|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 16:29 schreef FsideVak129 het volgende:Hier ben ik en ga ik weer, alleen winst was goed. Nu kunnen we weer wachten op wat niet gaat gebeuren. Ben er klaar mee............................. Ey kerl lang niet gezien.... Wel acteif op t forum blijven hé |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Whahahahahah lekker AZ!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Eindelijk een keertje andersom, als ik het goed begrijp, had TWente 2 keer een 100% penalty moeten hebben, en was de scheids 300% pro AZ.
Heerlijk |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Hier schieten we weinig mee op.. Je loopt 1 puntje in op twente, erg goed dat az nog wint natuurlijk, maar ajax had wel wat veller mogen spelen hoor! Psv de beste ploeg! Toivonen komt weer is weg door de nederlandskutscheidsbondfiguurtjes en ik vond het ook wel jammer dat frankie niet gewoon een cvitanich erbij gooide.. maar nee 2 mids erbij..jammer!:( |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 15:22 schreef remco k het volgende:Waarom speelt Hammie slecht dan??? Ajax heeft het gewoon lastig, en kan weinig creeren, Ebecilio is eerder de zwakke schakel voorin, nog niet 1 geslaagde actie... Eriksen en Sulejmani zijn de gevaarlijkste Ajacieden, voor de rest is het maar matig vind ik, en staat de wedstrijd te bol van de spanning.. Sulejmami en Eriksen beide ook bagger Remco.Sulejmani moest ook in deze wedstrijd een keer zn man passeren en gebruik maken van zn snelheid maar nee hoor verdomme.Hij heb ook geen 1 keer op doel geschoten. Eriksen vind ik echt niks misschien over een paar jaar maar nu vind ik hem te licht voor AJAX.Ze moeten daar een ervaren sterke vent hebben voor die positie.Dan de Jong wat een aanfluiting die schoten die die deed op het doel kwamen in de verste verte niet aan.Vd wiel ook een flinke afzwaaier misschien maar eens flink op trainen schoten uit de 2de lijn. El ham was ook niks zeker zn 1ste schot op doel was lachwekkend die hah hij dr gewoon moeten inschuiven of in ieder geval op doel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 februari 2011 door Guyt -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 16:42 schreef joey het volgende:Hier schieten we weinig mee op.. Je loopt 1 puntje in op twente, erg goed dat az nog wint natuurlijk, maar ajax had wel wat veller mogen spelen hoor! Psv de beste ploeg! Toivonen komt weer is weg door de nederlandskutscheidsbondfiguurtjes en ik vond het ook wel jammer dat frankie niet gewoon een cvitanich erbij gooide.. maar nee 2 mids erbij..jammer!:( Je moet wel realistisch zijn, Ajax probeerde wel druk te zetten, maar PSV was simpelweg de betere ploeg, al heeft Ajax het allesbehalve slecht gedaan, Siem ging in de spits spelen toen Mounir eraf ging, dus feitelijk verander je niet veel, alleen staat de Jong iets statischer is de spits, de Boer wil hier een aanspeelpunt mee creeren, dus dat was op zich niet zo slecht bedacht, het werkte alleen niet. En vergeet niet dat ook Ajax op 2 gedachten hinkte, als je alsnog verliest kom je op 8 punten en als Twente ook had gewonnen, was je weg geweest voor de eerste 2 posities.
Ik vind het prima gecoached door de Boer, zeker de wissel Enoh>>Lindgren pakte goed uit, we kregen net iets meer voetbal toen, al kwamen we er vandaag uiteindelijk niet veel aan te pas.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Remco ik vond el hamdaoui helemaal niet goed.. Als spits moet je goed staan als sulejmani om zijn man heen loopt dan moet jij in de spits staan om die bal er in te schieten.. Maar dat staat hij niet.. Als hij combinatie aangaat en hij word niet gegeven moet ie niet terug trekken maar in de spits blijven.. Heb el hamdaoui niks goeds zien doen.. Of jij hebt wel wat goeds gezien want dan zeg je t maar... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 16:46 schreef Guyt het volgende:[..] Sulejmami en Eriksen beide ook bagger Remko.Sulejmani moest ook in deze wedstrijd een keer zn man passeren en gebruik maken van zn snelheid maar nee hoor verdomme. Eriksen vind ik echt niks misschien over een paar jaar maar nu vind ik hem te licht voor AJAX.Ze moeten daar een ervaren vent hebben voor die positie. Sulejmani is toch echt eenpaar keer z'n man voorbij gekomen. Je doet net alsof je tegen PSV wel even alles en iedereen voorbij loopt.
