BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Martin van Geel technisch directeur Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - donderdag 24 februari 2011 - 09:49
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Van Geel bereikt akkoord met Feyenoord (FR12.nl)

Royaal
 Royaal - donderdag 24 februari 2011 - 10:06   quote  deeplink  
20110224_vangeel_rh.jpg

Martin van Geel heeft met Feyenoord een akkoord bereikt over de functie van Technisch directeur, zo meldt Voetbal International donderdagochtend op haar website. Van Geel, die momenteel nog in dienst is bij Roda JC, zal in de Kuip vorm gaan geven aan een vijfjarenplan.

De gesprekken tussen de Brabander en de Stadionclub zijn momenteel in een afrondende fase, maar het is zo goed als zeker dat hij vanaf volgend seizoen de functie van de onlangs vertrokken Leo Beenhakker gaat bekleden.

Het contract van Van Geel in Kerkrade liep aanvankelijk door tot 2012, maar vanwege een clausule in zijn contract is het mogelijk om tussentijds op te stappen bij Rod

-----------

persbericht Feyenoord.nl:
http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail.aspx?contentcode=20110224_van_geel_td

Feyenoord heeft Martin van Geel (50) aangetrokken als technisch directeur. De oud-speler van de Rotterdamse club vult met ingang van komend seizoen bij Feyenoord de vacature in die was ontstaan na het vertrek van Leo Beenhakker. Van Geel krijgt in De Kuip een contract voor onbepaalde tijd.

Algemeen directeur Eric Gudde is buitengewoon tevreden dat partijen er snel zijn uitgekomen. Het is geen geheim dat Van Geel bovenaan ons lijstje stond om de cruciale vacature van TD in te vullen. Bij Roda JC Kerkrade, waar Martin van Geel werkelijk een fantastische prestatie heeft geleverd, wilden ze hem deze kans niet ontnemen. Tijdens een reeks van gesprekken zijn partijen er naar ieders tevredenheid uitgekomen.

Van Geel is net als Gudde blij dat hij direct na dit seizoen aan de slag kan in Rotterdam. Ik heb er nooit een geheim van gemaakt, dat ik het een grote eer zou vinden de functie van technisch directeur bij Feyenoord te bekleden. Aangezien ik door Roda JC altijd goed ben behandeld en ik het in Kerkrade nog steeds goed naar mijn zin heb, was het voor mij wel cruciaal dat we er correct uit zouden komen. Dat dit nu is gelukt, maakt dat ik me de komende maanden nog met volle overgave en enthousiasme kan en zal richten op Roda JC. Om vervolgens een belangrijk steentje bij te dragen aan het structureel terugbrengen van Feyenoord op het niveau waar deze grote club thuishoort. Het is mijn volle overtuiging dat dit sneller kan dan menigeen misschien denkt.

