|
|
joey
|
|
|
quote: Ebecilio..Sowieso.. maar veel eerder..Cvitanich erin.. De zeeuw eruit vond ik echt slecht..Die speelde net heel goed..Maarja.. hij was vermoeid volgens Frank..Prima. Ik zie echt niks in die ozbilliz ..En weer komt hij erbij.. Zo jammer.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Nou.. Je kunt ook overdrijven.. Ebecilio is een neger. Of mag ik dat ook al niet zeggen? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2011 - 23:22 schreef AJACIED uit enschede het volgende:nu gaan ze allemaal ook weer zeiken dat el ham gemist word, maar ik denk dat je met hem die kansen niet eens gecreeerd had. Punt is ajax had gewoon in de winterstop een spits moeten halen. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Probeer het eens anders te zien. Ajax speelt by far de beste wedstrijd van dit seizoen, misschien ook nog wel van vorig seizoen. Begrijp me niet verkeerd, Suarez was soms weergaloos, maar ik zie toch liever het combinatievoetbal van Ajax dan de lange halen en hopen op bevliegingen van individualisten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Maar om je vraag te beantwoorden.
Hij is sneller dan Ebecilio ( laat hij iedere training zien) Hij heeft de bal heel kort onder zich, hierdoor lijdt hij weinig balverlies, en is zijn actie een stuk makkelijker te maken, vrijwel dezelfde stijl als Messi ( niet even goed) Hij heeft een hele goede actie, en veel overzicht.
Reden dat de Boer Ebecilio boven Ozbiliz kiest, is dat Ozbiliz een aantal zeer zware blessures gehad, en hij wat onzeker is hierna, in potentie vind de Boer Ozbiliz beter dan Ebecilio... Volgend jaar zal dit anders worden, 300% zeker... |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
nou joey,ik was het ook niet helemal eens over de wissels,maar je kan ook niet altijd met gemak winnen toch?ze hebben goed gespeeld,maar de kansen niet benut,en dan is de wet in de voetbal dat de tegenstander er 1tje inprikt. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2011 - 23:22 schreef AJACIED uit enschede het volgende:nu gaan ze allemaal ook weer zeiken dat el ham gemist word, maar ik denk dat je met hem die kansen niet eens gecreeerd had. EENS !!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
ik ga .. fijne avond nog iedereen..Laten we hopen dat het volgende week anders gaat en dat de goaltjes er wel in gaan!:) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: ALS,ALS,ALS,ALS,ALS,ALS,ALS,ALS,ALS.........Ligt allemaal in het verleden, gedane zaken nemen geen keer.. |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2011 - 23:24 schreef remco k het volgende:[..] Maar om je vraag te beantwoorden. Hij is sneller dan Ebecilio ( laat hij iedere training zien) Hij heeft de bal heel kort onder zich, hierdoor lijdt hij weinig balverlies, en is zijn actie een stuk makkelijker te maken, vrijwel dezelfde stijl als Messi ( niet even goed) Hij heeft een hele goede actie, en veel overzicht. Reden dat de Boer Ebecilio boven Ozbiliz kiest, is dat Ozbiliz een aantal zeer zware blessures gehad, en hij wat onzeker is hierna, in potentie vind de Boer Ozbiliz beter dan Ebecilio... Volgend jaar zal dit anders worden, 300% zeker... Nou dat liet hij niet echt zien..;) |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2011 - 23:25 schreef remco k het volgende:[..] ALS,ALS,ALS,ALS,ALS,ALS,ALS,ALS,ALS.........Ligt allemaal in het verleden, gedane zaken nemen geen keer.. dat is makkelijk praten zo remco,ik weet dat je gelijk hebt maar zo zijn de druiven wel zuur hoor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: De manier waarop je het zegt vind ik discriminerend, en slaat werkelijk nergens op... |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2011 - 23:26 schreef derde ster het volgende:[..] dat is makkelijk praten zo remco,ik weet dat je gelijk hebt maar zo zijn de druiven wel zuur hoor. Is gewoon realiteit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 8 minuten man, wat wil je toch??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2011 - 23:26 schreef derde ster het volgende:[..] dat is makkelijk praten zo remco,ik weet dat je gelijk hebt maar zo zijn de druiven wel zuur hoor. Het seizoen is verkocht toen Jol werd vervangen voor de Boer, je gaat gewoon geen kampioen worden met een trainerswissel tijdens het seizoen, dit gebeurt zelden, dus ook niet bij Ajax. Als je dat in je achterhoofd hebt, en al een paar jaartjes mee loopt, dan is voetbal makkelijker te relativeren.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ga mannen, gefeliciteerd met een zeer goed Ajax de eerste helft, laten we hopen dat dit de voorbode is voor mooie dingen komend seizoen, en zelfs misschien nog wel dit seizoen.....
