|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Suarez naait niet om het naaien, Toivonen wel (Algemeen Dagblad)
|
|
|
kuipje
|
|
|
Mooi waardig afscheid van een van de beste spelers van ajax in de laatste 4 jaar! Beetje jammer dat er niet zoveel mensen meer waren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 februari 2011 door kuipje -- |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
nou.....de Arena was zeker niet halfleeg. Denk dat van de 52.000 toeschouwers er zeker nog 40.000 zaten toen Luis op het veld kwam. Maarja....in R'dam hebben ze nog nooit een held uit hoeven zwaaien. Of ze zijn al weg voordat ze een held kunnen worden, maar meestal zijn ze zo slecht dat ze er nooit een zullen worden. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 09:37 schreef Rogier het volgende:nou.....de Arena was zeker niet halfleeg. Denk dat van de 52.000 toeschouwers er zeker nog 40.000 zaten toen Luis op het veld kwam. Maarja....in R'dam hebben ze nog nooit een held uit hoeven zwaaien. Of ze zijn al weg voordat ze een held kunnen worden, maar meestal zijn ze zo slecht dat ze er nooit een zullen worden. Hmm ik mis je reactie even..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 februari 2011 door kuipje -- |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
tegen het einde van de huldiging waren veel mensen al vertrokken....vooral de mensen aan kanten waar Suarez al voorbij was gekomen. Heel logsich dus. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
en als Luis tot einde van Seizoen was gebleven en ons kampioen had gemaakt had hij een nog veel groter afscheid gekregen. hij zat hier maar 3,5 jaar. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Volgens mij gaat dit topic niet over het afscheid van Suarez.Maar over die matenaaierij van die lange blonde travestiet van PSV.Ik ben het wel eens met dat stukje.Die stoeivonen naait de hele handel keer en keer weer op.Maar goed (hij is een transeksueel hij werkt in een bordeel van savonds 9 tot 5 is hij een omgebouwd wijf).Niet dat het uit maakt maar heb altijd al gedacht dat het een homo was zo een verwijfde met dat lokje voor zn oog.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 februari 2011 door Guyt -- |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
Sterk stukje. vooral de conlcusie ook:Ola Toivonen kan doorvoetballen tot hij een ons weegt, zo groots als Luis Suarez zal hij nooit worden uitgezwaaid. Nergens. Ola Toivonen is typisch zo'n voetballer die je onmogelijk in je hart kunt sluiten, hoeveel wedstrijden hij ook voor je wint. Een speler waar je soms heel koud van wordt, maar nooit echt warm. |
|
|
|
|
Heico
|
|
|
Ik had het stukje inderdaad ook al gelezen. Kon er ook wel om lachen :) Ik was het niet altijd eens met de beslissingen van Suarez om te gaan liggen, maar je zag bij hem wel dat hij de actie deed op het moment dat het 'uit' kwam. Niet om iemand erbij te lappen. Toivonen doet dat anders.... En nu hoor je die gloeilampen niet he :) |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 11:44 schreef Heico het volgende:Ik had het stukje inderdaad ook al gelezen. Kon er ook wel om lachen :) Ik was het niet altijd eens met de beslissingen van Suarez om te gaan liggen, maar je zag bij hem wel dat hij de actie deed op het moment dat het 'uit' kwam. Niet om iemand erbij te lappen. Toivonen doet dat anders.... En nu hoor je die gloeilampen niet he :) jawel maar al teveel en allemaal verwijzend naar Suarez...... maar Toivonen is echt wel een gradatie erger als je kijkt naar de manier van doen. Suarez zou bij zo'n duwtje denk ik niet eens zijn gaan liggen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja maar ik denk dat we de 2 soorten naaien van toivonen en suarez niet kunne vergelijken.. Ze zijn alle twee gemeen.. Maar suarez hield zich bezig met scoren en maakte geen overtreding.. Toivonen zoekt het op en doet iemand hele erge pijn.. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
toivonen doet het echt bewust ! bij suarez was het echt de willen winnen mentaliteit ! psv noemt dit slim ,ik vind toivonen zo en zo een misselijke voetballer! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 12:02 schreef Blaatkoe het volgende:[..] jawel maar al teveel en allemaal verwijzend naar Suarez...... maar Toivonen is echt wel een gradatie erger als je kijkt naar de manier van doen. Suarez zou bij zo'n duwtje denk ik niet eens zijn gaan liggen. 1ste jaar bij Ajax heb ik Suarez vervloekt. elk klein mieperig duwtje en hij ging liggen en dan juichen als hij een strafschop kreeg. Ik keek dan niet eens en applaudiseerde niet.
Dit soort voetballers moet ik gewoon niet. Gelukkig heeft hij het goed gemaakt met heel veel mooie doelpunten maar geef mij maar een type als Litmanen.
Gentleman first class en een speler die zijn voeten liet spreken ipv zijn onmacht. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 15:08 schreef Ride het volgende:[..] 1ste jaar bij Ajax heb ik Suarez vervloekt. elk klein mieperig duwtje en hij ging liggen en dan juichen als hij een strafschop kreeg. Ik keek dan niet eens en applaudiseerde niet. Dit soort voetballers moet ik gewoon niet. Gelukkig heeft hij het goed gemaakt met heel veel mooie doelpunten maar geef mij maar een type als Litmanen. Gentleman first class en een speler die zijn voeten liet spreken ipv zijn onmacht. ben jij een ambtenaar ride? |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
Duidelijk een teken van ONmacht toivonen kan het niet meer aan op het middenveld naar het vertrek van Affelay, dus gaat hij maar zielig lopen doen. Kijk die wedstrijd van Nederland portugal EK 2008 volgens mij: minstens 3 kwart van nederlands gele/rode kaarten werden hen aangenaait door figo door steeds te vallen en overal commentaar op tegeven. na een tijdje ging boulahrouz met ze handen op ze rug verdedigen om een EXPRES AANGESCHOTEN Handsbal te voorkome.
