BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Ik twijfel over volgend jaar'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
KKL
 KKL - vrijdag 25 februari 2011 - 10:39   quote  deeplink  
Ik vindt dat er het nodige moet veranderen bij Feyenoord alvorens ik mijn seizoenskaart verleng.
Er zijn nu goede dingen gaande rondom de club, maar hoelang gaat het duren voordat de weg naar de top hier weer wordt gevonden?, vraag ik mij hardop af.

Ik betwijfel of we volgend jaar al grote stappen kunnen maken. Zo niet, dan wordt het lastig om mij seizoenskaart weer af te nemen.

http://www.fr-fans.nl/?p=lees&id=675
Royaal
 Royaal - vrijdag 25 februari 2011 - 10:41   quote  deeplink  
Volgend jaar sowieso seizoenskaart, met of zonder Ron.
el-loco
 el-loco - vrijdag 25 februari 2011 - 10:47   quote  deeplink  
Tjonge jonge wat een 020 mentaliteit in voor en tegenspoed!
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 25 februari 2011 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 10:39 schreef KKL het volgende:
Ik vindt dat er het nodige moet veranderen bij Feyenoord alvorens ik mijn seizoenskaart verleng.
Er zijn nu goede dingen gaande rondom de club, maar hoelang gaat het duren voordat de weg naar de top hier weer wordt gevonden?, vraag ik mij hardop af.

Ik betwijfel of we volgend jaar al grote stappen kunnen maken. Zo niet, dan wordt het lastig om mij seizoenskaart weer af te nemen.

http://www.fr-fans.nl/?p=lees&id=675
zegt wel veel over jou. net lullig bedoeld, maar je bent Feyenoorder in goede en slechte tijden. maar goed. denk niet dat ze zulke supporters nodig hebben. dus gemist word je alvast niet
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 25 februari 2011 - 10:55   quote  deeplink  
Gewoon die seizoenskaart nemen KKL. Eigenlijk wil je gewoon wel. Pijn en succes horen bij Feyenoorderschap. Dat weet je zelf ook wel.

En dat geluk van nepsupporter gaat me ook de keel uithangen. Roomse kliek.
de kromme2
 de kromme2 - vrijdag 25 februari 2011 - 10:55   quote  deeplink  
kleine kale leider, kom op man ! Kein geloel. Je lijkt Vlaar wel met dat getwijfel.
Volgend seizoen gaan we aan de opmars beginnen. Sterker nog, die gaat dit wekend beginnen.
Groningen gaat eraan !
Djee
 Djee - vrijdag 25 februari 2011 - 10:57   quote  deeplink  
Ik zie het zo:
Als de twijfel-spelers toch weten (en dat weten ze!), dat na een bepaalde periode Feyenoord weer bovenin meedraait, de financien ook weer goed geregeld worden!
Verdienen ze echt meer salaris!(lees: hebben ze toch weer meer inkomsten!)
Hetzelfde geldt voor de supporters, die nu twijfelen.........koop je seizoenkaart nou maar!
Het betaald zich ruim terug in de (nabije) toekomst!
Feyenoord komt er weer bovenop, mede/dankzij de supporters!
Wees allemaal trots op je cluppie, er staan mooie dingen te gebeuren!
Niet eens?, dat mag, maar ga NOOIT twijfelen!
Dat doen er al genoeg, lijkt mij!
Vlaar twijfelt? okee, OPZOUTEN dan!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 25 februari 2011 - 11:00   quote  deeplink  
idd. Vlaar twijfelt.

= dus Glory/moneyhunter.
Terwijl hij de club ook wel even langer mag terugbetalen...Na langdurige blessures.
Djee
 Djee - vrijdag 25 februari 2011 - 11:03   quote  deeplink  
Eens Henk, denk aan Guzman!
Heb het gevoel dat we nu hetzelfde verhaal krijgen mbt Vlaar!
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 25 februari 2011 - 11:03   quote  deeplink  
vlaar///ploert!! wat henk zegt!! tijd om terug te betalen wat Feyenoord in hem geinvesteerd heeft. en zo niet, geen eervol afscheid. en uitfluiten als hij afscheid neemt. kapot fluiten als hij ooit nog met een ander team in de kuip moet spelen
Milo
 Milo - vrijdag 25 februari 2011 - 11:07   quote  deeplink  
Het mag dat een speler twijfelt over verlenging van een contract, heb ik zelf ook meegemaakt, maar hak snel de knoop door in het belang van de club!
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 25 februari 2011 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 11:07 schreef Milo het volgende:
Het mag dat een speler twijfelt over verlenging van een contract, heb ik zelf ook meegemaakt, maar hak snel de knoop door in het belang van de club!
eens! maar vind wel dat vlaar niet moet vergeten hoe lang hij met dik salaris in de lappenmand heeft gezeten. vind dat hij moraal verplicht is bij te tekenen
Milo
 Milo - vrijdag 25 februari 2011 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 11:11 schreef obiku010 het volgende:

[..]

eens! maar vind wel dat vlaar niet moet vergeten hoe lang hij met dik salaris in de lappenmand heeft gezeten. vind dat hij moraal verplicht is bij te tekenen
ja dat vind ik ook, alleen zo werkt het helaas niet!
MrChriz
 MrChriz - vrijdag 25 februari 2011 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 11:11 schreef obiku010 het volgende:

[..]

eens! maar vind wel dat vlaar niet moet vergeten hoe lang hij met dik salaris in de lappenmand heeft gezeten. vind dat hij moraal verplicht is bij te tekenen
Jep. Dat hij wegwil om nog proberen hoger te spelen/meer te verdienen is gezien zijn leeftijd niet eens zo gek maar teken dan iig nog even tot 2014 bij zodat we als Feyenoord de hoofdprijs kunnen pakken en niet weer met een miljoen of 2-4 tevreden moeten zijn.
Allesof niets
 Allesof niets - vrijdag 25 februari 2011 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 11:03 schreef obiku010 het volgende:
vlaar///ploert!! wat henk zegt!! tijd om terug te betalen wat Feyenoord in hem geinvesteerd heeft. en zo niet, geen eervol afscheid. en uitfluiten als hij afscheid neemt. kapot fluiten als hij ooit nog met een ander team in de kuip moet spelen
Wat een idealistisch gedoe om te denken dat iemand bijtekend terwijl hij ergens anders meer kan verdienen en op korte termijn ook nog betere sportieve vooruitzichten heeft. Welkom in de echte wereld. Als jij morgen een betere baan kan krijgen en een beter salaris ben je toch ook weg.

Steun hem liever en bedank hem wat hij tot nu toe voor Feyenoord heeft betekend
KKL
 KKL - vrijdag 25 februari 2011 - 12:13   quote  deeplink  
Blijkbaar!!!!......is bij sommige het kwartje nog niet gevallen wat ik met deze TOPIC wil zeggen?!?!

Lees de link met Vlaar.

Ik heb zijn verhaal aangepast en met zijn woorden de suggestie gewekt met die van mij als supporter zijnde!

Ik heb al 20 jaar een seizoenskaart en die ga ik echt niet opzeggen voor sportieve redenen...echt nooit!

Maar als je het verhaal van onze captain leest dan zakt mij broek af.
Figuranten zijn het allemaal!!!

Gelukkig denkt 99% van de supporters niet zoals Vlaar en consorten...
Djee
 Djee - vrijdag 25 februari 2011 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 12:02 schreef Allesof niets het volgende:

[..]

Wat een idealistisch gedoe om te denken dat iemand bijtekend terwijl hij ergens anders meer kan verdienen en op korte termijn ook nog betere sportieve vooruitzichten heeft. Welkom in de echte wereld. Als jij morgen een betere baan kan krijgen en een beter salaris ben je toch ook weg.

Steun hem liever en bedank hem wat hij tot nu toe voor Feyenoord heeft betekend
Deels waar natuurlijk, maar..............waar 2 kijven.....Wat heeft Feyenoord dan niet voor Vlaar betekend???????
Dit soort verhalen blijven vreemd, en sommige spelers denken, dat zij God zijn! Nou nou.
Overigens vind ik, dat je je werkgever niet kunt vergelijken met voetballers, die -zeg maar- hobbymatig bakken met geld verdienen en als het even zo uitkomt, de kantjes eraf lopen!
Maar wel en vooral blijven twijfelen hoor!
Djee
 Djee - vrijdag 25 februari 2011 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 12:13 schreef KKL het volgende:
Blijkbaar!!!!......is bij sommige het kwartje nog niet gevallen wat ik met deze TOPIC wil zeggen?!?!

Lees de link met Vlaar.

Ik heb zijn verhaal aangepast en met zijn woorden de suggestie gewekt met die van mij als supporter zijnde!

