|
|
dege
|
|
|
Hans van der Zee heeft de arbitragezaak tegen Ajax gewonnen, meldt Voetbal International. Dat betekent dat de Amsterdammers de hoofdscout, die op alle punten in het gelijk werd gesteld, weer in dienst moeten nemen.
Ajax wilde van Van der Zee af, omdat hij slecht zou communiceren en bovenal niet zou functioneren. Onder andere Guus Hiddink en Marco van Basten, die in het verleden met Van der Zee werkten, spraken dat tegen.
Volgens zijn raadsman Harro Knijff gebruikte Ajax Van der Zee als zondebok. "Van der Zee dient als bliksemafleider om de directie, met algemeen directeur Rik van den Boog als boegbeeld, uit de wind te houden", sprak Knijff tijdens de zitting.
De Amsterdammers zullen Van der Zee opnieuw in dienst moeten nemen. Van een gezonde relatie kan echter geen sprake meer zijn. De verwachting is dan ook dat de twee partijen met elkaar in gesprek gaan om het contract te ontbinden. Ajax zal dan voor Van der Zee een vertrekregeling moeten treffen http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/158680/Ajax_verliest_arbitragezaak_tegen_Van_der_Zee.html
Het zat er al een beetje aan te komen en nu is het dus zeker, ajax verliest de zaak en wat gaat er nu gebeuren binnen het bestuur van ajax, er is gefaalt en de vraag is nu, gaan er koppen rollen of houd iemand de eer aan zichzelf? |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
ik mag toch echt hopen dat ajax nu toch eens een keer vd boog wegstuurt.. zoals er in het artikel al staat, was deze rechtszaak waarschijnlijk een bliksemafleider voor onder andere Rik vd boog.. wat mij betreft mag hij dus echt een keer ontslagen worden, of inderdaad zelf de eer aan zichzelf houden en ontslag nemen! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
ik denk dat het hele bestuur zijn conclucies hier uit moet trekken, want zij hebben vd/ Boog steeds de hand boven het hoofd gehouden..... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
oprotten met dat zooitje... |
|
|
|
|
bird
|
|
|
ik denk ook dat vd boog weg moet wie gelooft hem nou nog maar niet alleen vd boog het hele bestuur laat cruijf het bestuur maar samenstellen |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Tja bestuur is wel kut, maar ik moet zeggen dat het is in Nederlands zowiezo lastig iemand te ontslaan, zelfs als die overduidelijk niet presteerd. Iedereen die iets weet van ontslagrecht en kantonrechters, dan weet je dat v/d zee in het gelijk zou worden gesteld, ook al functioneerd hij niet. Ik weet zelf niet meer wat ik moet doen om iemand te ontslaan, zelfs als ik 100 funtioneringsgesprekken heb vastgelegd dat iemand kut is, dan nog wordt hij beschermt. Kut linkse rakkers... Maargoed Bestuur moet niet in een keer weg. Eind van het seizoen van Aat weg, seizoen daarop Slop en daarop mag v/d boog zijn stokje overdragen aan mij.. :) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Van den Boog en de rest van zijn maten hebben zich nu volstrekt onmogelijk gemaakt. Leve de revolutie!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Weg die troep!!!! Lang leve AJAX en lang leve de VOETBALCLUB AJAX. Het bedrijf moet op de achtergrond en dan komt het goed. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 - 14:30 schreef alibabba het volgende:Weg die troep!!!! Lang leve AJAX en lang leve de VOETBALCLUB AJAX. Het bedrijf moet op de achtergrond en dan komt het goed. + 1 |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
+ Eengetalwatjezelfmaginvullenwantikhebgeenzinomeengetalneertezetten |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahahaha, Moetjeookzekernietdoenalsjedatnietwilthoor |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Gelukkigmaarikvoeldemealkutwantikdachtohneeikmoeteengetalneerzettenomdatikermeeeensbenmaargeenideewatvoorgetaldusikdenkikdoedit..
Hahaha XD |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Ajax ging vandaag duidelijkheid ofzo geven toch?? Wacht met smart op het bericht dat de hele directie opzout namelijk.... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 - 15:15 schreef ThomasAjacied het volgende:Ajax ging vandaag duidelijkheid ofzo geven toch?? Wacht met smart op het bericht dat de hele directie opzout namelijk.... Inderdaad Thomas. Dat puin moet geruimd worden! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|