|
|
Ride
|
|
|
-
Ons aller Ajax tegen Spartak Moskou
FC Spartak Moskou (Russisch: ФК Спартак Москва) is een Russische voetbalclub, opgericht in 1922, als de club van het volk, en uitkomend in de Russische eerste divisie. Het wordt gezien als één van de grootste clubs van Rusland.
De club is ooit opgericht als vakbondsvoetbalclub en werd daarom door velen als volksclub gezien.
In 1936 werd het eerste landskampioenschap behaald en tot de jaren '60 werden er daar nog acht aan toegevoegd. In de jaren '70 ging het echter niet heel goed met de club en in 1976 degradeerde de club zelfs. Het seizoen erop, terwijl het stadion nog steeds vol zat, promoveerde de club echter meteen weer en in 1979 werd het zelfs weer landskampioen. Vanaf eind jaren '80 is de club erg succesvol en heeft het diverse malen het landskampioenschap opgeëist. Zeker vanaf de tijd dat de Sovjet-Unie werd opgesplitst haalde de club vele landstitels binnen.
De laatste wedstrijd tegen deze Russische club is niet goed afgelopen.
http://www.ajax.nl/Ajax-1/Wedstrijden/Wedstrijdverslag/Ajax-strijdend-ten-onder-tegen-Spartak-Moskou.htm
Tijd voor revange
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 februari 2011 door Ride -- |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
een andere ploeg dan anderlecht dit gaat pittig worden,veel brazilianen en argentijnen... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 februari 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 - 15:08 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ze hebben maar 1 Argentijn? En ze hebben maar 4 spelers die een Wikipedia-pagina hebben, dus dat zegt ook wel iets :P Maar ik denk dat het pittig word en ik zie wel wat het word, wedstrijden zijn pas veel later, dus... ik weet niet precies hoeveel argentijnen en eventueel brazilianen maar ik weet dat er daar meerdere onder contract staan. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 - 15:11 schreef verbrande harry het volgende:[..] ik weet niet precies hoeveel argentijnen en eventueel brazilianen maar ik weet dat er daar meerdere onder contract staan. Mijn post klopte niet, heb ff gekeken naar de Engelse Wiki, en toen bleek dat de NL wiki bleek dat ik het helemaal fout had.. Maar zoals ik al zei, wordt het een moeilijk potje.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
De russische clubs in de hoogste divisie hebben afgelopen jaar voor 170 miljoen ingekocht tegenover 45m nederland en 700m Engeland 5 brazilianen lopen daar rond, waarvan Ari (oud AZ) er 1 is en de beste is Welliton (hij is goed voor 75 competitie wedstrijden en 50 goals (leuk gemiddelde) hij is maar 1,75 dus hoge ballen hoeven we niet te vrezen, maar dan hebben ze op het middenveld Alex - Alexandre Raphael Meschini de captain een(half italiaans). Zeer goede linksbenige spelmaker veel assists, maar ook maar 1,75 dus ook niet zo groot (mijn lengte) en niet te vergeten ze hebben voor 13m de Ier Aiden McGeady gekocht. Dit is een beul met aardig wat rode kaarten en grove overtredingen. (zeg maar de Enoh van Ajax, maar dan ietsjes harder. Verder valt het wel mee. Ohhja ze hebben een lange keeper uit Oekraine 1,92m dus die ballen laag over de grond schieten. en die argentijn die ze hebben heet Nicolás Pareja. Hij is van Barca overgekomen, hij is ook half Italiaans ;) |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 - 15:31 schreef Ajax we love you het volgende:De russische clubs in de hoogste divisie hebben afgelopen jaar voor 170 miljoen ingekocht tegenover 45m nederland en 700m Engeland 5 brazilianen lopen daar rond, waarvan Ari (oud AZ) er 1 is en de beste is Welliton (hij is goed voor 75 competitie wedstrijden en 50 goals (leuk gemiddelde) hij is maar 1,75 dus hoge ballen hoeven we niet te vrezen, maar dan hebben ze op het middenveld Alex - Alexandre Raphael Meschini de captain een(half italiaans). Zeer goede linksbenige spelmaker veel assists, maar ook maar 1,75 dus ook niet zo groot (mijn lengte) en niet te vergeten ze hebben voor 13m de Ier Aiden McGeady gekocht. Dit is een beul met aardig wat rode kaarten en grove overtredingen. (zeg maar de Enoh van Ajax, maar dan ietsjes harder. Verder valt het wel mee. Ohhja ze hebben een lange keeper uit Oekraine 1,92m dus die ballen laag over de grond schieten. en die argentijn die ze hebben heet Nicolás Pareja. Hij is van Barca overgekomen, hij is ook half Italiaans ;) juist dat bedoelde ik nou... |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
quote: Pareja van barca?
