|
|
remco k
|
|
|
Heerlijk weer om te lezen Alibabba, je hebt je weer lekker uitgeleefd, ik hoop dat je voorspelling klopt kerel.. |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
ik hoop dat we hun doesaldo helemaal tot onder het 0 punt trappen 0-10. Die issakson is een prutser en als je die hutchinson gaat volgen lach je je ook helemaal ziek. maandag vi kijken en dan Zie je Manolev weer leuke dingen doen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vind die Hutchinson juist een hele intiligente voetballer, en een zeer knappe aankoop... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik heb t gevoel.. als ik naar de wedstrijden die gespeeld zijn kijk dat het 5-8 wordt.. Ik denk ook dat ajax met 7 man de wedstrijd moet uitspelen.. Scheidsrechter die treed te laat op waardoor ajax al op het begin van de wedstrijd op 0-5 staat en en we dan uiteindelijk door veel afgekeurde goals wel 3 goals maken die niet afgekeurd worden..
Dan psv die gaat denk ik als ze 0-5 achter staan extreem aanvallend spelen.. ik denk zomaar een opstelling van 5-3-2 |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 - 23:20 schreef freakie het volgende:Ik heb t gevoel.. als ik naar de wedstrijden die gespeeld zijn kijk dat het 5-8 wordt.. Ik denk ook dat ajax met 7 man de wedstrijd moet uitspelen.. Scheidsrechter die treed te laat op waardoor ajax al op het begin van de wedstrijd op 0-5 staat en en we dan uiteindelijk door veel afgekeurde goals wel 3 goals maken die niet afgekeurd worden.. Dan psv die gaat denk ik als ze 0-5 achter staan extreem aanvallend spelen.. ik denk zomaar een opstelling van 5-3-2 zou zo maar eens kunne Freakie..... ;-) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 - 19:40 schreef remco k het volgende:Heerlijk weer om te lezen Alibabba, je hebt je weer lekker uitgeleefd, ik hoop dat je voorspelling klopt kerel.. 1-2 zou prachtig zijn kerel;-) |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
hoop op 1-3 en een paar gebroken tenen voor ........... die blonde homo |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben facking zenuwachtig! Ik houd t niet meer, hoop zo dat ONS AJAX dit gaat winnen! Zou echt prachtig zijn! Maakt me geen flikker uit hoe, mag het lelijkste voetbal ooit zijn, mogen met 9 man de wedstrijd afmaken als we maar winnen!! |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 12:56 schreef ThomasAjacied het volgende:Weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben facking zenuwachtig! Ik houd t niet meer, hoop zo dat ONS AJAX dit gaat winnen! Zou echt prachtig zijn! Maakt me geen flikker uit hoe, mag het lelijkste voetbal ooit zijn, mogen met 9 man de wedstrijd afmaken als we maar winnen!! Ik ook niet normaal , hoop dat Sulejmani weer op de brommer is vandaag hahah |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 - 10:31 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Is dat wat je hoopt, of wat je denkt? Zelf verwacht ik dat het een zeer lastige wedstrijd gaat worden. Laten we eerlijk zijn psv speelde gisteren ook een aller aardigste wedstrijd. Ik ben bang dat die Dzsudzsak weer het verschil gaat maken. Een v/d Wiel in deze vorm wordt aan alle kanten zo voorbij gelopen. Was Dzsudzsak maar een centrum spits dan was hij kansloos geweest tegen Verthongen. Ik hoop op een Suljemani zoals hij gisteren speelde, en van mij mag die El Hammie eruit, zodat de Jong in de spits gaat voetballen. De Zeeuw die samen met Enoh of Lindgren de verdediging bijstaat moet genoeg zijn om er een 1-2 eruit te slepen. Echter als ik mijn geld in moet zetten wordt het 1-1. dit is wat ik denk , we gaan er zeker 3 punten aan overhouden ! |
|
|
|
|
Medi..
|
|
|
Ik voel de spanning nu echt wel opkomen. Alleen vraag ik me af waar Eredivisie live mee bezig is. Laten ze de stand zien, staat Ajax daar 1ste, daarna de opstellingen staat Emanuelson er nog in:S |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ze lieten oude momenten zien.
