.

De jaarsalarissen van de directie bedragen: Van den Boog (337.000 euro), Van der Aat (253.00 euro) en Slop (231.000 euro), tenminste zo werd omschreven.

Enkele aandeelhouders wees op belangenverstrengeling bij Van der Aat. 'U heeft een punt', zei Coronel. 'Daar zullen we met de directie over praten'. Van der Aat bepaalt de Champions League prijzen en zijn bonus wordt hoger als de inkomsten uit de recettes hoger zijn.

De onderste steen zal nooit helemaal boven komen, maar ik kan alleen een visie geven zoals ik erover denk. De directie wijst nu wel erg graag naar de positieve cijfers die de aankomende tijd getoond zullen worden, Coronel wijsde er in Studio Ajax ook nog op. Positieve cijfers door de CL-inkomsten en de verkoop van Suarez. Ik vond het uiterst amateuristisch hoe er in de transferwindow werd gehandeld, want een verkoop van Suarez kun je zien aankomen. Op het allerlaatste moment moest er onderhandeld worden om iemand los te weken. Of wilde ze wel iemand losweken??? Een bonus word alleen ingetrokken bij negatieve cijfers en een verkoop van Suarez en geen vervanger ervoor halen kwam de directie wellicht zeer goed uit. Ik zou vd.Boog en consorten graag het voordeel van de twijfel willen geven Remco, maar door recente gebeurtenissen kan ik helaas niets anders dan ze het voordeel van de twijfel niet te geven.
JA in het gewone bedrijfsleven gebeurt dit ook. Ik moet zeggen dat ze waarschijnlijk wel wisten wat ze wel en niet mochten uitgeven, zodat ze nog wel hun bonus zouden krijgen. Ik denk dat het wel een beetje meespeelde hier. Aan de andere kant heb ik liever dat ze een keer rustig gaan zoeken naar versterkingen ipv paniek aankopen doen. Eigenlijk zou de bonus samen moeten hangen met sportief resultaat en operationale winst. Minimaal 2de plaats, halve finale beker en kwart finale Europa league in combinatie met winst is BONUS!!! Alleen winst = Halve bonus, Alleen resultaat = Halve BONUS!!!
Brandje
 Brandje - dinsdag 22 februari 2011 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 23:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar niet door v/d Boog, die zit er pas 2 jaar, en na het verkopen van spelers, zijn er altijd andere spelers gekocht, v/d Boog kan er niks aan doen, dat er geen goede spelers worden gekocht, er is meer dan genoeg geld uitgegeven aan spelers.
Op een paar ton een deal laten afketsen terwijl je net zelf gecasht hebt en vervolgens chinees gaan zitten vreten en dus een betere kans op de titel verspelen want je speelt nu met een middenvelder die je beste spits is is wel degelijk de FOUT van Van den Boog.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 februari 2011 door Brandje --
ajacied
 ajacied - dinsdag 22 februari 2011 - 13:27   quote  deeplink  
v d boog ken 2 dingen goed , praten als brugman en zakkenvullen !
alibabba
 alibabba - dinsdag 22 februari 2011 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 12:52 schreef Blaatkoe het volgende:
Ik denk wel dat de financiele situatie drastisch verbeterd is, door alle dure jongens die weg zijn gegaan of eind van dit seizoen weggaan(aflopend contract). Dus dat is wel iets wat dan structureel doorwerkt(als je tenminste niet weer van die dure bank/tribuneklanten binnenhaalt).
Bassie en Adriaan hadden ook kunnen zien dat er dure jongens en spelers met een aflopend contract weg moesten Blaatkoe. De directie refereert daar steeds aan, maar het is niets dan normaal!
Brandje
 Brandje - dinsdag 22 februari 2011 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 12:52 schreef Blaatkoe het volgende:
Een aantal van die dure jongens bijvoorbeeld een Wieleart zijn gehaald toen van den Boog er al zat dus hij is zijn eigen puin aan het opruimen. De selectie is niet op orde dus zo geweldig dooet hij het niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 februari 2011 door Brandje --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 februari 2011 - 13:42   quote  deeplink  
toen was vdboog er nog niet.. MAAR Atouba en Ooijer enzo wel
Brandje
 Brandje - dinsdag 22 februari 2011 - 13:44   quote  deeplink  
Jawel hij is november 2008 begonnen en Mvb in de zomer van 2008. Wieleart kwam in de winter van 2009
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 22 februari 2011 - 16:11   quote  deeplink  
JA maar hij is niet verantwoordelijk voor het aantrekken van die jongens, van der zee wel en die moet nu bloeden. v/d boog neemt beslissingen op basis van info die hij krijgt van zijn mensen. v/d zee zegt doen, dus wie is v/d boog om dan te zeggen ik vind het geen goede speler als hij alleen iets van muziek weet? kan je hem niet kwalijk nemen. Hij luisterd naar zijn experts
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 22 februari 2011 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 13:11 schreef Brandje het volgende:

