|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 17:42 schreef joey het volgende:[..] Jaa.. op de plekken waar we al genoeg hebben rondlopen.. niet dat dat erg is.. dat is juist goed!!! Maar we hebben op het middenveld en vooral in de anval wel wat nodig een spits erbij vind ik niet verkeerd.. en die halen ze dan niet!! Als een bas dost en een mertens dan te duur zijn.. Dan moeten ze eigenlijk meteen een lijst hebben met goedkopere! Ben ik niet met je eens, Ajax heeft waarschijnlijk besloten om te kijken of Doste en Mertens direct haalbaar waren, dat was niet het geval en toen heeft men besloten, om samen met de Boer te gaan kijken in de komende maanden, wat er echt nodig is binnen deze selectie, en daar gaan ze gericht op scouten, ik vind dat een prima beslissing. De Boer heeft aangegeven spelers eerst zelf te willen zien, voordat men iets gaat kopen, dat is de reden geweest, dat men geen spelers uit het buitenland hebben gekocht.
de Boer geeft wel aan dat men duidelijk voor het kampioenschap wil gaan, maar alle tekenen wijzen erop, dat men zich in stilte aan het voor bereiden is op komend seizoen, Ajax heeft dit seizoen een trainerswissel gehad, ik heb mij direct neergelegd bij het niet halen van het kampioenschap, alles wat er dus wel wordt gehaald zie ik als extra winst. Laat men nu maar rustig kijken wat er voor komend seizoen nodig is, en laat men daar op gaan scouten.... Gelukkig zijn we van de paniek aankopen af, want dat is eigenlijk wat jij nu had gewild van Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 17:46 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] + hartelijk dank!! +382200 rem! Serieus, dit waardeer ik! Hoezo?? twente onderuit???? :D en geen rode kaarten bij ajax?of psv? Zorg nu maar dat je het gaat kijken vanavond.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
De aanklager betaald voetbal krijgt het deze week weer druk. Toivonen, Vertongen, en Douglas gaat rechtstreeks naar de tuchtcomissie. (Eens kijken wie van de top 3 het gemis van een basisspeler het best op kan vangen) |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 17:50 schreef remco k het volgende:[..] Ben ik niet met je eens, Ajax heeft waarschijnlijk besloten om te kijken of Doste en Mertens direct haalbaar waren, dat was niet het geval en toen heeft men besloten, om samen met de Boer te gaan kijken in de komende maanden, wat er echt nodig is binnen deze selectie, en daar gaan ze gericht op scouten, ik vind dat een prima beslissing. De Boer heeft aangegeven spelers eerst zelf te willen zien, voordat men iets gaat kopen, dat is de reden geweest, dat men geen spelers uit het buitenland hebben gekocht. de Boer geeft wel aan dat men duidelijk voor het kampioenschap wil gaan, maar alle tekenen wijzen erop, dat men zich in stilte aan het voor bereiden is op komend seizoen, Ajax heeft dit seizoen een trainerswissel gehad, ik heb mij direct neergelegd bij het niet halen van het kampioenschap, alles wat er dus wel wordt gehaald zie ik als extra winst. Laat men nu maar rustig kijken wat er voor komend seizoen nodig is, en laat men daar op gaan scouten.... Gelukkig zijn we van de paniek aankopen af, want dat is eigenlijk wat jij nu had gewild van Ajax. ja en zo kunnen w e dan bijna elk jaar ons gaan neerleggen bij geen kampioeenschap wanneer er weer wat aan de hand is.. Pfff Flikker toch op
Elke kleer dat gezeik van.. we gaan ons voorbereiden op volgend seizoen.. dat hoor ik nu elk fuclkin seizoen!!! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Maar remco.. Tuurlijk .. We mogen niet klagen! We zijn nog in de race voor het kampioenschap... De finale knvb beker in bereik.. En nog in de EL !!! :)
Alleen ik vind het altijd zo jammer dat ajax al een tijdje geen ECHTE 9 hebt!! je snapt me wel toch? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 18:03 schreef joey het volgende:[..] ja en zo kunnen w e dan bijna elk jaar ons gaan neerleggen bij geen kampioeenschap wanneer er weer wat aan de hand is.. Pfff Flikker toch op Elke kleer dat gezeik van.. we gaan ons voorbereiden op volgend seizoen.. dat hoor ik nu elk fuclkin seizoen!!! Dat is niet waar, maar wat verwacht je dan van de Boer???? Ieder jaar roepen en een kampioenschap eisen is gewoon niet realistisch... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 18:06 schreef joey het volgende:Maar remco.. Tuurlijk .. We mogen niet klagen! We zijn nog in de race voor het kampioenschap... De finale knvb beker in bereik.. En nog in de EL !!! :) Alleen ik vind het altijd zo jammer dat ajax al een tijdje geen ECHTE 9 hebt!! je snapt me wel toch? Nee eerlijk gezegd niet, want ik vind Mounir een hele goede Ajax 9, zeker in het voetbal dat de Boer nastreeft, heb je zo'n voetballer gewoon nodig, en ik vind het eerlijk gezegd heel erg zwak om iemand op 1 of twee mindere wedstrijden te beoordelen, en te veroordelen.