Ach en gelukkig ziet de rest van de wereld het wel in Eriksen zitten, speelde een redelijke eerste helft en vanuit zijn taak gezien, ook een aardige tweede helft, voetballend had hij inderdaad misschien iets meer kunnen laten zien, maar jij ziet helemaal niks goeds in hem, ook die drie keer dat hij wegdraaid bij een tegenstander en of een goede pass aflevert, of op doel schoot zie jij niet, raar hoor..
Gelukkig ziet de Boer het wel in hem zitten, en staat Eriksen iedere week in de basis, echt veruit de beste middnvelder die we hebben.. op een schaal van 100 komt de nummer twee van Ajax niet eens tot 50 ten opzichte van Eriksen.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Eriksen is nu echt de beste man op die plek van ajax. Geweldige passes, vandaag misschien wat minder , maar zeer groot talent en de beste op z'n plek! Sulemani begint ook steeds beter te spelen, maar maakt te weinig gebruikt van zijn snelheid, iets wat rommedahl bijvoorbeel erg goed deed!!
El hamdoui vind ik echt SLECHT! en is niet op zijn plek.. het is niet de 9 die ajax moet hebben.. die moet een matavz of bas dost hebben.. Ik wil cvitanich wel is zien!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 februari 2011 door joey -- |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 16:52 schreef remco k het volgende:[..] Sulejmani is toch echt eenpaar keer z'n man voorbij gekomen. Je doet net alsof je tegen PSV wel even alles en iedereen voorbij loopt. Ach en gelukkig ziet de rest van de wereld het wel in Eriksen zitten, speelde een redelijke eerste helft en vanuit zijn taak gezien, ook een aardige tweede helft, voetballend had hij inderdaad misschien iets meer kunnen laten zien, maar jij ziet helemaal niks goeds in hem, ook die drie keer dat hij wegdraaid bij een tegenstander en of een goede pass aflevert, of op doel schoot zie jij niet, raar hoor.. Gelukkig ziet de Boer het wel in hem zitten, en staat Eriksen iedere week in de basis, echt veruit de beste middnvelder die we hebben.. op een schaal van 100 komt de nummer twee van Ajax niet eens tot 50 ten opzichte van Eriksen.. Hij draaide een paar keer goed weg ja. Maar maakt dat hem zo een geweldige voetballer kom op zeg voor nu kan die dit niveau gewoon niet aan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 16:50 schreef freakie het volgende:Remco ik vond el hamdaoui helemaal niet goed.. Als spits moet je goed staan als sulejmani om zijn man heen loopt dan moet jij in de spits staan om die bal er in te schieten.. Maar dat staat hij niet.. Als hij combinatie aangaat en hij word niet gegeven moet ie niet terug trekken maar in de spits blijven.. Heb el hamdaoui niks goeds zien doen.. Of jij hebt wel wat goeds gezien want dan zeg je t maar... Ik zeg ook niet dat ik hem echt heel goed vind, maar slecht was hij niet, was namelijk niet veel anders dan de rest van het aanvallende gedeelte van het elftal..Hij was vandaag inderdaad niet gelukkig in zijn acties, maar heeft in het verleden, en ook bij ons al vele malen laten zien, dat hij een hele goede spits is in een vetballend elftal..