of jij hebt het te hoog in je bol. of je kijkt verkeerd maar deze man komt echt maar van Anderlecht(pareja) |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
Trouwens ze zijn verdedigend zwak. middenveld en aanvallend zijn ze Vele malen beter :$ |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 - 15:52 schreef Mikejz93 het volgende:[..] Pareja van barca? of jij hebt het te hoog in je bol. of je kijkt verkeerd maar deze man komt echt maar van Anderlecht(pareja) Hij speelde bij RCD Espanyol van 2008 tot 2010, foutje van mij, daarvoor speelde hij bij Anderlecht, maar dat is 3 jaar geleden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als je als Ajax zijnde, in twee wedstrijden onderling een positief resultaat neerzet bij Milaan, en Anderlecht met 5-0 verslaat over twee wedstrijden, dan kan je niet spreken van een kansloze missie. Spartak heeft in mijn ogen helemaal geen goede ploeg, ze hebben wel hele goede spelers, maar het is geen goed elftal, als bij Ajax iedere speler 200% geeft, en vol druk zet op SPartak, dan denk ik zelfs dat Ajax deze ploeg gemakkelijk moet pakken. MAAR ALLEEN ALS AJAX VEEL EN SNEL DRUK ZET. Spartak heeft namelijk een hele slome motoriek in de verdedigende stellingen en hier moet Ajax gebruik van maken, Ajax moet het middenveld van Spartak onaanspeelbaar maken, zodat er lange ballen gespeeld moeten worden, Ajax kan deze wedstrijd thuis met 3/4-0 winnen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 februari 2011 door remco k -- |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 - 17:14 schreef remco k het volgende:Als je als Ajax zijnde, in twee wedstrijden onderling een positief resultaat neerzet bij Milaan, en Anderlecht met 5-0 verslaat over twee wedstrijden, dan kan je niet spreken van een kansloze missie. Spartak heeft in mijn ogen helemaal geen goede ploeg, ze hebben wel hele goede spelers, maar het is geen goed elftal, als bij Ajax iedere speler 200% geeft, en vol druk zet op SPartak, dan denk ik zelfs dat Ajax deze ploeg gemakkelijk moet pakken. MAAR ALLEEN ALS AJAX VEEL EN SNEL DRUK ZET. Spartak heeft namelijk een hele slome motoriek in de verdedigende stellingen en hier moet Ajax gebruik van maken, Ajax moet het middenveld van Spartak onaanspeelbaar maken, zodat er lange ballen gespeeld moeten worden, Ajax kan deze wedstrijd thuis met 3/4-0 winnen... Ben het helemaal mee eens, Ajax moet zorgen voor veel druk, want als Spartak de lange ballen moet hanteren is Spartak Kansloos. Ze moeten het hebben van het voetbal en Ajax net zo, alleen heeft Ajax iets meer lengte achterin en de verdediging van Spartak is niet zo goed. Daarbij Als Spartak druk gaat zetten hebben wij Turbo Mickey!! die gaat achter de lange ballen aan die over de verdediging heengaan. Verwacht ook dat Ajax gewoon gat winnen hier en 400.000 Euro extra prijzengeld meeneemt, want dat krijg je als je de kwartfinale haalt. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik ken Spartak niet echt goed. Dat Russische voetbal volg ik nauwelijks. Wat natuurlijk wel een feit is, is dat je vanaf nu steeds sterkere ploegen tegen gaat komen. Maar reken maar, dat Spartak (ook) bang voor Ajax is. Het is niet alleen de naam en de historie, maar ook het feit dat wij Anderlecht wel heel simpel opzij hebben gezet en Anderlecht staat in Europa beslist bekend als een goede en taaie tegenstander. Als Ajax speelt zoals zij gisteren speelden en vorige week de tweede helft, hoeven zij voor weinig Europa League ploegen bang te zijn. Daarmee wil ik niet zeggen, dat zij onoverwinnelijk zijn (Hoewel... ;-)) Ajax moet gewoon hun eigen goede spel blijven spelen en zich niet specifiek aanpassen aan de tegenstander. Ik hoop thuis op een (kleine) overwinning en uit op een gelijkspel. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 - 18:03 schreef Pietje het volgende:Ik ken Spartak niet echt goed. Dat Russische voetbal volg ik nauwelijks. Wat natuurlijk wel een feit is, is dat je vanaf nu steeds sterkere ploegen tegen gaat komen. Maar reken maar, dat Spartak (ook) bang voor Ajax is. Het is niet alleen de naam en de historie, maar ook het feit dat wij Anderlecht wel heel simpel opzij hebben gezet en Anderlecht staat in Europa beslist bekend als een goede en taaie tegenstander. Als Ajax speelt zoals zij gisteren speelden en vorige week de tweede helft, hoeven zij voor weinig Europa League ploegen bang te zijn. Daarmee wil ik niet zeggen, dat zij onoverwinnelijk zijn (Hoewel... ;-)) Ajax moet gewoon hun eigen goede spel blijven spelen en zich niet specifiek aanpassen aan de tegenstander. Ik hoop thuis op een (kleine) overwinning en uit op een gelijkspel. haha ook mee eens, maar wqe moeten ze niet laten voetballen, maarja welke tegenstander wel. PSV net zo, zondag erop zitten en heerlijk die 3 punten meenemen. Ik ken het russische voetbal wel iets beter, omdat ik er vaak kom Het is wel een redelijk sterke competitie geworden de afgelopen 5 jaar :(
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 februari 2011 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 - 18:08 schreef Ajax we love you het volgende:[..] haha ook mee eens, maar wqe moeten ze niet laten voetballen, maarja welke tegenstander wel. PSV net zo, zondag erop zitten en heerlijk die 3 punten meenemen. Ik ken het russische voetbal wel iets beter, omdat ik er vaak kom Het is wel een redelijk sterke competitie geworden de afgelopen 5 jaar :( Van die Russische competitie kan inderdaad wel kloppen. Zenit heeft niet voor niets een paar jaar geleden een europa cup gewonnen. Was dat niet de Euro League? En Guus Hiddink sprak ook al lyrisch over het Russische voetbal. Nou ja, ik denk serieus, dat Ajax niet per se bang voor die Moskovieten te zijn! Gewoon zichzelf blijven! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax moet gewoon altijd en eeuwig tegen welke tegenstander dan ook, hun eigen spel spelen, iedere tegenstander is dan te verslaan.. |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
Heb je die goals gezien van Spartak Moskva:P Ze hebben bij elke geluk. Fouten van de verdediging of dat een bal net door de benen van een verdediger gaat ofzo:P dik slecht allemaal geluk zat van die 4 goals maar een goal tussen die Echt goed was uitgespeelt. dus die lui kunnen we hebben! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
3 dagen daarna begint voor Spartak de competitie in Rusland, dus die zijn topfit. Aan de andere kant zullen ze niet echt in het ritme zitten, of ze moeten veel oefenen, maar dat weet ik niet. AJAX moet Spartak kunnen pakken, maar het zijn leiperds. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
want bij ons is het:ALTIJD PRIJS IN DE KOU!!!!!!!!!!!!!!!!!1 |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
met het vertoonde spel, denk ik dat we et spartak moskva erg moeilijk gaan maken. helaas als fervent ajacied zie ik ons over 2 wedstrijden niet winnen :(
mijn opstelling waarmee ik zou gaan beginnen donderdag
Stekelenburg Vd wiel, Alderweireld, Vertonghen, Blind. Anita, de Zeeuw, Eriksen. De jong, Cvitanich, Sulejmani.
