BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord gaat opnieuw praten met viertal over toekomst...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 22 februari 2011 - 10:10   quote  deeplink  
Feyenoord nieuws
Feyenoord doet een nieuwe poging om de contracten van Ron Vlaar, Leroy Fer, Georginio Wijnaldum en Stefan de Vrij te verlengen. Het kwartet praat binnenkort met algemeen directeur Eric Gudde.

De eerdere gesprekken met Leo Beenhakker liepen op niets is, maar nu deze is vertrokken wil Feyenoord een nieuwe poging wagen. "De contracten van de spelers die in 2012 aflopen, willen we graag verlengen. Dat is niet iets van nu, maar stond al geruime tijd gepland", zegt Gudde in De Telegraaf.

Vlaar, Fey en Wijnaldum lieten eerder al weten nog te willen wachten. Ze laten hun toekomst vooral afhangen van de sportieve ontwikkelingen in Rotterdam. "Stefan de Vrij ontwikkelt zich al een jaar lang goed. Dat we met hem de besprekingen willen voeren heeft niets met zijn spel van de laatste weken te doen."
vlaar(1)(2).JPG
wijnaldum%20(1).JPG

fer%20(1).JPG
vrij%20de.JPG

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 februari 2011 door Leon FR1908 --
JanM
 JanM - dinsdag 22 februari 2011 - 10:13   quote  deeplink  
Ik verwacht dat ze er met Vlaar en De Vrij wel uitkomen. Wijnaldum en Fer kunnen we misschien maar beter verkopen als er clubs zijn die voor die jongens een beetje in de buidel willen tasten. Op de een of andere manier lijken ze uitgeleerd of zo. In ieder geval komt het er al tijden niet meer uit, ondanks hun enorme talent.
kuipje
 kuipje - dinsdag 22 februari 2011 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 10:13 schreef JanM het volgende:
Ik verwacht dat ze er met Vlaar en De Vrij wel uitkomen. Wijnaldum en Fer kunnen we misschien maar beter verkopen als er clubs zijn die voor die jongens een beetje in de buidel willen tasten. Op de een of andere manier lijken ze uitgeleerd of zo. In ieder geval komt het er al tijden niet meer uit, ondanks hun enorme talent.
waarom is Fer opeens uitgeleerd? Die jongen is net een paar maanden geblesseerd geweest. Give the guy a break
Maximus
 Maximus - dinsdag 22 februari 2011 - 10:16   quote  deeplink  
Hadden die gasten maar ietsie meer zelfreflectie....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 22 februari 2011 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 10:13 schreef JanM het volgende:
Ik verwacht dat ze er met Vlaar en De Vrij wel uitkomen. Wijnaldum en Fer kunnen we misschien maar beter verkopen als er clubs zijn die voor die jongens een beetje in de buidel willen tasten. Op de een of andere manier lijken ze uitgeleerd of zo. In ieder geval komt het er al tijden niet meer uit, ondanks hun enorme talent.
lijkt me ook idd zoals het er nu voorstaat het beste...
ff afwachten hoe het verder verloopt met fer en gini dit seizoen..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 22 februari 2011 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 10:15 schreef kuipje het volgende:

[..]

waarom is Fer opeens uitgeleerd? Die jongen is net een paar maanden geblesseerd geweest. Give the guy a break
meer gebasseerd op die slechte periode van hem van voor zijn
blessure denk ik want dat was huilen met e pet op....
kuipje
 kuipje - dinsdag 22 februari 2011 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 10:17 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

meer gebasseerd op die slechte periode van hem van voor zijn
blessure denk ik want dat was huilen met e pet op....
het is een jongen van 21, even een mindere fase mag wel van mij hoor. In principe heeft hij begin dit jaar nog een goede interland gespeeld. En zo is hij met vlaar blijkbaar een van de beste van de selectie.