Ook de Boer vind het goed en prima dat hij veel uit de spits wegloopt, en ik sta voor 500% achter alle keuzes van de Boer.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 16:54 schreef Guyt het volgende:[..] Hij draaide een paar keer goed weg ja. Maar maakt dat hem zo een geweldige voetballer kom op zeg voor nu kan die dit niveau gewoon niet aan. Het is de beste aanvallende voetballer die we bij Ajax hebben, samen met Sulejmani. En gelukkig denkt vrijwel de gehele rest van de voetbalwereld dat ie het wel aankan.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 16:55 schreef remco k het volgende:[..] Ik zeg ook niet dat ik hem echt heel goed vind, maar slecht was hij niet, was namelijk niet veel anders dan de rest van het aanvallende gedeelte van het elftal..Hij was vandaag inderdaad niet gelukkig in zijn acties, maar heeft in het verleden, en ook bij ons al vele malen laten zien, dat hij een hele goede spits is in een vetballend elftal.. Ook de Boer vind het goed en prima dat hij veel uit de spits wegloopt, en ik sta voor 500% achter alle keuzes van de Boer.. ik vind het een domme keuze.. el hamdoui brengt niks als nummer 9. Misschien beter op 10, maar daar speelt eriksen en die vind ik toch ff wat beter!! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Overigens vind ik Ebicilio er ok nog niet helemaal klaar voor.. Ach ajax had nou maar mertens gekocht!!!:(:(:(:( |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 16:56 schreef remco k het volgende:[..] Het is de beste aanvallende voetballer die we bij Ajax hebben, samen met Sulejmani. En gelukkig denkt vrijwel de gehele rest van de voetbalwereld dat ie het wel aankan.. Het maakt mij niet uit dat de rest volgens jou hem zo geweldig vind.In mijn omgeving zijn er zat die ook niet erg gecharmeerd van hem zijn.Als je zo moet lullen. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 16:58 schreef joey het volgende:Overigens vind ik Ebicilio er ok nog niet helemaal klaar voor.. Ach ajax had nou maar mertens gekocht!!!:(:(:(:( Idd ben ik wel met je eens ze hadden gewoon die 6 miljoen voor die jongen moeten betalen.Had je een goeie aan gehad. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 16:56 schreef joey het volgende:[..] ik vind het een domme keuze.. el hamdoui brengt niks als nummer 9. Misschien beter op 10, maar daar speelt eriksen en die vind ik toch ff wat beter!! Hij is onze topscoorder, tegen Anderlecht thuis speelde hij juist heel goed, maar je moet ook niet vergeten dat het elftal gewoon tijd nodig heeft om met deze manier van spelen goed op elkaar ingespeeld te raken, dat heeft gewoon tijd nodig, en we moeten de Boer en spelers de tijd gunnen, om te bouwen aan dit elftal, zodat ze er volgend seizoen staan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 16:59 schreef Guyt het volgende:[..] Het maakt mij niet uit dat de rest volgens jou hem zo geweldig vind.In mijn omgeving zijn er zat die ook niet erg gecharmeerd van hem zijn.Als je zo moet lullen. Maar die mensen bepalen niet of hij wel of niet speelt, van de "kenners" heb ik nog nooit iemand horen zeggen dat ie niet goed is, sterker nog, die zijn allemaal erg gecharmeerd van zijn talent en wat hij nu al laat zien.. En als je het niet heel erg vind, neem ik die met alle respect, iets serieuzer dan jou maten, die ik niet ken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 17:00 schreef Guyt het volgende:[..] Idd ben ik wel met je eens ze hadden gewoon die 6 miljoen voor die jongen moeten betalen.Had je een goeie aan gehad. Ze wouden er 9/10 voor hebben.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: O ik dacht 6 maar hadden ze die gok gewoon niet kunnen nemen??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik vind Mertens wel een hele goede voetballer, en ik had hem graag gezien, alleen ben ik het er 400% mee eens, dat Ajax een grens trekt, bij een bepaald bedrag voor een speler, en als dat betekend dat een speler dan niet naar Ajax komt, is dat heel jammer voor ons als supporter zijnde, maar ik heb er alle begrip voor.... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
