BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gaat Feyenoord vanaf de zomer oogsten?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 23 februari 2011 - 17:12   quote  deeplink  
Eerder deze week meldde het Algemeen Dagblad dat de Vrienden van Feyenoord hopen de schuld van Feyenoord deze zomer onder de tien miljoen euro te kunnen brengen. Indien de club dan ook nog een sluitende begroting weet in te dienen bij de KNVB, dan kan Feyenoord categorie 1 verlaten. Aangezien de dure contracten van Tomasson en De Cler aflopen en mogelijk ook grootverdiener El Ahmadi van de hand gedaan wordt, zou de club de selectie aanzienlijk kunnen versterken.
Bron : Feyenoord netwerk

Geen verkeerd nieuws vooralsnog.
Maar is het wel de realiteit? Of zitten we ons alweer rijk te rekenen?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 23 februari 2011 - 17:13   quote  deeplink  
Laten we de zomer eerst maar eens afwachten of het officele bericht van de vrienden!
Bernardo
 Bernardo - woensdag 23 februari 2011 - 17:15   quote  deeplink  
Idd maar eens afwachten. Niet besteden wat er nog niet is
R()b
 R()b - woensdag 23 februari 2011 - 17:20   quote  deeplink  
Eerst zien dan geloven.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 februari 2011 - 17:30   quote  deeplink  
We zullen t zo rond Mei wel weten denk ik.
Crisismanager
 Crisismanager - woensdag 23 februari 2011 - 17:30   quote  deeplink  
Tomasson, de Cler en el Ahmadi verdienen samen schat ik zo'n 3 miljoen. Kan je el Ahmadi verkopen, ontvang je direct zo'n 500.000 euro denk ik. Das al 3,5 mio!
De contracten van Bruins en van Dijk lopen ook af, schat zo'n 8 ton aan salaris = 4,3. Voor een dikke vier miljoen kan je aardig wat spelers halen, die bovendien beter zijn dan hun voorgangers.
Nou aanstaande zomer Bahia, Vlaar, Darley, Wijnaldum, Mokotjo, Biseswar en Fer in de etalage en je kan de bezem door de selectie halen en financieel gezond worden.
de.fan
 de.fan - woensdag 23 februari 2011 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 17:30 schreef Crisismanager het volgende:
Tomasson, de Cler en el Ahmadi verdienen samen schat ik zo'n 3 miljoen. Kan je el Ahmadi verkopen, ontvang je direct zo'n 500.000 euro denk ik. Das al 3,5 mio!
De contracten van Bruins en van Dijk lopen ook af, schat zo'n 8 ton aan salaris = 4,3. Voor een dikke vier miljoen kan je aardig wat spelers halen, die bovendien beter zijn dan hun voorgangers.
Nou aanstaande zomer Bahia, Vlaar, Darley, Wijnaldum, Mokotjo, Biseswar en Fer in de etalage en je kan de bezem door de selectie halen en financieel gezond worden.
Ik mis in dit rijtje de namen van Bruins en Been om in de etalage te zetten. En Mokotjo zou ik houden samen met Wijnaldum en Darley. Maar als ze er iets voor kunnen vangen laten gaan .
Ronald W
 Ronald W - woensdag 23 februari 2011 - 17:38   quote  deeplink  
hoop wel dat ze jonkies weten te behouden
Vlaar is toch belangrijk.
Bahia de Cler mogen wel weg.

De rest die hier boven genoemd wordt moeten ze laten verlengen. Kan er een mooi team uit voort groeien
MMM
 MMM - woensdag 23 februari 2011 - 17:39   quote  deeplink  
Ik hoop niet dat Mokotjo weggaat. Zou een hele domme zet zijn..
kuipje
 kuipje - woensdag 23 februari 2011 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 17:30 schreef Crisismanager het volgende:
Tomasson, de Cler en el Ahmadi verdienen samen schat ik zo'n 3 miljoen. Kan je el Ahmadi verkopen, ontvang je direct zo'n 500.000 euro denk ik. Das al 3,5 mio!
De contracten van Bruins en van Dijk lopen ook af, schat zo'n 8 ton aan salaris = 4,3. Voor een dikke vier miljoen kan je aardig wat spelers halen, die bovendien beter zijn dan hun voorgangers.
Nou aanstaande zomer Bahia, Vlaar, Darley, Wijnaldum, Mokotjo, Biseswar en Fer in de etalage en je kan de bezem door de selectie halen en financieel gezond worden.
Als je geen salaris hoeft te betalen, wil dat niet zeggen dat je opeens 4.3 miljoen hebt. Anders zou ik iedereen ontslaan, heeft Feyenoord opeens 10 miljoen erbij
larsio
 larsio - woensdag 23 februari 2011 - 18:01   quote  deeplink  
bruin,de cler,darley,biseswar weg dat scheelt al heel veel
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 23 februari 2011 - 18:04   quote  deeplink  
Tomasson scheelt ook een hoop en ik zie niet in waarom ze hem nog zouden verlengen!

