BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Castaignos /held, Meeuwis zeer nuttig.

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 22 februari 2011 - 11:40   quote  deeplink  
Castaignos is mijn nieuwe held.
1. Ondanks dat ie al een contract met Inter op zak heeft werkt hij zich helemaal de tering
2. gaat steeds meer scoren
3. die 'opgelegde' kans die hij miste:
Hij was degeen die de bal uit het eigen strafschopgebied wegwerkte met een omhaal, vervolgens naar voren sprintte om Myachi bij te houden en om vervolgens op tijd in scoringspositie te staan. Dat hij toen geen goede controle meer had door vermoeidheid kun je hem niet kwalijk nemen. De actie en inzet was ongelooflijk.

HELD !

Met dit voetbal schuiven we echt nog wel een 5-tal plaatsen op. Valt het iemand op dat het elke keer mis gaat als Meeuwis wordt gewisseld ?
el-loco
 el-loco - dinsdag 22 februari 2011 - 11:45   quote  deeplink  
Ik ben het 100 procent met je eens!Het valt mij ook op dat op het moment dat Meeuwis wegvalt het middenveld door het ijs zakt! Hij vericht zoveel storend werk op het middenveld!
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 22 februari 2011 - 12:36   quote  deeplink  
Viel mij idd ook op, en die gasten bij VI (ondanks dat ik het écht een geweldig programma vind) maar zeiken over Meeuwis..
KKL
 KKL - dinsdag 22 februari 2011 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 12:36 schreef Bosifyable het volgende:
Viel mij idd ook op, en die gasten bij VI (ondanks dat ik het écht een geweldig programma vind) maar zeiken over Meeuwis..
zouden het ook stiekem Feyenoordsupporters zijn??
Jelle
 Jelle - dinsdag 22 februari 2011 - 12:50   quote  deeplink  
idd het gaat iedere keer mis als been gaat wisselen in het middenveld.(bruins) Bij de goal van Bulykin (assist Toornstra) stond Toornstra ook helemaal vrij, kwam daarvoor niet heel erg in het spel voor.
de flh
 de flh - dinsdag 22 februari 2011 - 14:21   quote  deeplink  
Meeuwis kan nog steeds geen hele wedstrijd speeeeleeeeeeeeeeeennnnnnnnn.
Daarom móet Been hem wel wisselen.
JanM
 JanM - dinsdag 22 februari 2011 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 14:21 schreef de flh het volgende:
Meeuwis kan nog steeds geen hele wedstrijd speeeeleeeeeeeeeeeennnnnnnnn.
Daarom móet Been hem wel wisselen.
En Fer speelt gewoon (nog) niet goed. Bruins was natuurlijk niet de man om die Toornstra te verdedigen. Volgens mij stond De Cler daar lucht te dekken, toch?
el-loco
 el-loco - dinsdag 22 februari 2011 - 14:51   quote  deeplink  
Wil je zeggen dat je die vd lijp en vrienden serieus neemt? Als ik hun moet geloven was ado de betere ploeg. Ik denk dat ik naar een andere wedstrijd heb gekeken. Die gozer met die krullen kan alleen maar over het goede spel van Twente lullen terwijl twente 2 keer van de mat gespeeld werd door Feyenoord. Echt flapdrollen zijn het!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 februari 2011 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 14:51 schreef el-loco het volgende:
Wil je zeggen dat je die vd lijp en vrienden serieus neemt? Als ik hun moet geloven was ado de betere ploeg. Ik denk dat ik naar een andere wedstrijd heb gekeken. Die gozer met die krullen kan alleen maar over het goede spel van Twente lullen terwijl twente 2 keer van de mat gespeeld werd door Feyenoord. Echt flapdrollen zijn het!
Die gast kan je sowieso niet serieus nemen. Die jakhals moet echt schaamschurft aan zn bovenlip krijgen. Ik zag gisteren dat ie dr was, heb meteen gezapt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 22 februari 2011 - 15:13   quote  deeplink  
Ik kijk telkens weer en moet ook best wel lachen soms maar het word steeds erger.
Vooral die uitleg over die achterwaartse lob van Luc en dat het zo niet bedoelt was
hahahahaha hij kon de keeper nooit zien volgens hem terwijl hij die in zijn sprint naar het doel al op hem af ziet lopen.Altijd maar negatief die honden,hetzelfde dat er gemeld werd dat er een scout voor de Vrij zat op de tribune van Arsenal...
Ja dat was een tegenvaller voor Reneetje die een paar weken terug nog zei dat De Vrij in de middemoot van de jupiler thuis hoort....Maar ik blijf zo nu en dan lachen..En die tering tukkert moeten ze van de buis halen,das helemaal niks...
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 22 februari 2011 - 16:13   quote  deeplink  
He jongens , maar het ging eigenlijk over Luckie.
dat was toch geweldig die actie waarbij hij de bal uit eigen strafschopgebied door omhaal weghaalt en vervolgens het hele veld oversteekt om die assists van onze Japanse vriend af te ronden (wat helaas mislukte, maar ok)
Aktie deed me denken aan onze grote held Bronkie tegen Italie.
Luc=goeie gozert !
fr2
 fr2 - dinsdag 22 februari 2011 - 16:19   quote  deeplink  
Wel grappig dat ze mijn mail in behandeling namen. Had gezegd dat ze het er wel over hebben dat Meeuwis de middencirkel niet uitkwam, maar ze moeten niet vergeten dat hij erg belangrijk in de coaching is.