vond hem niet geweldig tegen anderlecht hoor.. Daarnaast is het gewoonweg geen 9!!! en ajax moet gewoon spelen met een echte 9! Die er staat wanneer er een voorzet of pass is vanuit de zijkanten! |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 16:46 schreef Guyt het volgende:[..] Sulejmami en Eriksen beide ook bagger Remco.Sulejmani moest ook in deze wedstrijd een keer zn man passeren en gebruik maken van zn snelheid maar nee hoor verdomme.Hij heb ook geen 1 keer op doel geschoten. Eriksen vind ik echt niks misschien over een paar jaar maar nu vind ik hem te licht voor AJAX.Ze moeten daar een ervaren sterke vent hebben voor die positie.Dan de Jong wat een aanfluiting die schoten die die deed op het doel kwamen in de verste verte niet aan.Vd wiel ook een flinke afzwaaier misschien maar eens flink op trainen schoten uit de 2de lijn. El ham was ook niks zeker zn 1ste schot op doel was lachwekkend die hah hij dr gewoon moeten inschuiven of in ieder geval op doel. Als de Boer Sulejmani is een keer gewoon op links zet kan hij wat vaker zijn man voorbij idd |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 17:06 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind Mertens wel een hele goede voetballer, en ik had hem graag gezien, alleen ben ik het er 400% mee eens, dat Ajax een grens trekt, bij een bepaald bedrag voor een speler, en als dat betekend dat een speler dan niet naar Ajax komt, is dat heel jammer voor ons als supporter zijnde, maar ik heb er alle begrip voor.... ze wilde er 8 miljoen voor! Daarbij is dat nu eenmaal wat hij wel waard is! Zo'n speler koop je vandaag de dag niet voor een prikkie meer! Jaa bij agovv waar hij speelde , maar toen vond ajax het een te grote gok voor een debiel klein bedragje.. Sukkels.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 17:09 schreef sebas79 het volgende:[..] Als de Boer Sulejmani is een keer gewoon op links zet kan hij wat vaker zijn man voorbij idd wie op rechts dan? |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 16:52 schreef remco k het volgende:[..] Sulejmani is toch echt eenpaar keer z'n man voorbij gekomen. Je doet net alsof je tegen PSV wel even alles en iedereen voorbij loopt. Ach en gelukkig ziet de rest van de wereld het wel in Eriksen zitten, speelde een redelijke eerste helft en vanuit zijn taak gezien, ook een aardige tweede helft, voetballend had hij inderdaad misschien iets meer kunnen laten zien, maar jij ziet helemaal niks goeds in hem, ook die drie keer dat hij wegdraaid bij een tegenstander en of een goede pass aflevert, of op doel schoot zie jij niet, raar hoor.. Gelukkig ziet de Boer het wel in hem zitten, en staat Eriksen iedere week in de basis, echt veruit de beste middnvelder die we hebben.. op een schaal van 100 komt de nummer twee van Ajax niet eens tot 50 ten opzichte van Eriksen.. Je ziet gewoon dat het middenveld van Ajax te zwak is, waardoor je geen druk kan zetten ,en de voorhoede geen normale bal krijgt ! Alleen Eriksen is goed op het middenveld |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 17:09 schreef joey het volgende:[..] ze wilde er 8 miljoen voor! Daarbij is dat nu eenmaal wat hij wel waard is! Zo'n speler koop je vandaag de dag niet voor een prikkie meer! Jaa bij agovv waar hij speelde , maar toen vond ajax het een te grote gok voor een debiel klein bedragje.. Sukkels.. Ze wouden er 9 a 10 miljoen voor, kijk 1 van de intervieuws met v/d Boog maar terug, hij zei toen dat Ajax een net bod had gedaan, maar dat Utrecht er een absurd hoog bedrag tussen de 9 en 10 miljoen voor wou hebben.. Ik dacht een interview bij AT5