Martin van Geel speelde in de periode 1988-1990 50 competitiewedstrijden voor Feyenoord, waarin hij liefst 24 keer scoorde. Ook groeide hij snel uit tot aanvoerder. Als speler kwam hij verder uit voor Willem II, Ajax en Roda JC Kerkrade. Hij scoorde als aanvallende middenvelder 127 doelpunten in de eredivisie. Na zijn actieve loopbaan was hij als technisch directeur succesvol bij Willem II - met als hoogtepunt een tweede plaats in de competitie en plaatsing voor de Champions League - AZ, Ajax en Roda JC.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 februari 2011 door Royaal --
Rovert
 Rovert - donderdag 24 februari 2011 - 10:26   quote  deeplink  
Mooi, zijn we ook weer af van gedoe daarover
JanM
 JanM - donderdag 24 februari 2011 - 10:32   quote  deeplink  
Kon je op wachten. Maar blijkbaar komt hij pas komende zomer. Dat is wel jammer, al zal hij achter de schermen nu al wel met Feyenoordzaken aan de slag gaan.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 24 februari 2011 - 10:33   quote  deeplink  
Weet het niet met van Geel, maar op divers vlak vind ik dit tóch zeer goed nieuws.
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 24 februari 2011 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 - 10:32 schreef JanM het volgende:
Kon je op wachten. Maar blijkbaar komt hij pas komende zomer. Dat is wel jammer, al zal hij achter de schermen nu al wel met Feyenoordzaken aan de slag gaan.
Volgens KKL wel; zie topic: het scoutingboekje van van geel
kiki&pim
 kiki&pim - donderdag 24 februari 2011 - 10:54   quote  deeplink  
Goeie zaak. Van Geel heeft bij Willem 2, Az en Roda goed werk laten zien met weinig geld. Hij straalt rust uit en loopt niet zo te ouwehoeren als Beenhakker ( de ene week de coolsingel en de andere week moeten we niks verwachten ) Vindt het gewoon klasse van van Geel dat hij ondanks de situatie bij Feyenoord toch voor ons kiest. Denk dat Blokland een positief verhaal heeft gebracht aan van Geel en dat we volgend seizoen bijna schulden vrij zijn en we kunnen investeren.
Els
 Els - donderdag 24 februari 2011 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 - 10:54 schreef kiki&pim het volgende:
Goeie zaak. Van Geel heeft bij Willem 2, Az en Roda goed werk laten zien met weinig geld. Hij straalt rust uit en loopt niet zo te ouwehoeren als Beenhakker ( de ene week de coolsingel en de andere week moeten we niks verwachten ) Vindt het gewoon klasse van van Geel dat hij ondanks de situatie bij Feyenoord toch voor ons kiest. Denk dat Blokland een positief verhaal heeft gebracht aan van Geel en dat we volgend seizoen bijna schulden vrij zijn en we kunnen investeren.
Ik denk dat hem een mooi salaris is geboden. Ik kan me er niet in vinden, vind het een vervelende vent met een bedenkelijk verleden, maar goed, done deal.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 februari 2011 - 11:40   quote  deeplink  
kudt.
Royaal
 Royaal - donderdag 24 februari 2011 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 - 11:40 schreef Stylzz het volgende:
kudt.
verklaar
henkie1969
 henkie1969 - donderdag 24 februari 2011 - 12:15   quote  deeplink  
ben ook niet echt een liefhebber van hem. ja, hij heeft het redelijk gedaan bij vorige clubs met "goedkope" spelers, maar die nam hij transfervrij mee van zijn vorige club...wie komen er dan van Roda? Verder hoef ik hem niet zo nodig, maar ja, hij is nu Feyenoorder dus steun ik hem
flipje tiel
 flipje tiel - donderdag 24 februari 2011 - 12:33   quote  deeplink  
eindelijk de gewenste td binnen rust moet er zijn misschien volgend seizoen zijn vriend adriaanse als trainer met mario als assistent ken die ook iets leren en we doen weer mee om de bovenste plaatsen
FR-Han
 FR-Han - donderdag 24 februari 2011 - 12:34   quote  deeplink  
adriaanse? whahaha. zit je weer aan de acceton te ruiken met je grote snavel?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 24 februari 2011 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 - 12:33 schreef flipje tiel het volgende:
eindelijk de gewenste td binnen rust moet er zijn misschien volgend seizoen zijn vriend adriaanse als trainer met mario als assistent ken die ook iets leren en we doen weer mee om de bovenste plaatsen
Als je zoveel fantasie in je bovenkamer hebt, dan flip je in Tiel, inderdaad.
flipje tiel
 flipje tiel - donderdag 24 februari 2011 - 12:51   quote  deeplink  
nee hoor niet aan de aceton hahah maar wees eerlijk de mogelijkheid is er toch en ja ook ik verafschuw alles maar dan ook alles wat maar enigzins iets te maken heeft met die 020 zooi
Maar als echte feyenoorder wil ook ik dat mijn cluppie weer eens kampioen wordt en hoe en met wie intresseert mij geen ene moer
Als we er maar komen
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 24 februari 2011 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 - 12:51 schreef flipje tiel het volgende:
nee hoor niet aan de aceton hahah maar wees eerlijk de mogelijkheid is er toch en ja ook ik verafschuw alles maar dan ook alles wat maar enigzins iets te maken heeft met die 020 zooi
Maar als echte feyenoorder wil ook ik dat mijn cluppie weer eens kampioen wordt en hoe en met wie intresseert mij geen ene moer
Als we er maar komen
Sla je evengoed wat door. Typres als Adriaanse laten de club berooid achter. Grootverdiener, grootverbruiker en passant die moeizaam op te volgen is.
Wordt de club sprongen armer van.
Adriaanse halen is beleid met teveel geld in kas.
Niet doen, alleen als we 40 miljoen in de plus zitten.

