BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Burgemeester is het zat en wil dat Ajax politiekosten betaalt

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 23 februari 2011 - 13:55
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Burgemeester is het zat en wil dat Ajax politiekosten betaalt (VoetbalZone)

Thomas
 Thomas - woensdag 23 februari 2011 - 14:15   quote  deeplink  
De gemeenten zullen er met de andere grote steden bij het kabinet op gaan aandringen dat de veiligheidskosten van voetbalwedstrijden op clubs kunnen worden verhaald. Tot nu toe is dat nog niet het geval en dat betekent veel kosten voor de lokale overheden. Zo vindt het gemeentebestuur van Amsterdam dat Ajax een te groot beslag legt op de capaciteit van de politie.

Vorig jaar was het Amsterdamse politiekorps 27.000 manuren kwijt om 22 thuiswedstrijden in goede banen te leiden. Burgemeester Eberhard van der Laan wil deze gang van zaken veranderen. Wat hem betreft zal Ajax voor de politie moeten gaan betalen. Aangezien het aantal politiemensen dat voor wedstrijden wordt ingezet, volgens hem niet omlaag kan, is het doorberekenen van de kosten de enige manier om die inzet mogelijk te maken. Dit weet Het Parool woensdag.

Het huidige kabinet wil sowieso veiligheidskosten van grote commerciƫle evenementen op organisatoren kunnen verhalen, maar maakt tot op heden een uitzondering voor het betaalde voetbal. Met de drie andere grote steden zal Amsterdam een brief naar het kabinet sturen met het verzoek het voetbal niet uit te zonderen, zo weet het regionale medium.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 23 februari 2011 - 14:28   quote  deeplink  
Gasten zijn gek, hoevaak zie ik die agenten niets doen?? Laat die agenten weg en je hebt geen problemen. Die agenten zorgen juist voor de problemen
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 23 februari 2011 - 14:29   quote  deeplink  
Prachtige titel weer. Ze hebben het in het verhaal over de 4 grote steden, maar de naam Ajax moet weer in de titel verschijnen. Waarschijnlijk alleen om meer bezoekers te trekken. Ik denk namelijk dat elke gemeente met een betaald voetbalclub er zo over denkt.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 23 februari 2011 - 15:08   quote  deeplink  
Je hebt helemaal gelijk, maar ze vergeten dat zo'n club heel veel promotie voor zo'n stad is en ook enorme inkomen/werkgelenheid, omdat er zoveel bezoekers naar de stad komen, dus als de clubs dit moeten gaan betalen, willen de clubs dat 10% en dan ben ik coulant van de omzet, van parkeeropbrengst tot verkoop broodjes en hotelovernachtingen. Wat een stel zeikerds zeg.
remco k
 remco k - woensdag 23 februari 2011 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 14:29 schreef amsterdammer113 het volgende:
Prachtige titel weer. Ze hebben het in het verhaal over de 4 grote steden, maar de naam Ajax moet weer in de titel verschijnen. Waarschijnlijk alleen om meer bezoekers te trekken. Ik denk namelijk dat elke gemeente met een betaald voetbalclub er zo over denkt.
+1
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 23 februari 2011 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 15:08 schreef Ajax we love you het volgende:
Je hebt helemaal gelijk, maar ze vergeten dat zo'n club heel veel promotie voor zo'n stad is en ook enorme inkomen/werkgelenheid, omdat er zoveel bezoekers naar de stad komen, dus als de clubs dit moeten gaan betalen, willen de clubs dat 10% en dan ben ik coulant van de omzet, van parkeeropbrengst tot verkoop broodjes en hotelovernachtingen. Wat een stel zeikerds zeg.
Ja daar heb je helemaal gelijk in. Weet je ze denken alleen aan inkomsten om vervolgens andere delen van de stad te promoten. Ik en jij weten allebei wat ik hiermee bedoel. Krijg je met die PVDA-bestuurders.
joduh
 joduh - woensdag 23 februari 2011 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 15:19 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ja daar heb je helemaal gelijk in. Weet je ze denken alleen aan inkomsten om vervolgens andere delen van de stad te promoten. Ik en jij weten allebei wat ik hiermee bedoel. Krijg je met die PVDA-bestuurders.
psssst amsterdammer? shhhhttttt pietje leest mee.........
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 23 februari 2011 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 15:20 schreef joduh het volgende:

