BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC Ajax - Spartak Moskou (Europa League, 10-03-2011 21:05): 0-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 10 maart 2011 - 17:49   quote  deeplink  
hartslag is al omhoog gegaan. Fuck man, ga nu eten, veel wodka en daarna zo naar het stadion..
nas drofja!!
OnsAllerAjax
 OnsAllerAjax - donderdag 10 maart 2011 - 17:50   quote  deeplink  
nog nieuw over rellen in amsterdam?
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 10 maart 2011 - 17:53   quote  deeplink  
Haha, tja ik kan niet op dit forum zetten waar ze komen. Ik heb al een slechte naam hier... Maar dit zijn supportersgroepen daar geniet ik wel van, heerlijk om elkaar op te fokken, dat brengt meer sfeer in het stadion, jammer dat die russen niet op dit forum zitten net als die feyenoorders..
Maximus
 Maximus - donderdag 10 maart 2011 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 - 17:53 schreef Ajax we love you het volgende:
Haha, tja ik kan niet op dit forum zetten waar ze komen. Ik heb al een slechte naam hier... Maar dit zijn supportersgroepen daar geniet ik wel van, heerlijk om elkaar op te fokken, dat brengt meer sfeer in het stadion, jammer dat die russen niet op dit forum zitten net als die feyenoorders..
Heb je wat goed te maken hiero?
alibabba
 alibabba - donderdag 10 maart 2011 - 19:57   quote  deeplink  
5-2
remco k
 remco k - donderdag 10 maart 2011 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 - 19:40 schreef Maximus het volgende:

[..]

Heb je wat goed te maken hiero?
Ben het zowaar eens met je eens...
remco k
 remco k - donderdag 10 maart 2011 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 - 19:57 schreef alibabba het volgende:
5-2
Zou ik niet heel blij mee zijn, liever 2/3-0
remco k
 remco k - donderdag 10 maart 2011 - 20:05   quote  deeplink  
Ajax speelt vanavond de Europa League-wedstrijd tegen Spartak Moskou. Het duel in de achtste finales begint om 21:05 uur in de Amsterdam ArenA. Bekijk hier de opstellingen van beide elftallen en volg vanaf de aftrap de hoogtepunten in het minuut-tot-minuut verslag.
Scheidsrechter: Manuel Gräfe

Opstelling Ajax:Stekelenburg, Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Blind, Anita, Eriksen, De Zeeuw, Sulejmani, De Jong, Ebecilio.
Wissels: Verhoeven, Enoh, Ooijer, Lindgren, Oleguer, Cvitanich, Özbiliz.

