|
|
de flh
|
|
|
eerst maar eens een paar contracten zien te verlengen... daarna zien we wel verder.. |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
|
|
|
Bernardo
|
|
|
quote: jammer genoeg wel, maar was mooie optie geweest |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Stenman is ook een goeie, werd gisteren alleen zoek gespeeld door Diego! |
|
|
|
|
kansenbenutter
|
|
|
quote: ik ken die jongen niet echt. maar vond wat ik gisteren zag,er goed uitzien. vind hem zelfs qua spel wat van vlaar weghebben.
mss momenteel niet haalbaar. maar als vlaar echt weggaat dan is t best een optie(de wonderen zijn de wereld nog niet uit) |
|
|
|
|
Joshh
|
|
|
Namen van wat transfervrije voetballers: Stenman, Silberbauer, Hadouir, Koolwijk, Fernandez, Botthegin, Schöne, Bargas, Schreurs,Jordy buijs, Lachman, Jong a pin, Vayrynen, George, Davids en Koevermans.
Hadouir, Schöne, Botteghin, Stenman, Silberbauer en Koevermans meteen laten tekenen!
Wat zal ik dan een mooie transfer zomer hebben! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 28 februari 2011 - 18:00 schreef Joshh het volgende:Namen van wat transfervrije voetballers: Stenman, Silberbauer, Hadouir, Koolwijk, Fernandez, Botthegin, Schöne, Bargas, Schreurs,Jordy buijs, Lachman, Jong a pin, Vayrynen, George, Davids en Koevermans. Hadouir, Schöne, Botteghin, Stenman, Silberbauer en Koevermans meteen laten tekenen! Wat zal ik dan een mooie transfer zomer hebben! Koolwijk is ook welkom. |
|
|
|
|
Joshh
|
|
|
Koolwijk is niet welkom, tenzij Silberbauer niet komt. Anders krijg je een bult middenvelders in je selectie. (Fer, Mokotjo, Clasie, Leerdam, Silberbauer) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Koolwijk is een goede speler. Fer gaat toch weg.. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ben geneigd te zeggen dat je er op vooruit gaat met koolwijk |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Als Fer zijn oude niveau haalt niet.... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
was dat zo hoog dan? soms een 8 of 9, maar meestal niet meer als een 6 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ach Wijnaldum was ook al afgeschreven, Fer is ook nog piepjong die wordt ook nog wel beter. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Stenman mag best komen, Koolwijk zal wel komen en Silberbauer... Tja dat weet ik nog niet zo net... |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
laat eerst die 2 top spelers die ze afgelopen zomer transfervrij binnen haalde en bahia maar vertrekken zijn toch maar bank opvullers |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 maart 2011 - 20:55 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:laat eerst die 2 top spelers die ze afgelopen zomer transfervrij binnen haalde en bahia maar vertrekken zijn toch maar bank opvullers Hoe heten ze ook alweer....Waren toch Sjors en Sjimmie? |
|
|
|