[..]

Op een paar ton een deal laten afketsen terwijl je net zelf gecasht hebt en vervolgens chinees gaan zitten vreten en dus een betere kans op de titel verspelen want je speelt nu met een middenvelder die je beste spits is is wel degelijk de FOUT van Van den Boog.
Ben blij dat het niet doorging, vond het veel te veel geld voor zo'n jongen, daarbij waren het anderen die niet meer bereikbaar waren toen ze een akkoord hadden en ik neem aan dat hij ze heeft uitgescholden, zoals van AAT en Slop waren nodig. Die moeten gewoon beriekbaar zijn op zo'n moment, daarom ging het gelukkig niet door.
joduh
 joduh - dinsdag 22 februari 2011 - 16:22   quote  deeplink  
fijne vent.....nu wegwezen man....
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 22 februari 2011 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 16:22 schreef joduh het volgende:
fijne vent.....nu wegwezen man....
Ha! Je bent er weer ;)
joduh
 joduh - dinsdag 22 februari 2011 - 16:28   quote  deeplink  
hahahah leuk he?
joduh
 joduh - dinsdag 22 februari 2011 - 16:28   quote  deeplink  
miste je me dan?
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 22 februari 2011 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 16:28 schreef joduh het volgende:
miste je me dan?
Nou is het is hier rustig, dus was blij dat je er weer was.. ;)
En natuurlijk heb ik je gemist. Haha :)
joduh
 joduh - dinsdag 22 februari 2011 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 16:32 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Nou is het is hier rustig, dus was blij dat je er weer was.. ;)
En natuurlijk heb ik je gemist. Haha :)
hahahkee man.gaan we weer beetje keten hiero,wat jij man?
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 22 februari 2011 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 16:33 schreef joduh het volgende:

[..]

hahahkee man.gaan we weer beetje keten hiero,wat jij man?
Tuurlijk, jammer dat dildoman er niet meer is, anders was het wel grappig geweest ;)
joduh
 joduh - dinsdag 22 februari 2011 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 16:36 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Tuurlijk, jammer dat dildoman er niet meer is, anders was het wel grappig geweest ;)
ik had hem mooi door man met zijn naam he? ;-)
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 22 februari 2011 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 16:38 schreef joduh het volgende:

[..]

ik had hem mooi door man met zijn naam he? ;-)
Haha ;)
remco k
 remco k - dinsdag 22 februari 2011 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 12:45 schreef alibabba het volgende:

[..]

Dat er fout is gehandeld en dat men daar niet altijd eerlijk over is, ben ik met je eens, en ik sta nu ook achter het idee om van v/d Boog af te komen, dat weet je ook..

Maar als Ajax aangeeft, dat men zonder de inkomsten van Suarez en zonder de inkomsten CL de komende jaren finacieel gezond kunnen afsluiten, en dat dit mede komt door de visie van v/d Boog, dan ben ik best bereid, hen op dit gebied het voordeel van de twijfel te gunnen, er wordt namelijk gesproken over structurele veranderingen die hier toe hebben geleid, ik ben dus heel benieuwd wat deze structurele veranderingen dan zijn.
remco k
 remco k - dinsdag 22 februari 2011 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 13:11 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik vind het juist goed, dat Ajax op een paar ton na, de deal heeft laten afketsen, ook met Dost was Ajax geen kampioen geworden. Die verdedigd namelijk toch niet????? als je in wedstrijden 2-0 voorkomt, heb je geen spits nodig, het zit verdedigend eerder niet goed in elkaar dan aanvallend.

