|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
Jelle
|
|
|
arsenal heeft aangegeven totaal niet voor de Vrij naar den Haag gekomen te zijn. Mocht dit waar zijn dan verwacht ik dat de Vrij sowieso wel bijtekent. Bij Fer en Wijnaldum heb ik er een hard hoofd in. van Vlaar zou ik het nog kenne begrijpen |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Bij Wijnaldum zit het tussen de oren. Hij heeft zo te zien faalangst. Tenminste hij lijkt op slot te zitten. Dan vraag ik me af waardoor en dan denk ik aan faalangst. Hij lijkt me dan bang te zijn iets te verkloten, omdat hij weet dat het legioen over hem heen valt. Jammer, want het lijkt me een heel goed ventje. Niet iedereen heeft een hard karakter, hij is wat dat betreft ook een zacht mannetje, die we moeten koesteren.... Er zit niets kwaads in dat ventje. Jammer dat hij zich 'bedreigd' voelt... Wat ook heel goed kan, is dat hij twijfelt aan zijn talent. Immers, hij zat al enigszins in vormcrisis, maar sinds Been geroepen heeft dat hij zich afvraagt of onze talenten wel zo goed zijn, is Wijnaldum gaan zwalken. Hij heeft in elk geval te veel druk op zijn schouders... Been moet hem gewoon op linkshalf zetten, niet te veel naar voren. Hij moet vanaf het middenveld komen. Op die plek neerzetten en de rest van de competitie daar ook niet meer vandaan halen. Dan komt het goede gevoel vanzelf bij hem terug... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Wat ik hiermee zeggen wou, is dat hij wel blijft. Hij is al bang voor het legioen en zal al helemaal niet naar een andere club willen... Die jonge gasten moeten ze allemaal zien te houden. Martins Indy ook! Dat wordt een goede verdediger. Mogen ze niet laten gaan. De Vrij zal moeilijker worden, want die kan straks de europese top aan. Wat een rust heeft hij in zijn spel. Fer moet ik nog zien (heb ik wel vertrouwen in hoor, maar hij moet het nog waarmaken). Cabral is een heerlijk voetballertje, gooi een kopsterke spits naast hem en hij wordt assistkoning! Die jongen staat met beide benen op de grond. Hem maak je zijn pis niet lauw. Leerdam wordt onderschat. Hij is beter dan hoe hij overkomt. Hij heeft, zeg maar, niet de X-factor haha..., maar hij is snel en als hij wat sterker en slimmer wordt, zal hij een vaste kracht worden van FEYENOORD 1. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: ik hoop dat ik slecht gok, maar ben bang van niet |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Denk dat de vrij wel verlengt.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
de Vrij wel. Vlaar mogelijk. Die andere 2 hoeven niet perse. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik begin nu ook een beetje hoop te krijgen op de Vrij Jappie... Dus ik ga er van uit dat we mis gegokt hebben? |
|
|
|
|
DY
|
|
|
ze meoten van de vrij een prioriteit maken, wijnaldum amg van mij part opzouten en fer anders ook, met we willen nog neit beslissen crap. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
yeah, right... je bedoelt?
Dus jij vindt dat voor Wijnaldum van hero tot zero geldt? Door lui als jij gaat de club kapot! Er zijn al veel te vaak spelers te vroeg weggedaan. Wijnaldum is gewoon een goede speler. Hij moet wel even uit het dal klimmen, maar dat gaat hem wel lukken. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 14:35 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik begin nu ook een beetje hoop te krijgen op de Vrij Jappie... Dus ik ga er van uit dat we mis gegokt hebben? ik hoop het |
|
|
|
|
Bernardo
|
|
|
Denk dat Vlaar hoger op wil De rest tekent wel bij denk ik |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 15:19 schreef Arie.Klooster het volgende:yeah, right... je bedoelt? Dus jij vindt dat voor Wijnaldum van hero tot zero geldt? Door lui als jij gaat de club kapot! Er zijn al veel te vaak spelers te vroeg weggedaan. Wijnaldum is gewoon een goede speler. Hij moet wel even uit het dal klimmen, maar dat gaat hem wel lukken. hoezo door lui als ik?, zeg gewoon dat je anders niet bij wilt tekenen in\pv van de hele tijd dat gedraai erom heen en dat uitstellen van tekenen en neit tekenen. |
|
|
|