Opstelling Spartak Moskou: Dykan, K. Kombarov, Rojo, Suchy, Makeev, Rafael Carioca, Alex, McGeady, Ibson, D. Kombarov, Dzyuba.
Wissels: Zabolotni, Shesukov, Ari, Welliton, Khodyrev, Ananidze, Yakovlev.
Guyt
 Guyt - donderdag 10 maart 2011 - 20:14   quote  deeplink  
Fijne voetbalavond headliner vrienden.
Ikke_tik
 Ikke_tik - donderdag 10 maart 2011 - 21:21   quote  deeplink  
Vergis ik me, of gaat die Ebecilio inderdaad steeds zelfzuchtiger foebele?
Oceanu
 Oceanu - donderdag 10 maart 2011 - 21:24   quote  deeplink  
Want ?? Hij moet em nog effe afspelen als ie de kans heeft om zelf te schieten ?? Vind het wel meevallen hoor.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 10 maart 2011 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 - 21:21 schreef Ikke_tik het volgende:
Vergis ik me, of gaat die Ebecilio inderdaad steeds zelfzuchtiger foebele?
Nee je vergist je niet,hij mag wel wat meer omzich heen kijken en afspelen
dege
 dege - donderdag 10 maart 2011 - 21:30   quote  deeplink  
het is wel nog een wonder dat het 0-0 staat, wat een kansen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 10 maart 2011 - 21:37   quote  deeplink  
Eriksen veruit de beste tot nu toe,hoop dat Barca niet kijkt
alibabba
 alibabba - donderdag 10 maart 2011 - 21:56   quote  deeplink  
HET ZONNETJE BEGINT WEER LANGZAAM TE SCHIJNEN BOVEN DE ARENA, HET ZONNETJE BEGINT WEER LANGZAAM TE SCHIJNEN IN MIJ! Twijfels waren er over Siem, Anita, Eriksen, Sulejmani, Blind. Er zijn op dit forum enkele geweest die een duidelijke mening hadden.... FRANK DE BOER is een HELD en de mensen om heen stralen voetbal en AJAX uit! Hele goeie 1e helft tegen een Moskou wat echt fantastische spelers heeft. Het ontbreekt nog aan goals, maar met zo'n spel zal het gochme en branie steeds meer worden, waardoor er RUST in het elftal sluipt en dan zij we een heel stuk mensen!!! AJACIED BEN JE NIET VOOR EVEN, AJACIED BEN JE HEEL JE LEVEN!!
sebas79
 sebas79 - donderdag 10 maart 2011 - 21:56   quote  deeplink  
Wat speelt Ajax goed zeg ,volgens mij heeft de wissel van Enoh met Anita er zeker mee te maken !
remco k
 remco k - donderdag 10 maart 2011 - 21:57   quote  deeplink  
Eriksen speelt echt heel goed,, in de gehele eerste helft slechts 2 keer balverlies, waarvan 1 keer direct zelf weer tergverdiend. Overigens vind ik de jong in de punt toch ook steeds beter worden. Sulejmani speelt heel goed, maar helaas zelf nog niet een mogelijkheid gehad..
Ajax speelt echt wel goed, alleen doet het zichzelf echt veels te kort, eigenlijk moet het met de rust nu gewoon 2-0 staan, dat Ajax een aantal mogelijkheden onbenut laat, kan ons nog wel eens duur komen te staan.

Aangezien Siem vrijwel ieder kopduel wint, zou ik Ebecilio en Sulejmani van kant laten wisselen, iets meer kans op voorzetten, met een Eriksen en de Zeeuw daar om heen, moet het kunnen in de tweede helft...
Met een 0-0 stand naar Moskou afrijzen lijkt me geen fijn vooruitzicht...
remco k
 remco k - donderdag 10 maart 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 - 21:56 schreef alibabba het volgende:
HET ZONNETJE BEGINT WEER LANGZAAM TE SCHIJNEN BOVEN DE ARENA, HET ZONNETJE BEGINT WEER LANGZAAM TE SCHIJNEN IN MIJ! Twijfels waren er over Siem, Anita, Eriksen, Sulejmani, Blind. Er zijn op dit forum enkele geweest die een duidelijke mening hadden.... FRANK DE BOER is een HELD en de mensen om heen stralen voetbal en AJAX uit! Hele goeie 1e helft tegen een Moskou wat echt fantastische spelers heeft. Het ontbreekt nog aan goals, maar met zo'n spel zal het gochme en branie steeds meer worden, waardoor er RUST in het elftal sluipt en dan zij we een heel stuk mensen!!! AJACIED BEN JE NIET VOOR EVEN, AJACIED BEN JE HEEL JE LEVEN!!
EENS
alibabba
 alibabba - donderdag 10 maart 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 - 21:56 schreef sebas79 het volgende:
Wat speelt Ajax goed zeg ,volgens mij heeft de wissel van Enoh met Anita er zeker mee te maken !
Anita is een fantastische speler, die wendig en snel is. Enoh is een speler voor een ander type systeem, maar blijft een HELD!!
alibabba
 alibabba - donderdag 10 maart 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 - 21:57 schreef remco k het volgende:
Eriksen speelt echt heel goed,, in de gehele eerste helft slechts 2 keer balverlies, waarvan 1 keer direct zelf weer tergverdiend. Overigens vind ik de jong in de punt toch ook steeds beter worden. Sulejmani speelt heel goed, maar helaas zelf nog niet een mogelijkheid gehad..
Ajax speelt echt wel goed, alleen doet het zichzelf echt veels te kort, eigenlijk moet het met de rust nu gewoon 2-0 staan, dat Ajax een aantal mogelijkheden onbenut laat, kan ons nog wel eens duur komen te staan.