Suarez kreeg steeds minder strafschoppen vanwege zijn reputatie ik hoop dat braamhaar dit meeneemt naar zondag en niet in die clown van een toivonen trapt maar hem van het veld haalt |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
SUAREZ//////////////////////////////////////////////////////////////////////HELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: hoezo?heeft het te maken met wat ik bedoel met wat jouw antwoord wordt dan?????? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
lamstraal!!!!!!!zit al uur in cafe man!!!enige wat jij deed is ff afwanken voor de dames en weg was je weer man!!!!! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 20:04 schreef Ajax-pwnt het volgende:Duidelijk een teken van ONmacht toivonen kan het niet meer aan op het middenveld naar het vertrek van Affelay, dus gaat hij maar zielig lopen doen. Kijk die wedstrijd van Nederland portugal EK 2008 volgens mij: minstens 3 kwart van nederlands gele/rode kaarten werden hen aangenaait door figo door steeds te vallen en overal commentaar op tegeven. na een tijdje ging boulahrouz met ze handen op ze rug verdedigen om een EXPRES AANGESCHOTEN Handsbal te voorkome. Suarez kreeg steeds minder strafschoppen vanwege zijn reputatie ik hoop dat braamhaar dit meeneemt naar zondag en niet in die clown van een toivonen trapt maar hem van het veld haalt +1 |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Suarez is een held, Toivonen een barbie met homotrekjes!!! Dus nooit zeggen dat Toivonen de nieuwe Suarez is. Hij zal het nooit en te nimmer worden. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Omdat je vraag irrelevant is aan het gene ik geschreven heb.
Dus waarom wil je weten of ik ambtenaar ben? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ten eerst omdat je denkt dat je de voorbeeldige fan ben met goed gedrag zoals het hoort en ten tweede omdat je alleen maar in de baas zijn tijd op dit forum komt en redelijk veel ook.......en ik kan me maar 1 beroep voorstellen waarin je zoveel tijd over hebt om hier te kunnen zijn...... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 16:28 schreef joduh het volgende:ten eerst omdat je denkt dat je de voorbeeldige fan ben met goed gedrag zoals het hoort en ten tweede omdat je alleen maar in de baas zijn tijd op dit forum komt en redelijk veel ook.......en ik kan me maar 1 beroep voorstellen waarin je zoveel tijd over hebt om hier te kunnen zijn...... Whahaha vooral die tweede reden vind ik super. Whaha. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ach ik hoor toch morgen pas wat terug hahahahahahah het is 16.00 geweest he?;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahaha maar verder is Ride een goede gozer hoor. Nooit een kwaad woord vanaf zijn zijde. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 16:28 schreef joduh het volgende:ten eerst omdat je denkt dat je de voorbeeldige fan ben met goed gedrag zoals het hoort en ten tweede omdat je alleen maar in de baas zijn tijd op dit forum komt en redelijk veel ook.......en ik kan me maar 1 beroep voorstellen waarin je zoveel tijd over hebt om hier te kunnen zijn...... Hahahahahahaha
werelds dit. ik voorbeeld supporter
hahahaha
Klopt, ik ben een hele brave jongen die stoer op Zuid-H is gaan zitten omdat tegen de buren te kunnen zeggen.
hahahahaha
Nee.. ik ben zeker geen ambtenaar. Ik werk in de groente-export handel. En in de wintermaanden is het rustig dus tijd zat om dit geneuzel er tussendoor te doen. Straks vanaf half maart tot oktober is het weer een stuk rustiger. En het ergste... ik heb ooit op mijn werk hier ingelogd en ben die fokking code vergeten en nog erger... het is op een emailadres die ik niet meer weet hahahaha |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
En wat doe jij dan Joduh? werk je in de Heineken-fabriek... je bent altijd ladderzat en aan het zuipen. Misschien voorproever :P |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Klik maar eens op onderstaande link. Dachten we allemaal even dat Toivonen erg is. Moet je deze gozer eens zien. WHAHAHAHAHA
KLIK HIER
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 februari 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Hahaha.. Wat een knuppel.. De eerste keer dacht ik dat die gozer uit Ecuador het gewoon deed :P |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
hahahaha dat filmpje!!!!! HILARISCH!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 24 februari 2011 - 07:54 schreef Ride het volgende:En wat doe jij dan Joduh? werk je in de Heineken-fabriek... je bent altijd ladderzat en aan het zuipen. Misschien voorproever :P Mezelf maar quoten want die pisJoduh antwoord weer niet en straks ben ik weg...
Lees ik het morgen wel
hahaha |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 28 februari 2011 - 16:36 schreef Ride het volgende:[..] Mezelf maar quoten want die pisJoduh antwoord weer niet en straks ben ik weg... Lees ik het morgen wel hahaha hahah jij hebt tijd zat om alles te lezen man....;-) heb het al 2x in cafe verteld... blijf niet aan de gang man.......pisride!!!!hahahahah |
|
|
|