BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Martin van Geel technisch directeur Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - donderdag 24 februari 2011 - 09:49
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Van Geel bereikt akkoord met Feyenoord (FR12.nl)

sevillana
 sevillana - donderdag 24 februari 2011 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 - 21:45 schreef FR-Henk het volgende:
Mooi geschreven...Respect. En met je eens.
+1
Milo
 Milo - vrijdag 25 februari 2011 - 09:53   quote  deeplink  
Kennis en verstand van zaken heeft Martin, maar het is ook een gladde prater en ik heb een onderbuik gevoel bij hem.

Desondanks dat, Martin welkom!
el-loco
 el-loco - vrijdag 25 februari 2011 - 10:31   quote  deeplink  
Ik ben wel blij met deze man. Dat gelul van Beenhakker was ik al een tijdje beu. Die noemde Feyenoord zijn cluppie maar verdiende wel ongeveer een miljoen. En een paar jaar geleden liet hij "zijn" cluppie voor een ander cluppie in de stront zakken. Geef Van Geel de kans!
KKL
 KKL - vrijdag 25 februari 2011 - 10:42   quote  deeplink  
BESTE AANKOOP sinds Dirk Kuyt!
Els
 Els - vrijdag 25 februari 2011 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 10:31 schreef el-loco het volgende:
Ik ben wel blij met deze man. Dat gelul van Beenhakker was ik al een tijdje beu. Die noemde Feyenoord zijn cluppie maar verdiende wel ongeveer een miljoen. En een paar jaar geleden liet hij "zijn" cluppie voor een ander cluppie in de stront zakken. Geef Van Geel de kans!
Iets minder dan de helft van het bedrag dat jij noemt is waarschijnlijker. Als je van iemand af wil, dan ga je zorgen dat er stemmingmakerij is rond die persoon. Niet netjes, maar het gebeurt. Is altijd handig als je evt naar de rechter moet voor ontbinding. Je zag het bij Beenhakker, en bij Ajax bij vd Zee. En het gebeurt ook wel op kleinere schaal. Wees verstandig en ga niet mee in dat soort spelletjes. Beenhakker is weg bij Feyenoord, en voor tegenstanders en voorstanders, accepteer het als een fact of life. Dus waarom zou je de beste man dan nu nog ophemelen, of modder gooien. Weg is weg, en Feyenoord moet verder. Zelfde geldt voor van Geel, je hebt voorstanders en tegenstanders, maar het contract is er. Accepteren en er wat van maken, dat is uiteindelijk vaak het beste.
henkie1969
 henkie1969 - vrijdag 25 februari 2011 - 13:14   quote  deeplink  
"de man zegt ja en wil ons helpen"
zullen we dat beoordelen als hij na 5 jaar is vertrokken?
Beenhakker zei ook ja en wilde ons ook helpen,
Verbeek zei ook ja, en wilde ons ook helpen,
Gullit zei ook ja, en wilde ons ook helpen.
Ik ben nog steeds geen liefhebben van onze nieuwe TD (zal vast niet minder verdienen dan Beenhakker, en kan ook geen grote aankopen doen zonder geld), maar ik geef hem wel 5 jaar de tijd om het tegendeel te bewijzen, maar ik ben bang dat hij binnen anderhalf jaar vertrokken is naar een club met meer mogelijkheden.
el-loco
 el-loco - vrijdag 25 februari 2011 - 13:23   quote  deeplink  
@ els ik gooi niet met modder en hemel niemand op ik benoem feiten! Ik weet niet precies hoeveel Beenhakker kreeg bij Feyenoord. Maar ik ben zijn toneelspel wel beu als hij zoveel met "zijn cluppie" in "zijn stad" begaan was had meneer Beenhakker het als vriendendienst kunnen doen(economisch is hij volgens mij binnen). Feit is dat hij een paar jaar geleden "zijn cluppie"in de steek liet voor de aartsrivaal!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 februari 2011 door el-loco --
el-loco
 el-loco - vrijdag 25 februari 2011 - 13:25   quote  deeplink  
En Beenhakker weet net als Van Geel dat het winkelen is met een lege Knip bij Feyenoord!
Milo
 Milo - vrijdag 25 februari 2011 - 13:44   quote  deeplink  
blokland wilde van geel, dus er komen vast centjes vrij!
henkie1969
 henkie1969 - vrijdag 25 februari 2011 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 13:44 schreef Milo het volgende:
blokland wilde van geel, dus er komen vast centjes vrij!
En dat wil zeggen dat wij als supporters ook belazerd zijn.
Als er nu opeens geld vrij komt om spelers te kopen, dan zijn wij dit
seizoen door de VvF ook belazerd en staan we ook dankzij hen op deze
(onterechte??) lage plaats omdat Beenhakker niet mocht shoppen....
Dace73
 Dace73 - vrijdag 25 februari 2011 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 - 21:40 schreef Brian het volgende:
Soms denk ik wel eens......
willen jullie eigenlijk wel dat het goed gaat met Feyenoord !

