BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Ajax wil Tyton bij vertrek Stekelenburg'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 25 februari 2011 - 15:24   quote  deeplink  
Niet 010, maar Ajax moet de nieuwe werkgever worden van Przemyslaw Tyton. De Poolse goalie komt in beeld als Maarten Stekelenburg vertrekt, melden media uit zijn vaderland.

De 24-jarige Tyton is bij Roda JC Kerkrade uitgegroeid tot één van de betere goalies van de Eredivisie. Naast Ajax zouden ook Polonia Warschau en Bursaspor belangstelling hebben getoond. Zij grepen echter mis.

De Amsterdammers lijken meer kans te hebben op de handtekening van Tyton, die Stekelenburg moet vervangen. De doelman van Oranje sloot een vertrek donderdag niet uit. "Als er iets moois komt, wil ik daarover nadenken", zei hij.

http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/158785/Ajax_wil_Tyton_bij_vertrek_Stekelenburg.html
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 25 februari 2011 - 15:26   quote  deeplink  
please don't go...we need you
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 25 februari 2011 - 15:33   quote  deeplink  
Steek gaat weg voor 10m, prima, helaas maar waar, anders is hij volgend jaar gratis af te halen.... dat doet pas pijn
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 25 februari 2011 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 15:33 schreef Ajax we love you het volgende:
Steek gaat weg voor 10m, prima, helaas maar waar, anders is hij volgend jaar gratis af te halen.... dat doet pas pijn
10 miljoen jij bent gek man, check deze link,

http://www.transfermarkt.de/de/ajax-amsterdam/startseite/verein_610.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 februari 2011 door verbrande harry --
Brandje
 Brandje - vrijdag 25 februari 2011 - 15:35   quote  deeplink  
Prima zaak. Ben blij dat men in de gaten heeft dat Vermeer niet de opvolger van Steek gaat worden.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 25 februari 2011 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 15:35 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

10 miljoen, jij bent gek man...
is dat niet genoeg dan? hij heeft nog maar een contract voor 1 jaar, dus niemand gaat veel betalen helaas, dan wachten ze wel een jaartje.
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 25 februari 2011 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 15:38 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

is dat niet genoeg dan? hij heeft nog maar een contract voor 1 jaar, dus niemand gaat veel betalen helaas, dan wachten ze wel een jaartje.
nee niet check deze link;

Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 25 februari 2011 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 15:39 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

nee niet check deze link;

nou ja 11m is zijn waarde, maar meer gaan ze echt niet betalen
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 25 februari 2011 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 15:43 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

nou ja 11m is zijn waarde, maar meer gaan ze echt niet betalen
nee 11 miljoen dit is exclusief de nog lopende contract jaar/jaren,mijn schating tussen de 12-15 miljoen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 februari 2011 door verbrande harry --
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 25 februari 2011 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 15:45 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

nee 11 miljoen dit is exclusief de nog lopende contract jaar/jaren,mijn schating tussen de 12-15 miljoen...
Ik hoop het, hoe meer hoe beter :)
Pietje
 Pietje - vrijdag 25 februari 2011 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 15:51 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik hoop het, hoe meer hoe beter :)
Is het niet zo dat je waard bent, wat de gek er voor geeft? Die bedragen die op die "waardelijst" staan lijken me richtprijzen.
En Maarten is een fabuleuze doelman, die gaat echt pas verkassen naar een absolute topclub (Manchester United) voor een absloluut topbedrag.
Daarnaast gun ik Maarten een mooie transfer.
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 25 februari 2011 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 15:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

Is het niet zo dat je waard bent, wat de gek er voor geeft? Die bedragen die op die "waardelijst" staan lijken me richtprijzen.
En Maarten is een fabuleuze doelman, die gaat echt pas verkassen naar een absolute topclub (Manchester United) voor een absloluut topbedrag.
Daarnaast gun ik Maarten een mooie transfer.
ook een mogelijkheid maar stel er melden zich 3 clubs bij ajax dan zal de hoogste bieder hem krijgen,mits steek de clubs zelf afwijst.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 25 februari 2011 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 16:05 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