Ik denk dat je juist hem en de Vrij moet behouden.
JanM
 JanM - dinsdag 22 februari 2011 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 10:15 schreef kuipje het volgende:

[..]

waarom is Fer opeens uitgeleerd? Die jongen is net een paar maanden geblesseerd geweest. Give the guy a break
Die 2 jongens zijn volgens mij te vroeg in Feyenoord 1 gekomen en kunnen die weelde op de een of andere manier niet aan. Ze lopen zeg maar naast hun schoenen (of Uggs). Zijn te weinig met zelfreflectie bezig en teveel met genieten van hun status. Komen ze bij een andere club, moeten ze weer helemaal bij 0 beginnen en dan is het te hopen dat ze de draad weer oppakken. Alleen denk ik neit dat er clubs zijn die voor deze jongens in hun huidige vorm(crisis) de hoofdprijs gaan betalen ...
Maximus
 Maximus - dinsdag 22 februari 2011 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 10:26 schreef JanM het volgende:

[..]

Die 2 jongens zijn volgens mij te vroeg in Feyenoord 1 gekomen en kunnen die weelde op de een of andere manier niet aan. Ze lopen zeg maar naast hun schoenen (of Uggs). Zijn te weinig met zelfreflectie bezig en teveel met genieten van hun status. Komen ze bij een andere club, moeten ze weer helemaal bij 0 beginnen en dan is het te hopen dat ze de draad weer oppakken. Alleen denk ik neit dat er clubs zijn die voor deze jongens in hun huidige vorm(crisis) de hoofdprijs gaan betalen ...
azijnzeikert:)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 22 februari 2011 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 10:24 schreef kuipje het volgende:

[..]

het is een jongen van 21, even een mindere fase mag wel van mij hoor. In principe heeft hij begin dit jaar nog een goede interland gespeeld. En zo is hij met vlaar blijkbaar een van de beste van de selectie.

Ik denk dat je juist hem en de Vrij moet behouden.
Dat ben ik wel met jou eens,maar het feit dat hij al niet wilde bijtekenen
en dan die gemiste strafschoppen met het daarbij slechte vertoonde spel zeg ik.
Voor 4 a 5 miljoen mag hij vertrekken van mij..
JanM
 JanM - dinsdag 22 februari 2011 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 10:28 schreef Maximus het volgende:

[..]

azijnzeikert:)
Die zitten inmiddels op forum.nepsupporters.nl!
geert1908
 geert1908 - dinsdag 22 februari 2011 - 10:39   quote  deeplink  
denk dat alleen de vrij en fer bijtekenen , vlaar is 26 en is jammer genoeg toe aan een nieuwe sportieve uitdaging en wijnaldum kiest te vroeg voor het geld
el-loco
 el-loco - dinsdag 22 februari 2011 - 10:41   quote  deeplink  
Als ik het voor het zeggen zou hebben bij Feyenoord mochten Wijnaldum en Fer bij een goed bod weg. De vrij en Vlaar kan een ijzersterk duo worden. Beide hebben aangetoond een constante factor te zijn. Met name wijnaldum is met zichzelf bezig en niet met Feyenoord!
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 22 februari 2011 - 10:43   quote  deeplink  
allemaal 4 jaar bij laten tekenen. het is belangrijk om de jinge gasten te houden als er straks een paar ervaren bij komen kunnen ze veel beter bijleren.
Maximus
 Maximus - dinsdag 22 februari 2011 - 10:48   quote  deeplink  
Het gaat er mij in eerste instantie niet om dat ze bijtekenen en bij ons blijven spelen. Belangrijker vind ik het dat ze moeten bijtekenen omdat ze alles aan Feyenoord te danken hebben. Dan mag je als blijk van dank toch wel het besef hebben om bij te tekenen zodat er als er een club komt een fikse transfersom betaald moet worden. Helaas is de realiteit anders...
kuipje
 kuipje - dinsdag 22 februari 2011 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 10:48 schreef Maximus het volgende:
Het gaat er mij in eerste instantie niet om dat ze bijtekenen en bij ons blijven spelen. Belangrijker vind ik het dat ze moeten bijtekenen omdat ze alles aan Feyenoord te danken hebben. Dan mag je als blijk van dank toch wel het besef hebben om bij te tekenen zodat er als er een club komt een fikse transfersom betaald moet worden. Helaas is de realiteit anders...
Helaas is de realiteit anders vind ik ook niet eerlijk, als jij wist wat die jongens aangeboden kregen. Misschien gaan ze er financieel wel op achteruit en hebben ze geen gelimiteerde afkoopsom. Dan zou ik ook eieren voor mijn geld kiezen.
Ik zou ze financieel er iets op vooruit laten gaan en tegen alle drie zeggen dat ze een afkoopsom van 10 miljoen hebben.
Maximus
 Maximus - dinsdag 22 februari 2011 - 10:51   quote  deeplink  
10 miljoen is toch fiks?
de flh
 de flh - dinsdag 22 februari 2011 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 10:48 schreef Maximus het volgende:
Helaas is de realiteit anders...
Yep! Als ze niet bijtekenen, kunnen ze over een jaar miljonair worden in het buitenland....

