|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Van Geel bereikt akkoord met Feyenoord (FR12.nl)
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Precies Henk!! Leven en doodgaan voor Feyenoord!!! Daarom is Feyenoord ook de mooiste en grootste club van Nederland!!! Mensen als de.fan zijn een schande voor deze geweldige club! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
de.fan zou moeten snappen dat je juist in moeilijke tijden ballen toont en je club NOOIT laat vallen. Doe je ook niet met je eigen bedrijf. Toch, de.fan? |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 - 15:58 schreef Bosifyable het volgende:[..] de.fan, ik volg op dit forum die hele discussie tussen jou en andere leden al een tijdje. Ik kon het altijd wel waarderen dat je een andere mening had, daar (meestal) goede argumenten bij had, maar je begint een beetje door te draaien gozer. Vrijwel elke post die ik van je zie, refereer je naar het feit dat je een "nep supporter" zou zijn. Ondanks dat je al geruime tijd supporter bent, 23 jaar SK gehad, maar nu opgezegd, deel ik de mening dat het "in de steek laten" van de club nou niet echt een actie is die ik als supporter kan begrijpen. Oké, Bruins en Bahia zijn je grootste struikelpunten. Dat is heel klote voor je om daar naar te moeten kijken (al is het steeds minder de laatste tijd, want speelminuten hebben ze niet/amper), maar herhaal dat nou niet steeds. De geloofwaardigheid van je posts daalt juist (!) met elke post. Nu weer in het gequote bericht. Volgens jou kan de halve selectie vertrekken?! Het zijn de gasten waar we het mee moeten doen dit seizoen, wellicht volgend seizoen. Maar om ze na de laatste speeldag te vertellen dat ze weg mogen lijkt me geen optie omdat je vrijwel iedereen nodig hebt in deze tijden. Ik ben ook geen fan van bepaalde spelers die je opnoemt, maar iemand in het shirt van Feyenoord, al dan niet met de gewenste kwaliteiten, steun ik. Persoonlijk denk ik dat je je gewoon eens op wat andere dingen moet richten dan het proberen uitbranden van spelers en verschillende leden op het forum. Zo'n cynische opmerking als "TOP TD, al is het maar om te stangen, ha ha ha ha ha ." begrijp ik niet. Ook opmerkingen over je "nep-supporter" zijnde, en dat jouw mening door niemand begrepen wil worden, worden niet echt serieus meer genomen. Ik ben ook maar een toevallig lid hier zonder enige fatsoenlijke bijdrage (vaak plaats ik alleen maar sarcastische opmerkingen), dus ik probeer je niet de les te lezen, maar evenals jij je mening wil verkondigen, doe ik dat bij deze ook. Ga terug naar hoe je was, 3 maanden terug, en breng wat fatsoenlijke pit in een discussie! Signed, Psycholoog in opleiding Bosifyable ;) Beste Bosifyable, Dat heb je heel goed gezien dat het een sarcastische opmerking was. Dus je opleiding in psychologie heeft zeker zijn waarde al bewezen! En dat jij het niet kan begrijpen dat ik een SC opzegt als supporter is voor mij niet van belang. Ik zal het nog 1 keer vertellen: Ik heb al 2,5 jaar lopen verkondigen dat Bahia elke wedstrijd maar dan ook elke wedstrijd minimaal 1 FOUT maakt!! En Bruins, hoe technisch hij ook is hij kan nog geen lantaarnpaal passeren in die 2,5 jaar. En ik was na 2 seizoenen van mening dat Feyenoord met Bruins altijd met 10 man speelde. En dan verwacht jij dat ik als supporter daar naar blijft kijken!! Sorry maar daar heb ik echt een andere mening over. Ik heb een substantieel bedrag aan Feyenoord over gemaakt zodat we snel vorderingen kunnen maken en dat we een selectie krijgen die Feyenoord waardig is. Ik heb voor komend seizoen al de voor de business seats ontvangen. Dus die gaan al weer de deur uit. En voor de SC is het nog afwachten en ja dat ligt er helemaal aan of Bruins en Bahia er dan nog zijn. Dit geldt niet voor de business seats, die blijf ik houden voor mijn zaken relaties en personeel. Kijk ook mijn eigen personeel snap dit ook niet vanwege het feit dat zij mij als een echte Feyenoord supporter kennen. Dus eerst uit de schulden en dan weer op naar een waardig Feyenoord elftal die kan mee doen |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 - 17:55 schreef de.fan het volgende:[..] Beste Bosifyable, Dat heb je heel goed gezien dat het een sarcastische opmerking was. Dus je opleiding in psychologie heeft zeker zijn waarde al bewezen! En dat jij het niet kan begrijpen dat ik een SC opzegt als supporter is voor mij niet van belang. Ik zal het nog 