BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Tomasson

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
BRAYY
 BRAYY - vrijdag 25 februari 2011 - 14:46   quote  deeplink  
Tomasson: 'Ik blijf zeker weten in Nederland'
Jon Dahl Tomasson is bij Feyenoord in het bezit van een aflopend contract. De aanvaller, die dit seizoen nog geen minuut in actie kwam, blijft hoe dan ook in Nederland. Dat verklaarde hij voor de camera's van RTV Rijnmond.

Waar zijn toekomst precies ligt, weet Tomasson (34) nog niet. "Ik ben alleen bezig met mijn revalidatie, dat kost veel energie. Maar één ding weet ik zeker. Ik blijf in Nederland. Ik focus me nu op mijn comeback en daarna zien we wel."

De Deen krijgt, als hij met Feyenoord in onderhandeling gaat, te maken met Martin van Geel. "Hij heeft het goed gedaan, bij de ene club wat beter dan de andere, maar dat is net als bij voetballers. Ik denk dat hij hier wel goed in de plannen past. Het is een man met een eigen mening, maar dat moet je wel kunnen hebben in Rotterdam", aldus Tomasson.
BRAYY
 BRAYY - vrijdag 25 februari 2011 - 14:47   quote  deeplink  
Gaat tomasson ons verlaten? of krijgt hij gewoon geen nieuw contract, zou wat zijn als zelf tomasson ons gaat verraden nu.
optimo
 optimo - vrijdag 25 februari 2011 - 14:54   quote  deeplink  
je weet hoe ik over tomasson denk
BRAYY
 BRAYY - vrijdag 25 februari 2011 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 14:54 schreef optimo het volgende:
je weet hoe ik over tomasson denk
nee? vertel eens
Jelle
 Jelle - vrijdag 25 februari 2011 - 15:14   quote  deeplink  
indien fit de beste speler van feyenoord.
JanM
 JanM - vrijdag 25 februari 2011 - 16:42   quote  deeplink  
Tomasson///HELD!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 25 februari 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 14:54 schreef optimo het volgende:
je weet hoe ik over tomasson denk
Gek genoeg wil ik het ineens niet weten.
sevillana
 sevillana - vrijdag 25 februari 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 14:47 schreef BRAYY het volgende:
Gaat tomasson ons verlaten? of krijgt hij gewoon geen nieuw contract, zou wat zijn als zelf tomasson ons gaat verraden nu.
hoezo, verraden?
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 25 februari 2011 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 14:47 schreef BRAYY het volgende:
Gaat tomasson ons verlaten? of krijgt hij gewoon geen nieuw contract, zou wat zijn als zelf tomasson ons gaat verraden nu.
Idiota lo que usted dice ahora, Tomasson is heus niet express gebleseerd hoor of denk jij van wel
r
 r - vrijdag 25 februari 2011 - 22:57   quote  deeplink  
eens met Jelle
feyenoord-rotterdam
 feyenoord-rotterdam - vrijdag 25 februari 2011 - 23:13   quote  deeplink  
moet hij misschien een jaar verplicht blijtekenen met een minimumloon
Maximus
 Maximus - vrijdag 25 februari 2011 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 23:13 schreef feyenoord-rotterdam het volgende:
moet hij misschien een jaar verplicht blijtekenen met een minimumloon
mischien moet jij een jaar lang zn veters strikken en zn kont schoonvegen na het schijten
alibabba
 alibabba - vrijdag 25 februari 2011 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 23:42 schreef Maximus het volgende:

[..]

mischien moet jij een jaar lang zn veters strikken en zn kont schoonvegen na het schijten
Daar heeft ie schijt aan;-)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 26 februari 2011 - 07:36   quote  deeplink  
als hij dit seizoen nog wedstrijden voetbalt moeten we gewoon kijken wat hij nog kan brengen! Is dat minimaal dan niet verlengen. Alhoewel het sowieso natuurlijk risicovol is om wel te verlengen!
Els
 Els - zaterdag 26 februari 2011 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 07:36 schreef Feyenoord till i die het volgende:
als hij dit seizoen nog wedstrijden voetbalt moeten we gewoon kijken wat hij nog kan brengen! Is dat minimaal dan niet verlengen. Alhoewel het sowieso natuurlijk risicovol is om wel te verlengen!
Niet verlengen, evt een prestatiecontract of een andere functie en een bonus per gespeelde wedstrijd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 26 februari 2011 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 09:30 schreef Els het volgende:

[..]