[..]

psssst amsterdammer? shhhhttttt pietje leest mee.........
Tja PIETJE was toch even achter de computer vandaag gedouwd door zijn vrouwtje. In Amsterdam kennen ze geen beleid. Godverdomme thee drinken met de buitenlandse onruststokers, maar de Ajax-supporters behandelen als VEE. Wij zijn ook niet altijd de lieverdjes, maar waarom wordt er niet opgetreden tegen de echte criminelen. Nee daar zijn ze in Amsterdam te bang voor. Stelletje hazen zijn het!
joduh
 joduh - woensdag 23 februari 2011 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 15:24 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Tja PIETJE was toch even achter de computer vandaag gedouwd door zijn vrouwtje. In Amsterdam kennen ze geen beleid. Godverdomme thee drinken met de buitenlandse onruststokers, maar de Ajax-supporters behandelen als VEE. Wij zijn ook niet altijd de lieverdjes, maar waarom wordt er niet opgetreden tegen de echte criminelen. Nee daar zijn ze in Amsterdam te bang voor. Stelletje hazen zijn het!
pietje???????hahahahaha ik zei niks hoor!!!!!;-)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 23 februari 2011 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 15:25 schreef joduh het volgende:

[..]

pietje???????hahahahaha ik zei niks hoor!!!!!;-)
PIETJE is een oude man die nog denkt in het verleden en hoopt dat alles nog goed komt. Het heden toont het verschil. Maar volgens mij had hij niks met PVDA toch? Of juist wel??

Sorry Pietje ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 februari 2011 door amsterdammer113 --
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 23 februari 2011 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 15:19 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

haha, idd.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 23 februari 2011 - 15:35   quote  deeplink  
Hij stemt op GroenLinks ;)
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 23 februari 2011 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 15:35 schreef Hasjkoph het volgende:
pfff oei.... Nou ja iedereen maakt wel een fouten in zijn leven
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 23 februari 2011 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 15:35 schreef Hasjkoph het volgende:
Ow gelukkig. Ook een KUT-partij maar tis altijd nog beter dan de PVDA.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 23 februari 2011 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 15:37 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ow gelukkig. Ook een KUT-partij maar tis altijd nog beter dan de PVDA.
Ben ook links hoor!
Ben jij een VVD'er dan ofzo?
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 23 februari 2011 - 15:39   quote  deeplink  
hahaha wordt dit een politiek topic inees?? Gaan we ook nog praten over Pim Fortuin?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 23 februari 2011 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 15:38 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ben ook links hoor!
Ben jij een VVD'er dan ofzo?
Ehm nee geen VVD'er. Ik ben rechts want dat is ook de hand waarmee ik schrijf. Links kan ik niet mee omgaan. whahaha
Ride
 Ride - woensdag 23 februari 2011 - 15:41   quote  deeplink  
Ze hebben geld geroken... ze denken mee te snoepen uit de pot van Suarez zijn transfergeld.
Laat ze eerst maar eens de grote criminelen aanpakken.
Of al die gappies in hun te dure auto's en te dure MTV-kleding
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 23 februari 2011 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 15:40 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ehm nee geen VVD'er. Ik ben rechts want dat is ook de hand waarmee ik schrijf. Links kan ik niet mee omgaan. whahaha
Hahah XD
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 23 februari 2011 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 15:41 schreef Ride het volgende:
Ze hebben geld geroken... ze denken mee te snoepen uit de pot van Suarez zijn transfergeld.
Laat ze eerst maar eens de grote criminelen aanpakken.
Of al die gappies in hun te dure auto's en te dure MTV-kleding
Idd maar daar zijn ze in Amsterdam niet zo goed in. Daar drinken ze liever een kopje thee mee zodat ze niet op hoeven te treden. Voor optreden gebruiken ze de Ajax-supporters wel weer.
Rogier
 Rogier - woensdag 23 februari 2011 - 15:46   quote  deeplink  
Wist niet dat er nog mensen zijn die geloven in het links -rechts verhaal. M.i. bestaat links of rechts helemaal niet, allemaal lulkoek om de oudste dualiteit in stand te houden (licht vs donker, goed vs slecht, links vs recht). Als mensen in deze hokjes blijven denken zal een land nooit vooruit gaan maar altijd blijven hangen. En waarempel.....dat zijn wij !
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 23 februari 2011 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 15:46 schreef Rogier het volgende:
Wist niet dat er nog mensen zijn die geloven in het links -rechts verhaal. M.i. bestaat links of rechts helemaal niet, allemaal lulkoek om de oudste dualiteit in stand te houden (licht vs donker, goed vs slecht, links vs recht). Als mensen in deze hokjes blijven denken zal een land nooit vooruit gaan maar altijd blijven hangen. En waarempel.....dat zijn wij !
Heb jij het idee dat dit land de laatste jaren een vooruitgang heeft gemaakt? Dit land lijkt net Ajax. Als je denkt dat het de goede kant opgaat, gaat er weer iets mis waardoor je het geloof er niet meer in hebt ;-)