En wat je zegt over de tijd bij Agovv slaat echt helemaal nergens op, heb je enig idee hoeveel spelers er worden aangeboden bij AJAX????? Dat zijn er tussen de 400 en 600 per jaar, niet geheel onlogisch dat niet iedere speler bekenen wordt, en misschien is zo'n speler wel bekeken, maar speelde hij toen heel slecht, allemaal dingen die je niet weet, en dus is het wel heel makkelijk hoe jij maar ook anderen over dit soort situaties oordeelt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 17:12 schreef sebas79 het volgende:[..] Je ziet gewoon dat het middenveld van Ajax te zwak is, waardoor je geen druk kan zetten ,en de voorhoede geen normale bal krijgt ! Alleen Eriksen is goed op het middenveld Dat klopt, en zeker een de Jong speelt de gehele wedxstrijd op 100% van zijn kunnen, hij kan vrijwel nooit iets exra's brengen, dat komt gewoon omdat hij op het middenveld veel te druk is met zijn directe tegenstanders. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 16:39 schreef remco k het volgende:Eindelijk een keertje andersom, als ik het goed begrijp, had TWente 2 keer een 100% penalty moeten hebben, en was de scheids 300% pro AZ. Heerlijk bij ons is een buitenspel gegeven tot 2 keer toe wat het totaal niet was.. eriksen die alleen opdoel af kon.. en nog 1 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 17:17 schreef nummer10 het volgende:[..] bij ons is een buitenspel gegeven tot 2 keer toe wat het totaal niet was.. eriksen die alleen opdoel af kon.. en nog 1 Inderdaad, echt belachelijk. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 17:15 schreef remco k het volgende:[..] Dat klopt, en zeker een de Jong speelt de gehele wedxstrijd op 100% van zijn kunnen, hij kan vrijwel nooit iets exra's brengen, dat komt gewoon omdat hij op het middenveld veel te druk is met zijn directe tegenstanders. dejong komt simpel weg tekort op het middenveld maar ook als spits.. enige wat ik weer vind is dat een dejong in de spits Eriksen beter laat voetballen.. maar de jong zelf te kort komt.. dus een GOED aanspeelpunt (dus beter als dejong) is zeer welkom.. mjah in iedergeval niet verloren en twente wel dus het kan nog steeds want PSV heeft hun wedstrijd van het jaar gespeelt en gaat zeker punte laten liggen |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 17:14 schreef remco k het volgende:[..] Ze wouden er 9 a 10 miljoen voor, kijk 1 van de intervieuws met v/d Boog maar terug, hij zei toen dat Ajax een net bod had gedaan, maar dat Utrecht er een absurd hoog bedrag tussen de 9 en 10 miljoen voor wou hebben.. Ik dacht een interview bij AT5 En wat je zegt over de tijd bij Agovv slaat echt helemaal nergens op, heb je enig idee hoeveel spelers er worden aangeboden bij AJAX????? Dat zijn er tussen de 400 en 600 per jaar, niet geheel onlogisch dat niet iedere speler bekenen wordt, en misschien is zo'n speler wel bekeken, maar speelde hij toen heel slecht, allemaal dingen die je niet weet, en dus is het wel heel makkelijk hoe jij maar ook anderen over dit soort situaties oordeelt.. Ach man kom o[p zeg! Ajax is daar gewoon RUK in! Echt.. groningen, heerenveen, az, elke club haalt overal leuke spelers vandaag... maar ajax koopt deze allen over van hun wanneer ze een geweldige reeks hebben geplaatst in de erediviesie.. En dan betalen ze er meten de hoofdprijs voor.. dat is meer dan logisch.. ajax is gewoon 1 grote mietje wat dat betreft want ze durven het telkens niet aan om zulke spelers te trekken.. SLAP! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: mjah zowieso het scheidsrechterkorps is ruk remco.. en is het niet zo dat het twente wel erg goed uitkomt dit ??? ik zei het nog Braamhaar is een Tukker.. Gele kaart voor vertonghen ? sloeg nergens op.. kaarten die niet gegeven worden tegen PSV mjah fuck it.. 0-0 einde verhaal voor vandaag :) |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
het is jammer dat eriksen niet door mocht gaan , op de bal van de jong pieters liet zijn eigen vallen jammer dat toen net werd gefloten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 17:22 schreef joey het volgende:[..] Ach man kom o[p zeg! Ajax is daar gewoon RUK in! Echt.. groningen, heerenveen, az, elke club haalt overal leuke spelers vandaag... maar ajax koopt deze allen over van hun wanneer ze een geweldige reeks hebben geplaatst in de erediviesie.. En dan betalen ze er meten de hoofdprijs voor.. dat is meer dan logisch.. ajax is gewoon 1 grote mietje wat dat betreft want ze durven het telkens niet aan om zulke spelers te trekken.. SLAP! Ajax heeft Eriksen zo gekocht, en ook een aantal aankomende jongens zoals bijvoorbeeld Boilesen.