Niet verlengen, evt een prestatiecontract of een andere functie en een bonus per gespeelde wedstrijd.
Tomasson moet zeker voor het jeugdvoetbal bewaard blijven...
Hij heeft de juiste mentaliteit van het niet opgeven..
sevillana
 sevillana - zaterdag 26 februari 2011 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 09:44 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Tomasson moet zeker voor het jeugdvoetbal bewaard blijven...
Hij heeft de juiste mentaliteit van het niet opgeven..
iig voor de club zien te behouden
Rovert
 Rovert - zaterdag 26 februari 2011 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 23:42 schreef Maximus het volgende:

[..]

mischien moet jij een jaar lang zn veters strikken en zn kont schoonvegen na het schijten
waarom vegen? Laat het hem met zijn tong doen...
bussie.
 bussie. - zaterdag 26 februari 2011 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 14:47 schreef BRAYY het volgende:
Gaat tomasson ons verlaten? of krijgt hij gewoon geen nieuw contract, zou wat zijn als zelf tomasson ons gaat verraden nu.
Niet verlengen.Tenzij:
Hij binnen het huidige salaris plafond van € 500.000 wil tekenen en dan in
deze verhoudingen per gespeelde wedstrijd betaald zal gaan krijgen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 26 februari 2011 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 09:30 schreef Els het volgende:

[..]

Niet verlengen, evt een prestatiecontract of een andere functie en een bonus per gespeelde wedstrijd.
Goede optie!
craven
 craven - zaterdag 26 februari 2011 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 12:01 schreef sevillana het volgende:

[..]

iig voor de club zien te behouden
vindt ik ook...
BRAYY
 BRAYY - zaterdag 26 februari 2011 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 22:54 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Idiota lo que usted dice ahora, Tomasson is heus niet express gebleseerd hoor of denk jij van wel
Tomasson is deens, het forum is nederlands en toch voel jij je geroepen spaans te gaan typen? beetje narcistisch, kijk mij eens spaans typen! hij is niet express geblesseerd nee maar als hij nu de handdoek gaat gooien wordt het wel een gevalletje de guzman he. hij weet niet waar zn toekomst ligt? tegen het minimumloon ballen bij feyenoord lijkt mij..
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 26 februari 2011 - 14:13   quote  deeplink  
lijkt mij ook!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 februari 2011 door Feyenoord till i die --
scarface1979
 scarface1979 - zaterdag 26 februari 2011 - 16:18   quote  deeplink  
Tomasson is alleen maar geblesseerd en heeft een topsalaris.
Of verlengen en per wedstrijd betalen.
Of lekker laten gaan.
Echt goed is hij ook niet meer op zijn leeftijd en fysieke gebreken
de flh
 de flh - zaterdag 26 februari 2011 - 16:20   quote  deeplink  
denk dat ie gaat spelen op amateurbasis.. zo is ie wel.
craven
 craven - zaterdag 26 februari 2011 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 16:18 schreef scarface1979 het volgende:
Tomasson is alleen maar geblesseerd en heeft een topsalaris.
Of verlengen en per wedstrijd betalen.
Of lekker laten gaan.
Echt goed is hij ook niet meer op zijn leeftijd en fysieke gebreken
als ie speelt scoort ie bijna altijd...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 26 februari 2011 - 16:21   quote  deeplink  
+1
alleen nu zorgen dat hij ook eens blijft spelen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 februari 2011 door Feyenoord till i die --
craven
 craven - zaterdag 26 februari 2011 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 16:21 schreef Feyenoord till i die het volgende:
+1
alleen nu zorgen dat hij ook eens blijft spelen!
een betere 10 hebben we niet...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 26 februari 2011 - 17:12   quote  deeplink  
Denk ik ook niet. Ze moeten wel nadenken over het eventuele contract wat ze hem anbieden.
Ik opper toch voor een contract naar prestaties en gespeelfe wedstrijden!!
scarface1979
 scarface1979 - zaterdag 26 februari 2011 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 16:20 schreef craven het volgende:

[..]

als ie speelt scoort ie bijna altijd...
Ja een jaar geleden scoorde hij Vaak. Maar dat is geen garantie dat hij dat na een jaar blessures op zijn leeftijd nog doet. Hij zal Weel wat aan snelheid en loop vermogen iIngeboekt hebben. En dan blijft er weinig over..
craven
 craven - zaterdag 26 februari 2011 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 19:35 schreef scarface1979 het volgende:

[..]