TOMASSON//HELD, maar op!!
FR kikker
 FR kikker - woensdag 23 februari 2011 - 18:13   quote  deeplink  
ja dat is waar dat je dat geld niet zommar kan besteden als al die spelers weg zouden gaan maar je bent bijna zeker weten uit cat 1 omdat je je begroting dan wel rond krijg voor volgend jaar en dat zou betekenen dat je weer mag investeren in nu nog niet haalbare spelers dus kunnen we eindelijk weer vooruit kijken en bouwen aan het nieuwe feyenoord zal ook wel weer tijd worden kunnen wij ook is spelers vekopen boven de 10 miljoen omdat je dan meer hebt te eisen
Crisismanager
 Crisismanager - donderdag 24 februari 2011 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 17:43 schreef kuipje het volgende:

[..]

Als je geen salaris hoeft te betalen, wil dat niet zeggen dat je opeens 4.3 miljoen hebt. Anders zou ik iedereen ontslaan, heeft Feyenoord opeens 10 miljoen erbij
Er word een bepaald bedrag begroot voor salarissen. Stel dat zoiets 10 miljoen is (in praktijk volgens mij meer), en de salarissen van Tomasson en de Cler vallen af (bij elkaar 2,5 mio), houdt je aan het eind van de rit 2,5 mio over, tenzij je het weer gaat investeren.
Crisismanager
 Crisismanager - donderdag 24 februari 2011 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 - 17:37 schreef de.fan het volgende:

[..]

Ik mis in dit rijtje de namen van Bruins en Been om in de etalage te zetten. En Mokotjo zou ik houden samen met Wijnaldum en Darley. Maar als ze er iets voor kunnen vangen laten gaan .
Okee, eens. Alleen is het wel zo dat op dit moment je ieder bod moet accepteren. Ik denk dat Mokotjo, Darley en Wijnaldum best wel wat marktwaarde hebben, wat mij betreft verkopen dus. Wetende dat je het risico loopt dat we over enkele jaren lezen dat Mokotjo voor een miljoenentransfer heeft gemaakt...
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 24 februari 2011 - 13:51   quote  deeplink  
Een Real madrid gaat zoieso nooit meer dan 10 miljoen bieden op een speler van een nederlandse club die voor degredatie voetbalt
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 24 februari 2011 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 - 13:48 schreef Crisismanager het volgende:

[..]

Okee, eens. Alleen is het wel zo dat op dit moment je ieder bod moet accepteren. Ik denk dat Mokotjo, Darley en Wijnaldum best wel wat marktwaarde hebben, wat mij betreft verkopen dus. Wetende dat je het risico loopt dat we over enkele jaren lezen dat Mokotjo voor een miljoenentransfer heeft gemaakt...
Onzin, als de schuld minder dan 10 miljoen is en je hebt een sluitende begroting met minder uitgavne doordat je flink in de kosten hebt gesneden HOEF je niemand te verkopen en dus zeker niet elk bod maar aannemen voor spelers die je toekomst moeten zijn.

