|
|
biba1970
|
|
|
en daarbij rutten wat laat jij je kennen een heel klein zielig mannetje ben je en begin nou steeds meer te begrijpen waarom dat die bij schalke is geflopt als je hem op tv ziet begin je bijna te huilen met zijn euh euh euh |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 09:24 schreef PSVMocro het volgende:Ik vind dat juist altijd een kracht van Suarez. Zo een speler heb je nodig, want met ideale schoonzonen win je de oorlog niet. Bij mij begint de grens van het ontoelaatbare als je tegenstanders gaat blesseren, racistische opmerkingen maakt of gaat spugen, dat gaat te ver. Voor de rest is het gewoon een onderdeel van de sport geworden om spelers op allerlei manieren uit hun spel te halen. Kijk naar Heitinga die in de FA-cup tegen Chelsea hard tegen Ashley Cole opliep, toen ze penalties moesten nemen. Hij gaf toe dat het bewust was om te provoceren. Vervolgens schiet Cole hoog over. Misschien toch uit zijn concentratie gehaald. Everton door, Chelsea uitgeschakeld...dus heeft Heitinga dat prima gedaan. Dat je een speler op een manier uit zijn spel probeert te halen is niets mis mee. Ik heb Heitinga ook gezien en dat is niets dan mooi. Ik vind het stuitend worden om iemand een kaart aan te naaien. Oke, dat het één keer gebeurt kan, maar het moet niet structureel worden zoals de laatste tijd bij Toivonen het geval was. Suarez heeft er lange tijd last van gehad om zich te laten vallen, maar het werd op den duur minder. Het moet niet structureel worden, waardoor het echt vervelend word. En ja, als Suarez of iemand anders van Ajax zich in een topper laat vallen, waardoor je de winnende goal maakt, ben ik daar uiteraard tevreden mee, maar zoals ik al zei, het mag nooit een structureel iets worden. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
jaja
|
|
|
o ja forlan weleens gezien? |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Ach Toivonen hoeft niet nog een keer zoiets te flikken, want dan wordt hij wel flink aangepakt. Dan krijg je een gevalletje opzoeken en blesseren die sukkel.
En ik denk dat scheidsrechters nu ook meer op hem gaan letten. Kijk maar naar Suarez, die kreeg echt na hele korte tijd snel een kaart of werd er niet gefloten. Maar ja naast Toivonen vind ik doedelzak even irritant, nou moet ik zeggen dat ik irritant zijn minder erg vind als je een goede speler bent. Dus bij doedelzak vind ik het iets minder storend. Die langharige tekkel daarentegen is voor de rest een redelijke voetballer niet meer en niet minder. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Laten wij als Ajacieden die gasten aankomende zondag gewoon hierop afstraffen en de 3 punten in de tas mee terug nemen naar Amsterdam. Wat Toivonen wel of niet doet interesseert me verder geen ene flikker. Het gaat hier om Ajax en niet om die blonde flikker! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 12:16 schreef amsterdammer113 het volgende:Laten wij als Ajacieden die gasten aankomende zondag gewoon hierop afstraffen en de 3 punten in de tas mee terug nemen naar Amsterdam. Wat Toivonen wel of niet doet interesseert me verder geen ene flikker. Het gaat hier om Ajax en niet om die blonde flikker! haha, leuk verzonnen...
Toch vind ik dat hij geschorst had moeten worden en gelukkig zijn van de Ende, Jol en Luinge het met me eens. Hoe dan ook afstraffen die gasten door ze op te rollen Zondag |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
please laten we het hopen dat we winnen zondag maar heb volste vertrouwen erin wij zijn ajax en voor niemand bang en al helemaal niet voor barbie |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Eerst anderlecht uitschakelen:D |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 februari 2011 door Brandje -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Toivonen in heman pak
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 februari 2011 door nummer10 -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
is toch niet te geloven dat hans van der haar voor hetzelfde vergrijp 3 wedstrijden heeft gekregen begin me hier nou toch aardig aan te storenk k u t knvb |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
4 jaar geleden werd van de Haar, voor 3 wedstrijden en 1 voorwaarderlijk geschors door de knvb! om dat van de Haar op de voeten van zijn tegenstander ging staan! dus knvb wat doe je nu met toivonen???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 februari 2011 door adriu -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Ik heb gewoon een hekel aan Barbie...
. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
is er geen film?van de overtreding .van utrecht speler van der Haar? maakte 4 jaar geleden de zelfde overtreding dan toivonen!op de voeten staan van zijn tegen stander, en kreeg 3 wedstrijden schorshing en 1 voorwaarderlijk aan zijn broek! dus kom op met de film?? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: whahahah sterk!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
rob bie de bobbie
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 09:38 schreef biba1970 het volgende:Het bekt wel lekker op zich, 'de nieuwe Suarez'. Maar Ola Toivonen is natuurlijk geen nieuwe Suarez. Dat Chris Zegers-haar alleen al, met die eigenwijze blonde lok, tot net over zijn ogen. In Zuid-Amerika houden ze daar helemaal niet van, van Chris Zegers-haar. Mannen met lang haar knopen daar liever een stuk kabeltouw om hun voorhoofd, of ze laten het woest wapperen juist, zoals Mario Kempes en Leopoldo Luque. Eerst een crèmespoeling, daarna föhnen en dan nonchalant een beetje wax, zoals Chris Zegers en Ola Toivonen; Zuid-Amerikaanse mannen doen daar niet aan. Dat vinden ze voor mietjes. Maar het echte bewijs dat Toivonen vooral niet de nieuwe Suarez is, leverde hij zondagavond zelf, toen hij uit ging leggen hoe dat nou zat met al die irritante provocaties. ,,Ik ben gewoon slim in het veld,'' zei Ola Toivonen toen. Hij glimlachte er een heel klein beetje bij. Het is zo'n ogenschijnlijk alledaagse quote die alles zegt. Luis Suarez zou dat nooit zeggen over zichzelf, dat hij 'gewoon slim is in het veld'. Die ziet dat namelijk niet zo. Die besluit dat niet van tevoren, dat hij vandaag eens even lekker slim gaat zijn in het veld. Die hoeft niet zo nodig slim te zijn. Die wil winnen en verder niets. Steeds als Luis Suarez een tegenstander naaide, door weer eens opzichtig over een been heen te duikelen, besloot hij dat in een fractie van een seconde. In het heetst van de strijd, zeg maar. Luis mag dan over lijken gaan, een uitgekookte moordenaar is het natuurlijk niet. Veel eerder een etterbak. Een irritante smeerlap, desnoods. Die beet in het sleutelbeen van Otman Bakkal, het was waanzin, maar het gebeurde opeens, midden in een kooigevecht. Een soort poging tot doodslag, maar niet met voorbedachte rade. Luis was boos en dan wordt hij een beetje knettergek, soms. Maar Suarez naait niet om het naaien. Toivonen wel. Je zag dat gelijk bij die twee momenten met Gudelj zondag. Het was nog net niet ingestudeerd, maar wel overduidelijk van te voren bedacht. Eerst je noppen in de voet van je tegenstander planten, stomtoevallig de aller jongste speler in het veld. Daarna sluw wachten op een reactie en dan opzichtig doorrollen, als een crash test dummy, alsof je doodgaat bijna. Het is matennaaien uit het boekje. Zuigen met een grote z. Je zou dat slim kunnen noemen, want zijn elftal had er overduidelijk baat bij. Als Ola Toivonen niet zo oneindig slim was geweest, had PSV misschien wel helemaal niet gewonnen zondag. Maar toch. Ola Toivonen kan doorvoetballen tot hij een ons weegt, zo groots als Luis Suarez zal hij nooit worden uitgezwaaid. Nergens. Ola Toivonen is typisch zo'n voetballer die je onmogelijk in je hart kunt sluiten, hoeveel wedstrijden hij ook voor je wint. Een speler waar je soms heel koud van wordt, maar nooit echt warm. Te slim, denk ik, in het veld. Mooi geschreven. |
|
|
|
|
cvita
|
|
|
Die Toivonen is een omgebouwd wijf, was vroeger cheerleader bij het Zweedse ijshockey,meteen keihard aanpakken aanstaande zondag die omgebouwde pis(vee)nicht. Vlak die Doetzak niet uit by the way, is minstens zo irritant als zijn omgebouwde holmaat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Goede inhoudelijk reactie.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
die ola moet eens goed in zijn kont geneukt worden man.....wie bied zich aan???? jij altijd prijs in de kont????? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 - 10:23 schreef joduh het volgende:die ola moet eens goed in zijn kont geneukt worden man.....wie bied zich aan???? jij altijd prijs in de kont????? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA klootzak 8( |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
whahahaha echt wel!!!of jij remco Kontebonker?????? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
NIEUW!!! Remco's Darmreiniger!!!!! Bel: 06-remco k |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
whahahahah ik ga bellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahahahahahaha, maar dat zijn toch echt twee nummers te weinig... de laatste twee nummers zijn 69 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Wat zei ie?? kost zo'n flessie eigenlijk??
XD Joduh=de baas Joden zijn de baas! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 - 16:55 schreef remco k het volgende:[..] Whahahahahahaha, maar dat zijn toch echt twee nummers te weinig... de laatste twee nummers zijn 69 toepasselijk ook 69 ;) |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: summer of sixthy nine!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahaha, was wel een mooi jaar.... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ik zat nog bij paps in zn schieter toen :D |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik kon toen net een beetje wachelen, en tegen vrouwen schreeuwen dat ze lekker waren...
Mijn eerste zinnetje was "hey lekker kippetje, ga je mee ff Ajax kijken" Ik kon dat veel eerder zeggen dan pappa of mamma..... Hahaha |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 18:18 schreef remco k het volgende:[..] Ik kon toen net een beetje wachelen, en tegen vrouwen schreeuwen dat ze lekker waren... Mijn eerste zinnetje was "hey lekker kippetje, ga je mee ff Ajax kijken" Ik kon dat veel eerder zeggen dan pappa of mamma..... Hahaha LOL HAHAHAHAHAHA @IN EEN SCHEUR!!!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 18:18 schreef remco k het volgende:[..] Ik kon toen net een beetje wachelen, en tegen vrouwen schreeuwen dat ze lekker waren... Mijn eerste zinnetje was "hey lekker kippetje, ga je mee ff Ajax kijken" Ik kon dat veel eerder zeggen dan pappa of mamma..... Hahaha whahah toen al goed gebekt dus......... |
|
|
|