Ja een jaar geleden scoorde hij Vaak. Maar dat is geen garantie dat hij dat na een jaar blessures op zijn leeftijd nog doet. Hij zal Weel wat aan snelheid en loop vermogen iIngeboekt hebben. En dan blijft er weinig over..
geen idee, maar als hij fit is en blijft, zie ik hem t liefst op 10
Sebbe
 Sebbe - zondag 27 februari 2011 - 11:41   quote  deeplink  
Qua ervaring is het altijd een meerwaarde, maar als je hem optimaal wilt benutten in het veld zal er ook iemand zijn vuile werk op moeten knappen helemaal op de 10 positie.
sevillana
 sevillana - zondag 27 februari 2011 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 19:37 schreef craven het volgende:

[..]

geen idee, maar als hij fit is en blijft, zie ik hem t liefst op 10
eens!
kansenbenutter
 kansenbenutter - maandag 28 februari 2011 - 09:24   quote  deeplink  
als hij nog meer tips voor gini heeft zie ik nog wel waarde voor hem bij feyenoord.
zoniet dan moeten ze zn contract ontbinden/aanpassen.
scarface1979
 scarface1979 - maandag 28 februari 2011 - 10:02   quote  deeplink  
Kom op. Van dichtbij met je binnenkant plaatsen. HAHAHAH
Dat weet toch iedereen?
Makaay heeft er bij Gini ook op gehamert dat hij de ballen met zn binnenkant moet nemen. En nu scoort hij een x en komt het door de training en Tomasson.
Hij raakte hem gewoon helemaal verkeerd!!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 juni 2013 - 00:24   quote  deeplink  
18afdba6ffc7315c117ad2969836a69f.png

tomasson3.jpg

Excelsior heeft weer een trainer. Jon Dahl Tomasson neemt het stokje op bij de club uit de Jupiler League.

Afgelopen seizoen was de voormalige Deense international, die liefst 112 keer uitkwam voor zijn land, reeds assistent-trainer op Kralingen. Afgelopen maand stapte echter Leon Vlemmings op, nadat de club op de voorlaatste plaats eindigde en er geen overeenstemming bestond over de visie voor het komende seizoen.

Tomasson was samen met Marinus Dijkhuizen de favoriet om de vacante positie in te nemen. Het clubbestuur koos voor de 36-jarige Deen. Tomasson beëindigde in 2011 zijn betaald voetballoopbaan. De voormalige aanvaller droeg daarin de shirts van sc Heerenveen, Feyenoord, AC Milan, VfB Stuttgart, Villarreal CF en opnieuw twee jaar Feyenoord.
Bron: elfvoetbal
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 juni 2013 - 01:08   quote  deeplink  
De carrière van Jon Dahl Tomasson

Sensi
 Sensi - dinsdag 18 juni 2013 - 09:48   quote  deeplink  
Ik vind het echt top voor Tomasson. Kijken hoe die het bij Excelsior doet, misschien ooit als trainert te bewonderen bij ons!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 18 juni 2013 - 10:24   quote  deeplink  
Sympathieke kerel.
salemi
 salemi - dinsdag 18 juni 2013 - 10:45   quote  deeplink  
Ik heb altijd van hem genoten. Scoorde altijd en overal. 020 uit,waardoor we daar wonnen. Hij scoorde ook ng een keer als
Invaller de winnende toen hij in Milan speelde, tegen........ ja precies, ook tegen 020. Dat was echt lachen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 juni 2013 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2013 - 10:24 schreef FR-Henk het volgende:
Sympathieke kerel.
Absoluut..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 juni 2013 - 11:44   quote  deeplink  
Tomasson verwacht meer huurlingen van Feyenoord

media_xl_640816.jpg

Jon Dahl Tomasson is de nieuwe hoofdtrainer van Excelsior. De 36-jarige Deen krijgt een contract voor 2 jaar. Dat heeft de Rotterdamse eerstedivisieclub maandagavond bekendgemaakt.

Tomasson was de afgelopen twee seizoenen al werkzaam in Kralingen als assistent van eerst John Lammers en daarna Leon Vlemmings. Hij krijgt in augustus het vereiste trainersdiploma maar gaat zaterdag al aan de slag bij Excelsior.

'Voor voor mij is dit een geweldige kans. Excelsior is een heel leuke club, die heel veel mensen aanspreekt. Ik vind het een uitdaging om daar als hoofdtrainer aan de slag te gaan', liet Tomasson weten.

Over de doelstellingen wilde de oud-speler van onder meer sc Heerenveen, Feyenoord, AC Milan en VfB Stuttgart het nog niet hebben. 'Maar we willen in elk geval meer wedstrijden gaan winnen. We hebben al een aantal goede spelers gehaald en ik verwacht dat we van Feyenoord ook nog wat jongens krijgen.'