Welterusten.. |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
natuurlijk,maar als je de jaren 70,en 90 hebt meegemaakt dan doet dit je wel een beetje pijn kan ik je zeggen. |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2011 - 23:30 schreef derde ster het volgende:natuurlijk,maar als je de jaren 70,en 90 hebt meegemaakt dan doet dit je wel een beetje pijn kan ik je zeggen. Als je dat hebt meegemaakt, moet je van dit spel toch blij worden. Dan moet je het van augustus tot januari vreselijk gehad hebben. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Goed gespeeld ,als we nou toch eens een echte spits hadden . Ojaaaa die speelt in het 2e , de Jong mist 4 100% kansen dat gebeurt een echte spits niet !!! En wat een slechte wissel ,enoh voor de zeeuw ,had lekker Cvitanich erin gezet en de Jong op het middenveld |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ik ben trots op mijn ploeg. Eindelijk heb ik een Ajax gezien dat wil voetballen en strijden voor elkaar. De passie zat weer in het elftal. Natuurlijk is het verlies zonde en zuur, maar ik kan er mee leven omdat Ajax heeft aangetoond te willen voetballen. Kansen missen is iets van Ajax eigen. Ik kan me nog een thuiswedstrijd herinneren tegen Sparta van een jaar of 2 geleden. Daarin kregen we zoveel kansen dat we ze zelfs niet meer bij konden houden. Helaas zitten zulke wedstrijden er tussen. Over het geheel gezien heerst voornamelijk trots bij mij. En ik heb nog genoeg vertrouwen in de return in Moskou. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2011 - 23:37 schreef sebas79 het volgende:Goed gespeeld ,als we nou toch eens een echte spits hadden . Ojaaaa die speelt in het 2e , de Jong mist 4 100% kansen dat gebeurt een echte spits niet !!! En wat een slechte wissel ,enoh voor de zeeuw ,had lekker Cvitanich erin gezet en de Jong op het middenveld Klinkt misschien heel gek, maar ik verlies liever deze wedstrijd met een team dat wil strijden dan dat we verliezen met een spits die zijn ego belangrijker vindt dan het teambelang.
Ik hoef El Hamdoei niet meer te zien in het shirt van onze club. Liever nu het seizoen afmaken met de spelers die er nog wel staan en daarna heel snel El Hamdoei verkopen. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Ajax speelde echt prima zeg, beste wedstrijd tot nu toe. Wel knullig hoe we met de kansen omsprongen en af en toe moeten ze de situaties beter uitspelen. Maar dit was zeker geen wonderploeg, we kunnen daar zeker winnen. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Wauw yeah gaaf trots super meesterlijk |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Ongeacht het resultaat van gisteren heb ik enorm genoten van de beste thuiswedstrijd tot nu toe. Ajax maakte me weer trots. Huntelaar was er gisteren ook, die gaat komen jongens. Echt, we worden kampioen en met de Hunt in de spits kan het volgend jaar heel leuk worden in de CL |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Ebicilio ik weet het niet met die jongen blijft te lang met de bal aan ze voeten lopen,dus is te gauw prooi voor ze vedediger. Nee vind hem dus matig spelen de laatste weken maar ja vaak gaat het bij jonge jongens met ups and downs.
Siem De jong is duidelijk geen spits maar des ondanks dat vind ik hem niet slecht op die positie en dat is ook te merken aan die kansen die hij miste gisteravond.
Daley Blind vind ik toch steeds beter worden het gaat wel is waar langzaam maar toch maar ook hier de bekende ups and downs progressie is wel te merken in iedergevasl.