Aangezien Siem vrijwel ieder kopduel wint, zou ik Ebecilio en Sulejmani van kant laten wisselen, iets meer kans op voorzetten, met een Eriksen en de Zeeuw daar om heen, moet het kunnen in de tweede helft...
Ik zou nu ook erg graag Sulejmani vanaf de linkerkant zien. Hij is nou onderhand echt topfit en kan met zijn snelheid zo de achterlijn halen.
sebas79
 sebas79 - donderdag 10 maart 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 - 22:00 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik zou nu ook erg graag Sulejmani vanaf de linkerkant zien. Hij is nou onderhand echt topfit en kan met zijn snelheid zo de achterlijn halen.
Idd , Sulejmani word met de week beter
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 10 maart 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 - 22:00 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ze kunnen toch tijdens de wedstrijd afwisselend van links naar rechts gaan of lul ik nu uit mijn nek
alibabba
 alibabba - donderdag 10 maart 2011 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 - 22:03 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Ze kunnen toch tijdens de wedstrijd afwisselend van links naar rechts gaan of lul ik nu uit mijn nek
Ne(e)mam, je lult niet uit je nek;-)
remco k
 remco k - donderdag 10 maart 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 - 21:58 schreef alibabba het volgende:

[..]

Anita is een fantastische speler, die wendig en snel is. Enoh is een speler voor een ander type systeem, maar blijft een HELD!!
Inderdaad, ik heb dit ook heel vaak gezegd, Enoh is een fantastische voetballer, die bij een Duitse club de heerser op het middenveld zou kunnen zijn, helaas wil Ajax zelf veel voetballen, en dan is de combo met Anita deZeeuw echt heel goed, dat Eriksen op 10 staat lijkt me wel duidelijk, en ook de Jong wordt steeds beter in de punt....
alibabba
 alibabba - donderdag 10 maart 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 - 22:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Inderdaad, ik heb dit ook heel vaak gezegd, Enoh is een fantastische voetballer, die bij een Duitse club de heerser op het middenveld zou kunnen zijn, helaas wil Ajax zelf veel voetballen, en dan is de combo met Anita deZeeuw echt heel goed, dat Eriksen op 10 staat lijkt me wel duidelijk, en ook de Jong wordt steeds beter in de punt....
EENS
remco k
 remco k - donderdag 10 maart 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 - 22:03 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

Dat is ook de bedoeling op ten duur, de Boer heeft dit ook aangegeven, enkel wil hij eerst dat ze met 200% zelfvertrouwen hun eigen positie in kunnen vullen... Op zich ook wel weer een goed plan natuurlijk...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 10 maart 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 - 22:04 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ne(e)mam, je lult niet uit je nek;-)
ok dan ga ik voor 3-0 in de tweede helft
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 10 maart 2011 - 22:18   quote  deeplink  
laat maar pffffffffffff
dege
 dege - donderdag 10 maart 2011 - 22:20   quote  deeplink  
totaal tegen de verhouding in, wat heeft ajax zich inderdaad te kort gedaan de 1e helft
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 10 maart 2011 - 22:21   quote  deeplink  
ongelooflijk hoe het weer loopt!!!

desalniettemin, ben ik trots op dit Ajax!

Positief blijven jongens, dit is ff een teleurstelling, maar de gehele eerste helft was een hele goeie!!

Het had net zo goed al 4-0 kenne staan..... dus kop op!
Bladiebla
 Bladiebla - donderdag 10 maart 2011 - 22:22   quote  deeplink  
Dit is de prijs die je betaalt als je zoveel kansen mist.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 10 maart 2011 - 22:24   quote  deeplink  
wanneer doet Ajax het dan wel goed???? hou op hoor met zeuren.....
Oceanu
 Oceanu - donderdag 10 maart 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 - 22:21 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
ongelooflijk hoe het weer loopt!!!

desalniettemin, ben ik trots op dit Ajax!

Positief blijven jongens, dit is ff een teleurstelling, maar de gehele eerste helft was een hele goeie!!

