BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hebben die Engelse clubs zelf geen jeugd ofzo

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sevillana
 sevillana - dinsdag 22 februari 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 19:25 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

weet ik maar dit schepte duidelijkheid voor mensen die niet wisten dat het broertjes waren ;)
schijnen ook geen broers te zijn, . . maar dit even terzijde
de flh
 de flh - dinsdag 22 februari 2011 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 22:25 schreef sevillana het volgende:

[..]

't is ook een apart en eigenwijs volkje, die engelsen met dat links rijden en bier drinken zonder schuimkraag
hehe, vooral dat laatste..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 23 februari 2011 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 22:25 schreef sevillana het volgende:

[..]

't is ook een apart en eigenwijs volkje, die engelsen met dat links rijden en bier drinken zonder schuimkraag
Heb je wél meer bier in je glas.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 februari 2011 - 07:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 00:44 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Heb je wél meer bier in je glas.
die bocht die je moet snijden kan je geen bier noemen.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 23 februari 2011 - 08:53   quote  deeplink  
Even off-topic: Ik wil hier mijn medeleven betuigen naar MMM. Vanacht om 4.38 heeft doktor Boudewijn de stekker uit de patient getrokken. De Baab is niet meer (Virtueel dan hé) Jongen, heel veel sterkte met dit verlies.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 23 februari 2011 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 08:53 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Even off-topic: Ik wil hier mijn medeleven betuigen naar MMM. Vanacht om 4.38 heeft doktor Boudewijn de stekker uit de patient getrokken. De Baab is niet meer (Virtueel dan hé) Jongen, heel veel sterkte met dit verlies.
Is stokkie voor gestoken. Topics kunnen niet zomaar gesloten worden.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 23 februari 2011 - 09:02   quote  deeplink  
Nee hoor, bij mij op de computer is het toch echt over.

eindelijk.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 23 februari 2011 - 09:03   quote  deeplink  
Boudewijn heeft hem gesloten.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 23 februari 2011 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 februari 2011 - 17:13 schreef fey12 het volgende:
Nou weer de Vrij. Arsenal zit volgens sommige berichten nu weer achter de Vrij aan. Leuk hoor om Ryo bij ons te hebben, maar hij blijft van Arsenal. En wij maar spelers kwijt raken voordat ze 20 zijn.

Hebben die Engelse clubs dan zelf geen jeugd ofzo man. Jezus!! Ake, de Vrij, Bruma, interesse in Wijnaldum, Ebicilio, wordt steeds erger man!
He jongens, sorry ik weet het een kut jood, ik zal niet meer op jullie site komen als jullie dat niet willen, maar toch wil ik even zeggen dat ik jullie feijenoorders wel mag, jullie zijn wel echte supporters en dat kan ik niet altijd zeggen van de mensen die bij ons in het stadion zitten.
Maar nu waar het echt om gaat, het doet me pijn om te zien dat jullie zulke grote talenten hebben en ze op belachelijke leeftijd voor bijna niks worden weggehaald door topclubs waar ze niks leren en waar het feijenoord alleen maar geld kost. Kunnen jullie niet hard optreden naar jullie bestuur toe. KNVB moet er ook wat aan doen vind ik. Contract tekenen bij feijenoord al is hij 12 jaar, dan is de minimum prijs als ze weggaan 10 miljoen ongeacht de leeftijd, tot ze een volwaardig A-contract krijgen. Dit is niet goed voor feijenoord, niet goed voor Nederland, een beetje goed voor Ajax, maar het liefst heb ik gewoon weer dat Ajax en Feijenoord continu bovenaan staan met 10 punten voorsprong op die lampjes en dat Ajax en Feijenoord in de Champions league weer mee kunnen doen, zodat we ook weer uit kunnen kijken naar die echte klassieker tussen 2 top teams die in Europa een grote naam hebben.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 februari 2011 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 10:41 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