Er is nu werkelijk niemand ter wereld die nog goed kan doen bij vele hier.
Vaak verdiend iemand een 2e kans.
Op dit forum waar Supporters met de zelfde club liefde zouden moeten zitten....
Krijgt geen mens zijn eerste !

Laten we het glas nu eens half vol zien ipv leeg.
ik ben ook erg lang negatief geweest
en ja het Verleden rond om Feyenoord heeft ons zo gemaakt.

Maar de Club krabbelt echt weer op
en laten we weer eens positief gaan aankijken op nieuwe ontwikkelingen.

Met Martin van geel,
heb je wel Eindelijk een nette, presentatieve zaken man
Met veel ervaring als Technische directeur betaald voetbal
En een heel groot netwerk.

En ziet kansen waar niemand nu durft in te stappen.

Geen blaas hoog van de toren Opa.
geen "nee ik kom niet, en kan alleen maar zeiken club icoon"

Nee een nette ervaren man met kennis
die het in deze tijden weet waar hij voor gaat.
die weet waar hij in terecht komt.
en volmondig JA zegt tegen onze club.

Denk dat dit niet het gepaste ontvangst is.
en laten we eens eerst de voordeel van de twijfel geven.

Feyenoord krijgt een nieuwe structuur.
De Raad, de TD , Jeugd en sanering.

Geen negativiteit meer svp
Maar een Front.

Laten we dit zien als weer een stap naar een nieuw beter en sterker Feyenoord.
en eens kappen met die negatievie tijd.

Dat helpt onze club namelijk niks verder.

Ik zie het wel zitten.
Tijd zal dan wel leren of ik weer mijn hooft stoot.
Maar ga bij voorbaad geen oordeel trekken.

De man zegt ja en wil ons helpen
En Gelooft in Feyenoord.
Dan is tie wat mij betrefd Welkom !
Mooi gesproken gast ! Helemaal mee eens
Dace73
 Dace73 - vrijdag 25 februari 2011 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 13:56 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

En dat wil zeggen dat wij als supporters ook belazerd zijn.
Als er nu opeens geld vrij komt om spelers te kopen, dan zijn wij dit
seizoen door de VvF ook belazerd en staan we ook dankzij hen op deze
(onterechte??) lage plaats omdat Beenhakker niet mocht shoppen....
Dat is enerzijds waar aan de andere kant als je geen vertrouwen in iemand heb vertrouw jij je centjes ook niet aan die persoon.
het is nou eenmaal zo als je geld investeert wil je ook wat te zeggen hebben

wie betaald bepaalt!
Els
 Els - vrijdag 25 februari 2011 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 13:23 schreef el-loco het volgende:
@ els ik gooi niet met modder en hemel niemand op ik benoem feiten! Ik weet niet precies hoeveel Beenhakker kreeg bij Feyenoord. Maar ik ben zijn toneelspel wel beu als hij zoveel met "zijn cluppie" in "zijn stad" begaan was had meneer Beenhakker het als vriendendienst kunnen doen(economisch is hij volgens mij binnen). Feit is dat hij een paar jaar geleden "zijn cluppie"in de steek liet voor de aartsrivaal!
*hele diepe zucht* en mijn punt is, dat het niet zinvol meer is om over Beenhakker te praten. Hij is weg bij Feyenoord, en dus niet meer van belang.
Gelul, beu, verdient ongeveer een miljoen, in de stront laten zakken.... benieuwd wat je zegt als je wel met modder gaat gooien...
en ik besef dat een forum een praatclub is, maar dat nakauwen is af en toe wel erg nadrukkelijk aanwezig. Een aantal van ons kunnen zo naar de lokale breiclub.
Els
 Els - vrijdag 25 februari 2011 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 13:56 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