Het had net zo goed al 4-0 kenne staan..... dus kop op!
1000 % eens. We spelen nog steeds heel erg goed, er is alleen een heel ander Spartak de kleedkamer uitgekomen. Die spelen veel feller nu.
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 10 maart 2011 - 22:29   quote  deeplink  
Als ze gewoon door blijven voetballen kan het zo 2-1 staan, heb je in Rusland genoeg aan een gelijkspel.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 10 maart 2011 - 22:29   quote  deeplink  
Laat hem een hartaanval krijgen man! Die heeft duidelijk nix op zn eigen forum te zoeken....... en waarom?? ----> OMDAT ZE NIETS MAAR DAN OOK NIETS TE KIJKEN HEBBEN!!!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 10 maart 2011 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 - 22:29 schreef Oceanu het volgende:

[..]

Het is toch geweldig dat die nog steeds durven te reageren hier ?? Zegt alles.....
idd +4354
Ikke_tik
 Ikke_tik - donderdag 10 maart 2011 - 22:47   quote  deeplink  
Pfff, de BV Ebecilio eindelijk naar de kant.
Oceanu
 Oceanu - donderdag 10 maart 2011 - 22:50   quote  deeplink  
Wat zit die Driessen dan weer te zeiken dat Eriksen zo'n slechte avond heeft ??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 10 maart 2011 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 - 22:50 schreef Oceanu het volgende:
Wat zit die Driessen dan weer te zeiken dat Eriksen zo'n slechte avond heeft ??
ik viel ook van mijn stoel,wat een lul
dege
 dege - donderdag 10 maart 2011 - 22:53   quote  deeplink  
de beste man aan spartak zijde is toh wel die keeper, die heeft hen gered.
derde ster
 derde ster - donderdag 10 maart 2011 - 22:56   quote  deeplink  
jammer
remco k
 remco k - donderdag 10 maart 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 - 21:57 schreef remco k het volgende:

Zoals ik al zei....

Zonde, want het was compleet niet nodig geweest, in principe moet je hier gewoon 4-0 winnen. Onmogelijk nu om door te bekeren in Europa, bij -200 Celcius gaat Ajax echt niet met 2-0 of 2-1 winnen..
derde ster
 derde ster - donderdag 10 maart 2011 - 22:58   quote  deeplink  
ik vind de jong niet goed.totaal geen spits.
joey
 joey - donderdag 10 maart 2011 - 22:58   quote  deeplink  
Conclussie:

- me oma had ze er wel ingeschoten
- Ebecilio mag van mij de eerst volgende wedstrijd lekker op het bankje plaatnemen.egoistische lul
-Frank heeft geen ballen!
- Ozbiliz is geen versterking. Me oma is nog sneller.

nog een fijne avond!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 maart 2011 door joey --
Oceanu
 Oceanu - donderdag 10 maart 2011 - 22:59   quote  deeplink  
Heel erg zonde. Maar het spel van Ajax geeft heel veel vertrouwen voor de toekomst. Als ze zo blijven spelen, komen ze echt wel tot overwinningen en komen de prijzen vanzelf.
derde ster
 derde ster - donderdag 10 maart 2011 - 23:00   quote  deeplink  
wat heb je aan kansen als je ze er niet inschiet?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 10 maart 2011 - 23:00   quote  deeplink  
Echt jammer, jullie verdiende meer!! :)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 10 maart 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 - 22:58 schreef joey het volgende:
Conclussie:

- me oma had ze er wel ingeschoten
- Ebecilio mag van mij de eerst volgende wedstrijd lekker op het bankje plaatnemen.egoistische lul
-Frank heeft geen ballen!
- Ozbiliz is geen versterking. Me oma is nog sneller.

nog een fijne avond!
1,2,4 eens
derde ster
 derde ster - donderdag 10 maart 2011 - 23:00   quote  deeplink  
heb je gekeken dan?
joey
 joey - donderdag 10 maart 2011 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 - 23:00 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

1,2,4 eens
Frankie had veel eerder aanvallers erbij moeten gooien!
Nee de eerste versterking was ENOH! WTF!?!?!?!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC Ajax - Spartak Moskou (Europa League, 10-03-2011 21:05): 0-1

0.0093131