|
|
Ride
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 22:48 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Precies, wat moet je dan... Ik ga lekker een paar maanden neuken van de centjes die ik de laatste 2 weken verdiend heb Hahahahahahaha Oh en ik ben geen fokking kiddo neuker, minimaal 20+ met garantie en als het een man was/is hij/zij dood. Hahahahahahaha Neem je deze mee
Mazzel dude |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
paar maanden neuken van 2 weken werken........wil ik ook wel man...wordt voor mij dan ong 3x neuken in de paar maand.....;-) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 28 februari 2011 - 16:19 schreef joduh het volgende:paar maanden neuken van 2 weken werken........wil ik ook wel man...wordt voor mij dan ong 3x neuken in de paar maand.....;-) MMS Joduh??? In je jonge tijd; s'Morgens, s'Middags, S'avonds......op den duur; Maart, Mei, September en de laatste jaren; Misschien Met Sinterklaas.....hehe.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 28 februari 2011 - 18:44 schreef alibabba het volgende:[..] MMS Joduh??? In je jonge tijd; s'Morgens, s'Middags, S'avonds......op den duur; Maart, Mei, September en de laatste jaren; Misschien Met Sinterklaas.....hehe.. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA GAAL GOED!!! ALI TNX FOR THE LAUGHTER!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 28 februari 2011 - 18:44 schreef alibabba het volgende:[..] MMS Joduh??? In je jonge tijd; s'Morgens, s'Middags, S'avonds......op den duur; Maart, Mei, September en de laatste jaren; Misschien Met Sinterklaas.....hehe.. Whahahahahahahaha, heb deze nog nooit gehoord, whahaha |
|
|
|