En dat wil zeggen dat wij als supporters ook belazerd zijn.
Als er nu opeens geld vrij komt om spelers te kopen, dan zijn wij dit
seizoen door de VvF ook belazerd en staan we ook dankzij hen op deze
(onterechte??) lage plaats omdat Beenhakker niet mocht shoppen....
Als je alles gaat analyseren, blijkt alles manipulatie.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 25 februari 2011 - 15:55   quote  deeplink  
We zullen het zien, vind het een engnek, maarja, alles in het belang van de club!
Milo
 Milo - vrijdag 25 februari 2011 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 15:55 schreef hotjumper het volgende:
We zullen het zien, vind het een engnek, maarja, alles in het belang van de club!
hopen dat hij groter overhemden gaat dragen met zijn spek nek!
Rene Koster
 Rene Koster - vrijdag 25 februari 2011 - 16:31   quote  deeplink  
Ik snap diegene niet die hier niet blij mee zijn 1 het is een speler van Feyenoord geweest (zelfs aanvoerder) en 2 overal waar hij heeft gewerkt zijn ze er niet slechter op geworden zou ik zo zeggen. En waar is de tijd gebleven van eens een Feyenoorder altijd een Feyenoorder,maar ja het legioen is ook niet meer wat het geweest is.
craven
 craven - vrijdag 25 februari 2011 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 16:31 schreef Rene Koster het volgende:
Ik snap diegene niet die hier niet blij mee zijn 1 het is een speler van Feyenoord geweest (zelfs aanvoerder) en 2 overal waar hij heeft gewerkt zijn ze er niet slechter op geworden zou ik zo zeggen. En waar is de tijd gebleven van eens een Feyenoorder altijd een Feyenoorder,maar ja het legioen is ook niet meer wat het geweest is.
gaat niet voor iedereen op...
Rene Koster
 Rene Koster - vrijdag 25 februari 2011 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 16:33 schreef craven het volgende:

[..]

gaat niet voor iedereen op...
Nee oke dat snap ik behalve de echte galbakken maar hij is onze aanvoerder geweest niet zo maar een passant zoals bv lurling.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 25 februari 2011 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 15:55 schreef hotjumper het volgende:
We zullen het zien, vind het een engnek, maarja, alles in het belang van de club!
+1
Rene Koster
 Rene Koster - vrijdag 25 februari 2011 - 16:42   quote  deeplink  
wie had je dan graag gezien of weet je daar zoals vele ook geen antwoord op. Het is steeds vaker dat ik iedereen hoort zeiken over alles en nog wat het is niet goed of het deugt niet alleen maar negatief gelul maar niemand weet dan de oplossing en iedereen zwijgt tot er iemand is die iets doet en dan is het gelijk weer nee dit is niet goed of dat is fout.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 25 februari 2011 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 16:42 schreef Rene Koster het volgende:
wie had je dan graag gezien of weet je daar zoals vele ook geen antwoord op. Het is steeds vaker dat ik iedereen hoort zeiken over alles en nog wat het is niet goed of het deugt niet alleen maar negatief gelul maar niemand weet dan de oplossing en iedereen zwijgt tot er iemand is die iets doet en dan is het gelijk weer nee dit is niet goed of dat is fout.
tegen wie heb je het ?
craven
 craven - vrijdag 25 februari 2011 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 16:35 schreef Rene Koster het volgende:

[..]

Nee oke dat snap ik behalve de echte galbakken maar hij is onze aanvoerder geweest niet zo maar een passant zoals bv lurling.
Ik denk dat het er bij vele niet ingaat dat je voor zowel feyenoord als 020 actief ben geweest...
Rene Koster
 Rene Koster - vrijdag 25 februari 2011 - 17:02   quote  deeplink  
Tegen jou pietje1

En craven ik ben daar ook niet blij mee sowieso alles wat er uit dat palendorp komt mot ik niet,maar dat is nu eenmaal zo het voetbalwereltje is erg klein en in Nederland noch veel kleiner (en laten we eerlijk zijn sommige spelers die eerst voor die neuzen hebben gespeelt en toen voor ons waren we wel blij mee).
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 25 februari 2011 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 17:02 schreef Rene Koster het volgende:
Tegen jou pietje1

En craven ik ben daar ook niet blij mee sowieso alles wat er uit dat palendorp komt mot ik niet,maar dat is nu eenmaal zo het voetbalwereltje is erg klein en in Nederland noch veel kleiner (en laten we eerlijk zijn sommige spelers die eerst voor die neuzen hebben gespeelt en toen voor ons waren we wel blij mee).
Heb ik gezegd dat ik hem niet wilde?... ik ben het eens met Jumpert. Die zegt (en nou moet ik hem wederom quoten...) Het is een engnek, maar alles in het belang van de club.

Even voor de Jips en Jannekes vertaald: Ja, hij is de beste TD op dit moment voor Feyenoord, maar op een persoonlijk vlak vind ik hem niet zo aardig.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 25 februari 2011 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 17:13 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Heb ik gezegd dat ik hem niet wilde?... ik ben het eens met Jumpert. Die zegt (en nou moet ik hem wederom quoten...) Het is een engnek, maar alles in het belang van de club.

Even voor de Jips en Jannekes vertaald: Ja, hij is de beste TD op dit moment voor Feyenoord, maar op een persoonlijk vlak vind ik hem niet zo aardig.
ik hoop gewoon dat hij net zo,n engnek in het voordeel van feyenoord word, als dat hij een engnek voor ons was toen hij bij 020 zat. hopen dat hij het zo goed doet, dat de snavels er vertyft van worden. en wij staan te springen op de buhnes
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 25 februari 2011 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 - 16:46 schreef Leon FR1908 het volgende:
en hij zou pas aan het eind van het seizoen komen?
Omdat hij het netjes wilde afhandelen bij Roda???