En verder is Adriaanse, van Gaal cs. van het soort der potentaten. Geen clubmensen.
flipje tiel
 flipje tiel - donderdag 24 februari 2011 - 13:23   quote  deeplink  
dit argument ken ik mij wel in vinden,maar ook ben je het wel met mij eens datwe wel een goeie trainer nodig hebben en helaas vind ik dat mario deze ploeg niets leert
Marco12345
 Marco12345 - donderdag 24 februari 2011 - 13:23   quote  deeplink  
Ik ben een grote fan van Gudde, die man doet er écht alles aan om Feyenoord terug te brengen aan de top. Het aantrekken van de beste TD die Nederland rijk is getuigd van visie en moed, tevens mooi dat er een 5-jaren plan is. Dit is een fantastische stap die Feyenoord maakt, eindelijk iemand die weet hoe de moderne voetbalmarkt in elkaar steekt! Welkom Martin, ik wens je alle succes, op naar de top!!
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 24 februari 2011 - 13:37   quote  deeplink  
is nu zelfs op het nos journaal geweest. dan zal het wel echt beklonken zijn. Daarbij vertelde de nieuwslezert dat onze bebrilde vriend zelf zijn contract afkoopt dat nog tot 2012 duurt.... Ik viel stijl achterover en neem meteen mijn woorden uit een eerdere post uit een ander topic terug. Het is geen geld wolf en hij doet een keer niet iets dat op korte termijn goed is voor zijn portemonnee (op de lange termijn natuurlijk wel want hij zal vastveel meer verdienen bij ons dan bij die vlaaien).
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 24 februari 2011 - 13:42   quote  deeplink  
Mooi,, Van Geel is een goede zakenman met voetbalkennis.
Ik denk dat ik voor vele spreek: Ideale combinatie..
Feyenoord zelf moet alleen uitkijken dat die bij feyenoord niet dezelfde geintjes flink als bij AZ en Roda om heel erg gemakkelijk onder z'n eigen contract uit tekomen
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 februari 2011 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 - 12:03 schreef Royaal het volgende:

[..]

verklaar
omdat ik dit een gladde galbak eerste klas was en hoopte dat t af zou ketsen.

T neemt niet weg dat t wel t beste is voor Feyenoord, maar goed, ik vind t een lul.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 24 februari 2011 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 - 11:40 schreef Stylzz het volgende:
kudt.
bedoelde je niet kuttd
Jelle
 Jelle - donderdag 24 februari 2011 - 14:09   quote  deeplink  
goeie zet, iemand met een heleboel knowhow en contacten. Als feyenoord ook nog uit die categorie 1 komt in de zomer denk ik dat van Geel de boel wel weer op de rit kan krijgen. Een paar gerichte aankopen en we doen weer mee
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 24 februari 2011 - 14:21   quote  deeplink  
Laat hem Vormer maar meenemen. Ondanks dat we goede middenvelders hebben, vind ik dat ventje altijd goed spelen. Meeuwis is eigenlijk al oud hé...
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 24 februari 2011 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 - 13:23 schreef Marco12345 het volgende:
Ik ben een grote fan van Gudde, die man doet er écht alles aan om Feyenoord terug te brengen aan de top. Het aantrekken van de beste TD die Nederland rijk is getuigd van visie en moed, tevens mooi dat er een 5-jaren plan is. Dit is een fantastische stap die Feyenoord maakt, eindelijk iemand die weet hoe de moderne voetbalmarkt in elkaar steekt! Welkom Martin, ik wens je alle succes, op naar de top!!
Moet je mee oppassen...fan van Gudde....Zijn hier zeikerds die je meteen voor familie van Eric G. verklaren.
Maar ben het natuurlijk met je eens. Gudde is geen geweldig bestuurder, maar verdient meer credits dan hij krijgt.
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 24 februari 2011 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 - 13:56 schreef Stylzz het volgende:

[..]

omdat ik dit een gladde galbak eerste klas was en hoopte dat t af zou ketsen.

T neemt niet weg dat t wel t beste is voor Feyenoord, maar goed, ik vind t een lul.
Zo dacht ik er ook altijd over, echter nu ik hoor at hij zelfs zijn eigen contract afkoopt om bij osn aan de slag te gaan geef ik hem het voordeel van de twijfel.

Mocht hij echter een kunstje flikken dat erg nadelig voor ons uitpakt (bijv na een jaar weg gaan en de beste spelers meenemen) dan zal ik persoon nog een paar extra putten in zijn bek bij maken.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 24 februari 2011 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 - 14:22 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Zo dacht ik er ook altijd over, echter nu ik hoor at hij zelfs zijn eigen contract afkoopt om bij osn aan de slag te gaan geef ik hem het voordeel van de twijfel.