Als ik jou volg is iedereen die wellicht waarde heeft voor het elftal voor eenbod van een half miljoen weg en moeten we daavoor nieuwe en betere spelers halen???? In welke tijd leef jij?
Leonidas
 Leonidas - donderdag 24 februari 2011 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 - 13:51 schreef RedDevil1990 het volgende:
Een Real madrid gaat zoieso nooit meer dan 10 miljoen bieden op een speler van een nederlandse club die voor degredatie voetbalt
Zullen we maar tegen degradatie gaan voetballen? Anders kom ik niet meer kijken.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 24 februari 2011 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 - 14:17 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Zullen we maar tegen degradatie gaan voetballen? Anders kom ik niet meer kijken.
fr wendy vind je in ieder geval om op te vreten! ze is gek op leonidas chocolat. namens haar, groetjes! mooie naam
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 25 februari 2011 - 17:39   quote  deeplink  
Bij aanstelling van van Geel vertelt Gudde dat Feyenoord dit jaar gewoon cat.1 blijft.
VI-clubwatcher Martijn Krabbendam gelooft Gudde niet. Oftewel, met de VvF en evt. verkoop spelers komt Feyenoord al voor/tijdens de zomer-tensferwindow in de veiliger cat.2 indeling. Dan zijn aankopen dus weer mogelijk.

Ik geloof Gudde ook niet. Meer strategie om niet te hoog van de toren te blazen.
Overigens zou dat voor van Geel ook niet aantrekkelijk zijn

Benieuwd of het nieuwe seizoen mét of zónder Been zal starten.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 25 februari 2011 - 18:18   quote  deeplink  
gewoon met Been
Crisismanager
 Crisismanager - vrijdag 25 februari 2011 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 - 14:11 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Onzin, als de schuld minder dan 10 miljoen is en je hebt een sluitende begroting met minder uitgavne doordat je flink in de kosten hebt gesneden HOEF je niemand te verkopen en dus zeker niet elk bod maar aannemen voor spelers die je toekomst moeten zijn.

Als ik jou volg is iedereen die wellicht waarde heeft voor het elftal voor eenbod van een half miljoen weg en moeten we daavoor nieuwe en betere spelers halen???? In welke tijd leef jij?
Misschien is het wel begroot een aantal spelers van de hand te doen, ook al denk ik van niet. Mokotjo, Wijnaldum en Darley zijn zeer getalenteerde spelers, maar als Feyenoord die 3 voor elkaar voor 6 miljoen kan verkopen, kan je weer een groot deel van de schulden aflossen (zeker als er niet in spelers geinvesteerd mag worden).
Mokotjo en Darley verdienen iets van 450.000 euro, omdat ze buiten de EU komen, Wijnaldum denk ik nog niets meer, dus 1,5 miljoen totaal aan salaris. Voor 1,5 miljoen moet het mogelijk zijn om aanstaande zomer 4 a 5 spelers te halen die het team gericht versterken. Want je kan veel over Wijnaldum zeggen, maar aan dit Feyenoord voegt die weinig toe.
Maximus
 Maximus - vrijdag 25 februari 2011 - 21:26   quote  deeplink  
5 spelers voor 1.5 miljoen??? En dan krijgen ze géén salaris? Wat een gelul man!
sevillana
 sevillana - vrijdag 25 februari 2011 - 22:41   quote  deeplink  
wat valt er te oogsten dan?
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 26 februari 2011 - 02:59   quote  deeplink  
Eerst zaaien = geld binnenhalen, schulden aflossen etc, = daarna oogsten, = vanuit categorie 2 meer ruimte om gerichte, geschikte spelers te kunnen aankopen.

Oogsten kan ook zijn: kop d'r af van diegene die 'm boven het maaiveld uitsteekt. Lekker Nederland heet dat dan.
Crisismanager
 Crisismanager - zaterdag 26 februari 2011 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 21:26 schreef Maximus het volgende:
5 spelers voor 1.5 miljoen??? En dan krijgen ze géén salaris? Wat een gelul man!
Sorry, ik bedoelde 1,5 miljoen + de inkomsten van de verkoop van de genoemde spelers (slechts een voorbeeld natuurlijk). Denk dat je dan op een totaalbedrag van een kleine 9 miljoen kan uitkomen. Een deel daarvan kan gebruikt worden om een aantal (4 of 5) gerichte versterkingen te halen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 26 februari 2011 - 09:48   quote  deeplink  
topic: gaat Feyenoord vanaf de zomer oogsten??

