|
|
Hasjkoph
|
|
|
Dit is een bericht van de politie:
Sinds maandag 14 februari is er al niks meer van FsideVak129. De dag ervoor, zondag 13 februari, was hij er nog rond 16:30, na de wedstrijd Roda JC - Ajax. Hij is en was vermoedelijk depressief en zag het nut niet meer in om nog op dit forum te zijn. Hij zag Ajax voor de zoveelste keer slecht spelen en daarom is hij nu weg.
Rond half 5 waren zijn laatste woorden:
quote:Ben klaar ermee, einde seizoen en einde online gelul hier. Geen zin meer in om hier nog shitzooi te lezen. Ga me de tering zuipen Zoals u ziet, is dit geen goed teken.
Wij willen heel graag dat hij terug komt op dit forum, want we missen hem met zijn gekkigheid. Hij vormt samen met ons dit forum en zonder hem is er een deel van het hart van dit forum weg.
Juist in het "Ajax Cafe" wordt hij vreselijk gemist:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 15:43 schreef Hasjkoph het volgende:WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF-SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE????????????? Er zijn meer van dit soort berichten te zien in het "Ajax Cafe".
FsideVak129 ziet er ongeveer zo uit:
Zoals u ziet, is hij vaak dronken..
Ziet u FsideVak129? Meld dat dan bij één van ons! Degene met de GOUDEN TIP krijgt 5 drankjes gratis van ons in het "Ajax Cafe", op kosten van Joduh!
FsideVak129, WE WILLEN JE TERUG!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 februari 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Geweldig en nu maar hopen dat hij zichzelf meldt of dat iemand de gouden tip heeft. Wanneer hij zichzelf meldt krijgt hij van eenieder 5 gratis rondjes in het CAFE! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 16:09 schreef amsterdammer113 het volgende:Geweldig en nu maar hopen dat hij zichzelf meldt of dat iemand de gouden tip heeft. Wanneer hij zichzelf meldt krijgt hij van eenieder 5 gratis rondjes in het CAFE! Mooi! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
NOG STEEDS GEEN REACTIE!! AAAAAAH!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hoeveel is gouden tip waard? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Staat er in.. Jij mag op je eigen geld drankjes halen ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 februari 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
heb hem gevonden nl..... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Wellicht moeten we contact op nemen met diverse omroepen en zendtijd vragen in:
- opsporing verzocht. - vermist (?) (o.i.d.) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Breng hem hierheen dan! ;) Anders heeft het geen nut.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 16:22 schreef Pietje het volgende:Wellicht moeten we contact op nemen met diverse omroepen en zendtijd vragen in: - opsporing verzocht. - vermist (?) (o.i.d.) Spoorloos |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Kan jij lezen of heb je nu al weer te veel gedronken. Ik maak te toch steeds meer zorgen rondom jouw offertes die jij moet maken. Tjonge jonge jonge. whahaha |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 16:28 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Kan jij lezen of heb je nu al weer te veel gedronken. Ik maak te toch steeds meer zorgen rondom jouw offertes die jij moet maken. Tjonge jonge jonge. whahaha Stiekem jat hij gewoon al het bier uit de voorraadkamer.. Maar zo sneaky dat wij het niet door hebben.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: O ja, dat komt me bekender voor. Ik kijk nooit naar dat soort treurige programma's. Mijn vrouw smult ervan. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 16:30 schreef Pietje het volgende:[..] O ja, dat komt me bekender voor. Ik kijk nooit naar dat soort treurige programma's. Mijn vrouw smult ervan. Mijn pa ook.. Ik vind het soms wel grappig. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Als we zondag winnen meld hij zich maandag vast weer ! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: mijn vrouwtje smult ook van mij pietje als ik mijn arm om haar heen sla bij zon zielig programma....;-)) hahah slimme rakker ben ik he? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 16:29 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Stiekem jat hij gewoon al het bier uit de voorraadkamer.. Maar zo sneaky dat wij het niet door hebben.. Ja ik begin het steeds meer te vermoeden. Misschien wordt het tijd voor een slot op de deur van de voorraadkamer. En de sleutel overhandigen we aan PIETJE. De oudste en wijste van het forum ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 16:33 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ja ik begin het steeds meer te vermoeden. Misschien wordt het tijd voor een slot op de deur van de voorraadkamer. En de sleutel overhandigen we aan PIETJE. De oudste en wijste van het forum ;-) Eens ;) Hahaha XD |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 16:33 schreef joduh het volgende:[..] mijn vrouwtje smult ook van mij pietje als ik mijn arm om haar heen sla bij zon zielig programma....;-)) hahah slimme rakker ben ik he? Weet je, mijn vrouwtje smult ook van me als ik een arm om haar heen sla, maar ik hoef daarbij niet eens zo'n zielig programma te kijken. Dus wie is nu de slimste? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 16:33 schreef joduh het volgende:[..] mijn vrouwtje smult ook van mij pietje als ik mijn arm om haar heen sla bij zon zielig programma....;-)) hahah slimme rakker ben ik he? Hé!!! Goeie taktiek man!! Dat ga ik ook eens proberen. Wanneer zijn die programma's?? Overigens smult mijn vrouw altijd van mij ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 16:34 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Weet je, mijn vrouwtje smult ook van me als ik een arm om haar heen sla, maar ik hoef daarbij niet eens zo'n zielig programma te kijken. Dus wie is nu de slimste? hahah dat heb ik je vanmiddag al verteld man...jij bent slimmer!!!!!hahahah maar gelukkig kent mijn vrouwtje jou niet hahahahahah |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 16:34 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Weet je, mijn vrouwtje smult ook van me als ik een arm om haar heen sla, maar ik hoef daarbij niet eens zo'n zielig programma te kijken. Dus wie is nu de slimste? hahah dat heb ik je vanmiddag al verteld man...jij bent slimmer!!!!!hahahah maar gelukkig kent mijn vrouwtje jou niet hahahahahah |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 16:33 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ja ik begin het steeds meer te vermoeden. Misschien wordt het tijd voor een slot op de deur van de voorraadkamer. En de sleutel overhandigen we aan PIETJE. De oudste en wijste van het forum ;-) Eh... ja... hoe moet ik dat zeggen... eh... als het om drank gaat... eh... ben ik niet helemaal te vertrouwen hoor... zeg ik er eerlijk bij... ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 16:36 schreef joduh het volgende:[..] hahah dat heb ik je vanmiddag al verteld man...jij bent slimmer!!!!!hahahah maar gelukkig kent mijn vrouwtje jou niet hahahahahah Whahaha weet je wat het voordeel is van ziek zijn. Ik word er scherper van. Whahaha. Mensen zeggen vaak: "Jij gebruikt echt nooit je hersens" waarop ik dan antwoord: "Nee, die ga ik pas gebruiken als ik ze echt nodig heb". whahaha. Zijn ze meestal gelijk uitgeluld. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 16:37 schreef Pietje het volgende:[..] Eh... ja... hoe moet ik dat zeggen... eh... als het om drank gaat... eh... ben ik niet helemaal te vertrouwen hoor... zeg ik er eerlijk bij... ;-) hahahahahahahhhahaaa |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 16:37 schreef Pietje het volgende:[..] Eh... ja... hoe moet ik dat zeggen... eh... als het om drank gaat... eh... ben ik niet helemaal te vertrouwen hoor... zeg ik er eerlijk bij... ;-) Dat maakt niet uit. Je krijgt maar 1 taak mee. En dat is JODUH buiten de voorraadkamer te houden! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 16:38 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Whahaha weet je wat het voordeel is van ziek zijn. Ik word er scherper van. Whahaha. Mensen zeggen vaak: "Jij gebruikt echt nooit je hersens" waarop ik dan antwoord: "Nee, die ga ik pas gebruiken als ik ze echt nodig heb". whahaha. Zijn ze meestal gelijk uitgeluld. Whahahahahaha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 16:39 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Dat maakt niet uit. Je krijgt maar 1 taak mee. En dat is JODUH buiten de voorraadkamer te houden! Tja... ik kan niets garanderen. Ik heb het al moeilijk genoeg om mijzelf uit de voorraadkamer te houden ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 16:41 schreef Pietje het volgende:[..] Tja... ik kan niets garanderen. Ik heb het al moeilijk genoeg om mijzelf uit de voorraadkamer te houden ;-) Ok dan maar de jongste van de groep. Die jongen drinkt toch nog geen alcohol dus is de voorraadkamer bij hem wel veilig. Cola is namelijk makkelijk te vervangen door een huismerk. Bij bier worden de mensen al weer wat kieskeuriger. whahaha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 16:47 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ok dan maar de jongste van de groep. Die jongen drinkt toch nog geen alcohol dus is de voorraadkamer bij hem wel veilig. Cola is namelijk makkelijk te vervangen door een huismerk. Bij bier worden de mensen al weer wat kieskeuriger. whahaha Dat lijkt me het betere idee, amsterdammer! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Jeej, alleen wat moet ik doen tegen Joduh? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Maar eigenlijk moeten we het in dit topic hebben over FsideVak129, want ik begin hem wel te missen hoor. Hij was altijd nadrukkelijk aanwezig. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Gewoon slaan. Jij kan dat wel aan ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: En anders bel je gewoon de barman op, en zeg je "JODUH zit aan je vrouwen". Dan komt de barman gelijk. Whahahaha |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahahah ,jij mag dat hasjkoppie!!!!!!!als 1 van de weinigen man!!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahaha en natuurlijk je eigen vrouwtje waarneer je in bed weer eens vreselijk hard tekeer gaat. Whahahaha |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 16:58 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Whahaha en natuurlijk je eigen vrouwtje waarneer je in bed weer eens vreselijk hard tekeer gaat. Whahahaha je vergeet er 1 man!!!!! nl JOUW vrouwtje ook whahahhahahahaha |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ow ok. Vandaar dat ze de laatste dagen zo boos werd als ik uit het niets JODUH!!! door het huis heen riep. Sorry man ben bang dat je je kruit bij haar verschoten hebt ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 16:52 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Maar eigenlijk moeten we het in dit topic hebben over FsideVak129, want ik begin hem wel te missen hoor. Hij was altijd nadrukkelijk aanwezig. Ja klopt. Er lopen nu twee topics door elkaar. Iemand van ons heeft hierop gepost in plaats van het Ajax-café... En nu dus een mix van twee topics hier. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 17:00 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ow ok. Vandaar dat ze de laatste dagen zo boos werd als ik uit het niets JODUH!!! door het huis heen riep. Sorry man ben bang dat je je kruit bij haar verschoten hebt ;-) ja,klopt man....heb niks meer,alles eruit,!!!!!;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahaha tis dat het uit jouw mond komt, een ander had ik allang kapot geslagen. Whahaha |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 17:01 schreef Pietje het volgende:[..] Ja klopt. Er lopen nu twee topics door elkaar. Iemand van ons heeft hierop gepost in plaats van het Ajax-café... En nu dus een mix van twee topics hier. Je hebt helemaal gelijk. Laten we hier alleen nog over FsideVak129 praten.
WE MISSEN JE JONGEN!! KOM AUB SNEL TERUG!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 17:04 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Je hebt helemaal gelijk. Laten we hier alleen nog over FsideVak129 praten. WE MISSEN JE JONGEN!! KOM AUB SNEL TERUG!!! yep,mate!!!!return of f-side129!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!en je kan je kroeg niet alleen laten man...JOUW KROEG JA! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 17:05 schreef joduh het volgende:[..] yep,mate!!!!return of f-side129!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!en je kan je kroeg niet alleen laten man...JOUW KROEG JA! Idd zijn kroeg en zijn drank JODUH!!! Whahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 februari 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Snik snik.... Heb hem gevonden vrees ik.... Hij bezocht de heilige plaats, waar de F-side nog de echte F-side was, omdat er een F boven het vak stond. Heb er zelf zo vaak gestaan en nu lees ik dit...
"De 64-jarige Hillis werd maandagmiddag neergeschoten in de Amsterdamse wijk Watergraafsmeer. Hij zat in zijn auto en overleed niet veel later."
Het zal hem toch niet zijn he? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 23 februari 2011 - 17:30 schreef Ajax we love you het volgende:Snik snik.... Heb hem gevonden vrees ik.... Hij bezocht de heilige plaats, waar de F-side nog de echte F-side was, omdat er een F boven het vak stond. Heb er zelf zo vaak gestaan en nu lees ik dit... "De 64-jarige Hillis werd maandagmiddag neergeschoten in de Amsterdamse wijk Watergraafsmeer. Hij zat in zijn auto en overleed niet veel later." Het zal hem toch niet zijn he? Hahahaha. Absoluut onmogelijk. Ik eis het feit op dat ik het oudste forumlid ben, en ik ben pas 62 geworden... ;-) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Kom terug ouwe...
Zondag gaan we winnen van je gehate pisboertjes |
|
|