|
|
fey12
|
|
|
Nou weer de Vrij. Arsenal zit volgens sommige berichten nu weer achter de Vrij aan. Leuk hoor om Ryo bij ons te hebben, maar hij blijft van Arsenal. En wij maar spelers kwijt raken voordat ze 20 zijn.
Hebben die Engelse clubs dan zelf geen jeugd ofzo man. Jezus!! Ake, de Vrij, Bruma, interesse in Wijnaldum, Ebicilio, wordt steeds erger man! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
De engelse jeugd leert eerst zuipen voordat ze gaan voetballen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 februari 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op maandag 21 februari 2011 - 17:13 schreef fey12 het volgende:Nou weer de Vrij. Arsenal zit volgens sommige berichten nu weer achter de Vrij aan. Leuk hoor om Ryo bij ons te hebben, maar hij blijft van Arsenal. En wij maar spelers kwijt raken voordat ze 20 zijn. Hebben die Engelse clubs dan zelf geen jeugd ofzo man. Jezus!! Ake, de Vrij, Bruma, interesse in Wijnaldum, Ebicilio, wordt steeds erger man! wie is ebicilio |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
quote: hij speelde in de jeugd van feyenoord maar is nu vertrokken naar arsenal |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Lorenzo Ebecilio (Hoorn, 24 september 1991) is een Nederlandse voetballer die momenteel uitkomt voor AFC Ajax, als aanvaller. Zijn jongere broer, Kyle Ebecilio, speelt momenteel in de jeugd van Arsenal. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Was vorig jaar al verkocht voor meer dan een half miljoen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 21 februari 2011 - 18:41 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Lorenzo Ebecilio (Hoorn, 24 september 1991) is een Nederlandse voetballer die momenteel uitkomt voor AFC Ajax, als aanvaller. Zijn jongere broer, Kyle Ebecilio, speelt momenteel in de jeugd van Arsenal. AFC . . . . = topic vervuiling |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Sorry kopieer en plak gewoon wat er op wikipedia staat.. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: oee das gevaarlijk ! 020 ophemeling begint op wiki ! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: kun je wel aanpassen voor dat je daadwerkelijk post, . . overigens werd in dit topic z'n broer bedoeld |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op maandag 21 februari 2011 - 18:56 schreef sevillana het volgende:[..] kun je wel aanpassen voor dat je daadwerkelijk post, . . overigens werd in dit topic z'n broer bedoeld weet ik maar dit schepte duidelijkheid voor mensen die niet wisten dat het broertjes waren ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 21 februari 2011 - 19:25 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] weet ik maar dit schepte duidelijkheid voor mensen die niet wisten dat het broertjes waren ;) oh, . . zit dat zo? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Interesseert me geen ene flikker. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: was ik ook niet echt benieuwd naar, eerlijk gezegd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 21 februari 2011 - 17:13 schreef fey12 het volgende:Nou weer de Vrij. Arsenal zit volgens sommige berichten nu weer achter de Vrij aan. Leuk hoor om Ryo bij ons te hebben, maar hij blijft van Arsenal. En wij maar spelers kwijt raken voordat ze 20 zijn. Hebben die Engelse clubs dan zelf geen jeugd ofzo man. Jezus!! Ake, de Vrij, Bruma, interesse in Wijnaldum, Ebicilio, wordt steeds erger man! Bij welke club speelt jezus nu dan? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahahaha!