Ik heb al 20 jaar een seizoenskaart en die ga ik echt niet opzeggen voor sportieve redenen...echt nooit!

Maar als je het verhaal van onze captain leest dan zakt mij broek af.
Figuranten zijn het allemaal!!!

Gelukkig denkt 99% van de supporters niet zoals Vlaar en consorten...
Okee KKL, wellicht verkeerd beoordeeld!
Maar ik baal verschrikkelijk van dit soort figuren, die denken, dat Feyenoord zonder hen niet draait!
Els
 Els - vrijdag 25 februari 2011 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 12:13 schreef KKL het volgende:
Blijkbaar!!!!......is bij sommige het kwartje nog niet gevallen wat ik met deze TOPIC wil zeggen?!?!

Lees de link met Vlaar.

Ik heb zijn verhaal aangepast en met zijn woorden de suggestie gewekt met die van mij als supporter zijnde!

Ik heb al 20 jaar een seizoenskaart en die ga ik echt niet opzeggen voor sportieve redenen...echt nooit!

Maar als je het verhaal van onze captain leest dan zakt mij broek af.
Figuranten zijn het allemaal!!!

Gelukkig denkt 99% van de supporters niet zoals Vlaar en consorten...
De spijker op zijn kop! De (meeste) spelers zijn geen supporters, maar werknemers. Tenzij je je eigen zaak hebt, of voor een familiebedrijf werkt, weet jij ook wel dat als een andere werkgever je 10% salarisverhoging en een grotere uitdaging aanbiedt, het erg aantrekkelijk is om te gaan. Wij verwachten dezelfde liefde van de spelers voor Feyenoord, als we zelf voelen. Ik denk dat je dan alleen maar Gyan en Kiprich overhoudt...
Maximus
 Maximus - vrijdag 25 februari 2011 - 12:28   quote  deeplink  
En Bruins!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 25 februari 2011 - 12:42   quote  deeplink  
Zal wel bij zijn onderhandelingstactiek horen. Dreigen met vertrek om zo een verbeterd contract af te dwingen...?
el-loco
 el-loco - vrijdag 25 februari 2011 - 12:48   quote  deeplink  
Ik vermoed dat Vlaar al contacten in Duitsland heeft!
semzoe
 semzoe - vrijdag 25 februari 2011 - 13:01   quote  deeplink  
denk ik ook, hij durft alleen nog niet te zeggen dat hij niet gaat
verlengen. hij is er heus wel uit voor zichzelf
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 25 februari 2011 - 13:34   quote  deeplink  
Ik twijfel ook....
Milo
 Milo - vrijdag 25 februari 2011 - 13:42   quote  deeplink  
ik heb twijfels over mijn club op dit moment! dus zo gek is de gedachten niet van vlaar!
scarface1979
 scarface1979 - vrijdag 25 februari 2011 - 13:54   quote  deeplink  
Vlaar is niet chique tov de club die zijn contract verbeterd heeft tijdens revalidatie. Ik vind het een schande dat hij niet verlengt. Doe het dan metvaste afkoopsom.

Dit getuigd van een egoïstische gedachte en ondankbaarheid
don43
 don43 - vrijdag 25 februari 2011 - 14:38   quote  deeplink  
020 neussupporter
Dace73
 Dace73 - vrijdag 25 februari 2011 - 14:46   quote  deeplink  
Ik vind Vlaar nog even een ander gevalletje als die nagemaakte pikkies van tussen de 18 en 21.
Vlaar is 25 jaar zijn beste jaren komen NU en als hij bij Feyenoord geen ambitie ziet dan begrijp ik zijn keuze wel al zou het wel netjes zijn om bv 1 jaar bij te tekenen. Zodat feyenoord er ook nog iets aan verdiend. Hij is immers ook 2 jaar geblesseerd geweest
Dace73
 Dace73 - vrijdag 25 februari 2011 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 12:26 schreef Els het volgende:

[..]