En roepen dat v/d Boog ergens gaat zitten eten i.p.v. de deal rond te maken, is wel heel makkelijk, heb jij namelijk bij dat etentje gezeten??? vast niet, voor hetzelfde geld, zat hij daar om juist over Dost te praten, of was er besloten even uit elkaar te gaan, om het ondrling allemaal te bespreken, of misschien werd alles wel via de telefoon gedaan, en dan zelfs tijdens dat etentje, nogmaals daar ben je niet bij geweest. Ajax heeft gewoon gezegd, dit is het bedrag, en geen cent meer, ik vind het dus goed dat Ajax zich hier ook aan vast heeft gehouden. En v/d Boog net zelf gecashed???? hoe kom je daar bij???
remco k
 remco k - dinsdag 22 februari 2011 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 13:37 schreef Brandje het volgende:

[..]

Een aantal van die dure jongens bijvoorbeeld een Wieleart zijn gehaald toen van den Boog er al zat dus hij is zijn eigen puin aan het opruimen. De selectie is niet op orde dus zo geweldig dooet hij het niet.
v/d Boog was aangesteld, niet iets waar hij zich dus keihard tussen had kunnen douwen, hij wist de financiele toestand niet, en wist niet wat Ajax wel of niet kon betalen.
Ook dit is heel makkelijk om op hem af te schuiven..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 februari 2011 door remco k --
alibabba
 alibabba - dinsdag 22 februari 2011 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 18:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat er fout is gehandeld en dat men daar niet altijd eerlijk over is, ben ik met je eens, en ik sta nu ook achter het idee om van v/d Boog af te komen, dat weet je ook..

Maar als Ajax aangeeft, dat men zonder de inkomsten van Suarez en zonder de inkomsten CL de komende jaren finacieel gezond kunnen afsluiten, en dat dit mede komt door de visie van v/d Boog, dan ben ik best bereid, hen op dit gebied het voordeel van de twijfel te gunnen, er wordt namelijk gesproken over structurele veranderingen die hier toe hebben geleid, ik ben dus heel benieuwd wat deze structurele veranderingen dan zijn.
Ik begrijp je Remco. We zien het allemaal wel:)
joduh
 joduh - zaterdag 26 februari 2011 - 10:24   quote  deeplink  
wijze woorden ali....zo ken ik je weer.lekker inhoudelijke reactie vanje,hou ik van man...;-)
alibabba
 alibabba - zaterdag 26 februari 2011 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 10:24 schreef joduh het volgende:
wijze woorden ali....zo ken ik je weer.lekker inhoudelijke reactie vanje,hou ik van man...;-)
Eigenwijs is ook wijs Joduh;-)
Pema
 Pema - zaterdag 26 februari 2011 - 13:29   quote  deeplink  
Gaat Ajax een positief resultaat halen ex verkoop Suarez en CL inkomsten?
Pema
 Pema - zaterdag 26 februari 2011 - 13:30   quote  deeplink  
In dat geval mag de directie van mij een bonus krijgen, niet dan
clever
 clever - zaterdag 26 februari 2011 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 16:41 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Haha ;)
Nee hoor hashkop je hebt me helemaal niet door!!!
Maar goed ik heb andere dingen te doen dan alleen maar keten.
Verder heeft jullie vriend PIET het echt bij het verkeerde eind om mij een Feijenoorder te noemen!!!
Verder de dreigementen van neman.naar mij toe om mij kapot te slaan en etc....advies:niet doen!!!!!
Verbaal mekaar jennen daar is helemaalniets mis mee,maar er zijn grenzen
Verder hoeven jullie niet bang te zijn dat ik op jullie Forum verschijn omdat het kennelijk iets is van jullie.Vorige week heb ik me prima vermaakt overigens
Het gaat jullie goed en succes met jullie FORUM
Vriendelijke groet BOBDILDO

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5177
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Gezonde situatie is te danken aan Van den Boog'

0.0108399