1 keer vertellen: Ik heb al 2,5 jaar lopen verkondigen dat Bahia elke wedstrijd maar dan ook elke wedstrijd minimaal 1 FOUT maakt!! En Bruins, hoe technisch hij ook is hij kan nog geen lantaarnpaal passeren in die 2,5 jaar. En ik was na 2 seizoenen van mening dat Feyenoord met Bruins altijd met 10 man speelde. En dan verwacht jij dat ik als supporter daar naar blijft kijken!! Sorry maar daar heb ik echt een andere mening over. Ik heb een substantieel bedrag aan Feyenoord over gemaakt zodat we snel vorderingen kunnen maken en dat we een selectie krijgen die Feyenoord waardig is. Ik heb voor komend seizoen al de voor de business seats ontvangen. Dus die gaan al weer de deur uit. En voor de SC is het nog afwachten en ja dat ligt er helemaal aan of Bruins en Bahia er dan nog zijn. Dit geldt niet voor de business seats, die blijf ik houden voor mijn zaken relaties en personeel. Kijk ook mijn eigen personeel snap dit ook niet vanwege het feit dat zij mij als een echte Feyenoord supporter kennen. Dus eerst uit de schulden en dan weer op naar een waardig Feyenoord elftal die kan mee doen Als je foutloos voetbal wil zien moet je naar barcelona verhuizen! je probeert je eigen steeds schoon te praten maar ER IS GEEN EXCUUS om je seizoenskaart op te zeggen!!! In 020 zitten er 40 duizend die hetzelfde zijn als jij! |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 - 16:00 schreef hotjumper het volgende:[..] Maar even voor de goede orde; als Bahia zo slecht was/is hoe komt het dat hij zolang in de basis heeft gestaan? Zelfs de gelouterde international hofland deed het niet beter dan hem. Ik denk dat iederéén hier de beperkingen van Bahia onderkend, maar iederéén hier beseft ook donders goed dat pas nu, met de Vrij, er een sterk alternatief is. Wellicht hou jij meer van een de guzman die lekker kon ballen maar de club in de steek laat als deze in de problemen zit, dan iemand die zich voor de 100% voor de club is blijven inzetten ondanks het feit dat trainer op trainer hem probeerde te wippen. Een goed team is opgebouwd uit sterren en waterdragers. Zonder Gyan en Rasza hadden we de UEFA cup ook nooit gewonnen dus deze "mindere" goden verdienen ook onze respect. Ik vind het prima als je Bahia te slecht vind voor Feyenoord maar dat kan je ook laten merken met wat meer respect voor zijn instelling en houding ten op zichtte van de Club. Bruins heeft een bikkel naast zich nodig, zoals Ono naast zich had in de persoon van Bosvelt. Onder Bosz zijn allemaal middelvelders gehaald die op dezelfde manier spelen ipv dat ze elkaar aanvullen. Je zou bijvoorbeeld je eens kunnen verdiepen in het positie spel zonder bal bij Feyenoord, dan zie je al snel dat er voor voetballers als Bruins en El Ahmadi weinig eer valt te behalen. Misschien dat nu met Meeuwis op het middenveld en Ryo, Luc en eventueel Simon voorin, Bruins beter gaat renderen. Jonge spelers beter maken gaat vooral als je ze rustig kan brengen, je ze eens in laat vallen als er niks op het spel staat zodat ze frank en vrij een wedstrijd in kunnen gaan. Het grootste gedeelte van dit seizoen staan onze talentjes echter onder een hoge druk doordat ze wekelijks moeten knokken voor de punten waardoor ze geen moment rust krijgen. En natuurlijk is de ontwikkeling van de Vrij, Mulder, Leerdam en Castaignos in de laatste weken geen goed voorbeeld van spelers die beter zijn geworden onder Been. Hier zit zeker een kern van de waarheid in! Dat zal ik zeker niet ontkennen. Maar alleen de opmerking over dat er spelers beter zijn geworden onder Been ben ik het niet mee eens. Dat zijn meer de kwaliteiten van de spelers die boven komen drijven. Als Been echt spelers beter laat spelen zou Feyenoord als elftal VEEL BETER moeten spelen. Dat is wat ik erover denk |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Jij kan je neuzengedachten beter voor je houden!! |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 - 17:52 schreef FR-Henk het volgende:de.fan zou moeten snappen dat je juist in moeilijke tijden ballen toont en je club NOOIT laat vallen. Doe je ook niet met je eigen bedrijf. Toch, de.fan? Ik doe zeker wel mee met mijn bedrijf. Laat dat duidelijk zijn. Sinds de komst van de vrienden van Feyenoord |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 - 17:59 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Als je foutloos voetbal wil zien moet je naar barcelona verhuizen! je probeert je eigen steeds schoon te praten maar ER IS GEEN EXCUUS om je seizoenskaart op te zeggen!!! In 020 zitten er 40 duizend die hetzelfde zijn als jij! Ik sta er al 7 jaar op de wachtlijst bij Barcelona . Dus wat dat betreft heb je wel gelijk. En dat is inderdaad het niveau wat ik nastreef bij Feyenoord. En dat mag niet , volgens jou??? Dat is pas een excuus........ |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote: Ach voor jou is iedereen een neus die een andere gedachte heeft!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Nee hoor! Op dit moment alleen jij! Jij bent de broer van jozo!!! Ik weet het zeker! Andere gedachten is niets mis mee, maar als je je seizoenskaart op zegt om 2 spelers heb je bij mij af gedaan! Zeker als je dan hier nog het hoogste woord wil hebben ook! Je komt niet naar de Kuip voor je plezier maar omdat je VOOR Feyenoord bent!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 februari 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 - 18:08 schreef Feyenoord till i die het volgende:Nee hoor! Op dit moment alleen jij! Jij bent de broer van jozo!!! Ik weet het zeker! Andere gedachten is niets mis mee, maar als je je seizoenskaart op zegt om 2 spelers heb je bij mij af gedaan! Zeker als je dan hier nog het hoogste woord wil hebben ook! Je komt niet naar de Kuip voor je plezier maar omdat je VOOR Feyenoord bent!! Het "tijdelijke" leed, wat FEYENOORD heet! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 - 18:00 schreef de.fan het volgende:[..] Hier zit zeker een kern van de waarheid in! Dat zal ik zeker niet ontkennen. Maar alleen de opmerking over dat er spelers beter zijn geworden onder Been ben ik het niet mee eens. Dat zijn meer de kwaliteiten van de spelers die boven komen drijven. Als Been echt spelers beter laat spelen zou Feyenoord als elftal VEEL BETER moeten spelen. Dat is wat ik erover denk Tsja dat is dan maar zo, maar ik ben er van overtuigd dat als Fernandez, Tomasson en zelfs Cissé niet geblesseerd waren geweest dat we met nagenoeg dezelfde selectie veel beter hadden gestaan het probleem is dat de selectie te smal was om blessures en vormverlies in de eerste seizoenshelft op te vangen en dat kan je Been moeilijk verwijten. Als Been dezelfde mogelijkheden als Gullit of van Marwijk had gehad en dan 15de had gestaan, had ik hem persoonlijk de Kuip uit gedragen, nu krijgt hij van mij nog krediet. Hij heeft bewezen bij NEC en Excelsior dat het een goede talmer is, ik geloof niet dat hij dat kwijt is. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Dat je nog met die vent in gesprek gaat jumpertje! |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op donderdag 24 februari 2011 - 13:56 schreef Stylzz het volgende:[..] omdat ik dit een gladde galbak eerste klas was en hoopte dat t af zou ketsen. T neemt niet weg dat t wel t beste is voor Feyenoord, maar goed, ik vind t een lul. Hij komt zo over klopt..maar we kennen de man niet... |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 - 18:08 schreef Feyenoord till i die het volgende:Nee hoor! Op dit moment alleen jij! Jij bent de broer van jozo!!! Ik weet het zeker! Andere gedachten is niets mis mee, maar als je je seizoenskaart op zegt om 2 spelers heb je bij mij af gedaan! Zeker als je dan hier nog het hoogste woord wil hebben ook! Je komt niet naar de Kuip voor je plezier maar omdat je VOOR Feyenoord bent!! Moet jij weten , laat mij mijn eigen keuzes maken in plaats van naar jou straatje te lopen!! Dat jij achter iedere jan lul blijft staan die denkt dat ie goed genoeg is voor Feyenoord is jou goed recht! Maar veroordeel geen ander omdat ie er anders over denkt! En als ik naar Feyenoord kom ik inderdaad omdat ik VOOR Feyenoord maar plezier hoort er wel degelijk bij |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 - 18:08 schreef Feyenoord till i die het volgende:Nee hoor! Op dit moment alleen jij! Jij bent de broer van jozo!!! Ik weet het zeker! Andere gedachten is niets mis mee, maar als je je seizoenskaart op zegt om 2 spelers heb je bij mij af gedaan! Zeker als je dan hier nog het hoogste woord wil hebben ook! Je komt niet naar de Kuip voor je plezier maar omdat je VOOR Feyenoord bent!! nee man vriend. jozo is gyan010. en is inmiddels relaxt geworden. vergeet jozo. gyan is dezelfde. is een goede gozert ftid. die gast mocht willen dat ie jozo was. gyan dus |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Klop
|
|
|
Als ie maar geen rood krijgt....