V/d Gijp viel toen ook even stil en zei: ja, nee, ja.. en ging toen verder.

Ik zie het ook zo, Meeuwis is best belangrijk voor dit team
MMM
 MMM - dinsdag 22 februari 2011 - 16:35   quote  deeplink  
Eens, qua coaching is Meeuwis wel belangrijk.
KKL
 KKL - dinsdag 22 februari 2011 - 16:41   quote  deeplink  
Ik hoor nooit wat Meeuwis roept...
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - dinsdag 22 februari 2011 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 16:41 schreef KKL het volgende:
Ik hoor nooit wat Meeuwis roept...
hoeft ook niet, als t team het maar hoort :)
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 22 februari 2011 - 16:50   quote  deeplink  
Hij kwettert alleen maar en pikt je patatjes als je niet uit kijkt.
de flh
 de flh - dinsdag 22 februari 2011 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 16:50 schreef Pietje1 het volgende:
Hij kwettert alleen maar en pikt je patatjes als je niet uit kijkt.
Handig om in je team te hebben, heb je nooit honger.. wel uitkijken hoeveel je van Beukering geeft..
de flh
 de flh - dinsdag 22 februari 2011 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 14:36 schreef JanM het volgende:

[..]

En Fer speelt gewoon (nog) niet goed. Bruins was natuurlijk niet de man om die Toornstra te verdedigen. Volgens mij stond De Cler daar lucht te dekken, toch?
Yep!
DY
 DY - dinsdag 22 februari 2011 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 15:13 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik kijk telkens weer en moet ook best wel lachen soms maar het word steeds erger.
Vooral die uitleg over die achterwaartse lob van Luc en dat het zo niet bedoelt was
hahahahaha hij kon de keeper nooit zien volgens hem terwijl hij die in zijn sprint naar het doel al op hem af ziet lopen.Altijd maar negatief die honden,hetzelfde dat er gemeld werd dat er een scout voor de Vrij zat op de tribune van Arsenal...
Ja dat was een tegenvaller voor Reneetje die een paar weken terug nog zei dat De Vrij in de middemoot van de jupiler thuis hoort....Maar ik blijf zo nu en dan lachen..En die tering tukkert moeten ze van de buis halen,das helemaal niks...
het ergste vond ik dat niemand aan die tafel vond dat ammi donker rood had meoten krijgen ze hadden eht alleen maar over toivonen bla bla bla, van de gijp zij alleen dat eht neit zo slim was van ammiO.o
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 22 februari 2011 - 17:57   quote  deeplink  
Je moet bij zo'n programma ook weer oppassen dat je niet alleen dát wil horen wát je wilt horen.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 22 februari 2011 - 21:00   quote  deeplink  
Bij VI vonden ze Roorda een betere keus dan Meeuwis
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 22 februari 2011 - 21:27   quote  deeplink  
tja.... gaat fer weg, dan roorda naast meeuwis? mits mogelijk?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 februari 2011 door FR-Han --
MMM
 MMM - dinsdag 22 februari 2011 - 21:27   quote  deeplink  
Op basis van 1 wedstrijd..
D-010
 D-010 - dinsdag 22 februari 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 21:00 schreef piet de paler het volgende:
Bij VI vonden ze Roorda een betere keus dan Meeuwis
Roorda is een aardige speler (ruilen met Bruins stel ik voor.. )
vind Meeuwis toch wel meer een "Bosvelt type" dan Roorda
de flh
 de flh - dinsdag 22 februari 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 21:00 schreef piet de paler het volgende:
Bij VI vonden ze Roorda een betere keus dan Meeuwis
Waarom kijkt iedereen altijd toch dat VI.. je weet dat ze bijna nooit iets nuttigs zeggen.. hun kijkcijfers worden niet gemeten via de kwaliteit van de inhoud, maar via de kwaliteit van de grappen.. en zelfs die zijn nog steeds vaak suf.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 23 februari 2011 - 00:54   quote  deeplink  
Blijft allemaal opportunistisch.
Derksen dacht wel even dat er een revolutie binnen de club zou komen. Vooralsnog is er rust, ondanks matige resultaten afgelopen weken.
Is ook wel wat waard.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5964
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Castaignos /held, Meeuwis zeer nuttig.









0.0071549