Nou hij is dus nu al op z`n eerste leugen betrapt!!!
prima instelling in dit geval dan;)
Els
 Els - vrijdag 25 februari 2011 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 16:31 schreef Rene Koster het volgende:
Ik snap diegene niet die hier niet blij mee zijn 1 het is een speler van Feyenoord geweest (zelfs aanvoerder) en 2 overal waar hij heeft gewerkt zijn ze er niet slechter op geworden zou ik zo zeggen. En waar is de tijd gebleven van eens een Feyenoorder altijd een Feyenoorder,maar ja het legioen is ook niet meer wat het geweest is.
Hij heeft 2 jaar voor Feyenoord gespeeld, dus komt redelijk in de buurt van passant. En hij heeft voor Ajax gespeeld, was daar ook TD. Is bij clubs met redelijk wat rumour vertrokken. Maar het doet er allemaal niet toe, of ik nou voor ben of tegen, halverwege het jaar start hij als TD bij ons. Voorlopig maar gedogen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 26 februari 2011 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 15:55 schreef hotjumper het volgende:
We zullen het zien, vind het een engnek, maarja, alles in het belang van de club!
+1
de.fan
 de.fan - zaterdag 26 februari 2011 - 10:49   quote  deeplink  
TOP TD, al is het maar om te stangen, ha ha ha ha ha . Nu Louis van Gaal nog dan kan het hek helemaal van de dam. Vooral door die 020 haters. Mijn club is het ook niet 020 maar het zou voor mij geen reet uit maken waar een trainer vandaan komt, als het maar een trainer is DIE SPELERS BETER MAAKT!! En dat is nu net het probleem bij Feyenoord.
Het belangrijkste is dat Feyenoord beter gaat worden en niet dat we spelers en trainer blijven steunen die er niks van bakken. Maar zo mag je blijkbaar niet denken volgens de ´meeste´ forum members. Die kijken liever naar leedvermaak dan kwaliteit. Het mag liever 10 jaar duren dan het volgende seizoen weer naar boven kunnen kijken!
En dan noemen zij zich 'echte' en andere 'nep' supporters??? Dit zal wel een discussie blijven zonder einde omdat NIEMAND begrip voor een ander op kan brengen.
Net zoals ik jullie standpunten nooit zal begrijpen en anderzijds jullie de mijne niet willen begrijpen. Ik blijf alleen hopen dat Feyenoord financieel zo door blijft saneren en dat er een technisch beleid komt waar Feyenoord bij kan groeien en dan zullen we wel zien wie er gelijk krijgt in de toekomst. Dus daarom nog 1 keer mijn lijst van spelers en trainers die op dit moment Feyenoord niet beter maken:

Mulder (redelijk bezig), Bahia, de Cler, Auasser, Schaken, Bruins, Biseswar (al is nu goed bezig), van Beukering.

Verder vind ik dat Mario Been de spelers niet beter kan maken en laten samen spelen. Want als ie dat wel kan had er onderhand al iets zichtbaar moeten zijn!! Stagnatie is bij mij achter uitgang! En dat is net wat je zie bij Vlaar (komt weer er aan), Wijnaldum,Fer,van Haaren (als ie af en toe speel). Je maakt mij niet wijs dat al deze spelers het voetballen zijn verleerd!! Ik ben echter van mening dat dit door Mario Been komt........

En de toelichting nogmaals op Bruins en Bahia:

Deze 2 spelers spelen al jaren in de kuip en zegt nu eens echt: Zijn deze 2 spelers nu beter geworden?? ECHT NIET!!! Bahia maakte elke wedstrijd wel een fout en Bruins?? Daar ga ik geen woorden meer aan vies maken, de afgelopen seizoenen lijken me wel genoeg.

Het gaat jullie allemaal goed en veel succes komende zondag in de kuip
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 26 februari 2011 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 10:49 schreef de.fan het volgende:
Net zoals ik jullie standpunten nooit zal begrijpen en anderzijds jullie de mijne niet willen begrijpen.
van dat hele verhaal van jou viel me één ding op

