BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Suri boys boycotten onze Jap en onze Simon

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - maandag 21 februari 2011 - 09:19   quote  deeplink  
Een gerucht die in Rotterdam de ronde gaat is dat onze donkere spelers proberen het leven van Simon zuur te maken, bewust niet in spelen op de training of bewust onmogelijke ballen geven. Waarom, Simon speelt, of zou moeten spelen op de plek van Biseswar of Wijnaldum.
Gisteren zag ik dat men ook probeert om Cabral weer te laten spelen....of was het gewoon de blinde onkunde van Biseswar en Wijnaldum dat zij iedere keer Ryo overslaan???
Biseswar kon Ryo in de eerste helft zo vrij voor de goal zetten maar koos voor een optie op rechts....
Ik hoop echt dat Biseswar aan het einde van het seizoen optieft, velen zullen nu wel weer denken ..die Biseswar is een hele goede speler na een doelpunt,assist en een schot op de lat maar hij ontbeert gewoon kwaliteiten.....hij is een alles of niets speler en dat is heel vaak helemaal niets! strik er omheen en weg ermee!! volgend jaar is hij ook nog eens 1 van de best verdienende spelers....grote schande, diegene die daarvoor verantwoordelijk is dient de salarisverhoging uit eigen zak te betalen!!.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 februari 2011 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 09:19 schreef Madhopfc het volgende:
Een gerucht die in Rotterdam de ronde gaat is dat onze donkere spelers proberen het leven van Simon zuur te maken, bewust niet in spelen op de training of bewust onmogelijke ballen geven. Waarom, Simon speelt, of zou moeten spelen op de plek van Biseswar of Wijnaldum.
Gisteren zag ik dat men ook probeert om Cabral weer te laten spelen....of was het gewoon de blinde onkunde van Biseswar en Wijnaldum dat zij iedere keer Ryo overslaan???
Biseswar kon Ryo in de eerste helft zo vrij voor de goal zetten maar koos voor een optie op rechts....
Ik hoop echt dat Biseswar aan het einde van het seizoen optieft, velen zullen nu wel weer denken ..die Biseswar is een hele goede speler na een doelpunt,assist en een schot op de lat maar hij ontbeert gewoon kwaliteiten.....hij is een alles of niets speler en dat is heel vaak helemaal niets! strik er omheen en weg ermee!! volgend jaar is hij ook nog eens 1 van de best verdienende spelers....grote schande, diegene die daarvoor verantwoordelijk is dient de salarisverhoging uit eigen zak te betalen!!.
Stemming makerij,waarom zou Biseswar het dan voor Ryo opnemen voor de beuk
die Ryo kreeg van Ami...
Simon dat weet ik niet ,het zou zomaar kunnen maar daar hebben we een trainer
voor die er naar zou moeten handelen.En toch geloof ik het niet zo snel!!!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 februari 2011 - 09:28   quote  deeplink  
Ook hier: terug naar bed, slapen, opstaan en je eigen topics afzeiken. Word je leuker mens van.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 21 februari 2011 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 09:19 schreef Madhopfc het volgende:
Een gerucht die in Rotterdam de ronde gaat is dat onze donkere spelers proberen het leven van Simon zuur te maken, bewust niet in spelen op de training of bewust onmogelijke ballen geven. Waarom, Simon speelt, of zou moeten spelen op de plek van Biseswar of Wijnaldum.
Gisteren zag ik dat men ook probeert om Cabral weer te laten spelen....of was het gewoon de blinde onkunde van Biseswar en Wijnaldum dat zij iedere keer Ryo overslaan???
Biseswar kon Ryo in de eerste helft zo vrij voor de goal zetten maar koos voor een optie op rechts....
Ik hoop echt dat Biseswar aan het einde van het seizoen optieft, velen zullen nu wel weer denken ..die Biseswar is een hele goede speler na een doelpunt,assist en een schot op de lat maar hij ontbeert gewoon kwaliteiten.....hij is een alles of niets speler en dat is heel vaak helemaal niets! strik er omheen en weg ermee!! volgend jaar is hij ook nog eens 1 van de best verdienende spelers....grote schande, diegene die daarvoor verantwoordelijk is dient de salarisverhoging uit eigen zak te betalen!!.
Hé Geert Wilders zit op het forum
de flh
 de flh - maandag 21 februari 2011 - 09:32   quote  deeplink  
Wat een kut-topic weer. Wijnaldum en Biseswar spelen naar elkaar ook niet over.. dus wat nou Suriboys?
Marco12345
 Marco12345 - maandag 21 februari 2011 - 09:38   quote  deeplink  
Toch zit er wel iets in, in het algemeen is bekend dat dit soort dingen gebeuren. Ik weet niet of het nou de onkunde van Biseswar is maar het moment dat topicstarter noemt staat helder op mijn netvlies: Biseswar kon Ryo zo vrijzetten maar koos voor een mindere optie. Best interessante discussie hoor, komende weken eens in de gaten houden al weet je nooit helemaal zeker of het onwil of onkunde is. Ryo schoof gisteren een paar keer fantastisch de bal in de voeten van Wijnaldum en Castaignos maar ze wisten er geen raad mee...
Er ging gisteren wel héél erg weinig over links trouwens....
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 21 februari 2011 - 09:45   quote  deeplink  
Vanaf de plaats waar zij staan zien de ruimtes er anders uit dan waar wij zitten/staan te kijken. Ook hebben wij geen den haag spelers om ons heen in de buurt die ons lastig vallen. Het zijn beslissingen die in een seconde genomen moeten worden. Ik ga voor onkunde.
Madhopfc
 Madhopfc - maandag 21 februari 2011 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 09:23 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Stemming makerij,waarom zou Biseswar het dan voor Ryo opnemen voor de beuk
die Ryo kreeg van Ami...
Simon dat weet ik niet ,het zou zomaar kunnen maar daar hebben we een trainer
voor die er naar zou moeten handelen.En toch geloof ik het niet zo snel!!!
Idd ter verdediging, Biseswar nam het idd op voor Ryo bij die beuk ....verbaasde mij ook!denk toch eerder dat het opstandige karakter van Biseswar weer eens opspeelde en hij instinctief reageerde.....gek genoeg hij daar wel instinct voor , nu nog op voetbalgebied!
el-loco
 el-loco - maandag 21 februari 2011 - 10:00   quote  deeplink  
begin met wijnaldum eruit te zetten die staat alleen op het veld!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 februari 2011 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 09:52 schreef Madhopfc het volgende:

[..]

Idd ter verdediging, Biseswar nam het idd op voor Ryo bij die beuk ....verbaasde mij ook!denk toch eerder dat het opstandige karakter van Biseswar weer eens opspeelde en hij instinctief reageerde.....gek genoeg hij daar wel instinct voor , nu nog op voetbalgebied!
castaignos is in iedergeval erg blij met ryo,hij heeft hem meerdere malen
geknuffeld na zijn acties...diego is idd erg opstandig en laat dat nu eens
iets zijn dat ik al maanden mis bij de spelers,voor elkaar opkomen of
onterechte situaties....nu word er opeens overal gezeurd op het opvliegerige
karakter van diego.een goed elftal heeft ook zijn bloedzuigers nodig en
feyenoord zekers op dit moment..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 februari 2011 - 10:15   quote  deeplink  
Ik zie de laatste weken juist meer wat gif doorbreken. Er staat meer teamspirit en drive. Er wordt meer naar voren geknokt.
Nog wat broos allemaal maar ontegenzeggenlijk ontwikkeling naar een TEAM.

Viel me maar 1 klein dingetje op...Wijnaldum juicht nauwelijks bij de doelpunten.
Zit niet goed met die jongen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 februari 2011 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 10:15 schreef FR-Henk het volgende:
Ik zie de laatste weken juist meer wat gif doorbreken. Er staat meer teamspirit en drive. Er wordt meer naar voren geknokt.
Nog wat broos allemaal maar ontegenzeggenlijk ontwikkeling naar een TEAM.

Viel me maar 1 klein dingetje op...Wijnaldum juicht nauwelijks bij de doelpunten.
Zit niet goed met die jongen.
klopt al weken niet is gefrustreerd en dat zou op de trainingen best zijn
uitwerking kunnen hebben op simon...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 februari 2011 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 10:17 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

klopt al weken niet is gefrustreerd en dat zou op de trainingen best zijn
uitwerking kunnen hebben op simon...
Zijn toch dingen die Mario óók zou moeten zien. Of hij wil Wijnaldum er door heen sleuren. Ook wel weer mooi, maar vraag me af of dat in de huidige situatie verstandig is.
Milo
 Milo - maandag 21 februari 2011 - 10:30   quote  deeplink  
geef gini een paar weken rust!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 21 februari 2011 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 09:19 schreef Madhopfc het volgende:
Een gerucht die in Rotterdam de ronde gaat is dat onze donkere spelers proberen het leven van Simon zuur te maken, bewust niet in spelen op de training of bewust onmogelijke ballen geven. Waarom, Simon speelt, of zou moeten spelen op de plek van Biseswar of Wijnaldum.
Gisteren zag ik dat men ook probeert om Cabral weer te laten spelen....of was het gewoon de blinde onkunde van Biseswar en Wijnaldum dat zij iedere keer Ryo overslaan???
Biseswar kon Ryo in de eerste helft zo vrij voor de goal zetten maar koos voor een optie op rechts....
Ik hoop echt dat Biseswar aan het einde van het seizoen optieft, velen zullen nu wel weer denken ..die Biseswar is een hele goede speler na een doelpunt,assist en een schot op de lat maar hij ontbeert gewoon kwaliteiten.....hij is een alles of niets speler en dat is heel vaak helemaal niets! strik er omheen en weg ermee!! volgend jaar is hij ook nog eens 1 van de best verdienende spelers....grote schande, diegene die daarvoor verantwoordelijk is dient de salarisverhoging uit eigen zak te betalen!!.
Jij moet in 020 op de tribune gaan zitten!!
Ze zijn daar afgestudeerd in stemmingmakerij!!
de flh
 de flh - maandag 21 februari 2011 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 10:30 schreef Milo het volgende:
geef gini een paar weken rust!
daar is het nu te laat voor, hij heeft de stijgende lijn al weer ingezet. de vraag is alleen, hoe lang het gaat duren voordat ie weer op niveau komt.. maar als je hem nu eruit haal dan heb je een hele lange periode niks meer aan hem.
MMM
 MMM - maandag 21 februari 2011 - 11:22   quote  deeplink  
Tsja..
craven
 craven - maandag 21 februari 2011 - 12:57   quote  deeplink  
Slotje: telegraaf topic
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 februari 2011 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 12:57 schreef craven het volgende:
Slotje: telegraaf topic
ik ga verder met plussen vandaag!!!