Tenminste als ze in de basis blijven spelen.. Ik vind dat zelfopgeleide spelers die niet willen bijtekenen, de club enorm veel geld kosten..

Daarom zouden dat soort spelers, als het maar even kan, op de tribune geplaatst moeten worden.. daar moet je keihard in durven zijn, anders wordt er met je gespeeld.

Gezien de huidige sportieve situatie is het niet mogelijk, maar volgend seizoen hopelijk wel.
JanM
 JanM - dinsdag 22 februari 2011 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 10:54 schreef de flh het volgende:

[..]

Yep! Als ze niet bijtekenen, kunnen ze over een jaar miljonair worden in het buitenland....

Tenminste als ze in de basis blijven spelen.. Ik vind dat zelfopgeleide spelers die niet willen bijtekenen, de club enorm veel geld kosten..

Daarom zouden dat soort spelers, als het maar even kan, op de tribune geplaatst moeten worden.. daar moet je keihard in durven zijn, anders wordt er met je gespeeld.

Gezien de huidige sportieve situatie is het niet mogelijk, maar volgend seizoen hopelijk wel.
Wijnaldum heeft een tribuneplaats verdiend vanwege zijn slechte spel de afgelopen weken/maanden. Fer komt net terug, maar heeft ook nog niet laten zien dat hij er klaar voor is. Vlaar en De Vrij hebben we idd keihard nodig. Wat is wijsheid? Ik hoop nogmaals dat er een goed bod op Wijnaldum en Fer komt en dat Vlaar en De Vrij bijtekenen.
Jelle
 Jelle - dinsdag 22 februari 2011 - 11:02   quote  deeplink  
Dat deze jongens zichzelf enorm overschatten is wel duidelijk. Wijnaldum mag in deze vorm blij zijn dat hij uberhaupt nog voor feyenoord mág spelen. Fer is tevens net terug van een blessure maar is geen speler die een heel elftal op sleeptouw neemt. In de situatie van Vlaar kan ik me nog wel voorstellen dat je een stap wilt zetten, hij is tevens al 26 jaar. De Vrij ontwikkelt zich uitstekend en ik denk dat hij zijn contract ook wel zal verlengen. Wat hebben de jonkies tegenwoordig, ze overschatten zich enorm en vertrekken veel te vroeg uit nederland(ook luc)
geert1908
 geert1908 - dinsdag 22 februari 2011 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 11:02 schreef Jelle het volgende:
Dat deze jongens zichzelf enorm overschatten is wel duidelijk. Wijnaldum mag in deze vorm blij zijn dat hij uberhaupt nog voor feyenoord mág spelen. Fer is tevens net terug van een blessure maar is geen speler die een heel elftal op sleeptouw neemt. In de situatie van Vlaar kan ik me nog wel voorstellen dat je een stap wilt zetten, hij is tevens al 26 jaar. De Vrij ontwikkelt zich uitstekend en ik denk dat hij zijn contract ook wel zal verlengen. Wat hebben de jonkies tegenwoordig, ze overschatten zich enorm en vertrekken veel te vroeg uit nederland(ook luc)
dat ligt niet zozeer aan de spelers zelf maar ook voor een groot deel aan al die wazige zaakwaarnemers die rond die spelers lopen
Jelle
 Jelle - dinsdag 22 februari 2011 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 11:08 schreef geert1908 het volgende:

[..]

