|
|
MauricioAros
|
|
|
Ik kan er maar niet opkomen dus vraag ik het jullie maar :P
Er was een keer een speler die noemde Leo Beenhakker... "Leo Cut Your Leggs off." En hij noemde John Metgod..."John With the Lord."
Alvast bedankt :) |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Gebruik je vaak hallucinerende middelen op dit tijdstip? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 16:08 schreef MauricioAros het volgende:Ik kan er maar niet opkomen dus vraag ik het jullie maar :P Er was een keer een speler die noemde Leo Beenhakker... "Leo Cut Your Leggs off." En hij noemde John Metgod..."John With the Lord." Alvast bedankt :) Kut, ik kan er ook ff niet opkomen, maar volgens mij noemde hij Babovic later "Stefan big mouth" toch? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 16:08 schreef MauricioAros het volgende:Ik kan er maar niet opkomen dus vraag ik het jullie maar :P Er was een keer een speler die noemde Leo Beenhakker... "Leo Cut Your Leggs off." En hij noemde John Metgod..."John With the Lord." Alvast bedankt :) Hoe interessant kan zoiets zijn toch he!? Hoe is het verder met je? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ah...Spelletjes...
Wie zei dit ook alweer; "Godverdegodverdegodver, pleuriswijf, kan ik niet pinne!" |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 18:17 schreef FR-Henk het volgende:Ah...Spelletjes... Wie zei dit ook alweer; "Godverdegodverdegodver, pleuriswijf, kan ik niet pinne!" Hahahahaha...... |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 18:17 schreef FR-Henk het volgende:Ah...Spelletjes... Wie zei dit ook alweer; "Godverdegodverdegodver, pleuriswijf, kan ik niet pinne!" shit....was jij er bij toen ik dat riep ??? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Nee joh, die heeft "Stefan big mouth" nooit meegemaakt! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Weet ik , maar kon toch zijn. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Misschien heeft Mario het Mike wel verteld, zou kunnen. |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Vast niet Mauricio Aros? :p
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 februari 2011 door MrChriz -- |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
quote: obiku is gewoon nog te vinden in de kuip hoor.... |
|
|
|