Maar verder ben ik het wel eens met je reactie.
Blade85
 Blade85 - woensdag 23 februari 2011 - 16:06   quote  deeplink  
Zelf betalen??? Is goed... Maar stadsbestuur verliest alle inspraak over de gang van zaken zoals het wel of niet toelaten van supporters of het wel of niet doorgaan van wedstrijden.
Han 69
 Han 69 - woensdag 23 februari 2011 - 16:45   quote  deeplink  
Leuk idee maar wie gaat dan de politie betalen tijdens de dagen dat het koninklijk huis in Nederland bezoeken brengt??? Dhr Michael van Praag heeft enkele jaren geleden al eens piekfijn uitgelegd wat het nederlandse voetbal de staatskas opleverd, nou voor dat bedrag kun je meer politie inzetten als dat er gemiddeld toeschouwers komen kijken.
joduh
 joduh - woensdag 23 februari 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 15:40 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

zeg toch gewoon dat je pvver ben man!so am i!!!het enige wat ik met links heb is dat ik links draag man,,,:-

0
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 24 februari 2011 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 22:10 schreef joduh het volgende:

[..]

zeg toch gewoon dat je pvver ben man!so am i!!!het enige wat ik met links heb is dat ik links draag man,,,:-

0
+85729476763848687748498575
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 24 februari 2011 - 14:34   quote  deeplink  
Ik draag ook links! /;)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 24 februari 2011 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 22:10 schreef joduh het volgende:

[..]

0
;-) Jij begrijpt hem helemaal. Je moet het ze alleen soms niet zo makkelijk maken hierzo. Trouwens al iets gehoord van FsideVak129?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 24 februari 2011 - 19:44   quote  deeplink  
Ik wil dat de gemeente Amsterdam de bierprijzen op alle pleinen met 30% laat zakken!!

Anders gaan ze het zelf maar betalen!
joduh
 joduh - zaterdag 26 februari 2011 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 - 19:44 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Ik wil dat de gemeente Amsterdam de bierprijzen op alle pleinen met 30% laat zakken!!

Anders gaan ze het zelf maar betalen!
hahahahh lol!!!!!! tyfushonden zijn het......

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Burgemeester is het zat en wil dat Ajax politiekosten betaalt

0.0097329