BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Eredivisie naar Japan door Miyaichi'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 24 februari 2011 - 14:44
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Eredivisie naar Japan door Miyaichi' (Goal.com)

Pietje1
 Pietje1 - donderdag 24 februari 2011 - 15:34   quote  deeplink  
De Japanse huurling van Arsenal, Ryo Miyaichi, die bij Feyenoord is neergestreken heeft ervoor gezorgd dat de Eredivisie voortaan ook in Japan te zien zal zijn. De aanwinst leverde betaalzender Eredivisie Live een televisiecontract in Japan op, meldt Voetbal International.

De betaalzender is de verbintenissen met drie Japanse televisiezenders aan het afronden. Het gaat om Fuji TV, TV Asahi en Nippon Television. Wanneer de zender akkoord is met deze netwerken dan is de Eredivisie live te zien in het Aziatisch land.

Miyaichi, die slechts tot het einde van het seizoen is verhuurd aan de Rotterdamse club, is in zijn eerste wedstrijden al een sensatie gebleken. Feyenoord houdt de hoop dan ook hoog dat zij volgend seizoen ook nog een beroep op de vleugelaanvaller kunnen doen.
===

Lijkt me dat Feyenoord hier van zal profiteren?
Emile
 Emile - donderdag 24 februari 2011 - 15:58   quote  deeplink  
krijgen wij ook wat idd anders boeit t geen flikker
Els
 Els - donderdag 24 februari 2011 - 17:48   quote  deeplink  
Er is ook zoiets als een solidariteitsprincipe, dus erg veel zal Feyenoord er niet wijzer van worden. Verwacht meer van de shirtverkoop.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 24 februari 2011 - 18:12   quote  deeplink  
met eredivisie live gaat het toch ook niet best hoorde ik laatst. dus daar zal ook geld blijven hangen. reken je niet rijk
sevillana
 sevillana - donderdag 24 februari 2011 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 - 15:34 schreef Pietje1 het volgende:
De Japanse huurling van Arsenal, Ryo Miyaichi, die bij Feyenoord is neergestreken heeft ervoor gezorgd dat de Eredivisie voortaan ook in Japan te zien zal zijn. De aanwinst leverde betaalzender Eredivisie Live een televisiecontract in Japan op, meldt Voetbal International.

De betaalzender is de verbintenissen met drie Japanse televisiezenders aan het afronden. Het gaat om Fuji TV, TV Asahi en Nippon Television. Wanneer de zender akkoord is met deze netwerken dan is de Eredivisie live te zien in het Aziatisch land.

Miyaichi, die slechts tot het einde van het seizoen is verhuurd aan de Rotterdamse club, is in zijn eerste wedstrijden al een sensatie gebleken. Feyenoord houdt de hoop dan ook hoog dat zij volgend seizoen ook nog een beroep op de vleugelaanvaller kunnen doen.
===

Lijkt me dat Feyenoord hier van zal profiteren?
Eredivisie live is een collectief medium;

Eredivisie Live is het eigen live voetbalkanaal van de Eredivisie clubs. Een zender die naar gras ruikt, van de clubs en voor de fans.
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 24 februari 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 - 17:48 schreef Els het volgende:
Er is ook zoiets als een solidariteitsprincipe, dus erg veel zal Feyenoord er niet wijzer van worden. Verwacht meer van de shirtverkoop.
oei dat klinkt erg SP achtig... ;-)

Maar ik weet wel dat alle clubs er van profiteren omdat de eredivisie de exploitant is van de zender. Ik hoop dat het net zoveel of beter wordt dan Ono. Die leverde Feyenoord volgens mij ruim 4 miljoen op door merchandising en rechten in Japan.
sevillana
 sevillana - donderdag 24 februari 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 - 22:31 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

oei dat klinkt erg SP achtig... ;-)

Maar ik weet wel dat alle clubs er van profiteren omdat de eredivisie de exploitant is van de zender. Ik hoop dat het net zoveel of beter wordt dan Ono. Die leverde Feyenoord volgens mij ruim 4 miljoen op door merchandising en rechten in Japan.
dat zou natuurlijk heel mooi zijn
R()b
 R()b - donderdag 24 februari 2011 - 22:44   quote  deeplink  
Altijd lekker als Feyenoord wat mee kan pikken toch.
sevillana
 sevillana - donderdag 24 februari 2011 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 - 22:44 schreef R()b het volgende:
Altijd lekker als Feyenoord wat mee kan pikken toch.
idd
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 25 februari 2011 - 15:17   quote  deeplink  
goeie 1e topic. jammer dat er weer een dubbele word geopend effe later.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 25 februari 2011 - 17:15   quote  deeplink  
ach je hebt vooruitlopers en kopieerders he ;-)
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 25 februari 2011 - 17:19   quote  deeplink  
ja man. word je soms gek van. blinden vinken ook wel genaamd. lol.
hoop wel dat we wijzer worden van de merchandise en dergelijke
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 25 februari 2011 - 19:04   quote  deeplink  
Heeft meneer koevermans ook weer werk te verrichten in Japan.
Ik blijf erbij dat het goed is voor de club als een Japanner mee voetbalt.
Kijk maar naar het tijdperk met ono.
Er gingen voor duizenden euro's aan merchandising naar Japan.
Feyenoord met een japanner word voor gevraagd om mee te doen aan toernooie in Japan.
Op het moment dat Feyenoord ono had kwam er zoveel geld uit Japan hierheen waarvan ono's salaris makkelijk van betaalt kon worden

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Eredivisie naar Japan door Miyaichi'









0.0088229