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 18:03 schreef morkanne het volgende:De aanklager betaald voetbal krijgt het deze week weer druk. Toivonen, Vertongen, en Douglas gaat rechtstreeks naar de tuchtcomissie. (Eens kijken wie van de top 3 het gemis van een basisspeler het best op kan vangen) Huhh van Verthongen heb ik echt gemist hoor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 18:03 schreef morkanne het volgende:De aanklager betaald voetbal krijgt het deze week weer druk. Toivonen, Vertongen, en Douglas gaat rechtstreeks naar de tuchtcomissie. (Eens kijken wie van de top 3 het gemis van een basisspeler het best op kan vangen) Waar staat dat van Vertongen dan... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 18:07 schreef remco k het volgende:[..] Dat is niet waar, maar wat verwacht je dan van de Boer???? Ieder jaar roepen en een kampioenschap eisen is gewoon niet realistisch... je beste man verkopen en geen vervanger hakt er natuurlijk ook wel een beetje inj.. Najaa.. we zijn nog in de race.. we zullen wel zien!! hoe dan ook de laatste wedstrijd tegen twente gaat een prachtwedstrijd worden!:D |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 18:09 schreef joey het volgende:[..] je beste man verkopen en geen vervanger hakt er natuurlijk ook wel een beetje inj.. Najaa.. we zijn nog in de race.. we zullen wel zien!! hoe dan ook de laatste wedstrijd tegen twente gaat een prachtwedstrijd worden!:D Ja ach, nu doet Sulejmani het redelijk goed, Suarez heeft het ook niet fantastisch gedaan tot aan de winterstop.... Natuurlijk is het je beste man, maar Ajax moet zo'n verkoop niet op hoeven vangen, met de aankoop van een nieuwe speler. Mounir is gekocht als vervanger van Suarez, laat hem nu gewoon lekker staan, en als het echt niet gaat lopen, dan zal de Boer echt wel zijn plan trekken wat betreft het aan en verkopen van spelers.. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Het is gewoon klote dat we niet winnen. Was te belangrijk en je ziet nu dat Twente verloren heeft. Hadden we al 2e gestaan met 2 punten achterop die pisboeren. Kan het niet meer aan om weer een heel seizoen af te wachten.
Ik ga komende week naar Thailand. Ben daar een paar maanden. Afgelopen tijd geregeld, misschien log ik nog wel eens in.
Groeten van een zwaar teleurgestelde Fsider ... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 18:17 schreef remco k het volgende:[..] Ja ach, nu doet Sulejmani het redelijk goed, Suarez heeft het ook niet fantastisch gedaan tot aan de winterstop.... Natuurlijk is het je beste man, maar Ajax moet zo'n verkoop niet op hoeven vangen, met de aankoop van een nieuwe speler. Mounir is gekocht als vervanger van Suarez, laat hem nu gewoon lekker staan, en als het echt niet gaat lopen, dan zal de Boer echt wel zijn plan trekken wat betreft het aan en verkopen van spelers.. We zullen het wel merken.. Ik wil Cvitanich wel ff in het veld zien.. Kijken of die nog wat kan raken.. Hij is er niet voor niets bij en een betere spits hebben ze niet op de bank dus.. Die mag van mij wel binnekort een invalbeurtje maken :) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 18:52 schreef FsideVak129 het volgende:Het is gewoon klote dat we niet winnen. Was te belangrijk en je ziet nu dat Twente verloren heeft. Hadden we al 2e gestaan met 2 punten achterop die pisboeren. Kan het niet meer aan om weer een heel seizoen af te wachten. Ik ga komende week naar Thailand. Ben daar een paar maanden. Afgelopen tijd geregeld, misschien log ik nog wel eens in. Groeten van een zwaar teleurgestelde Fsider ... Kut
Succes daar! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
AJAX had vandaag de mogelijkheid om te winnen omdat psv niet goed speelde. Ik zei vantevoren dat Siem in de spits had moeten spelen en niet El Hamdaoui. Achteraf gezien was de keuze voor Anita wel een juiste want hij viel me zeker niet tegen. Het middenveld was beide niet sterk, maar Ajax had eerder de grip op het middenveld moeten krijgen door de Zeeuw eerder in te zetten. Voetballend had Ajax meer moeten brengen, want dat viel me hard tegen. Ik had liever Ozbiliz of Lukoki gezien ipv Ebicilio omdat ik daar meer van verwacht. Sulej had ik graag tegen Manolev gezien en dan had Lukoki vanaf rechts kunne spelen. 0-0 is een terechte en de comp is nog lang niet gespeeld!! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 20:19 schreef alibabba het volgende:AJAX had vandaag de mogelijkheid om te winnen omdat psv niet goed speelde. Ik zei vantevoren dat Siem in de spits had moeten spelen en niet El Hamdaoui. Achteraf gezien was de keuze voor Anita wel een juiste want hij viel me zeker niet tegen. Het middenveld was beide niet sterk, maar Ajax had eerder de grip op het middenveld moeten krijgen door de Zeeuw eerder in te zetten. Voetballend had Ajax meer moeten brengen, want dat viel me hard tegen. Ik had liever Ozbiliz of Lukoki gezien ipv Ebicilio omdat ik daar meer van verwacht. Sulej had ik graag tegen Manolev gezien en dan had Lukoki vanaf rechts kunne spelen. 0-0 is een terechte en de comp is nog lang niet gespeeld!! Eens! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