Vurnon Anita grote cmplimenten die houdt enoh terecht uit de basis maar tip van mijn kant 'NOOIT MEER OP DE LINKSBACK FRANKIE'
Micky Sulajmani die zich onder de boer steeds beter gaat spelen goede actie's en blijft zeer snel laat deze jongen maar gaan.
Cristian Eriksen was gister wat minder maar in deze speler heb ik een groot vertrouwen veel overzicht en wat van gaal wel is zei 'voetbal gogme' hij word beter dan laudrup.
Met andere woorden deze ploeg heeft toekomst...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 maart 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Met andere woorden deze ploeg heeft toekomst... Ben bang dat deze ploeg er volgend seizoen niet meer staat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 maart 2011 door Rogier -- |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: dat is de andere kant van het verhaal...helaas
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 maart 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Nee hoor. Ik blijf bij mijn uitspraken. Ik hou van Ajax. Ben een echte Ajacied. Ik heb geen hekel meer aan Feyenoord supporters (had dat vroeger wel) en ik Haat iedereen die hun club uitfluit en niet aanmoedigd. Dat soort personen haat ik echt, ik kan er niets aan doen. Ik krijg echt jeuk van die mensen, dat soort mensen hebben echt een emotionele inteligentie van 0,0. Ik weet niet hoe vaak ik dat hier nog moet zeggen. Alleen verbrande Harry is het geloof ik eens, en heeft ook een hekel aan dat soort mensen. Als jullie je club uitfluiten dan zijn jullie net zulke zielige mensen, maar ik heb dat nooit gemerkt bij Feyenoord, helaas wel elke week weer bij Ajax. Nou moet ik wel zeggen dat ik vroeger maar 1x per jaar bij feyenoord kwam (als Ajax speelde), dus mijn visie hoe jullie je club supporten kan misschien misleidend zijn. Daarbij is het algemeen bekend dat Feyenoorders nou eenmaal meer lawaai maken dan anderen. Komt misschien ook wel door het type publiek dat er komt en het opleidingsniveau. Bij Ajax vind je meer hoog opgeleide mensen en die schamen zich een beetje om hun team aan te moedigen. Hoe lager de opleiding hoe extremer de supporter is. Er zijn uitzonderingen gelukkig. Jullie zijn echte arbeiders en voor 10 cent schreeuwen ze en staken ze al. Bij Ajax is het een mix van Joden, Zakenmensen, mooi weer publiek, echte gangmakers, studenten en dat zorgt ervoor dat er soms minder sfeer is, of het komt door het stadion?? Maar gisteren heb ik weer genoten van alle fans, ook van het voetbal, baal enorm dat we verloren hebben tegen die russen. Ik durf me in ieder geval uit te spreken en ik lul niet mee, zoals sommigen dat doen oip dit forum. ZOnder namen te noemen loopt er hier een Pauw rond, omdat die zoveel veren in zijn reet heeft gekregen, terwijl die persoon zijn club uitfluit?? daarbij zijn er anderen die een rood kontje hebben en het altijd met elkaar eens zijn. Nee ik heb meer respect voor mensen zoals Verbrande Harry, Remco K, C. Eriksen, Hashkopf en nog een paar, ongeacht hoe ze over mij denken, al moet ik zeggen dat ik voor Pietje een uitzondering heb gemaakt, ondanks dat ik met 1 ding niet met hem eens en dat is het uitfluiten van zijn team, maar linkse rakkers zijn nou eenmaal zo. Jaloers op de verdiensten van anderen, maar als ze zelf kunnen graaien, zullen ze het niet nalaten (Zie WIM KOK) |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 - 10:58 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Nee hoor. Ik blijf bij mijn uitspraken. Ik hou van Ajax. Ben een echte Ajacied. Ik heb geen hekel meer aan Feyenoord supporters (had dat vroeger wel) en ik Haat iedereen die hun club uitfluit en niet aanmoedigd. Dat soort personen haat ik echt, ik kan er niets aan doen. Ik krijg echt jeuk van die mensen, dat soort mensen hebben echt een emotionele inteligentie van 0,0. Ik weet niet hoe vaak ik dat hier nog moet zeggen. Alleen verbrande Harry is het geloof ik eens, en heeft ook een hekel aan dat soort mensen. Als jullie je club uitfluiten dan zijn jullie net zulke zielige mensen, maar ik heb dat nooit gemerkt bij Feyenoord, helaas wel elke week weer bij Ajax. Nou moet ik wel zeggen dat ik vroeger maar 1x per jaar bij feyenoord kwam (als Ajax speelde), dus mijn visie hoe jullie je club supporten kan misschien misleidend zijn. Daarbij is het algemeen bekend dat Feyenoorders nou eenmaal meer lawaai maken dan anderen. Komt misschien ook wel door het type publiek dat