Heb er geen goed gevoel over vandaag, denk niet dat Ajax hier gaat winnen, den dat we het deksel op ons neus gan krijgen vandaag, en met 3-1 gaan verliezen, helaas maar waar.. |
|
|
|
|
Medi..
|
|
|
Remco, dat waren de line-ups voor vandaag, want Ebecilio stond er ook in. |
|
|
|
|
anti010
|
|
|
Let's go guys. Nou moet je lef tonen en niet te afwachtend voetballen, overrompelen dat kut pisvee. Alleen dat middenveld ben ik bang voor dat ze worden overlopen.
Deze jongens gaan het doen vandaag. Stekelenburg vd wiel--vertonghen--alderweireld--anita enoh--eriksen de jong ebecilio--el hammie--sulejmani |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Nou..zal me benieuwen !! Kom op joden ! |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Heeft iemand streamm??? Ben niet thuis gvd.... |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Weer Anita in de basis als linksback. Waar blijft dat beleid met een linksbenige linksback? Over een maand spelen we weer in dezelfde opstelling als met Jol! |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
|
|
|
balvers
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Komop Ajax!!! AZ staat voor!! Lekker Theo xd |
|
|
|
|
Naks
|
|
|
wat een gore matennaaiers zijn het toch bah! |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Whahaha Douglas gaat door het lint, ROOD! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 14:36 schreef morkanne het volgende:Weer Anita in de basis als linksback. Waar blijft dat beleid met een linksbenige linksback? Over een maand spelen we weer in dezelfde opstelling als met Jol! Doe toch niet zo dom man, is gewoon een logische keuze, die in de eerste helft heel goed uitpakt, Lens gewoon niet gezien, en het heeft ook te maken met het feit dat Daley, wat oververmoeid was, en dat de Boer geen risico wou nemen.. Overigens is het 1 speler, en is het dus wel heel dom om te stellen, dat we dadelijk weer zoals met Jol gaan spelen. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
pfff , er zit toch wel meer in ! el hamdie eruit ! speelt echt slecht! |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Ajax speelt niet heel erg slecht maar ook niet echt goed. Missen echt stootkracht voorin. Verder staat het wel redelijk, paar kansjes voor PSV maar verder niet. Sulejmani wel veruit de gevaarlijkste aan de kant van Ajax, de backs van PSV ( Pieters en Manolevje) hebben het moeilijk. Pieters moest ook allang geel krijgen, maargoed Braamhaar fluit niet heel slecht. Door de stand in Alkmaar, moet Ajax echt alles op alles zetten om hier te winnen, dan heb je wel een erg goed weekend!! Van der Wiel speelt ook weer eens goed! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Waarom speelt Hammie slecht dan??? Ajax heeft het gewoon lastig, en kan weinig creeren, Ebecilio is eerder de zwakke schakel voorin, nog niet 1 geslaagde actie... Eriksen en Sulejmani zijn de gevaarlijkste Ajacieden, voor de rest is het maar matig vind ik, en staat de wedstrijd te bol van de spanning.. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 15:22 schreef remco k het volgende:Waarom speelt Hammie slecht dan??? Ajax heeft het gewoon lastig, en kan weinig creeren, Ebecilio is eerder de zwakke schakel voorin, nog niet 1 geslaagde actie... Eriksen en Sulejmani zijn de gevaarlijkste Ajacieden, voor de rest is het maar matig vind ik, en staat de wedstrijd te bol van de spanning.. Eriksen wel veel balverlies hoor, paar goede dingen gedaan, maar ook knullige acties.... Hammie?? Wist niet eens dat die meedeed.... Die vent heb ik echt niet gezien, Lorenzo heeft 1 actie gehad met een voorzet... Waaruit een corner kwam ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 15:20 schreef ThomasAjacied het volgende:Ajax speelt niet heel erg slecht maar ook niet echt goed. Missen echt stootkracht voorin. Verder staat het wel redelijk, paar kansjes voor PSV maar verder niet. Sulejmani wel veruit de gevaarlijkste aan de kant van Ajax, de backs van PSV ( Pieters en Manolevje) hebben het moeilijk. Pieters moest ook allang geel krijgen, maargoed Braamhaar fluit niet heel slecht. Door de stand in Alkmaar, moet Ajax echt alles op alles zetten om hier te winnen, dan heb je wel een erg goed weekend!! Van der Wiel speelt ook weer eens goed! Wiel speelt echt goed ja, gewoon vanuit de taak, Dsudzak speelt trouwens niet slecht, maar heeft het moeilijker dan dat hij gedacht had.... |