jullie zullen denken, waarom de jong op de plek van ebicilio. ik vind ebicilio nog erg onvoorzichtig en lijdt nog al vaak balverlies. en bij spartak spelen erg Gevaarlijke mee opkomende backspelers. dus lijkt me een balvast iemand(zegge: De jong) erg handig.
kusjes. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2011 - 19:02 schreef Mikejz93 het volgende:met het vertoonde spel, denk ik dat we et spartak moskva erg moeilijk gaan maken. helaas als fervent ajacied zie ik ons over 2 wedstrijden niet winnen :( mijn opstelling waarmee ik zou gaan beginnen donderdag Stekelenburg Vd wiel, Alderweireld, Vertonghen, Blind. Anita, de Zeeuw, Eriksen. De jong, Cvitanich, Sulejmani. jullie zullen denken, waarom de jong op de plek van ebicilio. ik vind ebicilio nog erg onvoorzichtig en lijdt nog al vaak balverlies. en bij spartak spelen erg Gevaarlijke mee opkomende backspelers. dus lijkt me een balvast iemand(zegge: De jong) erg handig. kusjes. Ebecilio speelt al niet als rechtsbuiten.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ik ben benieuwd.. LAstige tegenstander, maar we zijn niet kansloos! |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Heb er zin in! Pffff pas 18.000 kaarten verkocht... |
|
|
|
|
Ajax-pwnt
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: JODUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
quote: ik heb hem niet op een rechtsbuitenplek gezet.dit is gewoon ff de namen. niet op plek of veld lijn. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: 26000 nu, maar nog niet genoeg :( |
|
|
|
|
astra
|
|
|
2-0 heb er alle vertrouwen in |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
is nie eens de helft van he stadion :O |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
De wedstrijden volgen elkaar in rap tempo op, want donderdag trapt Ajax om 21.05 uur af in De Arena tegen Spartak Moskou voor de Europa League. Niemand zal hierover klagen, want mee doen in Europa willen we natuurlijk allemaal, ook al is het even geen Champions League.
De overeenkomst met tegenstander Spartak Moskou is dat beide clubs weer hunkeren naar de succesvolle periode van weleer. Daarnaast werden de Russen dit seizoen in de Champions League ook derde in de poule achter Chelsea en Marseille.
In het recente verleden was NEC Nijmegen nog succesvol tegen Spartak, maar Ajax ging in 1998 nog tweemaal onderuit voor de UEFA-cup in de kwartfinale: 03-03-1998, AJAX - Spartak Moskou; Shirko 0-1 ('26), Shirko 0-2 ('53), Shota Arveladze 1-2 ('57), Kechinov 1-3 ('84). 17-03-1998: Spartak Moskou - AJAX; Shirko 1-0 ('85).
In aanloop naar de tweeluik tegen Moskou destijds scoorde Shota Arveladze een uitermate belangrijke goal tegen Udinese in de 2e ronde. We stonden 2-0 achter na een 1-0 overwinning in Amsterdam en Arveladze scoorde in de 80e minuut deze treffer die voldoende was voor een plaats bij de laatste 16;
Het zegt allemaal niks voor deze ontmoeting, maar ik verwacht een stugge ploeg die net als Dinamo Kiev scherp kan zijn in de (tegen)aanval.