Jij ZAL onze standpunten nooit begrijpen
Wij WILLEN jou standpunten niet begrijpen

dus volgens jou heb JIJ gelijk en moeten wij jou maar trouw volgen.
het is bij ons allemaal ONWIL en wij snappen er dus niets van
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 26 februari 2011 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 13:14 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

van dat hele verhaal van jou viel me één ding op

Jij ZAL onze standpunten nooit begrijpen
Wij WILLEN jou standpunten niet begrijpen

dus volgens jou heb JIJ gelijk en moeten wij jou maar trouw volgen.
het is bij ons allemaal ONWIL en wij snappen er dus niets van
+1
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 26 februari 2011 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 10:49 schreef de.fan het volgende:
TOP TD, al is het maar om te stangen, ha ha ha ha ha . Nu Louis van Gaal nog dan kan het hek helemaal van de dam. Vooral door die 020 haters. Mijn club is het ook niet 020 maar het zou voor mij geen reet uit maken waar een trainer vandaan komt, als het maar een trainer is DIE SPELERS BETER MAAKT!!
In jouw visie zou van Gaal -het liefst- per direct aangesteld moeten worden.
Geloof me, áls dat zou gebeuren dan begint (een uitstekend trainer als) van Gaal met een enorme achterstand en druk vanuit een hatend Legioen.
Dat vind jij misschien idioot, maar is een gegeven.
Het is daarom dat van Gaal zélf niet eens zou wíllen komen. Dagelijks 10x uitvergroot worden geeft immense druk.
Niet realistisch.
serge-fr
 serge-fr - zaterdag 26 februari 2011 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 - 21:40 schreef Brian het volgende:
Soms denk ik wel eens......
willen jullie eigenlijk wel dat het goed gaat met Feyenoord !

Er is nu werkelijk niemand ter wereld die nog goed kan doen bij vele hier.
Vaak verdiend iemand een 2e kans.
Op dit forum waar Supporters met de zelfde club liefde zouden moeten zitten....
Krijgt geen mens zijn eerste !

Laten we het glas nu eens half vol zien ipv leeg.
ik ben ook erg lang negatief geweest
en ja het Verleden rond om Feyenoord heeft ons zo gemaakt.

Maar de Club krabbelt echt weer op
en laten we weer eens positief gaan aankijken op nieuwe ontwikkelingen.

Met Martin van geel,
heb je wel Eindelijk een nette, presentatieve zaken man
Met veel ervaring als Technische directeur betaald voetbal
En een heel groot netwerk.

En ziet kansen waar niemand nu durft in te stappen.

Geen blaas hoog van de toren Opa.
geen "nee ik kom niet, en kan alleen maar zeiken club icoon"

Nee een nette ervaren man met kennis
die het in deze tijden weet waar hij voor gaat.
die weet waar hij in terecht komt.
en volmondig JA zegt tegen onze club.

Denk dat dit niet het gepaste ontvangst is.
en laten we eens eerst de voordeel van de twijfel geven.

Feyenoord krijgt een nieuwe structuur.
De Raad, de TD , Jeugd en sanering.

Geen negativiteit meer svp
Maar een Front.

Laten we dit zien als weer een stap naar een nieuw beter en sterker Feyenoord.
en eens kappen met die negatievie tijd.

Dat helpt onze club namelijk niks verder.

Ik zie het wel zitten.
Tijd zal dan wel leren of ik weer mijn hooft stoot.
Maar ga bij voorbaad geen oordeel trekken.

De man zegt ja en wil ons helpen
En Gelooft in Feyenoord.
Dan is tie wat mij betrefd Welkom !
Eindelijk iemand die het begrijpt, respect. Je neemt me de woorden uit de mond.
serge-fr
 serge-fr - zaterdag 26 februari 2011 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 - 21:40 schreef Brian het volgende:
Soms denk ik wel eens......
willen jullie eigenlijk wel dat het goed gaat met Feyenoord !

Er is nu werkelijk niemand ter wereld die nog goed kan doen bij vele hier.
Vaak verdiend iemand een 2e kans.
Op dit forum waar Supporters met de zelfde club liefde zouden moeten zitten....
Krijgt geen mens zijn eerste !

Laten we het glas nu eens half vol zien ipv leeg.
ik ben ook erg lang negatief geweest
en ja het Verleden rond om Feyenoord heeft ons zo gemaakt.

Maar de Club krabbelt echt weer op
en laten we weer eens positief gaan aankijken op nieuwe ontwikkelingen.

Met Martin van geel,
heb je wel Eindelijk een nette, presentatieve zaken man
Met veel ervaring als Technische directeur betaald voetbal
En een heel groot netwerk.

En ziet kansen waar niemand nu durft in te stappen.

Geen blaas hoog van de toren Opa.
geen "nee ik kom niet, en kan alleen maar zeiken club icoon"

Nee een nette ervaren man met kennis
die het in deze tijden weet waar hij voor gaat.
die weet waar hij in terecht komt.
en volmondig JA zegt tegen onze club.

Denk dat dit niet het gepaste ontvangst is.
en laten we eens eerst de voordeel van de twijfel geven.

Feyenoord krijgt een nieuwe structuur.
De Raad, de TD , Jeugd en sanering.

Geen negativiteit meer svp
Maar een Front.

Laten we dit zien als weer een stap naar een nieuw beter en sterker Feyenoord.
en eens kappen met die negatievie tijd.

Dat helpt onze club namelijk niks verder.