|
|
|
|
Naks
|
|
|
ik voorspel dat Vertonghen er straks uit gaat met een aangenaaide rooie kaart.... |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
ik vind hem wel slecht hij laat zijn eigen totaal niet zien! neemt de verkeerde beslissing. ajax heeft het zeker lastig maar er zit meer in. ik zou graag zien dat el hamdie zich meer zou aanbieden! Vandaag moeten we winnen hoe dan ook ! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Snap niet zo goed wat men loop te zeuren, dat PSV in deze wedstrijd matennaaiers zouden zijn, helemaal nog niks van gezien, Scheids fluit trouwens prima, als vind ik alle gele kaarten die gegeven zijn, wat overdreven, ja ook die voor de spelers van PSV |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
DOuglas gaat een hele dikke schorsing krijgen, valt de scheidsrechter aan, en dat gaat men niet pikken in A'dam.. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
nee scheids fluit goed! idd geel had nog niet getrokken te hoeven worden |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 15:32 schreef remco k het volgende:DOuglas gaat een hele dikke schorsing krijgen, valt de scheidsrechter aan, en dat gaat men niet pikken in A'dam.. Dat klopt! Die is toch niet klaar met de KNVB, maar wat denk je van die stomp van Jan?? Dit gaat hem ook een schorsing opleveren ben ik bang.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 15:33 schreef Johnnyafca het volgende:[..] Dat klopt! Die is toch niet klaar met de KNVB, maar wat denk je van die stomp van Jan?? Dit gaat hem ook een schorsing opleveren ben ik bang.. Voor Jan denk ik niet, Hij werd in een wurggreep gepakt, dan moet dat beide kanten op werken... |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Remko de voetbalkenner, heb je Peres gehoord over Anita ipv Blind.. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Whaha Twente Az stilgelegd!! Altijd die tukkers weer!!!! Geef ze maar miljoenenboete! |
|
|
|
|
Medi..
|
|
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
misselijke voetaller toivonen ! rotzak!!! |
|
|
|
|
Naks
|
|
|
Toivonicht ontkomt (wederom) aan rode kaart. 4 scheidsrechters zien het weer niet. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Sjongejonge Ajax... Zet eens wat meer druk!! We willen toch kampioen worden ofniet??? |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Hier schieten we niks mee op... Slecht gespeeld vind ik. Beetje laf van Frank om geen extra aanvallers in te brengen. Bijvoorbeeld Cvitanich of Ozbiliz.... En wel 2 middenvelders inbrengen... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Steek man van de wedstrijd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dus Perez is nu een voetbalkenner???? Whahaha, laat me niet lachen, ik heb mijn mening, als je die niet aanstaat, of me niet kan overtuigen, is het beter je mond dicht te houden, nu maak je alleen maar domme opmerkingen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En terecht, als hij daar niet had gestaan, waren we met 3-0 ten onder gegaan.. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Hier ben ik en ga ik weer, alleen winst was goed. Nu kunnen we weer wachten op wat niet gaat gebeuren. Ben er klaar mee............................. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
GVD JA HOOR!! Twente maakt weer 1-1, vieze duitsers.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 16:29 schreef FsideVak129 het volgende:Hier ben ik en ga ik weer, alleen winst was goed. Nu kunnen we weer wachten op wat niet gaat gebeuren. Ben er klaar mee............................. HE HELD, je bent er weer, we hebben zelfs een topic voor je gestart man.... |
|
|
|