De wedstrijd tegen AZ heeft Ajax in ieder geval vertrouwen gegeven en er wordt even niet gesproken over El Hamdaoui. Dit betekent dat Cvitanich donderdag gewoon bij de selectie zit. Hij heeft maandagavond met Jong Ajax nog extra minuten gemaakt in een oefenwedstrijd tegen Jong Utrecht, waarbij hij de eerste goal maakte in een met 2-0 gewonnen wedstrijd. Hij zal nog wel gewoon De Jong voor zich moeten dulden.
Verder zien we de bekende gezichten in de selectie van Ajax en dat doet me goed en zal de jongens ook vertrouwen geven. Iedereen weet bij De Boer waar hij aan toe is en wat ie moet doen om mee te gaan in het ontwikkelingsproces.
Ik ben benieuwd hoe het ontwikkelingsproces in het tweeluik met de Russische grootmacht, Spartak Moskou, gaat verlopen. |
|
|
|
|
anti010
|
|
|
Weet iemand wie de belangrijkste spelers zijn van dit elftal, of wat hun standaard opstelling is. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Ze spelen met elf man dat weet ik wel. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 09 maart 2011 - 13:02 schreef anti010 het volgende:Weet iemand wie de belangrijkste spelers zijn van dit elftal, of wat hun standaard opstelling is. Hier een stukje dat ik heb geschreven over Spartak....
De russische clubs in de hoogste divisie hebben afgelopen jaar voor 170 miljoen ingekocht tegenover 45m nederland en 700m Engeland 5 brazilianen lopen daar rond, waarvan Ari (oud AZ) er 1 is en de beste is Welliton (hij is goed voor 75 competitie wedstrijden en 50 goals (leuk gemiddelde) hij is maar 1,75 dus hoge ballen hoeven we niet te vrezen, maar dan hebben ze op het middenveld Alex - Alexandre Raphael Meschini de captain een(half italiaans). Zeer goede linksbenige spelmaker veel assists, maar ook maar 1,75 dus ook niet zo groot (mijn lengte) en niet te vergeten ze hebben voor 13m de Ier Aiden McGeady gekocht. Dit is een beul met aardig wat rode kaarten en grove overtredingen. (zeg maar de Enoh van Ajax, maar dan ietsjes harder. Verder valt het wel mee. Ohhja ze hebben een lange keeper uit Oekraine 1,92m dus die ballen laag over de grond schieten. en die argentijn die ze hebben heet Nicolás Pareja. Hij is van Espanyol overgekomen, hij is ook half Italiaans ;) |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
ik zeg 2-0 geen goals tegen aub... |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
lekker vroeg de stad in morgen, biertjes pakken en genieten van de afstraffing die spartak gaat krijgen. Ajax speelt europees zeer sterke wedstrijden. De boer en Blind hebben beide nog tegen spartak gevoetbald in 1998 en verloren dus weten hoe het niet moet:P ik denk dat we gewoon de vertrouwde opstelling zien met daarin niks geks dus gewoon de jong in de spits. sulejmani is in vorm dus dat komt wel goed.
Het enigste waar ajax bang voor moet zijn is omschakelingen, maar als ze goed druk zetten en goed positiespel spelen dan mag dat geen probleem zijn. Als ze zo spelen als tegen anderlecht en Ac Milan dan winnen we deze ook weer. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik krijg, bij berichtgeving over deze wedstrijd, een beetje een vreemd gevoel, het gevoel dat dit Spartak Moskou wordt onderschat. Ajax is favoriet bij bookmakers, spelers moeten ontkrachten dat dit een tussendoortje is. Dat soort praat bevalt mij maar niets. Russische ploegen zijn vaak levensgevaarlijk, zeker door al die zuid Amerikanen die ze erbij hebben.