er komt en het opleidingsniveau. Bij Ajax vind je meer hoog opgeleide mensen en die schamen zich een beetje om hun team aan te moedigen. Hoe lager de opleiding hoe extremer de supporter is. Er zijn uitzonderingen gelukkig. Jullie zijn echte arbeiders en voor 10 cent schreeuwen ze en staken ze al. Bij Ajax is het een mix van Joden, Zakenmensen, mooi weer publiek, echte gangmakers, studenten en dat zorgt ervoor dat er soms minder sfeer is, of het komt door het stadion?? Maar gisteren heb ik weer genoten van alle fans, ook van het voetbal, baal enorm dat we verloren hebben tegen die russen. Ik durf me in ieder geval uit te spreken en ik lul niet mee, zoals sommigen dat doen oip dit forum. ZOnder namen te noemen loopt er hier een Pauw rond, omdat die zoveel veren in zijn reet heeft gekregen, terwijl die persoon zijn club uitfluit?? daarbij zijn er anderen die een rood kontje hebben en het altijd met elkaar eens zijn. Nee ik heb meer respect voor mensen zoals Verbrande Harry, Remco K, C. Eriksen, Hashkopf en nog een paar, ongeacht hoe ze over mij denken, al moet ik zeggen dat ik voor Pietje een uitzondering heb gemaakt, ondanks dat ik met 1 ding niet met hem eens en dat is het uitfluiten van zijn team, maar linkse rakkers zijn nou eenmaal zo. Jaloers op de verdiensten van anderen, maar als ze zelf kunnen graaien, zullen ze het niet nalaten (Zie WIM KOK) het valt echt iedereen op...hehe |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 - 09:34 schreef verbrande harry het volgende:Ebicilio ik weet het niet met die jongen blijft te lang met de bal aan ze voeten lopen,dus is te gauw prooi voor ze vedediger. Nee vind hem dus matig spelen de laatste weken maar ja vaak gaat het bij jonge jongens met ups and downs. Siem De jong is duidelijk geen spits maar des ondanks dat vind ik hem niet slecht op die positie en dat is ook te merken aan die kansen die hij miste gisteravond. Daley Blind vind ik toch steeds beter worden het gaat wel is waar langzaam maar toch maar ook hier de bekende ups and downs progressie is wel te merken in iedergevasl. Vurnon Anita grote cmplimenten die houdt enoh terecht uit de basis maar tip van mijn kant 'NOOIT MEER OP DE LINKSBACK FRANKIE' Micky Sulajmani die zich onder de boer steeds beter gaat spelen goede actie's en blijft zeer snel laat deze jongen maar gaan. Cristian Eriksen was gister wat minder maar in deze speler heb ik een groot vertrouwen veel overzicht en wat van gaal wel is zei 'voetbal gogme' hij word beter dan laudrup. Met andere woorden deze ploeg heeft toekomst... + 1 |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: haha, ja, weet je, het is niet zo zeer dat ik het goed wil maken. Als ik teveel veren krijg, dan ruk ik ze uit mijn reet.... Ik heb nu pas gemerkt wie in mijn ogen wel en niet echte supporters zijn van Ajax op dit forum, ook al heeft iemand anders mij kunnen overtuigen dat iedereen Ajax support op zijn of haar manier. Ik weet nu wie wel en niet iets zinnigs heeft te zeggen. Ik blijf alleen niet zo lang zo boos zoals anderen. Ik geef toe dat ik niet altijd van die zinnige zingen zeg. Mijn stemming bepaald hoe ik me voel en hoe ik reageer net een vrouw ;-) Iemand triggerde iets om over Joark iets te zeggen en dat deed mij echt heel veel pijn en dan word ik driftig en sla ik door het lint. Nu ben ik weer rustig en probeer ik normaal te doen. Ik ben niet zo goed in het maken van politiek correcte opmerkingen. hehe Toch heb ik gisteren wel weer genoten van het publiek. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Ik ben het met Driessen eens eriksen brengt waarachtig niks.Maar is mijn mening. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Frappant, en wat roept Frankie dan na de wedstrijd? "We hadden Mounir vandaag op sommige momenten goed kunnen gebruiken". |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 - 11:54 schreef Ikke_tik het volgende:Frappant, en wat roept Frankie dan na de wedstrijd? "We hadden Mounir vandaag op sommige momenten goed kunnen gebruiken". Ik vind dat we hem niet eens missen.Draait beter zonder hem na mijn idee. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote: Eriksen speelde goed |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
We hebben inderdaad heel goed gespeeld en een aantal (bijna) zekere kansen gemist, maar wacht je van de keeper van Spatak...??? Die heeft er ook wel een paar uitgehouden, ondanks dat hij nauwelijks een bal klemvast had!!