Bij o20 speelt ook nog Jozefzoon!!! Hahahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is dat z`n neefie? ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
't Zijn eigenlijk nichten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maar goed dat tie jezus dan vertrokken is... |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
dacht bijna dat ik dit topic geopend had.. |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 februari 2011 door fey21 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nee man je broertje is weer bezig matie :) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Die bowlt;
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Die bowlt;
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 februari 2011 door hotjumper -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Don't fuck with THE DUDE either, man. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 21 februari 2011 - 17:13 schreef fey12 het volgende:Nou weer de Vrij. Arsenal zit volgens sommige berichten nu weer achter de Vrij aan. Leuk hoor om Ryo bij ons te hebben, maar hij blijft van Arsenal. En wij maar spelers kwijt raken voordat ze 20 zijn. Hebben die Engelse clubs dan zelf geen jeugd ofzo man. Jezus!! Ake, de Vrij, Bruma, interesse in Wijnaldum, Ebicilio, wordt steeds erger man! Volgensm ij is het allemaal de schuld van Bruins! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: geniaal!!!!!!! die film is ook geniaal!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: vriendjes geworden met de.fan? |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Het is een en de zelfde denk ik. Jan.de.fan. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Nee hoor. De.fan zit met nog een paar andere dramzeikerds in het pessimisten-kamp (nepsupporters.forum.nl), terwijl ik juist bij de optimisten hoor! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Oh, nou vooruit dan maar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
de.fan is een lul. Vindt ie zelf niet overigens. |
|
|
|
|
BUjakkah
|
|
|
ik denk dat arsanaal gewoon van kindertjes houd, schijnt nu ook een soort shit te zijn met barca over een 16 jarig jochie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zaten 2 jaar terug in een restaurant aan Ramblas in Barcelona. Tafel naast ons: snelle jongen, met GSM, zat te praten/overtuigen met/naar vader en z'n zoon, jaar of 13. Ving op dat jongen in jeugd van Espagnol speelde en de snelle jongen somde de mogelijkheden op bij Barcelona. Hield tijdens gesprek via mobiel in het engels contact met de club... De vader was afwachtend, de zoon heeft geen woord gezegd...Ging allemaal langs 'm heen. Kwam op me over als ronselen en de vader ging uiteindelijk na enige weerstand, overstag..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 februari 2011 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
jullie kunnen net lullen wat jullie willen, maar als ik op mn 15de naar Arsenal kan gaan ben ik weg voordat mama me broodtrommel heb ingepakt! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 19:07 schreef Quiroz het volgende:jullie kunnen net lullen wat jullie willen, maar als ik op mn 15de naar Arsenal kan gaan ben ik weg voordat mama me broodtrommel heb ingepakt! en toen werd je wakker geslagen door je mammie |
|
|
|
|
DY
|
|
|
waarom zou je naar arsenal willen gaan?:P
voor het geweldige stille publiek, of voor de prijzen die ze niet pakken.
bij feyenoord speel je voor een publiek dat er altijd achter staat, en je verdient cker wel een hele goede boterham. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
waarom zou je naar arsenal willen gaan?:P
voor het geweldige stille publiek, of voor de prijzen die ze niet pakken.
bij feyenoord speel je voor een publiek dat er altijd achter staat, en je verdient cker wel een hele goede boterham. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
1 keer is duidelijk genoeg |
|
|
|
|
DY
|
|
|
jah srry mn computer spaced eff:P |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik begreep 'm niet de 1e x |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dat zou Boudewijn dan toch moeten weten |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: ik de 2de keer niet |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: volgens mij bedoelde hij hetzelfde als de 1e keer |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op maandag 21 februari 2011 - 17:13 schreef fey12 het volgende:Nou weer de Vrij. Arsenal zit volgens sommige berichten nu weer achter de Vrij aan. Leuk hoor om Ryo bij ons te hebben, maar hij blijft van Arsenal. En wij maar spelers kwijt raken voordat ze 20 zijn. Hebben die Engelse clubs dan zelf geen jeugd ofzo man. Jezus!! Ake, de Vrij, Bruma, interesse in Wijnaldum, Ebicilio, wordt steeds erger man! Straks vragen ze zich weer af waarom ze géén goed Nationaal Elftal hebben... hehehe |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: 't is ook een apart en eigenwijs volkje, die engelsen met dat links rijden en bier drinken zonder schuimkraag |
|
|
|