dat ligt niet zozeer aan de spelers zelf maar ook voor een groot deel aan al die wazige zaakwaarnemers die rond die spelers lopen
Dat is ook wel zo maar een beetje gezond verstand en zelfreflectie is er bij die spelers ook niet meer bij
Maximus
 Maximus - dinsdag 22 februari 2011 - 11:12   quote  deeplink  
ha zelfreflecdtie woord van de ochtend:)
JanM
 JanM - dinsdag 22 februari 2011 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 11:12 schreef Maximus het volgende:
ha zelfreflecdtie woord van de ochtend:)
zelfreflecdtie ???
Maximus
 Maximus - dinsdag 22 februari 2011 - 11:16   quote  deeplink  
Ja ZELFreflectie... of heb je last van dislectie?
MrChriz
 MrChriz - dinsdag 22 februari 2011 - 11:25   quote  deeplink  
Het is tijd dat nu naast alle acties vanuit VVF en supporters de spelers opstaan en clubliefde tonen door te verlengen tot 2014 oid, desnoods met reele afkoopsom. Ik ben bang dat alleen de Vrij zijn krabbel zet. Vlaar is toe aan een volgende stap en die andere twee staan ben ik bang teveel onder invloed van zaakwaarnemers die een situatie a la de Guzman wel zien zitten. Misschien tijd voor een ludiek spandoek over de gele zijde?
Milo
 Milo - dinsdag 22 februari 2011 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 11:16 schreef Maximus het volgende:
Ja ZELFreflectie... of heb je last van dislectie?
nee maar je moet het wel goed spellen ;)
Maximus
 Maximus - dinsdag 22 februari 2011 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 11:31 schreef Milo het volgende:

[..]

nee maar je moet het wel goed spellen ;)
hahahaahahaha
JanM
 JanM - dinsdag 22 februari 2011 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 11:32 schreef Maximus het volgende:

[..]

hahahaahahaha
Heb je 'm?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 februari 2011 - 11:36   quote  deeplink  
Contract van Bruins loopt toch ook af?
Veelzeggend dat deze nooit genoemd word.
Maximus
 Maximus - dinsdag 22 februari 2011 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 11:36 schreef Stylzz het volgende:
Contract van Bruins loopt toch ook af?
Veelzeggend dat deze nooit genoemd word.
En die heeft aangegeven dat ie wel wilt bijtekenen toch?
JanM
 JanM - dinsdag 22 februari 2011 - 11:46   quote  deeplink  
Volgens mij zijn ze in gesprek over contractverlenging. En ik neem niet aan dat ze hem net als De Guzman gratis de deur uit laten lopen!
Nibke
 Nibke - dinsdag 22 februari 2011 - 11:54   quote  deeplink  
Ze wilden toch afwachten wat het perspectief voor volgend seizoen zou zijn?
Denk dat er achter de schermen inmiddels wel zoveel perspectief voor volgend seizoen kan worden
geboden dat onze jongens dadelijk gewoon gaan bijtekenen of er moet zich inderdaad een club als
Arsenal melden, dan ben je natuurlijk verkocht. Het mooiste zou zijn de boel een beetje bij elkaar te kunnen houden, dan kunnen er nog weer mooie tijden aanbreken. Graag Ryo nog een jaartje huren en je doet volgend jaar gewoon lekker mee.
MMM
 MMM - dinsdag 22 februari 2011 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 11:37 schreef Maximus het volgende:

[..]

En die heeft aangegeven dat ie wel wilt bijtekenen toch?
Als ze verstandig zijn in het Maasgebouw laten ze hem niet bijtekenen.

Over die anderen.. Tsja, ik heb er een hard hoofd in. Alleen de Vrij tekent bij, denk ik..
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 22 februari 2011 - 17:46   quote  deeplink  
Ik wens Feyenoord veel succes. Alle vier houden als het even kan (ook al zijn Fer en m.n. Wijnaldum nu even wat minder) maar die tering-zaakwaarnemers wachten gewoon tot ze een -voor hunzelf- betere deal kunnen doen....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 22 februari 2011 - 17:47   quote  deeplink  
+1
de flh
 de flh - dinsdag 22 februari 2011 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 11:11 schreef Jelle het volgende:

[..]

Dat is ook wel zo maar een beetje gezond verstand en zelfreflectie is er bij die spelers ook niet meer bij
De meeste volwassenen (op dit forum) hebben moeite met zelfreflectie... laat staan een paar steenrijke kinderen van rond de 19 jaar..
de flh
 de flh - dinsdag 22 februari 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 17:46 schreef de kromme2 het volgende:
Ik wens Feyenoord veel succes. Alle vier houden als het even kan (ook al zijn Fer en m.n. Wijnaldum nu even wat minder) maar die tering-zaakwaarnemers wachten gewoon tot ze een -voor hunzelf- betere deal kunnen doen....
Daarom ben ik ook steeds meer voor dreigen met 'de tribune'.. dat is nog het enige waar speler én zaakwaarnemer voor terugdeinzen....

