|
|
amsterdammer113
|
|
|
En is hij inmiddels al boven water????
KOM TERUG MAN. WE MISSEN JE EN WILLEN JE HIER HEBBEN!! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
mensen zou hij niet vast zitten,wat ik niet hoop trouwens... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik hoop het niet, harry maar Fside had wel aangekondigt voorlopig hier af te haken... Kom op F-side, keer terug op ons mooie forum en laat ons weer lachen met je rake opmerkingen en humor!!! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Geloof het niet maar zou zo maar kunnen.
ff de politieberichten regio Warmoesstraat controleren
hahahahaha
de ouwe hoerenloper.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op donderdag 24 februari 2011 - 15:13 schreef Ride het volgende:[..] Geloof het niet maar zou zo maar kunnen. ff de politieberichten regio Warmoesstraat controleren hahahahaha de ouwe hoerenloper.. het was maar een idee meer eigenlijk niet, ik ken genoeg jongens die weken weg zijn en in een keer weer aan de telefoon hangen dus...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 februari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
F-SIDEVAK129, WE HOUDEN VAN JE EN MISSEN JE,
als je niet reageert schakelen we
Robert ten Brink in met z'n "ALL YOU NEED IS LOVE" camper
please come back.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 24 februari 2011 - 15:14 schreef verbrande harry het volgende:[..] het was maar een idee meer eigenlijk niet, ik ken genoeg jongens die weken weg zijn en in een keer weer aan de telefoon hangen dus... Hij is ook al een eerder op "vakantie" geweest, het zou dus zomaar kunnen ja... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 24 februari 2011 - 16:42 schreef Ronald 1960 het volgende:F-SIDEVAK129, WE HOUDEN VAN JE EN MISSEN JE, als je niet reageert schakelen we Robert ten Brink in met z'n "ALL YOU NEED IS LOVE" camper please come back.... hahahahaha!!!! het lijkt wel echt!!
is het ook :( |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
WAAR BEN JE VRIEND, VOEL DE LIEFDE HIER........................ |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: In je broek ja......:-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: moeHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA klop klop klop klop |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Jajaaaa!!! hij heeft gereageerd!!!
Hij zit al weken in de bajes, bijlmer!!
Hier is het bewijs, tijdens het "lucht uurtje" hij staat daarachter met dat petje!!
Weet niet hoelang hij nog moet zitten?!?!
Hou vol gabber, we komen je halen!!!!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 24 februari 2011 - 19:41 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Jajaaaa!!! hij heeft gereageerd!!! Hij zit al weken in de bajes, bijlmer!! Hier is het bewijs, tijdens het "lucht uurtje" hij staat daarachter met dat petje!! Weet niet hoelang hij nog moet zitten?!?! [ afbeelding ] Hou vol gabber, we komen je halen!!!!!! Volgens mij doet Fside daar iets met de linkerhand wat wij ons niet kunnen voorstellen, gezien die blik van aliDabba??? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
hahahahahahahahahahahahaha Ali you're GREAT!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 - 14:40 schreef alibabba het volgende:[..] Volgens mij doet Fside daar iets met de linkerhand wat wij ons niet kunnen voorstellen, gezien die blik van aliDabba??? whahahahh zieke geest heb je man!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
f-side kom nou man......moet ik weeeeer op de knietjes voor je????????? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Ga je 'm dan weer op de tong leggen geile beer????:) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
en van jou er ook nog bij man!!!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA......die van mij krijg je niet binnen. Ik heb namelijk unne wielo...????????....is unne lul van unne kilo....xD |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 - 22:32 schreef alibabba het volgende:WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA......die van mij krijg je niet binnen. Ik heb namelijk unne wielo...????????....is unne lul van unne kilo....xD Hahahahaha. Smerige opschepper!!!!!!! Whahahahaha. Lachen |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Hahahahahaha, lang leve de lol Pietje :):):):):) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahahaha, zeker weten alibabba! Ik houd wel van een geintje :-)))) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 - 22:32 schreef alibabba het volgende:WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA......die van mij krijg je niet binnen. Ik heb namelijk unne wielo...????????....is unne lul van unne kilo....xD ik heb een grote mond ali!!!!!!!en een zacht tongetje man....... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM TTTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUGGGGGGGGGGGGGGGG |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Een grote mond heb je zeker...hahahaha.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
;-O ...past die ali??????? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: De hoed van Robin zeker:) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Grote bek, klein pikkie?
Dan zal ik vanaf nu maar wat netter gaan praten..... zunne grotte sliert jonguh!! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Hahahahahahaha, werelds dit
Sorry mannen maar kom pas terug als we de Schaal hebben. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE... Kom gewoon terug man.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: EEN SCHAAL MET BITTERBALLEN IS WEL TE REGELEN HOOR..... KOM FF NAAR HET CAFE... |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
FsideVak129 we missen je KOM TERUG please |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Laat je gappies maar in de steek!
Laatste poging: KOM TERUG SLIERT!!! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Jajajajaja
Ben gewoon klaar met die shit.
Waardeer het zeer hoor mannen.
nu te dronken eigenlijk om te typen hahaha |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 18:45 schreef FsideVak129 het volgende:Jajajajaja Ben gewoon klaar met die shit. Waardeer het zeer hoor mannen. nu te dronken eigenlijk om te typen hahaha MAAR DAT BETEKENT NOG NIET DAT JE HIER WEG MOET BLIJVEN!
Als je hier blijft krijg je gratis bier op kosten van Joduh! Wat wil je nog meer? (Jaja, de schaal vol met bitterballen.. :P) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 18:45 schreef FsideVak129 het volgende:Jajajajaja Ben gewoon klaar met die shit. Waardeer het zeer hoor mannen. nu te dronken eigenlijk om te typen hahaha This Sweet Chili! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
kut ,het is een successuporter man........maar wel 1tje die ik mag man.....ga je goed f-side en hoop je weer te spreken hiero!!!!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
zoek nog ff een mooie naam voor jouw cafe uit man.....we hebben namen verzonnen en pik jij er ff 1tje uit man...jij kan de titel veranderen...en het is jouw cafe!s6 in naailand man..... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 21:12 schreef joduh het volgende:kut ,het is een successuporter man........maar wel 1tje die ik mag man.....ga je goed f-side en hoop je weer te spreken hiero!!!!!!!! Ik een successupporter?
Het lef...
Hahahahahahaha
7 magere jaren maken me cynisch en triest over onze club.... Blijf altijd Ajacied want dat neemt niemand me nooit af maar ik ben ook niet zo masochistich |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 22:30 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Ik een successupporter? Het lef... Hahahahahahaha 7 magere jaren maken me cynisch en triest over onze club.... Blijf altijd Ajacied want dat neemt niemand me nooit af maar ik ben ook niet zo masochistich ik voel exact hetzelfde man....geen zin meer in opbouwen....hoor ik al te lang..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Precies, wat moet je dan...
Ik ga lekker een paar maanden neuken van de centjes die ik de laatste 2 weken verdiend heb
Hahahahahahaha
Oh en ik ben geen fokking kiddo neuker, minimaal 20+ met garantie en als het een man was/is hij/zij dood. Hahahahahahaha |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Hahah hij is weer helemaal terug hoor... ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 februari 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Heeeee! Welkom thuis, man!!! Niet meer doen, hoor! |
|
|
|