Ik zie het wel zitten.
Tijd zal dan wel leren of ik weer mijn hooft stoot.
Maar ga bij voorbaad geen oordeel trekken.

De man zegt ja en wil ons helpen
En Gelooft in Feyenoord.
Dan is tie wat mij betrefd Welkom !
Eindelijk iemand die het begrijpt, je neemt me de woorden uit de mond. Respect. Er bestaan gelukkig nog positieve echte Feyenoord-supporters.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 26 februari 2011 - 15:49   quote  deeplink  
+1
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 26 februari 2011 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 10:49 schreef de.fan het volgende:
TOP TD, al is het maar om te stangen, ha ha ha ha ha . Blablabla..
de.fan, ik volg op dit forum die hele discussie tussen jou en andere leden al een tijdje. Ik kon het altijd wel waarderen dat je een andere mening had, daar (meestal) goede argumenten bij had, maar je begint een beetje door te draaien gozer.

Vrijwel elke post die ik van je zie, refereer je naar het feit dat je een "nep supporter" zou zijn. Ondanks dat je al geruime tijd supporter bent, 23 jaar SK gehad, maar nu opgezegd, deel ik de mening dat het "in de steek laten" van de club nou niet echt een actie is die ik als supporter kan begrijpen.

Oké, Bruins en Bahia zijn je grootste struikelpunten. Dat is heel klote voor je om daar naar te moeten kijken (al is het steeds minder de laatste tijd, want speelminuten hebben ze niet/amper), maar herhaal dat nou niet steeds. De geloofwaardigheid van je posts daalt juist (!) met elke post. Nu weer in het gequote bericht. Volgens jou kan de halve selectie vertrekken?! Het zijn de gasten waar we het mee moeten doen dit seizoen, wellicht volgend seizoen. Maar om ze na de laatste speeldag te vertellen dat ze weg mogen lijkt me geen optie omdat je vrijwel iedereen nodig hebt in deze tijden. Ik ben ook geen fan van bepaalde spelers die je opnoemt, maar iemand in het shirt van Feyenoord, al dan niet met de gewenste kwaliteiten, steun ik.

Persoonlijk denk ik dat je je gewoon eens op wat andere dingen moet richten dan het proberen uitbranden van spelers en verschillende leden op het forum. Zo'n cynische opmerking als "TOP TD, al is het maar om te stangen, ha ha ha ha ha ." begrijp ik niet. Ook opmerkingen over je "nep-supporter" zijnde, en dat jouw mening door niemand begrepen wil worden, worden niet echt serieus meer genomen. Ik ben ook maar een toevallig lid hier zonder enige fatsoenlijke bijdrage (vaak plaats ik alleen maar sarcastische opmerkingen), dus ik probeer je niet de les te lezen, maar evenals jij je mening wil verkondigen, doe ik dat bij deze ook.

Ga terug naar hoe je was, 3 maanden terug, en breng wat fatsoenlijke pit in een discussie!

Signed,

Psycholoog in opleiding Bosifyable ;)
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 26 februari 2011 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 10:49 schreef de.fan het volgende:
TOP TD, al is het maar om te stangen, ha ha ha ha ha . Nu Louis van Gaal nog dan kan het hek helemaal van de dam. Vooral door die 020 haters. Mijn club is het ook niet 020 maar het zou voor mij geen reet uit maken waar een trainer vandaan komt, als het maar een trainer is DIE SPELERS BETER MAAKT!! En dat is nu net het probleem bij Feyenoord.
Het belangrijkste is dat Feyenoord beter gaat worden en niet dat we spelers en trainer blijven steunen die er niks van bakken. Maar zo mag je blijkbaar niet denken volgens de ´meeste´ forum members. Die kijken liever naar leedvermaak dan kwaliteit. Het mag liever 10 jaar duren dan het volgende seizoen weer naar boven kunnen kijken!
En dan noemen zij zich 'echte' en andere 'nep' supporters??? Dit zal wel een discussie blijven zonder einde omdat NIEMAND begrip voor een ander op kan brengen.
Net zoals ik jullie standpunten nooit zal begrijpen en anderzijds jullie de mijne niet willen begrijpen. Ik blijf alleen hopen dat Feyenoord financieel zo door blijft saneren en dat er een technisch beleid komt waar Feyenoord bij kan groeien en dan zullen we wel zien wie er gelijk krijgt in de toekomst. Dus daarom nog 1 keer mijn lijst van spelers en trainers die op dit moment Feyenoord niet beter maken:

Mulder (redelijk bezig), Bahia, de Cler, Auasser, Schaken, Bruins, Biseswar (al is nu goed bezig), van Beukering.