+1
Quiroz
 Quiroz - maandag 21 februari 2011 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 09:19 schreef Madhopfc het volgende:
Een gerucht die in Rotterdam de ronde gaat is dat onze donkere spelers proberen het leven van Simon zuur te maken, bewust niet in spelen op de training of bewust onmogelijke ballen geven. Waarom, Simon speelt, of zou moeten spelen op de plek van Biseswar of Wijnaldum.
Gisteren zag ik dat men ook probeert om Cabral weer te laten spelen....of was het gewoon de blinde onkunde van Biseswar en Wijnaldum dat zij iedere keer Ryo overslaan???
Biseswar kon Ryo in de eerste helft zo vrij voor de goal zetten maar koos voor een optie op rechts....
Ik hoop echt dat Biseswar aan het einde van het seizoen optieft, velen zullen nu wel weer denken ..die Biseswar is een hele goede speler na een doelpunt,assist en een schot op de lat maar hij ontbeert gewoon kwaliteiten.....hij is een alles of niets speler en dat is heel vaak helemaal niets! strik er omheen en weg ermee!! volgend jaar is hij ook nog eens 1 van de best verdienende spelers....grote schande, diegene die daarvoor verantwoordelijk is dient de salarisverhoging uit eigen zak te betalen!!.
Wat een onzin
Els
 Els - maandag 21 februari 2011 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 09:19 schreef Madhopfc het volgende:
Een gerucht die in Rotterdam de ronde gaat is dat onze donkere spelers proberen het leven van Simon zuur te maken, bewust niet in spelen op de training of bewust onmogelijke ballen geven. Waarom, Simon speelt, of zou moeten spelen op de plek van Biseswar of Wijnaldum.
Gisteren zag ik dat men ook probeert om Cabral weer te laten spelen....of was het gewoon de blinde onkunde van Biseswar en Wijnaldum dat zij iedere keer Ryo overslaan???
Biseswar kon Ryo in de eerste helft zo vrij voor de goal zetten maar koos voor een optie op rechts....
Ik hoop echt dat Biseswar aan het einde van het seizoen optieft, velen zullen nu wel weer denken ..die Biseswar is een hele goede speler na een doelpunt,assist en een schot op de lat maar hij ontbeert gewoon kwaliteiten.....hij is een alles of niets speler en dat is heel vaak helemaal niets! strik er omheen en weg ermee!! volgend jaar is hij ook nog eens 1 van de best verdienende spelers....grote schande, diegene die daarvoor verantwoordelijk is dient de salarisverhoging uit eigen zak te betalen!!.
Goh, interessant. Nog meer complottheorieen? Bruins nog ergens bij betrokken? Aluminiumfolie? Ufo's? Joden?
R()b
 R()b - maandag 21 februari 2011 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 18:08 schreef Els het volgende:

[..]

Goh, interessant. Nog meer complottheorieen? Bruins nog ergens bij betrokken? Aluminiumfolie? Ufo's? Joden?
xD
Tjabba
 Tjabba - maandag 21 februari 2011 - 18:45   quote  deeplink  
Speelde wijnaldum maar is een keer iemand aan.
Dat zou al een verademing zijn.
sevillana
 sevillana - maandag 21 februari 2011 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 12:57 schreef craven het volgende:
Slotje: telegraaf topic
zit idd wel een 020 luchtje aan . . .

http://nl.wikipedia.org/wiki/De_kabel
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 februari 2011 - 19:32   quote  deeplink  
Is die roddelrubriek nóg bezig?
sevillana
 sevillana - maandag 21 februari 2011 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 19:32 schreef FR-Henk het volgende:
Is die roddelrubriek nóg bezig?
ach, . . . blijkbaar wel ja
craven
 craven - maandag 21 februari 2011 - 23:45   quote  deeplink  
Boudewijn stuur je visite eens weg er gooi er een slotje op
sevillana
 sevillana - maandag 21 februari 2011 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 23:45 schreef craven het volgende:
Boudewijn stuur je visite eens weg er gooi er een slotje op
wat mij betreft okay

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5964
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Suri boys boycotten onze Jap en onze Simon









0.0057828