Volgende week moeten ze er gewoon wel in, dan gaan we 'gewoon' door!!! |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
quote: Zwam niet, de Jong heeft geen bal behoorlijk op doel weten te krijgen. En dan kun je zeggen dat hij steeds beter wordt als spits, maar daar heb je nu geen zier aan. Op Europees niveau hoor je dit soort partijen met zo'n veldoverwicht te winnen. 't Wordt een lastig verhaal in Moskou.
En voor iedereen die nu weer aankomt met "Mounir moet z'n grote bek houden": denken jullie nu serieus dat spelers als de Boer zelve dat in het verleden ook deden wanneer ze het ergens niet mee eens waren? Of zijn we bv ook alweer vergeten hoe bv de de Boertjes en Blind hun vingers in de poepert van Hiddink staken?
Goh zeg, we hebben gisteren met het inbrengen van Enoh het verlies proberen te beperken tot 0-1... Heldhaftig hoor en heel des Ajax? |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote: Maar draait het beter omdat Mounir niet speelt ,of omdat het middenveld beter staat zonder Enoh ? Ik ben geen fan van Anita maar 10x beter dan Enoh ,toen Enoh erin kwam zag het spel op het middenveld meteen (weer) veranderen. De zeeuw kwam 2x alleen voor de keeper waar was De Jong dan die had zich laten zakken ,als Mounir dat doet is het slecht voor Ajax |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 - 11:54 schreef Ikke_tik het volgende:Frappant, en wat roept Frankie dan na de wedstrijd? "We hadden Mounir vandaag op sommige momenten goed kunnen gebruiken". Beste Ikke_tik@ Ik denk dat Frank met deze uitspraak bedoelde dat als El Hammie de kansen zou krijgen die bv. de Zeeuw en de Jong kregen, hij deze wrs. wel gemaakt zou hebben. Dat is ook niet zo verwonderlijk, omdat El Hammie een echte spits is, met een neus voor goals. Inderdaad voor het prachtige combinatie spel wat Ajax voornamelijk in de eerste helft ten toonspreide heb je hem niet nodig. Maar ik denk dat Frank deze momenten bedoelde. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 - 12:22 schreef sebas79 het volgende:[..] Maar draait het beter omdat Mounir niet speelt ,of omdat het middenveld beter staat zonder Enoh ? Ik ben geen fan van Anita maar 10x beter dan Enoh ,toen Enoh erin kwam zag het spel op het middenveld meteen (weer) veranderen. De zeeuw kwam 2x alleen voor de keeper waar was De Jong dan die had zich laten zakken ,als Mounir dat doet is het slecht voor Ajax Het nederlands elftal met v/d Vaart ipv Nigel de Jong speelt ook aanvallender en daardoor aantrekkelijker voetbal. Dat is met Ajax ook zo. Met Anita op het middenveld heb je veel meer creativiteit zonder dat je verdedigend te kort komt. Met maar 1 verdedigende middenvelder creëer je automatisch meer kansen. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 - 09:34 schreef verbrande harry het volgende:Ebicilio ik weet het niet met die jongen blijft te lang met de bal aan ze voeten lopen,dus is te gauw prooi voor ze vedediger. Nee vind hem dus matig spelen de laatste weken maar ja vaak gaat het bij jonge jongens met ups and downs. Siem De jong is duidelijk geen spits maar des ondanks dat vind ik hem niet slecht op die positie en dat is ook te merken aan die kansen die hij miste gisteravond. Daley Blind vind ik toch steeds beter worden het gaat wel is waar langzaam maar toch maar ook hier de bekende ups and downs progressie is wel te merken in