|
|
FR-Han
|
|
|
snap ook niet waarom er niet een jaarlijkse pol komt zodat de supporters kunnen stemmen. ik koop aankomend seizoen helemaal geen shirt. kom wel in een oud shirt naar de kuip. ben er gewoon boos om man. kutpuma!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Thuis shirt vi d ik wel ok |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 - 15:21 schreef obiku010 het volgende:snap ook niet waarom er niet een jaarlijkse pol komt zodat de supporters kunnen stemmen. ik koop aankomend seizoen helemaal geen shirt. kom wel in een oud shirt naar de kuip. ben er gewoon boos om man. kutpuma!! uitshirt lijkt wel een pyama... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ik mis trouwens nog het shirt voor de europese uitwedstrijden. Misschien is dat wel naar ieders zin? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: me zusje is 16. en die slaapt gewoon in het goede shirt. ik denk dat zelfs zij liever in een komo zak slaapt dat dat shirt. wat een homo badlaken zeg. het thuisshirt heeft wel iets klassiek. maar ook liever met kraag. of klein kraagje zoals die zwarte bij de foto,s van bravy. dat de club er mee accoort gaat man. ongelooflijk. zit nu al een de pils om het uitshirt te vergeten. en als ze er dan ook nog een vol seizoen in gaan huppelen, dan zijn we dus 1,5 jaar verder voordat ik stop met zuipen. lever stuk, alles kut. bedankt hoor puma!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 februari 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Die tweede en derde zijn toch spuuglelijk man.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: klopt! maar die zwarte en die groen witte zijn om te likkebaarden. die vind ik echt mooi evenals de zwarte met rood witte streep in het midden. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 - 13:23 schreef henkie1969 het volgende:[..] vind het nogal zielig dat janm in PB oproept om het Babovic topic te boycotten... wees een kerel en doe dat gewoon in het topic zelf. zijn tekst in PB : Babovic topic Bericht: Tot mijn stomme verbazing lees ik net dat Boudewijn het Babovic-topic weer openzet als hij van minimaal 5 leden een PB ontvangt met dat verzoek. Misschien is het een idee om als 'tegenstanders' ook even een PB naar hem te sturen? Iets over ruggengraat of zo? Ik weet het, ik ben een wel zeer felle tegenstander, maar 't is maar een suggestie ... Ik vind jou nogal zielig dat je dit post. Goedkoop proberen te scoren over iemand anders zijn rug. als je het een onzin bericht vind zeg dat dan tegen hem zelf en laat het dan rusten. Beetje NSB actie dit, erg jammer... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: JanM is prima gast en heeft zo z'n nukken. So what! Wie heeft ze niet? de.fan moet minder denigrerend zijn in z'n posts, maar ook verder prima.
Wat beiden gemeen hebben: het zijn geen meelullers. Meepraters mogen natuurlijk ook, maar zijn een stuk minder interessant. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 - 15:21 schreef obiku010 het volgende:snap ook niet waarom er niet een jaarlijkse pol komt zodat de supporters kunnen stemmen. ik koop aankomend seizoen helemaal geen shirt. kom wel in een oud shirt naar de kuip. ben er gewoon boos om man. kutpuma!! Haha, rustig, rustig, Puma 4 life! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Shirt wat we nu hebben vind ik vele malen mooier dan dat shirt... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: mooier en spuuglelijk is een verschil |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 februari 2011 door feyenoord-rotterdam -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nieuwe speler? Niet de zus van van Beukering in ieder geval. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: gratis bij het shirt? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: zo oogt ze wel. lelijke kratert kop
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 februari 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ook lichtblauw maar wel mooi vind ik |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
zoiets alleen dan rotterdams groen ipv oranje. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: die heb ik ooit is voor me neefje gekocht. fabian achterop en nummer 10. broekkie, sokjes. geweldig zo,n klein ventje van 5 die met zo,n pakkie loopt. over die andere van chelsea ben ik het eens. streepies groen, fluoriserend mag ook. vind ik ook heel mooi. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 - 20:25 schreef obiku010 het volgende:[..] die heb ik ooit is voor me neefje gekocht. fabian achterop en nummer 10. broekkie, sokjes. geweldig zo,n klein ventje van 5 die met zo,n pakkie loopt. over die andere van chelsea ben ik het eens. streepies groen, fluoriserend mag ook. vind ik ook heel mooi. Dat is altijd leuk om een klein hummeltje in een voetbal tenue te zien lopen. Maar ik vind het uit-tenue en het derde tenue van chelsea dit jaar echt mooi. en barcelona speelt laatste jaren ook in mooie uittenue's vind ik. Van mij hoef niet persee de rotterdamse kleuren erin maar gifgroen ofzo is ook leuk. |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
Vind het thuishirt echt mooi, maar volgens mij ben ik de enige.
