|
|
cato
|
|
|
de wereldvoetballer van weleer dhr v.d gijp had gisteren weer een hoog afbrand gehalte in zijn oneman show ten aanzien van onze club, meeuwis was niks, biseswar was niks en wijnaldum ook al niet. ik vind dat zeker meeuwis en biseswar het heel aardig doen de laatste paar potjes,over gini kunnen we nog even discussieren,zijn jullie het hier mee eens of heeft gijpvogel gelijk? ik hoor het graag |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ok man. laten we afspreken dat we vd gijp minder serieus nemen dan? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gijpvogel is zijn eigen show aan het opvoeren,maar wel werd er beweerd dat Roorda een betere keus had geweest,en tja daar zit wat in.Maar Feyenoord was redelijk.Als ze goed waren geweest hadden we nu ver boven de D streep gestaan of niet? En Gini moet eens wakker worden,en bijtekenen anders op de bank |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
Hij blijft soms grappig niet altijd soms -_- |
|
|
|
|
cato
|
|
|
ja maar als je best een aardige pot speelt kan dat toch gewoon een keer gezegd worden? en natuurlijk zijn er altijd mindere spelers maar waarom kraak je die na 1 potje zo af? gini is niet in grootse vorm maar komt er snel genoeg weer aan,meeuwis vind ik echt n bikkelaar op het middenveld, en hoe graag ik simon ook in de basis zou willen zien, diego doet het gewoon lekker op dit moment en knokt tenminste voor het team, dus laat gijpie nou gewoon zijn bek houden en eens meer naar heerenveen of nac kijken toch? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik ben allang blij dat manolev niet bij ons speeld.. |
|
|
|
|
cato
|
|
|
zou wel schelen in de contractonderhandelingen want v.d gijp wil wel bijspringen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ja die is echt de lul haha |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 21:06 schreef cato het volgende:de wereldvoetballer van weleer dhr v.d gijp had gisteren weer een hoog afbrand gehalte in zijn oneman show ten aanzien van onze club, meeuwis was niks, biseswar was niks en wijnaldum ook al niet. ik vind dat zeker meeuwis en biseswar het heel aardig doen de laatste paar potjes,over gini kunnen we nog even discussieren,zijn jullie het hier mee eens of heeft gijpvogel gelijk? ik hoor het graag Oooooh, doet die grote boze meneer lelijk over onze club, boehoeeeeee |
|
|
|
|
cato
|
|
|
ja vind ik wel ji niet dan rovert? je vinger blijft wel erg veel hengen bij de o en de e |
|
|
|
|
cato
|
|
|
ik vind echt dat de laatste 4 wedstrijden er een stijgende lijn inzit en dat het eindelijk een team begint te worden, dus laten wij het nou zo houden en wie weet! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hij gaf ook de bal waar toivonen uit scoorde. maar ze laten alleen de pegelt zien die huizenhoog over ging. vi is meer een met humor doordrenkte voetbal show, dan een journalistiek programma dat objectief kijkt naar feiten. maar vermakelijk is het wel. soms zijn wij aan de beurt. hoort er bij. ik lach ook om eigen grappen. en denk dus dat rene mijn vader is. maar weten zal ik het nooit. ben al blij dat ik hem soms zie op tv... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 21:41 schreef cato het volgende:ik vind echt dat de laatste 4 wedstrijden er een stijgende lijn inzit en dat het eindelijk een team begint te worden, dus laten wij het nou zo houden en wie weet! Als je het zo ziet moet je dat koesteren en die gasten laten lullen, lullen doen ze toch
gedraag je niet als een calimero |
|
|
|
|
cato
|
|
|
