BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Braamhaar (Twente plaats Enter) fluit PSV - Ajax

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 februari 2011 - 13:00   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/569785/2011/02/22/Braamhaar-fluit-topper-tussen-PSV-en-Ajax.dhtml

ZEIST - De voetbalwedstrijd in Eindhoven tussen koploper PSV en nummer drie Ajax staat zondag onder leiding van scheidsrechter Eric Braamhaar. Dat maakte de KNVB bekend.

Het duel tussen AZ en FC Twente, dat tweede staat, wordt geleid door Ruud Bossen. PSV heeft, met nog tien wedstrijden te gaan, twee punten voorsprong op Twente en vijf op Ajax.

De KNVB wees ook de scheidsrechters aan voor de halve finales van het toernooi om de KNVB-beker. Pol van Boekel fluit volgende week woensdag FC Twente - FC Utrecht en Reinold Wiedemeijer is een dag later scheidsrechter bij Ajax - RKC Waalwijk. (ANP/BVDL)

hoe is het mogelijk dat een TWENTESUPPORTER UIT ENTER deze wedstrijd fluit ??
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 22 februari 2011 - 13:01   quote  deeplink  
Dit is toch niet te geloven!!!!!!! Welke idioot bij de KNVB heeft dit verzonnen??
anti010
 anti010 - dinsdag 22 februari 2011 - 13:32   quote  deeplink  
Dan hebben we misschien nog geluk, want dan mag PISVEE echt niet winnen hoor!!!!!! Kunnen we misschien nog een gelijkspel of zelfs winst weghalen daar in Eindhoven.
TomvD
 TomvD - dinsdag 22 februari 2011 - 13:54   quote  deeplink  
Haha dat klopt inderdaad. Braamhaar zal Ajax willen zien winnen zodat Twente over PSV heen kan komen. Misschien heeft PSV dan voor het eerst een keer pech dit seizoen? Nu moet Toivonen dus wel gaan oppassen;)! Als Ajax dit wint wordt het nog leuk dit seizoen! Maar we moeten wel winnen!
Rogier
 Rogier - dinsdag 22 februari 2011 - 14:09   quote  deeplink  
Mooi zo...als Twente kampioen wil (moet) worden zal PSV moeten verliezen. Kom maar op met dat paardenhoofd !
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 februari 2011 - 14:30   quote  deeplink  
man je raad nooit wie bij ons komt kijken woensdag !!! (voetbal zelf bij ON almelo) en moeten tegen Enter vooruit.. en ja hoor we hoorde al dat Braamhaar ook aanwezig zou zijn !!! nou dat word lachen want met warm lopen heb ik altijd ajax trainingspak aan :D
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 22 februari 2011 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 14:30 schreef nummer10 het volgende:
man je raad nooit wie bij ons komt kijken woensdag !!! (voetbal zelf bij ON almelo) en moeten tegen Enter vooruit.. en ja hoor we hoorde al dat Braamhaar ook aanwezig zou zijn !!! nou dat word lachen want met warm lopen heb ik altijd ajax trainingspak aan :D
heb je bij 020-010 vink krijg je wel dat omgebouwde wijf bij 040-020...

off topic,

sla hem meteen effe op ze muil wil je,en doe hem daarna de groeten van verbrande harry...hehe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 februari 2011 door verbrande harry --
Ride
 Ride - dinsdag 22 februari 2011 - 15:11   quote  deeplink  
GAaaaap

weer een anti-scheids topic...
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 februari 2011 - 15:44   quote  deeplink  
nah tis niet om Braamhaar Ride.. het FEIT dat een TUKKER fluit waar het gaat om de top 3 waarin Twente meedoet is gewoon Bizar..
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 22 februari 2011 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 15:44 schreef nummer10 het volgende:
nah tis niet om Braamhaar Ride.. het FEIT dat een TUKKER fluit waar het gaat om de top 3 waarin Twente meedoet is gewoon Bizar..
Ja dat klopt dat kan echt niet. Twente is gebaat bij een gelijk spel, dus als het 0-1 staat en barbie valt om in de laatste minuut, dan geeft hij een pingel!! dit kan vind ik gewoon niet, laat mij dan die wedstrijd fluiten, ik ben echt heel onpartijdig ;)
R!ck
 R!ck - dinsdag 22 februari 2011 - 16:09   quote  deeplink  
Ow ja nu dit weer idd Ride GAAP
Scoor zelf genoeg dan kan de scheids niks doen toch?
Leg hem tegen de touwen die bal klaar, einde verhaal...
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 22 februari 2011 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 16:09 schreef R!ck het volgende:
Ow ja nu dit weer idd Ride GAAP
Scoor zelf genoeg dan kan de scheids niks doen toch?
Leg hem tegen de touwen die bal klaar, einde verhaal...
Ben ik het mee eens, maar iedereen weet dat dit soort wedstrijden worden beslist door kleine details en die scheids kan dat beinvloeden, nou moet ik wel zeggen, dat hij weet dat iedereen op hem gaat letten, dus zal hij niet zo stom zijn om opzichtig partijdig te fluiten. Ik verwacht veel gele kaarten.
joduh
 joduh - dinsdag 22 februari 2011 - 16:29   quote  deeplink  
piep piep hallooooooo
remco k
 remco k - dinsdag 22 februari 2011 - 19:49   quote  deeplink  
Braamhaar was ook de scheidsrechter aan het juichen was toen Ajax een goal maakte tegen PSV,