Kortom, ik heb er gewoon een raar gevoel bij. Ik heb altijd vertrouwen in Ajax, maar ik denk dat het een hele moeilijke avond gaat worden. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ik vrees dat dit niet de avond gaat worden die ik had gehoopt. Ze hebben echt een heel sterk team en een spits die echt bizar goed is in mijn ogen. Ze kunnen zich helemaal focussen op AJax, gelukkig is de competitie nog niet begonnen en zijn ze nog niet helemaal ingespeeld.... Toch hoop ik nog steeds op 2-0, maar ik vrees dat het 1-2 wordt |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
niks tegen ajax, want ajax is mn club, maar ik heb eeen heeel slecht voorgevoel
helaas ik hoop het niet maar 0-3 |
|
|
|
|
Mikejz93
|
|
|
trouwens heb ik net gezocht op youtube naar spartak moskou en kwam daar de wedstrijd van spartak tegen nec tegen (1-2 uit) dus opzich zou Ajax ook wel een net resultaat kunnen behalen. alleen ja er is nu een andere aanvaller bij Welliton. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Heb geen enkel idee wat het gaat worden, heb totaal geen hoogte van Spartak. Maar tegen Ajax is het tegenwoordig moeilijk scoren, dat is duidelijk. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Nou ja, dat ook weer niet voor mij, maar het lijkt wel alsof er gewoon te gemakkelijk over Spartak wordt gedaan. Aan de andere kant, uitgezonderd de wedstrijden tegen Real Madrid heeft Ajax tot nu toe wel steeds prima gespeeld in Europa, dus dat belooft wel wat. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
er moet inderdaad niet te makkelijk over Spartak worden gedacht, het is en blijft toch een geduchte tegenstander. Wat inderdaad heel belangrijk is, is dat we geen tegentreffer mogen krijgen, ik hoop op een 2-0 overwinning. Als AJAX gewoon geconcentreerd speelt weet ik zeker dat het kan lukken, maar dan moeten ze wel bij de les blijven, want de counter van dat Spartak kan dodelijk zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2011 - 09:31 schreef Eide het volgende:Ik krijg, bij berichtgeving over deze wedstrijd, een beetje een vreemd gevoel, het gevoel dat dit Spartak Moskou wordt onderschat. Ajax is favoriet bij bookmakers, spelers moeten ontkrachten dat dit een tussendoortje is. Dat soort praat bevalt mij maar niets. Russische ploegen zijn vaak levensgevaarlijk, zeker door al die zuid Amerikanen die ze erbij hebben. Kortom, ik heb er gewoon een raar gevoel bij. Ik heb altijd vertrouwen in Ajax, maar ik denk dat het een hele moeilijke avond gaat worden. EENS, ook de meeste mensen op dit forum lijken er wat makkelijk oer te denken. Zelf hoop ik nog steeds op een 2-0 overwinning, maar dit zal zeker niet gemakkelijk gaan.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Maar 31000 tickets verkocht voor duel met Spartak Ik hoop dat dit 31.000 mensen zijn die morgen schor op het werk willen komen. Ik ben er 1 van. Jammer dat het niet vol is, maar ik ga toch echt niet 20.000 kaarten opkopen om gratis weg te geven. Ik ga er maar vanuit dat die 20.000 de stille supporters zijn, dan maakt het niet zoveel uit. Goed aanmoedigen, lekker sfeertje, elke keer als de russen de bal hebben die gasten uitfluiten!! en dan hopen op een geconcentreerde Steek en ingeving van Suljemani.. Ben nu al zenuwachtig voor vanavond wordt heeeeeeel lastig |
|
|
|
|
a3
|
|
|
We zullen het wel zien,maar wel leuk en weer spannend |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
ik hoop natuurlijk op een overwining ! dit zal echter heel moeilijk worden vrees ik. ik denk 2-1 |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|