De spijker op zijn kop! De (meeste) spelers zijn geen supporters, maar werknemers. Tenzij je je eigen zaak hebt, of voor een familiebedrijf werkt, weet jij ook wel dat als een andere werkgever je 10% salarisverhoging en een grotere uitdaging aanbiedt, het erg aantrekkelijk is om te gaan. Wij verwachten dezelfde liefde van de spelers voor Feyenoord, als we zelf voelen. Ik denk dat je dan alleen maar Gyan en Kiprich overhoudt...
Jullie hebben gelijk, er zijn tegenwooordig alleen nog maar passanten. Wij de suporters blijven de club trouw kun je denk ikm van voetballers niet meer verwachten is gewoonweg jammer genoeg niet meer van deze tijd.
Spelers als Coentje zul je niet meer vinden misschien alleen nog in de grote competities maar daar is het salaris aantrekkelijker
Hier verdiend een huis tuin en keukenvoetballer "maar"3 ton hè
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 25 februari 2011 - 14:59   quote  deeplink  
Zo werkt dat toch niet? Als het contract afloopt is hij vrij om te gaan en staan waar hij wil. En als hij niet wil bijtekenen, is dat toch zijn goed recht? Ik kan me niet voorstellen dat jij bij je baas blijft terwijl je weet dat je meer in je mars hebt, ondanks dat je een tijdje uit de running bent geweest. Zo werkt de arbeidsmarkt nou eenmaal. Het gaat niet meer om loyaliteit, hoewel dat wel mooi zou zijn...
FR1962
 FR1962 - vrijdag 25 februari 2011 - 15:12   quote  deeplink  
Ik denk dat het zo interessant is of Vlaar bijtekent, maar of hij dit jaar verkocht kan worden.
Transfervrij de Kuip uitlopen zou in zijn geval niet erg chique zijn!
JanM
 JanM - vrijdag 25 februari 2011 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 12:13 schreef KKL het volgende:
Blijkbaar!!!!......is bij sommige het kwartje nog niet gevallen wat ik met deze TOPIC wil zeggen?!?!

Lees de link met Vlaar.

Ik heb zijn verhaal aangepast en met zijn woorden de suggestie gewekt met die van mij als supporter zijnde!

Ik heb al 20 jaar een seizoenskaart en die ga ik echt niet opzeggen voor sportieve redenen...echt nooit!

Maar als je het verhaal van onze captain leest dan zakt mij broek af.
Figuranten zijn het allemaal!!!

Gelukkig denkt 99% van de supporters niet zoals Vlaar en consorten...
Eens!
Ch€sz
 Ch€sz - vrijdag 25 februari 2011 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 10:39 schreef KKL het volgende:
Ik vindt dat er het nodige moet veranderen bij Feyenoord alvorens ik mijn seizoenskaart verleng.
Er zijn nu goede dingen gaande rondom de club, maar hoelang gaat het duren voordat de weg naar de top hier weer wordt gevonden?, vraag ik mij hardop af.

Ik betwijfel of we volgend jaar al grote stappen kunnen maken. Zo niet, dan wordt het lastig om mij seizoenskaart weer af te nemen.

http://www.fr-fans.nl/?p=lees&id=675
Net als Vlaar? Ambities kan je heir niet waarmaken? Ga je 020 of 040 seizoenskaart kopuh dan?
craven
 craven - vrijdag 25 februari 2011 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 16:51 schreef Ch€sz het volgende:

[..]

Net als Vlaar? Ambities kan je heir niet waarmaken? Ga je 020 of 040 seizoenskaart kopuh dan?
lees quote boven je...
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 25 februari 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 12:13 schreef KKL het volgende:
Blijkbaar!!!!......is bij sommige het kwartje nog niet gevallen wat ik met deze TOPIC wil zeggen?!?!

Lees de link met Vlaar.

Ik heb zijn verhaal aangepast en met zijn woorden de suggestie gewekt met die van mij als supporter zijnde!

Ik heb al 20 jaar een seizoenskaart en die ga ik echt niet opzeggen voor sportieve redenen...echt nooit!

Maar als je het verhaal van onze captain leest dan zakt mij broek af.
Figuranten zijn het allemaal!!!

Gelukkig denkt 99% van de supporters niet zoals Vlaar en consorten...
Ik las het post voor post door en wilde net schrijven: toch wel mooi dat je met een verbastering van iemands woorden zoveel reacties krijgt.

