BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Reiziger-scenario dreigt voor Emanuelson bij Milan

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 22 februari 2011 - 23:28   quote  deeplink  
Halverwege de jaren '90 roofde AC Milan ooit Ajax leeg, door spelers als Michael Reiziger, Winston Bogarde, Edgar Davids en Patrick Kluivert transfervrij over te nemen. Binnen enkele jaren maakten de Rossoneri een miljoenenwinst op de Nederlanders, door ze voor grote bedragen door te verkopen. Urby Emanuelson lijkt nu ook met dat scenario rekening te moeten houden.

Slechts 1,7 miljoen euro legden de Rossoneri afgelopen winter neer voor de 24-jarige linkspoot. Een schijntje voor een speler die na het seizoen had kunnen kiezen uit meer dan tien clubs. Milan lijkt nu te hopen op hernieuwde belangstelling van deze clubs om de international, ondanks een tot 2014 lopend contract - met fikse winst te verkopen. Precies zoals de Ajacieden eind jaren '90 overkwam.

Trainer Massimiliano Allegri had de Nederlander alleen direct na zijn transfer nodig vanwege veel blessuregevallen in zijn selectie. Emanuelson speelde daardoor twee wedstrijden. Daarna verdween hij naar de bank en nu zelfs naar de tribune. De coach beargumenteerde zijn keuze door te stellen dat hij meer ervaren spelers wilde opstellen. Daarom was het opmerkelijk dat dit weekeind links op het middenveld de jonge, Duitser Alexander Merkel (18) stond geposteerd.`

http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=15735
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 22 februari 2011 - 23:28   quote  deeplink  
ach die arme urby,maar wel verwacht...
eSCee
 eSCee - woensdag 23 februari 2011 - 08:49   quote  deeplink  
Arm??

Ik denk dat hij daar met een big smile zit...

Beetje heel erg publiciteitsgeil om na 5 wedstrijden conclusies te trekken.

(ik bedoel dus de schrijver van het artikel)

Urby was voornamelijk gekocht voor volgend seizoen. Ook erg logisch, het niveau is daar wel wat hoger en anders dan hiero..dus gewoon richten op najaar...en met een beetje geluk komt t goed (al verwacht ik niet dat urby dit aan kan)
Ride
 Ride - woensdag 23 februari 2011 - 09:43   quote  deeplink  
urby.JPG
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 23 februari 2011 - 09:45   quote  deeplink  
nee klopt ik denk dat urby het inderdaad niet gaat redden en voor veel centen weer word door verkocht.
thomASS
 thomASS - woensdag 23 februari 2011 - 11:14   quote  deeplink  
Ach toch weer 1,7 voor gekregen en - 1,5 miljoen aan salaris. Tel uit je winst.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 23 februari 2011 - 16:51   quote  deeplink  
Volgens mij heb ik het al eerder geroepen dat ik bij de overname van Urby het gevoel kreeg dat AC Milan hetzelfde kunstje wil flikken als toen in de jaren negentig. Ik heb eigenlijk nooit begrepen wat ze in Italie met Urby moeten. Maar ja wij besparen salariskosten en hebben nog 1,7 miljoen euro voor hem gekregen.
joduh
 joduh - woensdag 23 februari 2011 - 16:58   quote  deeplink  
wtf man....hij redt het toch niet daaro......maar anderszijds?wie kan zeggen dat hij bij milan voetbalt!!!?????? ;-p
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 23 februari 2011 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 16:58 schreef joduh het volgende:
wtf man....hij redt het toch niet daaro......maar anderszijds?wie kan zeggen dat hij bij milan voetbalt!!!?????? ;-p
Ik voetbal ook bij Milan. Was de enige club die mij een contract aanbod bij PES2010. Whahaha
joduh
 joduh - woensdag 23 februari 2011 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 16:59 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ik voetbal ook bij Milan. Was de enige club die mij een contract aanbod bij PES2010. Whahaha
hahahahah,je bent MIJN HELD MAN
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 23 februari 2011 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 17:00 schreef joduh het volgende:

