BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Liever kwaliteit dan ervaring, de Cler ga lekker broodjes verkopen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
KKL
 KKL - maandag 21 februari 2011 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 16:08 schreef R!ck het volgende:
Jup zeik maar weer over De Cler maar over de anderen ho maar, leer kijken man, Wijnaldum???????
Alleen Wijnaldum is 19 jaar en De Cler 32 jaar.

Dan heb je nog enigzins de hoop dat Wijnaldum nog beter kan worden en dat heb ik niet van De Cler....die wordt alleen maar minder.

Timmetje opkrazzzzzen
plannetje
 plannetje - maandag 21 februari 2011 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 12:41 schreef Bernardo het volgende:
Het begon voorin, 3 spelers helemaal op met namen Luc en Ryo leken te moe om nog een bal bij zich te kunnen houden. Wijnaldum verloor veel ballen maar had meer inzet als de wedstrijden daarvoor. Biseswar blijft gevaarlijk ook al zoekt hij ruzie maar zet wel alles in en creert mogelijkheden. Leerdam en Meeuwis vind ik in mijn opzicht een goed duo op het middenveld laten staan dus. En de Cler waar het hier omgaat vind ik op dit moment de beste optie op links, en dat ze gelijkspeelden lag echt niet aan hem. Als je als team voor druk kan blijven zetten en de bal kan vasthouden dan voel je je als verdediger ook sterker maar het laatste kwartier werden de verdedigers overlopen.
ik vond het juist een goed teken dat biseswar ruzie zocht.... het was gewoon een aanslag wat helemaal nergens op sloeg! ze hadden die ammi ze benen moeten breken na die actie.
KKL
 KKL - maandag 21 februari 2011 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 16:14 schreef plannetje het volgende:

[..]

ik vond het juist een goed teken dat biseswar ruzie zocht.... het was gewoon een aanslag wat helemaal nergens op sloeg! ze hadden die ammi ze benen moeten breken na die actie.
precies....er moet veel meer voor elkaar worden opgekomen....meer agressie wil ik zien!
de flh
 de flh - maandag 21 februari 2011 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 16:14 schreef plannetje het volgende:

[..]

ik vond het juist een goed teken dat biseswar ruzie zocht.... het was gewoon een aanslag wat helemaal nergens op sloeg! ze hadden die ammi ze benen moeten breken na die actie.
Klopt, was een heel goed teken....
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - maandag 21 februari 2011 - 16:32   quote  deeplink  
Vraag me af waarom Simon en Larsen gekocht zijn. Simon moesyt zo nodig komen maar krijgt bij Been geen kans. Die jongen moest en zou komen, maaris door Been binnen enkele weken de grond ingeboord. Geloof maar niet dat deze prachtige speler er ook maar een moment over denkt bij Feijenoord te blijven. En Larsen wordt misschien met 20 minuten speeltijd in de rest van het seizoen de duurste invaller aller tijden. Op Wijnaldum ben ik intussen volledig afgeknapt, maar, net als die Bruins, Been blijft ze opstellen. Ook Simon behoort nu al tot de spelers die door Been naar de klote is geholpen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 februari 2011 - 19:52   quote  deeplink  
Tja joh, zeker alweer je anti-Been bril opgezet?
hotjumper
 hotjumper - maandag 21 februari 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 16:32 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Vraag me af waarom Simon en Larsen gekocht zijn. Simon moesyt zo nodig komen maar krijgt bij Been geen kans. Die jongen moest en zou komen, maaris door Been binnen enkele weken de grond ingeboord. Geloof maar niet dat deze prachtige speler er ook maar een moment over denkt bij Feijenoord te blijven. En Larsen wordt misschien met 20 minuten speeltijd in de rest van het seizoen de duurste invaller aller tijden. Op Wijnaldum ben ik intussen volledig afgeknapt, maar, net als die Bruins, Been blijft ze opstellen. Ook Simon behoort nu al tot de spelers die door Been naar de klote is geholpen.
Simon is ziek geweest, mist dus ritme.
Bieseswar gaat pas vlammen als er een concurent in zijn nek ademt, en heeft z'n kans gepakt tijdens Simons ziekte. Been laat zo'n speler dan vaak staan en Diego draait natuurlijk lekker.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 februari 2011 - 21:26   quote  deeplink  
En dan zegt ie dat Simon naar de klote is geholpen. Door Been.
Wat een onzin.
Els
 Els - maandag 21 februari 2011 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 16:32 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
........................ Ook Simon behoort nu al tot de spelers die door Been naar de klote is geholpen.
Of door jou misschien?Zat jij zo lekker te fluiten toen hij de 4e slechte hoekschop afgaf?
Of is 'ie misschien niet naar de klote? En komt het na een paar weken best goed?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 februari 2011 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 21:30 schreef Els het volgende:

[..]

Of door jou misschien?Zat jij zo lekker te fluiten toen hij de 4e slechte hoekschop afgaf?
Of is 'ie misschien niet naar de klote? En komt het na een paar weken best goed?
komt wel goed met dat ventje,komt in een harde wereld terecht vanuit zijn land.
craven
 craven - maandag 21 februari 2011 - 23:25   quote  deeplink  
slimme tactiek, zo daalt zijn marktwaarde...
JanM
 JanM - maandag 21 februari 2011 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 16:32 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Vraag me af waarom Simon en Larsen gekocht zijn. Simon moesyt zo nodig komen maar krijgt bij Been geen kans. Die jongen moest en zou komen, maaris door Been binnen enkele weken de grond ingeboord. Geloof maar niet dat deze prachtige speler er ook maar een moment over denkt bij Feijenoord te blijven. En Larsen wordt misschien met 20 minuten speeltijd in de rest van het seizoen de duurste invaller aller tijden. Op Wijnaldum ben ik intussen volledig afgeknapt, maar, net als die Bruins, Been blijft ze opstellen. Ook Simon behoort nu al tot de spelers die door Been naar de klote is geholpen.
Misschien kun je samen met de.fan, MMM en nog wat van die dramzeikerds een apart topic of liever nog een eigen forum opzetten? Iets als forum.nepsupporters.nl of zo?
JanM
 JanM - maandag 21 februari 2011 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 23:25 schreef craven het volgende:
slimme tactiek, zo daalt zijn marktwaarde...
Zou dat het zijn?
craven
 craven - maandag 21 februari 2011 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 23:50 schreef JanM het volgende:

[..]

Zou dat het zijn?
hehe denk het niet, maar wel een bijkomend voordeel(eventueel)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 februari 2011 - 07:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 16:32 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Vraag me af waarom Simon en Larsen gekocht zijn. Simon moesyt zo nodig komen maar krijgt bij Been geen kans. Die jongen moest en zou komen, maaris door Been binnen enkele weken de grond ingeboord. Geloof maar niet dat deze prachtige speler er ook maar een moment over denkt bij Feijenoord te blijven. En Larsen wordt misschien met 20 minuten speeltijd in de rest van het seizoen de duurste invaller aller tijden. Op Wijnaldum ben ik intussen volledig afgeknapt, maar, net als die Bruins, Been blijft ze opstellen. Ook Simon behoort nu al tot de spelers die door Been naar de klote is geholpen.
stoppen ze jou de hele week in t kolenhok en mag je dr af en toe eens uit en is dit je medium om wraak op de rest van de wereld te nemen ofzo?

Hoe kan iemand zo negatief worden en blijven zeg?

Word je veel gepest?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Liever kwaliteit dan ervaring, de Cler ga lekker broodjes verkopen









0.0061821