de zomer van 2013 dacht ik gelezen te hebben...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 26 februari 2011 - 11:14   quote  deeplink  
komt eerder in de buurt idd
de.fan
 de.fan - zaterdag 26 februari 2011 - 12:36   quote  deeplink  
Als Feyenoord uit categorie 1 gaat mag Feyenoord weer gaan investeren. Moeten ze wel een sluitende begroting indienen bij de KNVB
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 26 februari 2011 - 14:00   quote  deeplink  
Klopt. Ben overtuigd dat dat wel gaat lukken!!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 26 februari 2011 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 12:36 schreef de.fan het volgende:
Als Feyenoord uit categorie 1 gaat mag Feyenoord weer gaan investeren. Moeten ze wel een sluitende begroting indienen bij de KNVB
Dus 2011. Zeker weten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 februari 2011 door FR-Henk --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 26 februari 2011 - 14:30   quote  deeplink  
Zomer 2011 al uit categorie 1. Als je Vlaar en nog een speler verkoopt sta je zelfs weer in de plus!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 26 februari 2011 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 14:30 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Zomer 2011 al uit categorie 1. Als je Vlaar en nog een speler verkoopt sta je zelfs weer in de plus!
You're right ftid, ik bedoelde idd DEZE zomer. 2011!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 26 februari 2011 - 15:52   quote  deeplink  
Af en toe heb ik weleens gelijk! hahahahahahahaa!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 26 februari 2011 - 15:57   quote  deeplink  
heeeeeeeeeeeeeeeeeel soms
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 26 februari 2011 - 15:58   quote  deeplink  
En Jappie, wanneer ging je weer op reis?? hahahahaahahahaa!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 26 februari 2011 - 15:58   quote  deeplink  
eind juni
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 26 februari 2011 - 16:00   quote  deeplink  
waarheen dit keer?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 26 februari 2011 - 16:03   quote  deeplink  
gewoon dicht bij huis dit keer:

AUSTRALIE!!
craven
 craven - zaterdag 26 februari 2011 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 16:03 schreef Jappie_FEY het volgende:
gewoon dicht bij huis dit keer:

AUSTRALIE!!
krijgen we zeker weer zo'n prachtig travelrapportje van je :)
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 26 februari 2011 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 16:03 schreef Jappie_FEY het volgende:
gewoon dicht bij huis dit keer:

AUSTRALIE!!
Dan is het daar winter gek.... Maar wel erg tof! En doe de groeten aan antoniorijen als je die daar tegenkomt.
craven
 craven - zaterdag 26 februari 2011 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 16:07 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dan is het daar winter gek.... Maar wel erg tof! En doe de groeten aan antoniorijen als je die daar tegenkomt.
Die is terug gestuurd bij de border security, lulde zo raar dat ze het vermoedde hadden dat hij drugsbolletjes vervoerde
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 26 februari 2011 - 16:09   quote  deeplink  
hehehheehehehehehehehee!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 26 februari 2011 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 16:07 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dan is het daar winter gek.... Maar wel erg tof! En doe de groeten aan antoniorijen als je die daar tegenkomt.
weet ik, weet ik. Maar nog steeds prima temperatuur.

En als ik die mafkees tegenkom kan ie een trap krijgen van me
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 26 februari 2011 - 17:14   quote  deeplink  
Ik zou kiezen voor de klauwhamer!
Djee
 Djee - zaterdag 26 februari 2011 - 17:17   quote  deeplink  
Dynamite????
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 26 februari 2011 - 17:28   quote  deeplink  
ook goed!!
sevillana
 sevillana - zondag 27 februari 2011 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 16:03 schreef Jappie_FEY het volgende:
gewoon dicht bij huis dit keer:

AUSTRALIE!!
gelijk een beetje scouten daar?
kansenbenutter
 kansenbenutter - maandag 28 februari 2011 - 09:29   quote  deeplink  
heb het al eerder aangegeven...maar er kunnen volgend jaar mooie dingen ontstaan.
veel zal ook afhangen van de komende transferperiode.
hoe slagvaardig zal vGeel zijn.

en het zou helpen als vlaar en de vrij gewoon een krabbel op het papiertje zetten.
Bernardo
 Bernardo - maandag 28 februari 2011 - 11:47   quote  deeplink  
Granqvist, de Leeuw. Hadouir en een ervaren spits erbij
Lijkt me een leuk rijtje voor het nieuwe seizoen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gaat Feyenoord vanaf de zomer oogsten?









0.0136101