Verder vind ik dat Mario Been de spelers niet beter kan maken en laten samen spelen. Want als ie dat wel kan had er onderhand al iets zichtbaar moeten zijn!! Stagnatie is bij mij achter uitgang! En dat is net wat je zie bij Vlaar (komt weer er aan), Wijnaldum,Fer,van Haaren (als ie af en toe speel). Je maakt mij niet wijs dat al deze spelers het voetballen zijn verleerd!! Ik ben echter van mening dat dit door Mario Been komt........

En de toelichting nogmaals op Bruins en Bahia:

Deze 2 spelers spelen al jaren in de kuip en zegt nu eens echt: Zijn deze 2 spelers nu beter geworden?? ECHT NIET!!! Bahia maakte elke wedstrijd wel een fout en Bruins?? Daar ga ik geen woorden meer aan vies maken, de afgelopen seizoenen lijken me wel genoeg.

Het gaat jullie allemaal goed en veel succes komende zondag in de kuip
Maar even voor de goede orde; als Bahia zo slecht was/is hoe komt het dat hij zolang in de basis heeft gestaan? Zelfs de gelouterde international hofland deed het niet beter dan hem. Ik denk dat iederéén hier de beperkingen van Bahia onderkend, maar iederéén hier beseft ook donders goed dat pas nu, met de Vrij, er een sterk alternatief is. Wellicht hou jij meer van een de guzman die lekker kon ballen maar de club in de steek laat als deze in de problemen zit, dan iemand die zich voor de 100% voor de club is blijven inzetten ondanks het feit dat trainer op trainer hem probeerde te wippen. Een goed team is opgebouwd uit sterren en waterdragers. Zonder Gyan en Rasza hadden we de UEFA cup ook nooit gewonnen dus deze "mindere" goden verdienen ook onze respect. Ik vind het prima als je Bahia te slecht vind voor Feyenoord maar dat kan je ook laten merken met wat meer respect voor zijn instelling en houding ten op zichtte van de Club.
Bruins heeft een bikkel naast zich nodig, zoals Ono naast zich had in de persoon van Bosvelt. Onder Bosz zijn allemaal middelvelders gehaald die op dezelfde manier spelen ipv dat ze elkaar aanvullen. Je zou bijvoorbeeld je eens kunnen verdiepen in het positie spel zonder bal bij Feyenoord, dan zie je al snel dat er voor voetballers als Bruins en El Ahmadi weinig eer valt te behalen. Misschien dat nu met Meeuwis op het middenveld en Ryo, Luc en eventueel Simon voorin, Bruins beter gaat renderen.
Jonge spelers beter maken gaat vooral als je ze rustig kan brengen, je ze eens in laat vallen als er niks op het spel staat zodat ze frank en vrij een wedstrijd in kunnen gaan. Het grootste gedeelte van dit seizoen staan onze talentjes echter onder een hoge druk doordat ze wekelijks moeten knokken voor de punten waardoor ze geen moment rust krijgen. En natuurlijk is de ontwikkeling van de Vrij, Mulder, Leerdam en Castaignos in de laatste weken geen goed voorbeeld van spelers die beter zijn geworden onder Been.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 26 februari 2011 - 16:04   quote  deeplink  
Jumpertje wat heb jij het weer bij het goede eind!!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 26 februari 2011 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 16:04 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Jumpertje wat heb jij het weer bij het goede eind!!
Sorry.
de flh
 de flh - zaterdag 26 februari 2011 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 16:00 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Maar even voor de goede orde; als Bahia zo slecht was/is hoe komt het dat hij zolang in de basis heeft gestaan? Zelfs de gelouterde international hofland deed het niet beter dan hem. Ik denk dat iederéén hier de beperkingen van Bahia onderkend, maar iederéén hier beseft ook donders goed dat pas nu, met de Vrij, er een sterk alternatief is. Wellicht hou jij meer van een de guzman die lekker kon ballen maar de club in de steek laat als deze in de problemen zit, dan iemand die zich voor de 100% voor de club is blijven inzetten ondanks het feit dat trainer op trainer hem probeerde te wippen. Een goed team is opgebouwd uit sterren en waterdragers. Zonder Gyan en Rasza hadden we de UEFA cup ook nooit gewonnen dus deze "mindere" goden verdienen ook onze respect. Ik vind het prima als je Bahia te slecht vind voor Feyenoord maar dat kan je ook laten merken met wat meer respect voor zijn instelling en houding ten op zichtte van de Club.
Bruins heeft een bikkel naast zich nodig, zoals Ono naast zich had in de persoon van Bosvelt. Onder Bosz zijn allemaal middelvelders gehaald die op dezelfde manier spelen ipv dat ze elkaar aanvullen. Je zou bijvoorbeeld je eens kunnen verdiepen in het positie spel zonder bal bij Feyenoord, dan zie je al snel dat er voor voetballers als Bruins en El Ahmadi weinig eer valt te behalen. Misschien dat nu met Meeuwis op het middenveld en Ryo, Luc en eventueel Simon voorin, Bruins beter gaat renderen.
Jonge spelers beter maken gaat vooral als je ze rustig kan brengen, je ze eens in laat vallen als er niks op het spel staat zodat ze frank en vrij een wedstrijd in kunnen gaan. Het grootste gedeelte van dit seizoen staan onze talentjes echter onder een hoge druk doordat ze wekelijks moeten knokken voor de punten waardoor ze geen moment rust krijgen. En natuurlijk is de ontwikkeling van de Vrij, Mulder, Leerdam en Castaignos in de laatste weken geen goed voorbeeld van spelers die beter zijn geworden onder Been.
Eens
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 26 februari 2011 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 16:10 schreef de flh het volgende:

[..]