iedergevasl. Vurnon Anita grote cmplimenten die houdt enoh terecht uit de basis maar tip van mijn kant 'NOOIT MEER OP DE LINKSBACK FRANKIE' Micky Sulajmani die zich onder de boer steeds beter gaat spelen goede actie's en blijft zeer snel laat deze jongen maar gaan. Cristian Eriksen was gister wat minder maar in deze speler heb ik een groot vertrouwen veel overzicht en wat van gaal wel is zei 'voetbal gogme' hij word beter dan laudrup. Met andere woorden deze ploeg heeft toekomst... Ebicilio heeft wel iets en is nog erg jong Harry, maar ik zie in Ozbiliz of Lukoki meer voor de toekomst. Als Siem een goal maakt in de 1e helft, wat toch niet veel scheelde, hij deed het gewoon goed bij die kansen, praten we toch wat wat anders. Siem moeten we koesteren. Ik heb Twente ook nog gezien en de doelpunten die broer Luuk maakt, zijn van een hoog niveau en hij is een betere spits dan Siem. Blind speelde een goeie 1e helft, hij groeide op mentaal vlak, maar speelde een mindere 2e helft. Anita vind ik een kanjer en met zijn mentaliteit kan ie een grote speler worden. Over Sulejmani en Eriksen ben ik kortbondig; uitstekende spelers voor AJAX! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 - 11:54 schreef Ikke_tik het volgende:Frappant, en wat roept Frankie dan na de wedstrijd? "We hadden Mounir vandaag op sommige momenten goed kunnen gebruiken". Omdat Frankie slim is Ikke_tik!!! |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 - 12:31 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Beste Ikke_tik@ Ik denk dat Frank met deze uitspraak bedoelde dat als El Hammie de kansen zou krijgen die bv. de Zeeuw en de Jong kregen, hij deze wrs. wel gemaakt zou hebben. Dat is ook niet zo verwonderlijk, omdat El Hammie een echte spits is, met een neus voor goals. Inderdaad voor het prachtige combinatie spel wat Ajax voornamelijk in de eerste helft ten toonspreide heb je hem niet nodig. Maar ik denk dat Frank deze momenten bedoelde. Maakt me geen fluit uit wat Frank bedoelde. Uitgangspunt voor zowat iedere sport is vaker scoren dan je tegenstander. Persoonlijke vendetta's vecht je maar achter gesloten deuren uit. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 - 12:35 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Het nederlands elftal met v/d Vaart ipv Nigel de Jong speelt ook aanvallender en daardoor aantrekkelijker voetbal. Dat is met Ajax ook zo. Met Anita op het middenveld heb je veel meer creativiteit zonder dat je verdedigend te kort komt. Met maar 1 verdedigende middenvelder creëer je automatisch meer kansen. EENS |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
quote: Boerenslimheid. Haha. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 - 12:35 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Het nederlands elftal met v/d Vaart ipv Nigel de Jong speelt ook aanvallender en daardoor aantrekkelijker voetbal. Dat is met Ajax ook zo. Met Anita op het middenveld heb je veel meer creativiteit zonder dat je verdedigend te kort komt. Met maar 1 verdedigende middenvelder creëer je automatisch meer kansen. Zoals Cruijf altijd zegt met maar 1 verdedigende middenvelder ,maar die moet wel goed kunnen voetballen ! Barcelona is ook beter gaan spelen nadat Toure zijn plek had afgestaan aan Busguets ! Denk dat deze plek bij Ajax op het moment het beste is voor Blind (speler met veel inzicht) |
|
|
|