En het hoeft ook totaal niet in het nadeel te zijn als hij wel pro Twente zou zijn, PSV staat namelijk boven Twente, en Ajax staat onder TWente, dom dus om PSV te bevoordelen..
remco k
 remco k - dinsdag 22 februari 2011 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 16:00 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja dat klopt dat kan echt niet. Twente is gebaat bij een gelijk spel, dus als het 0-1 staat en barbie valt om in de laatste minuut, dan geeft hij een pingel!! dit kan vind ik gewoon niet, laat mij dan die wedstrijd fluiten, ik ben echt heel onpartijdig ;)
Die Tukkers zijn er juist bij gebaat dat Ajax wint, ze staan voor op Ajax en achter op PSV, bij een gelijkspel, gaat Twente PSV niet voorbij...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 22 februari 2011 - 19:51   quote  deeplink  
Ik ben ook iemand die vaak zeikt over scheidsrechters, maar tegenwoordig heeft dat eigenlijk helemaal geen zin. Het Nederlandse scheidsrechterskorps is 1 groot drama dus maak ik me er ook niet meer druk om. Levert je eern rustiger weekend op.
alibabba
 alibabba - dinsdag 22 februari 2011 - 20:01   quote  deeplink  
Scheidsrechter Schaamhaar;

nummer10
 nummer10 - woensdag 23 februari 2011 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 19:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Die Tukkers zijn er juist bij gebaat dat Ajax wint, ze staan voor op Ajax en achter op PSV, bij een gelijkspel, gaat Twente PSV niet voorbij...
tuurlijk maar je kan ook indirect naaien ? geel voor spelers die op scherp staan ? dat soort ongein wat dan de week erop weer voordeel heeft.. mjah zullen het zien
remco k
 remco k - woensdag 23 februari 2011 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 12:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tuurlijk maar je kan ook indirect naaien ? geel voor spelers die op scherp staan ? dat soort ongein wat dan de week erop weer voordeel heeft.. mjah zullen het zien
Als Ajax deze wedstrijden 3 punten naar huis brengt, mag dat best met een schorsing zijn voor 1 van de spelers, dat heb ik er wel voor over..
Loetje
 Loetje - woensdag 23 februari 2011 - 19:40   quote  deeplink  
ik vind het een raar zooitje worden bij de knvb!
ik had zelf verwacht dat vink hem floot!
wij krijgen ( ondanks we zelf gewoon goed moeten voetballen) in de toppers veel cruciale beslissingen tegen!
vooral van vink, (toen hij ons een penalty gaf tegen 010, trok ik het niet meer:P)
maar braamhaar krijgen we ook veel kaarten van!
wat verwachten jullie eigenlijk hoe tiovonen nu aangepakt wordt , maar ook zoutzak met zn vage gedrag?? zou braamhaar daarvoor optreden?
ik had zelf het liefst blom gezien, vind dat een cencequente scheids die rieel is!
ook hij maakt foutjes, maar vind hem goed, net als makkelie!
Loetje
 Loetje - woensdag 23 februari 2011 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 18:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Als Ajax deze wedstrijden 3 punten naar huis brengt, mag dat best met een schorsing zijn voor 1 van de spelers, dat heb ik er wel voor over..
ik ben het helemaal met je eens remko, maar ik vind wel dat we een vrij dunne selectie hebben en dat ik niet zozeer voor elke positie een sterke vervanger kan vinden!
joduh
 joduh - zaterdag 26 februari 2011 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 19:41 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

ik ben het helemaal met je eens remko, maar ik vind wel dat we een vrij dunne selectie hebben en dat ik niet zozeer voor elke positie een sterke vervanger kan vinden!
remco is met een c man!!!!!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 27 februari 2011 - 18:02   quote  deeplink  
croem si tem nee C anm!!!!!!!
remco k
 remco k - zondag 27 februari 2011 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 10:21 schreef joduh het volgende:

[..]

remco is met een c man!!!!!!
Dank je.........

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Braamhaar (Twente plaats Enter) fluit PSV - Ajax

0.0061960