ik kan ook wel wat hebben als het om ons cluppie gaat mee dan moet je wel met iets origineels komen waar we allemaal om kunnen lachen en niet iets waar je alleen persoonlijk door leuk gevonden wordt |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 21:47 schreef cato het volgende:ik kan ook wel wat hebben als het om ons cluppie gaat mee dan moet je wel met iets origineels komen waar we allemaal om kunnen lachen en niet iets waar je alleen persoonlijk door leuk gevonden wordt Ik vind van der Gijp wel grappig en het vaak bij het rechte eind hebben. Dat het dan nu ten koste van onze club gaat, doet daar niets vanaf. Als je er niet tegen kunt, moet je niet kijken. Dan moet je alleen naar Feyenoord tv kijken. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 21:48 schreef de flh het volgende:[..] Waarom kijkt iedereen altijd toch dat VI.. je weet dat ze bijna nooit iets nuttigs zeggen.. hun kijkcijfers worden niet gemeten via de kwaliteit van de inhoud, maar via de kwaliteit van de grappen.. en zelfs die zijn nog steeds vaak suf. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: zit je jezelf nou te quoten? whahaha |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: zo geniaal ben ik nou. mijn posts zijn overal bruikbaar. :)) |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
En weer heeft Gijp zijn zin. een heel topic op het mooiste forum van nederland wordt weer aan hem gewijd. dat clowneske gedrag is de enige reden dat hij op de televisie te zien is. "Hij kan er helemaal niks van" is het enige wat hij zegt zonder ook maar enige vorm van onderbouwing van zijn mening. Hoe serieus kun je iemand nemen die zijn geld verdient met schaterlachen naast johan derksen. Het is niet voor niets dat rené geen baantje heeft in de voetballerij. De man kijkt tot s'ochtens vroeg voetbal op televisie met een zak borrelnootjes op de bank. Hij heeft zelfs een keer gezegt dat hij verrichtingen uit het midden oosten live op tv had gezien s'nachts. Deze man heeft geen vrouw, gun hem z'n lolletje over pak eem beet de vrij die 'niveautje jupiler league is'. Wij weten wel beter en de vrij lacht om gijppie als hij straks tekent bij Arsenal. Maar van der gijp zelf was je fantastisch hoor, hoe kom je anders aan een carriere bij clubs als KSC Lokeren, Neuchâtel Xamax, FC Aarau en Sparta |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Rustig naar luisteren, eigen waarneming en mening ernaast leggen en dan beslissen of je het ziet als een stukje opbouwende kritiek of als entertainment. |
|
|
|
|
Jelle
|
|
|
tervergelijking: volgens van der Gijp kunnen de brazilianen er ook niets van. Als je naar VI kijkt moet je puur kijken vanuit entertainment(wat overigens niet ontbreekt want ik kijk het met plezier) Toch hebben zowel van der gijp als derksen vaak gelijk in hun mening over clubs/voetbal/spelers |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsjonge, Feyenoord was alweer aan de beurt. Kunnen we toch wel hebben...? |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 - 21:28 schreef cato het volgende:ja maar als je best een aardige pot speelt kan dat toch gewoon een keer gezegd worden? en natuurlijk zijn er altijd mindere spelers maar waarom kraak je die na 1 potje zo af? gini is niet in grootse vorm maar komt er snel genoeg weer aan,meeuwis vind ik echt n bikkelaar op het middenveld, en hoe graag ik simon ook in de basis zou willen zien, diego doet het gewoon lekker op dit moment en knokt tenminste voor het team, dus laat gijpie nou gewoon zijn bek houden en eens meer naar heerenveen of nac kijken toch? misschien moet je toch eens beter luisteren, hij heeft al een paar keer geroepen dat Feyenoord best leuke wedstrijden (of gedeeltes) heeft gespeeld, waaronder die tegen Twente én tegen Ado. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
het is niets meer dan een standup comedian (die zit...dat dan weer wel). Niet serieus nemen. Wat ik wel vind en dat onderschatten er veel, de spelers kijken er ook naar. Die jonge jongens kunnen zich wel laten leiden door die clown en dat is jammer. Eigenlijk moeten onze voetballers een verbod krijgen om naar deze roddelaars te kijken. |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Gijpnerd.......meelopert! |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