nou dat was het dan man......ik ben het met je eens ali man....ik vond het helemaal niks vandaag!!!!ik heeb geen moment aan de jongens kunnen zien dat ze voor de titel gingen........en wat was die el hammie een drama weer........godver..... heb eigenlijk geen reet zin om over ajax te praten nu..de groeten en tot morgen! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
We moeten niet vergeten dat Suarez weg is Joduh... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hoi hasj.....ik snapte de reactie van ali niet,daarom die vraagtekens man.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Hoi Joduh..... Ik wilde het tegenovergestelde zeggen, daarom die uitroeptekens man.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
wat heeft dat er nu mee te maken dat we luis niet meer hebben ali? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Grapjas man!!!! SUAREZ/////HELD |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
sollie man...heb de pest erin........ik ben pislink op die kuthammie......les 1 gvd voor een spits is als de keeper de bal loslaat moet hij er staan om hem er in te tikken.........les 2 is:als de bal naar voren gaat moet jij in 16m gebied staan.....
godver de godver.......el lamdoewie!!!!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
de rest was ook kut man,maar als we een spits hadden gehad waren we gewoon met 3 punten teruggekomen man......en steek verdient een standbeeld man.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 februari 2011 door joduh -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 21:33 schreef joduh het volgende:de rest was ook kut man,maar als we een spits hadden gehad waren we gewoon met 3 punten teruggekomen man......en steek verdient een standbeeld man..... Hammie moet zich een winterjas aantrekken..had je 'm niet gezien voor de wedstrijd met zijn kouwe trekjes??? Idd Steek////HELD... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
ach over de wedstrijd er zat niet meer in maar had die blonde dolly geen rood moeten krijgen,het schijnt dat die bossen ook flink heb zitten kloten bij az-twente...iemand??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 februari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
yep,vond het allemaal tikkie overdreven man....twente is echt genaait daar....fijn gevoel man...... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 21:56 schreef joduh het volgende:yep,vond het allemaal tikkie overdreven man....twente is echt genaait daar....fijn gevoel man...... ok was in aidshoven en bij terug keer in mokum wat gaan eten met me gappie's dus niks gezien...thnx man
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 februari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
douglas maakte slaan beweging?????ik doe dat anders man,maar die wernbloom viel alsof hij vol op de kaak was geraakt........daarna drukte douglas bossen met zijn hoofd aan de kant en met weglopen gaf hij wernblom een klein duwtje man....zwaar overtrokken!!!!echt genaait die gast man......en dan krijg je spreekkoren tuluk man..wedstr stil bla bla bla.... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
en 94e min de winnende voor az.......hahahahahah teringduitsers........ |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
jezus 94 minuut pfffff wat zullen ze gejankt hebben die tukkers...kut moffen haha die douglas slaat nog is een keertje echt door...hehe
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Zojuist genaaid door NOS. Door dat incidentje van Vertonghen. Hij raakt m wel lekker xd. Waarschijnlijk gaat de KNVB hier ook wel weer een onderzoek naar instellen.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 19:17 schreef joey het volgende:[..] We zullen het wel merken.. Ik wil Cvitanich wel ff in het veld zien.. Kijken of die nog wat kan raken.. Hij is er niet voor niets bij en een betere spits hebben ze niet op de bank dus.. Die mag van mij wel binnekort een invalbeurtje maken :) Ik verwacht absoluut niet dat Cvitanich potten kan breken... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Ik verwacht niks meer van onze club.... Scheelt een hoop gedoe |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