Eens
Meelopert
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 26 februari 2011 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 16:05 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Sorry.
Het is je vergeven.
morgen in de Kuip??
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 26 februari 2011 - 16:11   quote  deeplink  
Jazekers! En eerst op varkenoord hè!
de flh
 de flh - zaterdag 26 februari 2011 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 - 21:40 schreef Brian het volgende:
Soms denk ik wel eens......
willen jullie eigenlijk wel dat het goed gaat met Feyenoord !

Er is nu werkelijk niemand ter wereld die nog goed kan doen bij vele hier.
Vaak verdiend iemand een 2e kans.
Op dit forum waar Supporters met de zelfde club liefde zouden moeten zitten....
Krijgt geen mens zijn eerste !

Laten we het glas nu eens half vol zien ipv leeg.
ik ben ook erg lang negatief geweest
en ja het Verleden rond om Feyenoord heeft ons zo gemaakt.

Maar de Club krabbelt echt weer op
en laten we weer eens positief gaan aankijken op nieuwe ontwikkelingen.

Met Martin van geel,
heb je wel Eindelijk een nette, presentatieve zaken man
Met veel ervaring als Technische directeur betaald voetbal
En een heel groot netwerk.

En ziet kansen waar niemand nu durft in te stappen.

Geen blaas hoog van de toren Opa.
geen "nee ik kom niet, en kan alleen maar zeiken club icoon"

Nee een nette ervaren man met kennis
die het in deze tijden weet waar hij voor gaat.
die weet waar hij in terecht komt.
en volmondig JA zegt tegen onze club.

Denk dat dit niet het gepaste ontvangst is.
en laten we eens eerst de voordeel van de twijfel geven.

Feyenoord krijgt een nieuwe structuur.
De Raad, de TD , Jeugd en sanering.

Geen negativiteit meer svp
Maar een Front.

Laten we dit zien als weer een stap naar een nieuw beter en sterker Feyenoord.
en eens kappen met die negatievie tijd.

Dat helpt onze club namelijk niks verder.

Ik zie het wel zitten.
Tijd zal dan wel leren of ik weer mijn hooft stoot.
Maar ga bij voorbaad geen oordeel trekken.

De man zegt ja en wil ons helpen
En Gelooft in Feyenoord.
Dan is tie wat mij betrefd Welkom !
Beste stuk van dit jaar.
de flh
 de flh - zaterdag 26 februari 2011 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 16:10 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Meelopert
Eens
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 26 februari 2011 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 16:11 schreef hotjumper het volgende:
Jazekers! En eerst op varkenoord hè!
Ik niet! Mijn opa is jarig dus zit me daar vol te gieten! Misschien heel even maar dat laat ik nog wel weten!
de.fan
 de.fan - zaterdag 26 februari 2011 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 14:42 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

In jouw visie zou van Gaal -het liefst- per direct aangesteld moeten worden.
Geloof me, áls dat zou gebeuren dan begint (een uitstekend trainer als) van Gaal met een enorme achterstand en druk vanuit een hatend Legioen.
Dat vind jij misschien idioot, maar is een gegeven.
Het is daarom dat van Gaal zélf niet eens zou wíllen komen. Dagelijks 10x uitvergroot worden geeft immense druk.
Niet realistisch.
Dat weet ik wel dat het niet te realiseren is vanwege de 'supporters' !! Dat is al triest genoeg dat een legioen mensen al haten voor die ooit bij een mooie club als Feyenoord heeft gewerkt.... Dat zegt lijkt me genoeg over het merendeel van het legioen
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 26 februari 2011 - 17:42   quote  deeplink  
Wie ben jij dat je het Legioen durft te veroordelen!! Het echte Legioen zit WEL in de Kuip!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 februari 2011 door Feyenoord till i die --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 26 februari 2011 - 17:44   quote  deeplink  
Een chauvinistisch Legioen heeft iets heel moois (leven en doodgaan met en voor Feyenoord), maar heeft daarmee ook z'n keerzijde. Al het andere is vijand!
Soms dodelijk jammer, maar het is zoals het is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Martin van Geel technisch directeur Feyenoord









0.0167598