Nu is de sportieve situatie er nog niet naar, maar volgend seizoen....
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 22 februari 2011 - 18:02   quote  deeplink  
Goeie zet van de Feyenoord-leiding. Nu de gesprekken en duidelijkheid van de spelers eisen!
Komt er (bij 1 of meer) niets uit dan kunnen deze spelers in de etalage gezet worden. Wel zo nuttig, kunnen zw:
a) op zoek gaan naar een waardig vervanger,
b) een prijs neerzetten.

Al met al neemt de club nu de regie, waar bij Leo B. desbetreffende spelers de regie kregen.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 22 februari 2011 - 18:31   quote  deeplink  
Ik zou alleen maar tegen die jongens willen zeggen:kijk eens om je heen als je het in dit STADION en dit PUBLIEK het waar maakt krijg je je mooie transfer heus wel ,maar gun al die feyenoord fans die al zoveel moeten meemaken, en jullie blijven steunen ook al was je geblesseerd een afkoopsom,maar niet nu teken bij.En anders durf je dan nog in de spiegel te kijken en zeggen ik ben een Feyenoorder....................
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 22 februari 2011 - 19:17   quote  deeplink  
...emotioneel....piet.
de.fan
 de.fan - dinsdag 22 februari 2011 - 19:18   quote  deeplink  
Ik hoop dat deze 4 willen bij tekenen in de kuip! Maar ik hou mijn hart vast met die klote zaakwaarnemers. Vlaar zou als eerste een voorbeeld moeten geven mede ook door de zware blessures die hij achter de rug heeft. In die tijd heeft Feyenoord wel zijn contract verlengd!! En als ze niet willen bij tekenen dan gaan ze toch voor bijna voor niks de kuip uit. Dat is al jaren zo en dat zal niet gauw veranderen, verkopen tegen de hoofdprijs kunnen ze echt niet in de kuip. De enige waar ze echt de hoofdprijs voor hebben ontvangen is die van Royston Drenthe
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 22 februari 2011 - 19:21   quote  deeplink  
ik gok geen van de 4 die gaan verlengen
de.fan
 de.fan - dinsdag 22 februari 2011 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 11:36 schreef Stylzz het volgende:
Contract van Bruins loopt toch ook af?
Veelzeggend dat deze nooit genoemd word.
AUB zeg daar moeten ze niet eens aan willen denken!! Dat zou nou echt DOM zijn om Bruins een nieuw contract aan te bieden.........
Ik hoop van harte dat Feyenoord er niet eens aan denkt
JanM
 JanM - dinsdag 22 februari 2011 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 19:21 schreef de.fan het volgende:

[..]

AUB zeg daar moeten ze niet eens aan willen denken!! Dat zou nou echt DOM zijn om Bruins een nieuw contract aan te bieden.........
Ik hoop van harte dat Feyenoord er niet eens aan denkt
Is het niet gezellig op forum.nepsupporters.nl?
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 22 februari 2011 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 19:17 schreef FR-Henk het volgende:
...emotioneel....piet.
teleurgesteld is meer het woord,en vooral als je dan interviews leest met Feyenoord dit en dat.En wijzen op het logo van je shirt als je scoort.
Kunnen deze jongens dan niet even wachten en hun zogenaamde liefde laten bijtekenen.
wat ben ik dan loyaal aan mijn werkgever.voor een normaal loon
En wat zijn de heertjes hypocriet,maar ik hoop dat ik mijzelf vergis
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 februari 2011 - 20:39   quote  deeplink  
Als ze niet willen dan gaan ze.

Vind t prima.
de.fan
 de.fan - dinsdag 22 februari 2011 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 20:36 schreef JanM het volgende:

[..]

Is het niet gezellig op forum.nepsupporters.nl?
weet ik niet! doe jij daar je praatjes?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 februari 2011 - 20:45   quote  deeplink  
Www.mijnplaatbijfthangen.nu
Www.bordvoorjekop.org
Www.potvsketel.ru

Leuke sites.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 22 februari 2011 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 19:21 schreef Jappie_FEY het volgende:
ik gok geen van de 4 die gaan verlengen
ik gok met je mee jappie.....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord gaat opnieuw praten met viertal over toekomst...









0.0060689