|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Uefa knalt Youtubesite Ajax uit de lucht (Supportersvereniging Ajax)
|
|
|
thomASS
|
|
|
Zojuist is het Youtube-kanaal van Ajax uit de lucht gehaald. De filmpjessite meldt op youtube.com/ajax: 'YouTube account Ajax has been terminated because we received multiple third-party notifications of copyright infringement from claimants including: UEFA & UEFA'. Met andere woorden: de Europese voetbalbond vindt dat Ajax materiaal op Youtube heeft gezet waarvan zij de rechten hebben. Zo gaat dat tegenwoordig in voetballand. Horen wij daar iemand roepen dat-ie tegen het moderne voetbal is?
Belachelijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 februari 2011 door thomASS -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
UEFA en FIFA /// Maffia !!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Wtf? Ben subscribed aan de channel van Ajax en kijk serieus alles.. Slaat nergens op.. Zal ff kijken of het al gebeurd is.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Dit krijg ik als melding:
Het YouTube-account ajax is beƫindigd omdat we meerdere meldingen van derden hebben ontvangen wegens auteursrechtschendingen van eisers als: UEFA UEFA |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
alles in een;
-SM: Siciliaanse Maffia
-LCN: La Cosa Nostra(De Amerikaanse Maffia)
-IM: Italiaanse Maffia:
-LCU: La Corona Unita
-DSS: De Siciliaanse STIDDA
-DGM: De Georganiseerde Misdaad
vies goor stinktuig dat is het...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 februari 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
MAFFIA is het...PUINHOOP... |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Joden zijn het!!! ;-) Willen overal geld voor zien. Wat nou auteursrechten. Bij de Uefa kan je niet eens de beelden opvragen of bekijken want ze zijn er niet meer. Het is juist reclame voor ze. Stelletje randdebielen zijn het die Zwitsers. Ik zeg ook meteen mijn bank rekening op in Zwitserland, want dat is mijn recht! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 - 18:06 schreef Ajax we love you het volgende:Joden zijn het!!! ;-) Willen overal geld voor zien. Wat nou auteursrechten. Bij de Uefa kan je niet eens de beelden opvragen of bekijken want ze zijn er niet meer. Het is juist reclame voor ze. Stelletje randdebielen zijn het die Zwitsers. Ik zeg ook meteen mijn bank rekening op in Zwitserland, want dat is mijn recht! uuhh? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ik heb helemaal niets met die kut-UEFA en kut-FIFA. Alles draait tegenwoordig om het geld bij die gasten. Ze hebben de CL verneukt, de Ek's en Wk's verbastert en nog is het niet genoeg bij die gasten.
AGAINST MODERN FOOTBALL!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|