Natuurlijk heeft Ajax wel het een en ander fout gedaan wat transfers betreft, maar je moet naar het nu kijken, en stoppen met naar het verleden te kijken, Ajax heeft aangegeven te stoppen met dat soort aankopen, en daar zijn ze deze winterstop mee begonnen, geef dat dan ook de tijd. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 17:23 schreef nummer10 het volgende:[..] mjah zowieso het scheidsrechterkorps is ruk remco.. en is het niet zo dat het twente wel erg goed uitkomt dit ??? ik zei het nog Braamhaar is een Tukker.. Gele kaart voor vertonghen ? sloeg nergens op.. kaarten die niet gegeven worden tegen PSV mjah fuck it.. 0-0 einde verhaal voor vandaag :) Ik vond het merendeel van de kaarten van vandaag echt belachelijk, ook de kaarten voor PSV, maar Psv gaat het wel een mooi poosje zonder Toivonen stellen, Braamhaar gaf na de wedstrijd aan dat het een duidelijke elleboog was, en dat hij rood had moeten geven, hij heeft ook aangegeven dat hij niks heeft gezien, en dat het dus een klusje wordt voor de openbaar aanklager. Die is er wel 4 wedstrijden aan verwacht ik...
Bij Twente zal men het aardig lang zonder Douglas moeten stellen, na die rode kaart viel hij de scheidsrechter aan, en sloeg hij nog een speler van AZ tegen de vlakte...
Al met al is dat goed nieuws voor Ajax in de komende weken... |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 17:30 schreef remco k het volgende:[..] Ik vond het merendeel van de kaarten van vandaag echt belachelijk, ook de kaarten voor PSV, maar Psv gaat het wel een mooi poosje zonder Toivonen stellen, Braamhaar gaf na de wedstrijd aan dat het een duidelijke elleboog was, en dat hij rood had moeten geven, hij heeft ook aangegeven dat hij niks heeft gezien, en dat het dus een klusje wordt voor de openbaar aanklager. Die is er wel 4 wedstrijden aan verwacht ik... Bij Twente zal men het aardig lang zonder Douglas moeten stellen, na die rode kaart viel hij de scheidsrechter aan, en sloeg hij nog een speler van AZ tegen de vlakte... Al met al is dat goed nieuws voor Ajax in de komende weken... Hahah, nog niet eens gezien van Douglas ,zal Toivonen ook niet geschorst worden voor die elleboog? |
|
|
|
|
bird
|
|
|
meer zat er niet in uit bij psv netjes gedaan en we maken nog kans op de 3e ster |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 17:35 schreef sebas79 het volgende:[..] Hahah, nog niet eens gezien van Douglas ,zal Toivonen ook niet geschorst worden voor die elleboog? Lees eens door wat je nu quote, en vraag het me dan nog eens............:-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
bird
|
|
|
en hoop idd dat douglas en die kk toivonen nu wel geschort maar dat zal wel niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Douglas zoiezo, en Toivonen weet ik ook we 200% zeker, ook omdat de scheids dit nu al aangegeven heeft.... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
YO!!! hoe was de wedstrijd?? sorry, maar ik was echt met hele belangrijke dingen bezig....geloof me, belangrijker ff dan Ajax.. :(
We hadden moeten verliezen? psv was veel beter? hadden we wel kansen/ een kans?