[..]

hahahahah,je bent MIJN HELD MAN
Whahaha ik vind het alleen een kut-shirt. Voetbal veel liever bij Inter, naast Chivu en Sneijder. Maar nog liever bij Ajax natuurlijk!!
joduh
 joduh - woensdag 23 februari 2011 - 17:08   quote  deeplink  
ennuh paar miljoen voor op de tribune zitten is niet echt slecht gedaan denk ik man!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 23 februari 2011 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 17:08 schreef joduh het volgende:
ennuh paar miljoen voor op de tribune zitten is niet echt slecht gedaan denk ik man!
Nee daar heb je helemaal gelijk in natuurlijk. Tis wel jammer voor zijn zelfvertrouwen en talent. Maar Urby wilde zelf zo graag weg uit Amsterdam. Dus verder heb ik er ook geen medelijden mee.
joduh
 joduh - woensdag 23 februari 2011 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 17:10 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Nee daar heb je helemaal gelijk in natuurlijk. Tis wel jammer voor zijn zelfvertrouwen en talent. Maar Urby wilde zelf zo graag weg uit Amsterdam. Dus verder heb ik er ook geen medelijden mee.
ik ook niet man.....allemaal er goed uitgekomen!hij moest weg!en als ac milan zich meld,dan denk je nergens meer aan.....hij zat toch al niet meer in ned elftal en wtf man!!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 23 februari 2011 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 17:12 schreef joduh het volgende:

[..]

ik ook niet man.....allemaal er goed uitgekomen!hij moest weg!en als ac milan zich meld,dan denk je nergens meer aan.....hij zat toch al niet meer in ned elftal en wtf man!!!!
Idd zijn wij het toch weer met elkaar eens. Whahaha
joduh
 joduh - woensdag 23 februari 2011 - 17:13   quote  deeplink  
precies man....
remco k
 remco k - woensdag 23 februari 2011 - 18:39   quote  deeplink  
Zelfs ik ben het er mee eens..
joduh
 joduh - zaterdag 26 februari 2011 - 10:22   quote  deeplink  
zozo?????ik vind jou soms best moeilijk te begrijpen man.....hahahah
remco k
 remco k - zaterdag 26 februari 2011 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 10:22 schreef joduh het volgende:
zozo?????ik vind jou soms best moeilijk te begrijpen man.....hahahah
Dat is wederzijds, ben de weg nu helemaal kwijt.....HAhahaa
busje440
 busje440 - zaterdag 26 februari 2011 - 12:27   quote  deeplink  
dat moeten de spelers aan het denken zetten",
vak414
 vak414 - zaterdag 26 februari 2011 - 12:29   quote  deeplink  
en terecht dat hij daar tribune zit. overschatte voetballer! alleen de mooie dingen worden onthouden maar hij heeft ajax ook een paar keer het kampioenschap gekost als jij kijkt na het aantal punten verschil de afgelopenjaren die wij tekort kwamen vergeleken met de kampioen. az in uitzondering dan.en wat milan er mee doet moeten ze zelf weten.(IK BEN BLIJ DAT HIJ WEG IS)
sebas79
 sebas79 - zaterdag 26 februari 2011 - 13:01   quote  deeplink  
De zoveelste speler die een te grote stap maakt , aan het einde vh seizoen had hij de clubs voor het uitzoeken !! Had beter naar clubs als Valencia of Atletico kunnen gaan denkk
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 26 februari 2011 - 14:19   quote  deeplink  
URBY=RAS-AJACIED!! 4-life!!!!!!!
joduh
 joduh - zaterdag 26 februari 2011 - 15:51   quote  deeplink  
you,re my man !!!!!
astra
 astra - zaterdag 26 februari 2011 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 - 23:28 schreef verbrande harry het volgende:
ach die arme urby,maar wel verwacht...
ja dat zat er dik in toch.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Reiziger-scenario dreigt voor Emanuelson bij Milan

0.0102918