quote: Zit wel wat in... Als je niks verwacht heb je geen problemen als ze verliezen.. Als je niks verwacht en het komt wel als een verrassing is het extra leuk ;-)
Aan de andere kant, is het hopen ook erg leuk, alle fantasieën om kampioen te worden. Ik kies voor de laatste maar ieder zijn eigen ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 18:03 schreef morkanne het volgende:De aanklager betaald voetbal krijgt het deze week weer druk. Toivonen, Vertongen, en Douglas gaat rechtstreeks naar de tuchtcomissie. (Eens kijken wie van de top 3 het gemis van een basisspeler het best op kan vangen) Ik heb niks gezien vandaag. Waarom gaat Vertonghen rechtstreeks naar de tuchtcommissie? Wat heeft hij gedaan? Ik las op RTL teletekst wel dat Toivonen zelf verwacht geschorst te gaan worden (elleboog). Maar what about onze Jan? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 18:52 schreef FsideVak129 het volgende:Het is gewoon klote dat we niet winnen. Was te belangrijk en je ziet nu dat Twente verloren heeft. Hadden we al 2e gestaan met 2 punten achterop die pisboeren. Kan het niet meer aan om weer een heel seizoen af te wachten. Ik ga komende week naar Thailand. Ben daar een paar maanden. Afgelopen tijd geregeld, misschien log ik nog wel eens in. Groeten van een zwaar teleurgestelde Fsider ... Goeie reis en veel plezier! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 22:53 schreef ThomasAjacied het volgende:[..] Zit wel wat in... Als je niks verwacht heb je geen problemen als ze verliezen.. Als je niks verwacht en het komt wel als een verrassing is het extra leuk ;-) Aan de andere kant, is het hopen ook erg leuk, alle fantasieën om kampioen te worden. Ik kies voor de laatste maar ieder zijn eigen ;-) Ik koos ook voor het laatste de laatste 4 seizoenen. Heb er een gescheurd hart van. Moet weer helen en dit seizoen is niet echt een goed medicijn.
Maar ik geniet soms nog zoals tegen Anderlecht laatst. Zijn de juiste pillen |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 23:03 schreef Pietje het volgende:[..] Ik heb niks gezien vandaag. Waarom gaat Vertonghen rechtstreeks naar de tuchtcommissie? Wat heeft hij gedaan? Ik las op RTL teletekst wel dat Toivonen zelf verwacht geschorst te gaan worden (elleboog). Maar what about onze Jan? jan stompte marcello in zijn maag/zak toen marcello hem probeerde te wurgen. had een penalty voor ajax moeten zijn eigenlijk maar die werd niet gegeven. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 23:58 schreef Afcarius het volgende:[..] jan stompte marcello in zijn maag/zak toen marcello hem probeerde te wurgen. had een penalty voor ajax moeten zijn eigenlijk maar die werd niet gegeven. Bedankt, Afcarius. Ik heb het inmiddels ergens anders ook al gelezen. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Klotezooi... we hadden moeten winnen gisteren. Zie dat fokking Twente
Maar goed, alle opties nog open...
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 22:31 schreef ThomasAjacied het volgende:Zojuist genaaid door NOS. Door dat incidentje van Vertonghen. Hij raakt m wel lekker xd. Waarschijnlijk gaat de KNVB hier ook wel weer een onderzoek naar instellen.... Sorry hoor maar ik kan me de reactie van Vertonghen al te goed voorstellen. Die Marcelo hing zowat als een liefje om zijn nek heen. Die Marcelo was sowieso een irritant ventje. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ik heb toch een dubbel gevoel bij dit resultaat. Aan de ene kant zijn we nog niet kansloos voor de titel, maar het wordt wel steeds lastiger.
Ik vond bepaalde spelers echt ver onder de maat spelen. Vooral El Hamdoei vond ik een drama. Stond overal maar ook weer nergens. Geen bal heeft die gozer goed beroerd. En liep ook continu uit de spitspositie waardoor we vaak zonder spits voor het doel verschenen. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Het resterende programma van de drie titelkandidaten:
PSV: thuis: FC Utrecht (20 maart), sc Heerenveen (8 april) en Vitesse (1 mei); uit: Excelsior (5 maart), NEC (13 maart), FC Twente (2 april), Heracles Almelo (16 april), Feyenoord (24 april) en FC Groningen (15 mei).
FC Twente: thuis: NAC Breda (5 maart), VVV-Venlo (13 maart), PSV (2 april), Roda JC (10 april) en Willem II (1 mei); uit: Excelsior (20 maart), De Graafschap (17 april), ADO Den Haag (22 april) en Ajax (15 mei).
Ajax: thuis: AZ (6 maart), Heracles Almelo (3 april), FC Groningen (10 april), Excelsior (24 april), FC Twente (15 mei); uit: Willem II (13 maart), ADO Den Haag (20 maart), NEC (17 april) en sc Heerenveen (1 mei). |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote: Nou nou nou....wat een negativiteit. Vind dat Ajax onder de Boer toch aardig constant en weinig tegendoelpunten. We missen alleen een echte (goede) spits. |
|
|
|