Serieus; goede keus. Hij heb weliswaar een 020-verleden als TD maar als voetballer een Feyenoordverleden. Hij weet dus de wegen binnen de club en wat voor een club wij zijn. De combi met Stanley om de jeugd door te llaten stromen en een beetje routine van buitenaf halen en we kunnen misschien weer hopen......
Still hoping for better times! The giant is still sleeping, but he will wake up....... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 08:49 schreef Klop het volgende:Als ie maar geen rood krijgt.... Serieus; goede keus. Hij heb weliswaar een 020-verleden als TD maar als voetballer een Feyenoordverleden. Hij weet dus de wegen binnen de club en wat voor een club wij zijn. De combi met Stanley om de jeugd door te llaten stromen en een beetje routine van buitenaf halen en we kunnen misschien weer hopen...... Still hoping for better times! The giant is still sleeping, but he will wake up....... Gelukkig is er bij de club niks veranderd sinds hij hier speelde. ;-)
Ach, erger dan Bosz kan gelukkig niet. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 08:49 schreef Klop het volgende:Als ie maar geen rood krijgt.... Serieus; goede keus. Hij heb weliswaar een 020-verleden als TD maar als voetballer een Feyenoordverleden. Hij weet dus de wegen binnen de club en wat voor een club wij zijn. De combi met Stanley om de jeugd door te llaten stromen en een beetje routine van buitenaf halen en we kunnen misschien weer hopen...... Still hoping for better times! The giant is still sleeping, but he will wake up....... 2 seizoenen Ajax, 1 1/2 seizoen Feyenoord. Vind ik nauwelijks een Feyenoordverleden.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Laat ik het zo zeggen, in mijn lijstje van memorabele Feyenoord spelers staat ie in de buurt van Song. |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 10:46 schreef hotjumper het volgende:[..] Laat ik het zo zeggen, in mijn lijstje van memorabele Feyenoord spelers staat ie in de buurt van Song. En 2 plaatsen boven Kwidama.... |
|
|
|
|
feyenoordlies
|
|
|
quote: Goede reactie van Brian. Ik sluit me er helemaal bij aan. Geef die man een kans of zijn jullie nog steeds tevreden over onze vorige technische directeuren die, het in mijn ogen, volledig verkloot hebben. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 11:03 schreef feyenoordlies het volgende:[..] Goede reactie van Brian. Ik sluit me er helemaal bij aan. Geef die man een kans of zijn jullie nog steeds tevreden over onze vorige technische directeuren die, het in mijn ogen, volledig verkloot hebben. En, gok eens, wat schrijft iedereen nou de hele tijd? |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
hoe lang heeft hij contract gekregen trouwens ? 5 jaar zoals beloofd om rust te creëren ?
en heeft hij ooit zijn contract uitgediend? |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op zondag 27 februari 2011 - 11:53 schreef henkie1969 het volgende:hoe lang heeft hij contract gekregen trouwens ? 5 jaar zoals beloofd om rust te creëren ? en heeft hij ooit zijn contract uitgediend? contract voor onbepaalde tijd, dus hij kan gaan wanneer ie wil |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: dus als hij over anderhalf jaar weg wil dan is hij vrij om te gaan.....lekker zo'n contract, ze wilden toch iemand halen voor minimaal 5 jaar ? dit is geen beleid voeren, maar goed, we zullen zien wat hij teweeg kan brengen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:'Spits, linksback, diepe middenvelder en tweede keeper gezocht'
4 april 2011
Volgens het Algemeen Dagblad moet Martin van Geel voor Feyenoord op zoek naar een spits, een linksback, een diepe middenvelder en eventueel een tweede keeper. De hoogste prioriteit is de spitspositie. Voor die positie zou de jonge AZ-aanvaller Kolbeinn Sigthórsson alweer zijn afgevallen. Hij bleek te duur. Hadouir als nummer 10 zou voor mij de beste optie zijn!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 april 2011 door MMM -- |
|
|
|