He jongens, sorry ik weet het een kut jood, ik zal niet meer op jullie site komen als jullie dat niet willen, maar toch wil ik even zeggen dat ik jullie feijenoorders wel mag, jullie zijn wel echte supporters en dat kan ik niet altijd zeggen van de mensen die bij ons in het stadion zitten.
Maar nu waar het echt om gaat, het doet me pijn om te zien dat jullie zulke grote talenten hebben en ze op belachelijke leeftijd voor bijna niks worden weggehaald door topclubs waar ze niks leren en waar het feijenoord alleen maar geld kost. Kunnen jullie niet hard optreden naar jullie bestuur toe. KNVB moet er ook wat aan doen vind ik. Contract tekenen bij feijenoord al is hij 12 jaar, dan is de minimum prijs als ze weggaan 10 miljoen ongeacht de leeftijd, tot ze een volwaardig A-contract krijgen. Dit is niet goed voor feijenoord, niet goed voor Nederland, een beetje goed voor Ajax, maar het liefst heb ik gewoon weer dat Ajax en Feijenoord continu bovenaan staan met 10 punten voorsprong op die lampjes en dat Ajax en Feijenoord in de Champions league weer mee kunnen doen, zodat we ook weer uit kunnen kijken naar die echte klassieker tussen 2 top teams die in Europa een grote naam hebben.
+1 zelfs voor een kutjood. ;)
JanM
 JanM - woensdag 23 februari 2011 - 10:55   quote  deeplink  
+2
JanM
 JanM - woensdag 23 februari 2011 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 08:53 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Even off-topic: Ik wil hier mijn medeleven betuigen naar MMM. Vanacht om 4.38 heeft doktor Boudewijn de stekker uit de patient getrokken. De Baab is niet meer (Virtueel dan hé) Jongen, heel veel sterkte met dit verlies.
Komen die witte zakdoekjes zondag dubbel goed van pas!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 23 februari 2011 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 10:41 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

He jongens, sorry ik weet het een kut jood, ik zal niet meer op jullie site komen als jullie dat niet willen, maar toch wil ik even zeggen dat ik jullie feijenoorders wel mag, jullie zijn wel echte supporters en dat kan ik niet altijd zeggen van de mensen die bij ons in het stadion zitten.
Maar nu waar het echt om gaat, het doet me pijn om te zien dat jullie zulke grote talenten hebben en ze op belachelijke leeftijd voor bijna niks worden weggehaald door topclubs waar ze niks leren en waar het feijenoord alleen maar geld kost. Kunnen jullie niet hard optreden naar jullie bestuur toe. KNVB moet er ook wat aan doen vind ik. Contract tekenen bij feijenoord al is hij 12 jaar, dan is de minimum prijs als ze weggaan 10 miljoen ongeacht de leeftijd, tot ze een volwaardig A-contract krijgen. Dit is niet goed voor feijenoord, niet goed voor Nederland, een beetje goed voor Ajax, maar het liefst heb ik gewoon weer dat Ajax en Feijenoord continu bovenaan staan met 10 punten voorsprong op die lampjes en dat Ajax en Feijenoord in de Champions league weer mee kunnen doen, zodat we ook weer uit kunnen kijken naar die echte klassieker tussen 2 top teams die in Europa een grote naam hebben.
Jij snapt ut, maat.
Els
 Els - woensdag 23 februari 2011 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 10:41 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

He jongens, sorry ik weet het een kut jood, ik zal niet meer op jullie site komen als jullie dat niet willen, maar toch wil ik even zeggen dat ik jullie feijenoorders wel mag, jullie zijn wel echte supporters en dat kan ik niet altijd zeggen van de mensen die bij ons in het stadion zitten.
Maar nu waar het echt om gaat, het doet me pijn om te zien dat jullie zulke grote talenten hebben en ze op belachelijke leeftijd voor bijna niks worden weggehaald door topclubs waar ze niks leren en waar het feijenoord alleen maar geld kost. Kunnen jullie niet hard optreden naar jullie bestuur toe. KNVB moet er ook wat aan doen vind ik. Contract tekenen bij feijenoord al is hij 12 jaar, dan is de minimum prijs als ze weggaan 10 miljoen ongeacht de leeftijd, tot ze een volwaardig A-contract krijgen. Dit is niet goed voor feijenoord, niet goed voor Nederland, een beetje goed voor Ajax, maar het liefst heb ik gewoon weer dat Ajax en Feijenoord continu bovenaan staan met 10 punten voorsprong op die lampjes en dat Ajax en Feijenoord in de Champions league weer mee kunnen doen, zodat we ook weer uit kunnen kijken naar die echte klassieker tussen 2 top teams die in Europa een grote naam hebben.
Is een Europees probleem, en Engeland heeft zich niet bij de EU aangesloten, vandaar dat zij hier zo lekker goedkoop kunnen shoppen. Het bestuur kan dus wel 12 jarigen een contract laten tekenen, maar is niet rechtsgeldig. KNVB kan lobbyen, maar niets zelf veranderen. Dus als je iets wilt doen, op naar Straatsburg.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 23 februari 2011 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 11:27 schreef Els het volgende:

[..]