Ben sowieso zeer te spreken over Puma, de trainingspakken vind ik ook mooi. Puma is gewoon een echt Feyenoord merk! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
gifgroen idd. ook mooi. past wel bij de schoentjes die fer en wijnaldum droegen of ddraagden, of hebben gedraagt. hahahaha. of zoals in het cru tijdperk. was wel adidas, maar die donker blauwe. had ik er een van met cruz achterop. nr negen, laat ik hem in hongarijen leggen. ik ben internationaal chauffeur geweest. echt vertieft. daar loop nu iemand met een speciaal shirt |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 - 20:30 schreef Crisismanager het volgende:Vind het thuishirt echt mooi, maar volgens mij ben ik de enige. Ben sowieso zeer te spreken over Puma, de trainingspakken vind ik ook mooi. Puma is gewoon een echt Feyenoord merk! Ik vind de witte uitshirts van dit jaar prachtig het hotel/trainingspak is ook mooi van dit jaar. maar puma heeft vaak van die gatenkaas shirtjes zodat je continue met je nagels erachter blijf hangen. Bij Fc Utrecht zouden ze wel blij zijn geweest,, Puma weg,, Kappa komt Maar over het babyblauwe shirt van volgend jaar vind ik echt niks. Wat krijg je het jaar daarna?? Babyroze? leuk voor Bruins en Mulder |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En nu een slechte grap:
2012-2013 wordt tóch gele uitshirt. Staat in contract van nieuwe td. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mooi shirt. vond zelf het uit-shirt van Arsenal van vorig jaar erg mooi.
maar het zou idd wel leuk zijn als er iets in het uitshirt terugkomt van Rotterdam en/of Feyenoord (behalve het logo uiteraard) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: dus jij bent 1 van de 3 musketiers ? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: mischien een groepsnaam? dolly dots? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja deze naam is beter Obiku.alleen dan moeten we er nog 2 bijvoegen!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
kansenbenutter, en kuipje? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja de dolliedots II back inn time is terug man |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 - 16:47 schreef Pietje1 het volgende:[..] Ik vind jou nogal zielig dat je dit post. Goedkoop proberen te scoren over iemand anders zijn rug. als je het een onzin bericht vind zeg dat dan tegen hem zelf en laat het dan rusten. Beetje NSB actie dit, erg jammer... is jouw mening.... ik hou er niet zo van om in een openbaar forum achter ieders rug om elkaar op te hitsen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 februari 2011 door henkie1969 -- |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
quote: Dat zwarte shirt was inderdaad heel mooi, het groen/witte shirt kon ook nog maar die andere twee waren toch wanstaltig lelijk! Vooral dat blauw/creme shirt!
Ik vind dat nieuwe lichtblauwe shirt wel mooi hoor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 februari 2011 door Jeli -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Fuck Puma!!!! Krijg ook de schijt van dat merk! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 - 03:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] mooi shirt. vond zelf het uit-shirt van Arsenal van vorig jaar erg mooi. [ afbeelding ] maar het zou idd wel leuk zijn als er iets in het uitshirt terugkomt van Rotterdam en/of Feyenoord (behalve het logo uiteraard) Nike heeft niks bij het voetbal te zoeken. Wijvenmerk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: haha. denk dan even dat nike-teken weg. shirt kan er prima mee door toch?
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Ze hadden de nieuwe outfit beter voor het begin van het nieuwe seizoen kunnen presenteren, |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote: Vind de combinatie prima! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dus vandaag de presentatie van het nieuwe uitshirt en Feyenoord BMW er naast hoor ik? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zwart uitshirt als het goed is. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
Adidas heeft patent op lelijke shirts te maken ook dit nieuwe uitshirt is spuuglelijk , kappa was misschien minder van kwaliteit maar zeer mooi van design ook puma was mooi |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zwart vind ik echt z'n kudt niet kleur hè, is gewoon voor die fluitert en klaar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juli 2020 - 10:19 schreef kenny het volgende:Adidas heeft patent op lelijke shirts te maken ook dit nieuwe uitshirt is spuuglelijk , kappa was misschien minder van kwaliteit maar zeer mooi van design ook puma was mooi Kappa had nog wel aardige shirts destijds maar dat is ook niet veel meer hoor. Moet je die Napoli shirts eens zien..
Puma is echt een B-merk. https://www.feyenoordshirts.nl/2008/puma-luistert-naar-feyenoord-fans/ Ken je deze nog? Puma pfff.
Ben zeer tevreden over Adidas. Een echt A-merk waar je mee voor de dag kan komen. PSV had vorig seizoen het vreselijke goedkope merk Umbro, nu naar Puma.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juli 2020 door MMM -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik vraag me echt af hoe de designer dacht bij het ontwerpen van ons shirt , waarschijnlijk dacht hij hoe krijg ik dat uitshirt spuuglelijk , nou dat is hem wederom gelukt |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juli 2020 - 11:08 schreef kenny het volgende:ik vraag me echt af hoe de designer dacht bij het ontwerpen van ons shirt , waarschijnlijk dacht hij hoe krijg ik dat uitshirt spuuglelijk , nou dat is hem wederom gelukt enige uitshirt dat ik ooit mooi vond was de blauwe van de eufa cup, verder ist niks joh |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Adidas is een A-merk, daar heb je als club ontiegelijk veel uitstraling mee. Je kan niet elk shirt mooi vinden natuurlijk.
Wat er allemaal voor zooi rond loopt in de Eredivisie jongens. Erreà, Under Armour, Umbro, Craft, Quick, JAKO, Hummel, Robey, Masita.
Geef mij maar Adidas. |
|
|
|