Tomasson geeft toe weinig ervaring te hebben, maar vindt zijn gedrevenheid vooralsnog wezenlijker. 'Als trainer zijn twee dingen belangrijk: je tactische vermogen, maar daarnaast moet je mensen ook kunnen raken, ze enthousiast maken. Ik vind het heerlijk om met een groep te werken en te zien hoe jongens als mens en als voetballer vooruitgaan.'
Bron:AD
VVout
 VVout - dinsdag 18 juni 2013 - 13:27   quote  deeplink  
N1, gefeliciteerd Jon.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 19 juni 2013 - 12:04   quote  deeplink  
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 juni 2013 - 01:03   quote  deeplink  
Jon Dahl Tomasson voorafgaand aan de eerste training
sevillana
 sevillana - vrijdag 28 juni 2013 - 22:55   quote  deeplink  
mooi opstapje voor hem, hoop dat ie het goed gaat doen bij de kralingers (alhoewel daar niet zo gek veel voor nodig is t.o.v. het afgelopen seizoen ;) )
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 28 juni 2013 - 22:57   quote  deeplink  
Topper!!!!
sevillana
 sevillana - vrijdag 28 juni 2013 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juni 2013 - 22:57 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Topper!!!!
dat wel natuurlijk !
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 juni 2013 - 17:41   quote  deeplink  
Tomasson: 'Trots en blij om hoofdtrainer te zijn'



Jon Dahl Tomasson stond zaterdag voor het eerst langs de lijn als hoofdtrainer. De nieuwe coach van Excelsior ging met zijn ploeg op bezoek in Waddinxveen en was daar met 4-0 te sterk voor tweedeklasser Be Fair. 'De kop is eraf. Na een kleine week trainen was nu de eerste wedstrijd. Heerlijk,' zei Tomasson na afloop.

Hoewel het vizier van de Rotterdammers niet op scherp stond, was de voormalig speler van Feyenoord tevreden. 'We hebben genoeg kansen gehad die we moesten maken, maar ik heb veel belangrijke dingen teruggezien waar we op hebben getraind. Dat is goed voor het leerproces,' vervolgt de geboren Deen. 'Ik heb veel nieuwe spelers gezien. Spelers waar we blij mee zijn, maar ook spelers die nog moeten wennen. Daar gebruik ik de voorbereiding voor.'
'Ik wilde met name de intentie zien om druk te zetten. Dat hebben we goed gedaan, maar met name in de eerste helft speelden we veel te langzaam. Tegen deze tegenstander moet je veel sneller spelen. We waren toen ook slordig,' concludeert Tomasson in gesprek met RTV Rijnmond. Doelpunten van respectievelijk Daan Blij, Kevin van Diermen, Carlo de Reuver en Rangelo Janga zorgden uiteindelijk voor de zege.

Excelsior is echter nog lang niet klaar voor de competitie, zo beseft ook Tomasson. 'Ik ben druk met dingen regelen, want we proberen wat spelers erbij te krijgen. Ik ga er vanuit dat dit haalbaar is. We hebben nu bijvoorbeeld geen backs onder contract staan. Dat moet wel als de competitie begint. Ik heb aangegeven dat ik graag vier spelers erbij zie komen en dat verwachten we allemaal. Ook van Feyenoord hoop ik spelers te zien.'

De drang om zelf de voetbalschoenen aan te trekken heeft de oud-international niet meer. 'Die tijd is gelukkig over. Ik heb een mooie carrière gehad en genoeg stadions gezien. De behoefte om wedstrijden te spelen is er niet meer. Voor mezelf is het nieuw en spannend, maar ik ben trots en blij dat ik hoofdtrainer mag zijn van deze mooie club,' aldus Tomasson.
Bron:Rijnmond
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 20 juli 2013 - 15:33   quote  deeplink  
Tomasson hoopt Feyenoorders snel te begroeten

jon-dahl-tomasson(1).jpg

Excelsior lijkt voorlopig niet te hoeven rekenen op Jordy van Deelen. De Kralingers hoopten de verdediger opnieuw van Feyenoord te huren, maar trainer Ronald Koeman wil de jongeling niet kwijt. 'Op dit moment heeft Feyenoord Jordy nodig, omdat hij na Daryl Janmaat de enige rechtsback in de selectie is,' aldus Excelsior-trainer Jon Dahl Tomasson.

De kersverse trainer van de eerstedivisionist kan leven met dat besluit. 'Ik heb daar wel begrip voor, aan de andere kant wil ik wel dat jongens van Feyenoord op tijd onze kant op komen, omdat het seizoen over twee weken begint. Het is wel vervelend dat de selectie mank loopt.'

Vraag is welke spelers uiteindelijk nog wel de overstap maken van de Kuip naar Woudestein. 'Die vraag moet je neerleggen bij onze directeur Ferry de Haan,' is de korte reactie van Tomasson.
Bron:Rijnmond

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Tomasson









0.0087678