Gijp kan toch moeilijk zeggen dat het zo geweldig gaat? En het viel best mee hoor... Castaignos kan volgens hem niet erg goed voetballen maar is een geweldige afmaker, over Biseswar spel had die niks te melden, alleen dat hij bij opstootjes betrokken was, de Cler zou niet erg goed hebben verdedigd bij de 1-2 omdat wat zag liggen, vervolgens kwamen er beelden bij en bleek het niet zo te zijn. En ja Meeuwis daar was die niet zo over te spreken, ik vind het een hele goede versterking en logische keuze, maar eerlijk is eerlijk: tegen ADO zag ik alleen maar tikkies terug. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 09:49 schreef Crisismanager het volgende:Gijp kan toch moeilijk zeggen dat het zo geweldig gaat? En het viel best mee hoor... Castaignos kan volgens hem niet erg goed voetballen maar is een geweldige afmaker, over Biseswar spel had die niks te melden, alleen dat hij bij opstootjes betrokken was, de Cler zou niet erg goed hebben verdedigd bij de 1-2 omdat wat zag liggen, vervolgens kwamen er beelden bij en bleek het niet zo te zijn. En ja Meeuwis daar was die niet zo over te spreken, ik vind het een hele goede versterking en logische keuze, maar eerlijk is eerlijk: tegen ADO zag ik alleen maar tikkies terug. oke!!! |
|
|
|
|
Dubble O ms
|
|
|
Hoe kan je zo'n zielepoot nu serieus nemen? Hij blijft nooit overnachten bij zijn vriendin. Reden als hij klaar met haar is, brult hij van het lachen om zijn eigen prestatie! Heeee... "Johan" heeee... hihihihihi |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hij bekijkt Roorda op dvd.... Die fout hebben wij inmiddels al weer een tijdje geleden gemaakt... Nee hoor, Gijpvogel baseert zijn mening op 1 goed optreden. Ja, als Roorda elke week zo kan voetballen, heeft Gijpvogel misschien wel gelijk, maar dat lukt Roorda niet, want dan had hij nu een basisplaats bij Heerenveen gehad, dus lulkoek, maar dat begrijp ik ook nog wel, want Gijpvogel heeft even niet veel meer te lullen, dus hij ouwehoert maar wat raak (Manolev, de zesde man, etcetera). Hij maakt er wel een leuk schowtje van. Je moet het met een grote korrel zout nemen, hoewel hij soms de vinger best op een zere plek kan leggen. Kritiek kunnen we toch best hebben, mensen? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 09:49 schreef Crisismanager het volgende:Gijp kan toch moeilijk zeggen dat het zo geweldig gaat? En het viel best mee hoor... Castaignos kan volgens hem niet erg goed voetballen maar is een geweldige afmaker, over Biseswar spel had die niks te melden, alleen dat hij bij opstootjes betrokken was, de Cler zou niet erg goed hebben verdedigd bij de 1-2 omdat wat zag liggen, vervolgens kwamen er beelden bij en bleek het niet zo te zijn. En ja Meeuwis daar was die niet zo over te spreken, ik vind het een hele goede versterking en logische keuze, maar eerlijk is eerlijk: tegen ADO zag ik alleen maar tikkies terug. Laat die biseswar lekker oorlog maken. Toen die jappanert een bodycheck kreeg had hij alle recht van spreken... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 12:21 schreef craven het volgende:[..] Laat die biseswar lekker oorlog maken. Toen die jappanert een bodycheck kreeg had hij alle recht van spreken... hij kan zich beter gaan concentreren op zijn spel, buiten die bal op de lat heeft ie weinig gedaan |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 12:22 schreef Jappie_FEY het volgende:[..] hij kan zich beter gaan concentreren op zijn spel, buiten die bal op de lat heeft ie weinig gedaan Gijp moet niet zo huilen, als spelers voor elkaar in de bres springen dan vindt ik dat prima.... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
wie heeft het over gijpie dan? |
|
|
|