Mocht hij echter een kunstje flikken dat erg nadelig voor ons uitpakt (bijv na een jaar weg gaan en de beste spelers meenemen) dan zal ik persoon nog een paar extra putten in zijn bek bij maken.
Helemaal mee eens. van Geel begint positief!
Leonidas
 Leonidas - donderdag 24 februari 2011 - 14:51   quote  deeplink  
Lijkt mij een goede opstart op de weg naar betere tijden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 24 februari 2011 - 16:46   quote  deeplink  
en hij zou pas aan het eind van het seizoen komen?
Omdat hij het netjes wilde afhandelen bij Roda???

Nou hij is dus nu al op z`n eerste leugen betrapt!!!
aad 64
 aad 64 - donderdag 24 februari 2011 - 16:51   quote  deeplink  
Oh boeiend zeg en welke nieuwe spits hebben we
piet
 piet - donderdag 24 februari 2011 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 - 16:46 schreef Leon FR1908 het volgende:
en hij zou pas aan het eind van het seizoen komen?
komt hij ook!

Ben er niet heel blij mee. Zal wel een flink salaris krijgen, anders hij had hij vast niet zijn eigen contract afgekocht. Zijn salaris zal wel het een en ander compenseren!!
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 24 februari 2011 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 - 16:46 schreef Leon FR1908 het volgende:
en hij zou pas aan het eind van het seizoen komen?
Omdat hij het netjes wilde afhandelen bij Roda???

Nou hij is dus nu al op z`n eerste leugen betrapt!!!
doet hij ook. hij start volgend seizoen
sevillana
 sevillana - donderdag 24 februari 2011 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 - 17:05 schreef piet het volgende:

[..]

komt hij ook!

Ben er niet heel blij mee. Zal wel een flink salaris krijgen, anders hij had hij vast niet zijn eigen contract afgekocht. Zijn salaris zal wel het een en ander compenseren!!
Het contract van Van Geel in Kerkrade liep aanvankelijk door tot 2012, maar vanwege een clausule in zijn contract is het mogelijk om tussentijds op te stappen bij Roda
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 24 februari 2011 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 - 16:46 schreef Leon FR1908 het volgende:
en hij zou pas aan het eind van het seizoen komen?
Omdat hij het netjes wilde afhandelen bij Roda???

Nou hij is dus nu al op z`n eerste leugen betrapt!!!
???
Ik zie de leugen niet?
Els
 Els - donderdag 24 februari 2011 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 - 12:33 schreef flipje tiel het volgende:
eindelijk de gewenste td binnen rust moet er zijn misschien volgend seizoen zijn vriend adriaanse als trainer met mario als assistent ken die ook iets leren en we doen weer mee om de bovenste plaatsen
Rust en Adriaanse.... contradictio in terminis
de.fan
 de.fan - donderdag 24 februari 2011 - 17:43   quote  deeplink  
Goeie zet ben ik van mening. Nu nog een juiste trainer en spelersbestand....
Maar laat dat maar aan Martin van Geel over!! Tijdperk Mario loopt ten einde, let op mijn woorden beste forumleden
sevillana
 sevillana - donderdag 24 februari 2011 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 - 17:43 schreef de.fan het volgende:
Goeie zet ben ik van mening. Nu nog een juiste trainer en spelersbestand....
Maar laat dat maar aan Martin van Geel over!! Tijdperk Mario loopt ten einde, let op mijn woorden beste forumleden
dat zou 'm zijn, hè "fan"
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 24 februari 2011 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 - 17:43 schreef de.fan het volgende:
Goeie zet ben ik van mening. Nu nog een juiste trainer en spelersbestand....
Maar laat dat maar aan Martin van Geel over!! Tijdperk Mario loopt ten einde, let op mijn woorden beste forumleden
Joh, als jij daar op klaarkomt...
Marco12345
 Marco12345 - donderdag 24 februari 2011 - 18:19   quote  deeplink  
De trainer is zo goed als zijn materiaal, mario blijft dus lekker zitten. Kijk naar Harm van Veldhoven, ineens een wereldtrainert in Kerkrade....
sevillana
 sevillana - donderdag 24 februari 2011 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 - 18:19 schreef Marco12345 het volgende:
De trainer is zo goed als zijn materiaal, mario blijft dus lekker zitten. Kijk naar Harm van Veldhoven, ineens een wereldtrainert in Kerkrade....
precies, 't kan verkeren . . . . .
R()b
 R()b - donderdag 24 februari 2011 - 19:10   quote  deeplink  
Goede zaak , Heeft het overal goed gedaan en zich bewezen.
Tijd om naar Feyenoord te komen.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 24 februari 2011 - 19:22   quote  deeplink  
Op naar de Coolsingel!!!!!
MMM
 MMM - donderdag 24 februari 2011 - 21:14   quote  deeplink  
Vind het maar een eng mannetje..