please let me know! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 17:28 schreef remco k het volgende:[..] Ajax heeft Eriksen zo gekocht, en ook een aantal aankomende jongens zoals bijvoorbeeld Boilesen. Natuurlijk heeft Ajax wel het een en ander fout gedaan wat transfers betreft, maar je moet naar het nu kijken, en stoppen met naar het verleden te kijken, Ajax heeft aangegeven te stoppen met dat soort aankopen, en daar zijn ze deze winterstop mee begonnen, geef dat dan ook de tijd. Jaa.. op de plekken waar we al genoeg hebben rondlopen.. niet dat dat erg is.. dat is juist goed!!! Maar we hebben op het middenveld en vooral in de anval wel wat nodig een spits erbij vind ik niet verkeerd.. en die halen ze dan niet!! Als een bas dost en een mertens dan te duur zijn.. Dan moeten ze eigenlijk meteen een lijst hebben met goedkopere! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 17:41 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:YO!!! hoe was de wedstrijd?? sorry, maar ik was echt met hele belangrijke dingen bezig....geloof me, belangrijker ff dan Ajax.. :( We hadden moeten verliezen? psv was veel beter? hadden we wel kansen/ een kans? please let me know! PSV was we beter zonder echt grote kansen te creeren, wel een paar gevaarlijke schoten binnen de 16. Stekelenburg was bij ons de beste man van het veld..... Voetballend geen echte uitschieters, al vond ik persoonlijk v/d Wiel erg goed spelen tegen Dsudzak..
Ajax was een kleine periode in de tweede helft de bovenliggende partij...
Vanavond moet je wel even Studio sport kijken, en dan met name de samenvatting van AZ- TWente... Ja gaat je helemaal bescheuren van het lachen..... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 17:44 schreef remco k het volgende:[..] PSV was we beter zonder echt grote kansen te creeren, wel een paar gevaarlijke schoten binnen de 16. Stekelenburg was bij ons de beste man van het veld..... Voetballend geen echte uitschieters, al vond ik persoonlijk v/d Wiel erg goed spelen tegen Dsudzak.. Ajax was een kleine periode in de tweede helft de bovenliggende partij... Vanavond moet je wel even Studio sport kijken, en dan met name de samenvatting van AZ- TWente... Ja gaat je helemaal bescheuren van het lachen..... + hartelijk dank!! +382200 rem!
Serieus, dit waardeer ik!
Hoezo?? twente onderuit???? :D
en geen rode kaarten bij ajax?of psv? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 17:44 schreef remco k het volgende:[..] PSV was we beter zonder echt grote kansen te creeren, wel een paar gevaarlijke schoten binnen de 16. Stekelenburg was bij ons de beste man van het veld..... Voetballend geen echte uitschieters, al vond ik persoonlijk v/d Wiel erg goed spelen tegen Dsudzak.. Ajax was een kleine periode in de tweede helft de bovenliggende partij... Vanavond moet je wel even Studio sport kijken, en dan met name de samenvatting van AZ- TWente... Ja gaat je helemaal bescheuren van het lachen..... Steek zeker de beste van het veld. Vd Wiel heb Dsudzak zeker uit de wedstrijd gespeeld.En achteraf gezien moet je blij zijn met een punt er zat echt niet meer in voor ons, jammer PSV was de betere ploeg. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 17:46 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] + hartelijk dank!! +382200 rem! Serieus, dit waardeer ik! Hoezo?? twente onderuit???? :D en geen rode kaarten bij ajax?of psv? de scheids bij az - twente was om te lachen!!! XD |
|
|
|