Is een Europees probleem, en Engeland heeft zich niet bij de EU aangesloten, vandaar dat zij hier zo lekker goedkoop kunnen shoppen. Het bestuur kan dus wel 12 jarigen een contract laten tekenen, maar is niet rechtsgeldig. KNVB kan lobbyen, maar niets zelf veranderen. Dus als je iets wilt doen, op naar Straatsburg.
Ja dat klopt, het is ook een Europees probleem, gelukkig heeft Barcelona er ook last van, Die KUT Engelsen moeten gewoon gestopt worden op een of andere manier, alleen zullen ze niet naar mij luisteren in Straatsburg of in Brussel. Castaignos is een ander geval, ook al baal ik dat hij nu al weggaat voor maar 4 miljoen en dan waarschijnlijk op de bank komt te zitten bij zo'n club. Zonde van zo'n talent. Laat hem groeien in de kuip tot een top spits, verdien 10 tot 15miljoen en we hebben een toekomstige spits van Nederland....
MMM
 MMM - woensdag 23 februari 2011 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 08:53 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Even off-topic: Ik wil hier mijn medeleven betuigen naar MMM. Vanacht om 4.38 heeft doktor Boudewijn de stekker uit de patient getrokken. De Baab is niet meer (Virtueel dan hé) Jongen, heel veel sterkte met dit verlies.
Bedankt! Heel pijnlijk, het was zo'n schitterend topic. Meer dan een jaar geopend.. Gelukkig is deel 2 geopend, zodat we verder kunnen praten over deze held.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 februari 2011 door MMM --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 23 februari 2011 - 16:14   quote  deeplink  
Boudewijn MOORDENAAR!!!!!
MMM
 MMM - woensdag 23 februari 2011 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 16:14 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Boudewijn MOORDENAAR!!!!!
+1
sevillana
 sevillana - woensdag 23 februari 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 10:50 schreef Stylzz het volgende:

[..]

+1 zelfs voor een kutjood. ;)
je hebt er dus ook wel wat goede onder . . . . . . . . ? ? ?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 februari 2011 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 19:53 schreef sevillana het volgende:

[..]

je hebt er dus ook wel wat goede onder . . . . . . . . ? ? ?
de zoden? :)
sevillana
 sevillana - woensdag 23 februari 2011 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 20:01 schreef Stylzz het volgende:

[..]

de zoden? :)
deze soms?

Joodse+Begraafplaats+%231+sep+2008.jpg
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 februari 2011 - 20:20   quote  deeplink  
JoodseBegraafplaats2.jpg
JanM
 JanM - woensdag 23 februari 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 16:13 schreef MMM het volgende:

[..]

Bedankt! Heel pijnlijk, het was zo'n schitterend topic. Meer dan een jaar geopend.. Gelukkig is deel 2 geopend, zodat we verder kunnen praten over deze held.
Heel erg jammer voor je, maar ook deel 2 t/m 138 zullen een SLOT krijgen!

Maar niet getreurd! Zoals ik al zei kun je dan zondag die witte zakdoekjes voor 2 dingen gebruiken. Dat dan weer wel!
Maximus
 Maximus - woensdag 23 februari 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 21:16 schreef JanM het volgende:

[..]

Heel erg jammer voor je, maar ook deel 2 t/m 138 zullen een SLOT krijgen!

Maar niet getreurd! Zoals ik al zei kun je dan zondag die witte zakdoekjes voor 2 dingen gebruiken. Dat dan weer wel!
Blijft je naald hangen?
MMM
 MMM - woensdag 23 februari 2011 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 21:16 schreef JanM het volgende:

[..]

Heel erg jammer voor je, maar ook deel 2 t/m 138 zullen een SLOT krijgen!
Nee.
JanM
 JanM - woensdag 23 februari 2011 - 23:59   quote  deeplink  
Ben benieuwd of de mods consequent zijn ...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hebben die Engelse clubs zelf geen jeugd ofzo









0.0067539