Maargoed, we zullen zien!
JanM
 JanM - donderdag 24 februari 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 - 21:14 schreef MMM het volgende:
Vind het maar een eng mannetje..

Maargoed, we zullen zien!
En als 'ie die Tyton meeneemt? Van Geel///HELD! ???
MMM
 MMM - donderdag 24 februari 2011 - 21:17   quote  deeplink  
Blijft het een eng mannetje die hopelijk zijn taken goed gaat uitvoeren.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 24 februari 2011 - 21:20   quote  deeplink  
Tyton gaat echt wel naar 020. Hebben 'm al op de korrel, nu bijna zeker Stekelenburg naar Man United zal gaan.
JanM
 JanM - donderdag 24 februari 2011 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 - 21:17 schreef MMM het volgende:
Blijft het een eng mannetje die hopelijk zijn taken goed gaat uitvoeren.
Consequent! Hopelijk heeft onze mod B net zoveel ruggengraat ...
JanM
 JanM - donderdag 24 februari 2011 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 - 21:20 schreef FR-Henk het volgende:
Tyton gaat echt wel naar 020. Hebben 'm al op de korrel, nu bijna zeker Stekelenburg naar Man United zal gaan.
Contract t/m 2013 en onderhandelen met Van Geel: ik wens ze sterkte daar in 020. Moeten echt wel de hoofdprijs betalen, of heeft 'ie een of andere clausule in zijn contract?
Brian
 Brian - donderdag 24 februari 2011 - 21:40   quote  deeplink  
Soms denk ik wel eens......
willen jullie eigenlijk wel dat het goed gaat met Feyenoord !

Er is nu werkelijk niemand ter wereld die nog goed kan doen bij vele hier.
Vaak verdiend iemand een 2e kans.
Op dit forum waar Supporters met de zelfde club liefde zouden moeten zitten....
Krijgt geen mens zijn eerste !

Laten we het glas nu eens half vol zien ipv leeg.
ik ben ook erg lang negatief geweest
en ja het Verleden rond om Feyenoord heeft ons zo gemaakt.

Maar de Club krabbelt echt weer op
en laten we weer eens positief gaan aankijken op nieuwe ontwikkelingen.

Met Martin van geel,
heb je wel Eindelijk een nette, presentatieve zaken man
Met veel ervaring als Technische directeur betaald voetbal
En een heel groot netwerk.

En ziet kansen waar niemand nu durft in te stappen.

Geen blaas hoog van de toren Opa.
geen "nee ik kom niet, en kan alleen maar zeiken club icoon"

Nee een nette ervaren man met kennis
die het in deze tijden weet waar hij voor gaat.
die weet waar hij in terecht komt.
en volmondig JA zegt tegen onze club.

Denk dat dit niet het gepaste ontvangst is.
en laten we eens eerst de voordeel van de twijfel geven.

Feyenoord krijgt een nieuwe structuur.
De Raad, de TD , Jeugd en sanering.

Geen negativiteit meer svp
Maar een Front.

Laten we dit zien als weer een stap naar een nieuw beter en sterker Feyenoord.
en eens kappen met die negatievie tijd.

Dat helpt onze club namelijk niks verder.

Ik zie het wel zitten.
Tijd zal dan wel leren of ik weer mijn hooft stoot.
Maar ga bij voorbaad geen oordeel trekken.

De man zegt ja en wil ons helpen
En Gelooft in Feyenoord.
Dan is tie wat mij betrefd Welkom !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 februari 2011 door Brian --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 24 februari 2011 - 21:45   quote  deeplink  
Mooi geschreven...Respect. En met je eens.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 24 februari 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 - 17:16 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

???
Ik zie de leugen niet?
dat zeiden piet en pietje1 ook al idd....
dat krijg je als je het verhaal niet leest zoals ik had gedaan..
ik vond hem bij 020 brrrrrrrr en nu nog steeds een beetje brrrrrrrrrr

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Martin van Geel technisch directeur Feyenoord









0.0087401