BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Jaap heeft een verzoek...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zondag 27 januari 2008 - 22:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Jaap heeft een verzoek...

"Ik zou graag 150 punten uit de pot willen om Claire's vader uit te nodigen voor een groepsgesprek", begint de grote Miljonair als iedereen op de bank zit. Het is eerst even stil. "Ik denk erover na", laat Amanda weten. Brian is meteen resoluut. "Mijn stem heb je niet", antwoordt hij. Vervolgens richt hij zich tot Claire. "Je hebt in begin gezegd dat de punten uit de algemene pot alleen voor noodgevallen gebruikt mogen worden", laat hij de blondine weten. "Het was Jaap zijn idee!", gaat Huub tegen dat argument in. "Ja, maar haar vader op bezoek is ook leuk voor haar. Dus mij antwoord is nee", blijft Brian bij zijn standpunt. "Ik vind het niet erg. Het was niet echt een gesprek waarnaar ik uitkeek!", laat de Oldenzaler de groep lachend weten. "Ik vind het niet slim van Brian. Ik had het wel aangegrepen om mijzelf een slechte tijd te geven", vervolgt hij. Ben je zo zenuwachtig voor je schoonvader, Huub?

bron: tien.tv
tino
 tino - maandag 28 januari 2008 - 09:41   quote  deeplink  
als ik zo'n schoonzoon had, haalde ik mijn dochter meteen daar weg, voordat ze in heel Nederland (kijkers DGK) over de tong gaat.
Alhoewel, het zal al wel te laat zijn....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Jaap heeft een verzoek...

0.0044169