Mensen lezen niet meer tegenwoordig... waar gaat het heen? o sorry dat was te melodramatisch..
Rene Koster
 Rene Koster - vrijdag 25 februari 2011 - 16:56   quote  deeplink  
Het verschil tussen de spelers en ons supporters is dat wij de club in ons hart hebben en hun in de portemonee. Maar ik kan Vlaar eigenlijk wel begrijpen,als hij voor het dubbele of meer in het buitenland kan gaan ballen moet hij dat natuurlijk gewoon doen. (hij heeft nog zo'n vijf jaar om het te verdienen) En dat wij dat niet leuk vinden ja dat is dan jammer.
de.fan
 de.fan - vrijdag 25 februari 2011 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 12:28 schreef Maximus het volgende:
En Bruins!
hahaha jammer genoeg wel. Door hem kom ik niet meer naar de kuip.
JanM
 JanM - vrijdag 25 februari 2011 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 18:21 schreef de.fan het volgende:

[..]

hahaha jammer genoeg wel. Door hem kom ik niet meer naar de kuip.
Ik hoopte al dat hij zou bijtekenen, maar nu mag hij een contract voor onbepaalde tijd krijgen van velen hier op het forum denk ik hahaha
Maximus
 Maximus - vrijdag 25 februari 2011 - 21:31   quote  deeplink  
Ik begin aan mezelf te twijfelen...
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 25 februari 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 21:31 schreef Maximus het volgende:
Ik begin aan mezelf te twijfelen...
Midlife crisis?
Maximus
 Maximus - vrijdag 25 februari 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 21:50 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Midlife crisis?
Ja joh ben nu 35 en zit al in mn 20e jeugd...
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 25 februari 2011 - 22:12   quote  deeplink  
Sterkte Maximus ;)
Royaal
 Royaal - vrijdag 25 februari 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 16:51 schreef Ch€sz het volgende:

[..]

Net als Vlaar? Ambities kan je heir niet waarmaken? Ga je 020 of 040 seizoenskaart kopuh dan?
zou neit eens weten wat 040 is
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 25 februari 2011 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 16:56 schreef Rene Koster het volgende:
Het verschil tussen de spelers en ons supporters is dat wij de club in ons hart hebben en hun in de portemonee. Maar ik kan Vlaar eigenlijk wel begrijpen,als hij voor het dubbele of meer in het buitenland kan gaan ballen moet hij dat natuurlijk gewoon doen. (hij heeft nog zo'n vijf jaar om het te verdienen) En dat wij dat niet leuk vinden ja dat is dan jammer.
Wat is er mis mee alsie na zn 35ste moet werken voor z'n geld?
MMM
 MMM - zaterdag 26 februari 2011 - 00:03   quote  deeplink  
Ondankbare klootzak die Vlaar. Ga maar lekker weg
alibabba
 alibabba - zaterdag 26 februari 2011 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 10:39 schreef KKL het volgende:
Ik vindt dat er het nodige moet veranderen bij Feyenoord alvorens ik mijn seizoenskaart verleng.
Er zijn nu goede dingen gaande rondom de club, maar hoelang gaat het duren voordat de weg naar de top hier weer wordt gevonden?, vraag ik mij hardop af.

Ik betwijfel of we volgend jaar al grote stappen kunnen maken. Zo niet, dan wordt het lastig om mij seizoenskaart weer af te nemen.

http://www.fr-fans.nl/?p=lees&id=675
Willem en v.Gastel directer bij de club betrekken, dan komt alles goed. Pispipo Gudde eruit sodemieteren en gewoon rustig blijven!!
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - zaterdag 26 februari 2011 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 00:07 schreef alibabba het volgende:

[..]

Willem en v.Gastel directer bij de club betrekken, dan komt alles goed. Pispipo Gudde eruit sodemieteren en gewoon rustig blijven!!
en Bruins wegdonderen. Verder eens.
alibabba
 alibabba - zaterdag 26 februari 2011 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 00:17 schreef Stefan-FR-08 het volgende:

[..]

en Bruins wegdonderen. Verder eens.
Bruins is een geweldige speler voor Feyenoord. Ik weet zeker dat ie onder v.Hanegem tot bloei zou komen. Zet 'm gewoon eens in de Vrij Stefan;-)
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - zaterdag 26 februari 2011 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 00:20 schreef alibabba het volgende:

[..]

Bruins is een geweldige speler voor Feyenoord. Ik weet zeker dat ie onder v.Hanegem tot bloei zou komen. Zet 'm gewoon eens in de Vrij Stefan;-)
Nee ali, het spijt me, hij heb nu 3 jaar de tijd gehad, onder gert jan, en onder mario, maar nee het komt niet. ;)
Stefan-FR-08
 Stefan-FR-08 - zaterdag 26 februari 2011 - 00:29   quote  deeplink  
heeft iemand trouwens de samenvatting van jong 0-20 - jong Feyenoord?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Ik twijfel over volgend jaar'









0.0080859