ook een mogelijkheid maar stel er melden zich 3 clubs bij ajax dan zal de hoogste bieder hem krijgen,mits steek de clubs zelf afwijst.
Klopt, en Maarten mag zelf kiezen, maar denk wel dat er dan 3 topclubs komen, en het verschil in prijs zal niet veel zijn mag ik aannemen. 15m vind ik prima en als Barca ineens 30m wil neerleggen mag dat ook :)
Pietje
 Pietje - vrijdag 25 februari 2011 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 16:05 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Daar heb je hartstikke gelijk in
alibabba
 alibabba - vrijdag 25 februari 2011 - 16:46   quote  deeplink  
Zou leuk zijn; Pietje met Tyton in de Python...hihihi..
jodocus
 jodocus - vrijdag 25 februari 2011 - 17:03   quote  deeplink  
halen , is gewoon een hele goeie keeper
remco k
 remco k - vrijdag 25 februari 2011 - 17:05   quote  deeplink  
Gewoon Vermeer als eerste keeper laten staan, komt ook weer het een en ander uit de jeugd aan.
bird
 bird - vrijdag 25 februari 2011 - 17:37   quote  deeplink  
goeie keus maar we idd vermeer ook nog en natuurlijk verhoeven nog
Ajx
 Ajx - vrijdag 25 februari 2011 - 18:16   quote  deeplink  
ik denk dat iedereen Maarten zijn transfer gunt, hoe jammer dat dan ook is voor Ajax. Maar ik denk dat vermeer niet goed genoeg is(hebben jullie Porto in de voorbereiding gezien???) maar yton is inderdaad voor mij de perfecte opvolger!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 25 februari 2011 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 18:16 schreef Ajx het volgende:
ik denk dat iedereen Maarten zijn transfer gunt, hoe jammer dat dan ook is voor Ajax. Maar ik denk dat vermeer niet goed genoeg is(hebben jullie Porto in de voorbereiding gezien???) maar yton is inderdaad voor mij de perfecte opvolger!!
Volgens Van Basten was Vermeer beter dan steek ;-) Denk wel dat Vermeer het aankan, maar concurrentie van een andere lange goede keeper is nooit verkeerd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 februari 2011 door Ajax we love you --
sebas79
 sebas79 - vrijdag 25 februari 2011 - 18:31   quote  deeplink  
Vermeer zeker niet goed genoeg in mijn ogen , ik vind die keeper van n.e.c goed , maar is nog een beetje te jong
remco k
 remco k - zaterdag 26 februari 2011 - 02:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 18:16 schreef Ajx het volgende:
Heb je Maarten gezien vorig seizoen???? voor de winterstop was het 4 keer niks, 100% terecht dat v basten hem toen eruit haalde, Vermeer was destijds gewoon de betere keuze, er klaagde ook niemand over toen, en nu maar klagen ove 1 matig potje in de voorbereiding...
sebas79
 sebas79 - zaterdag 26 februari 2011 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 02:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb je Maarten gezien vorig seizoen???? voor de winterstop was het 4 keer niks, 100% terecht dat v basten hem toen eruit haalde, Vermeer was destijds gewoon de betere keuze, er klaagde ook niemand over toen, en nu maar klagen ove 1 matig potje in de voorbereiding...
Vorig seizoen was Jol trainer niet v Basten, en er waren juist heel veel mensen het niet eens met Vermeer in de goal . Ik denk dat hij net iets te kort komt voor Ajax
joduh
 joduh - zaterdag 26 februari 2011 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 09:27 schreef sebas79 het volgende:

[..]

Vorig seizoen was Jol trainer niet v Basten, en er waren juist heel veel mensen het niet eens met Vermeer in de goal . Ik denk dat hij net iets te kort komt voor Ajax
gewoon vermeer voor het hok man!!!!die gast ken het echt wel!!!en geef geld maar uit aan datgene wat we harder nodig hebben man......
Ajx
 Ajx - zaterdag 26 februari 2011 - 16:44   quote  deeplink  
remko, ik denk dat je het over 2 jaar gterig hebt, maar ben je vergeten dat Stekelenburg toen veelvuldig geblesseerd was in de eerste seizoenshelft?? en dat hij voor zijn blessures wel goed keepte?? Maar vermeer is niet goed genoeg voor een een plaats als eerste keeper bij Ajax 1!! dat hebben jullie toch ook wel gezien in de wedstrijden dat hij speelde?? bij elke hoge bal poep je in je broek!!
remco k
 remco k - zaterdag 26 februari 2011 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 16:44 schreef Ajx het volgende:
remko, ik denk dat je het over 2 jaar gterig hebt, maar ben je vergeten dat Stekelenburg toen veelvuldig geblesseerd was in de eerste seizoenshelft?? en dat hij voor zijn blessures wel goed keepte?? Maar vermeer is niet goed genoeg voor een een plaats als eerste keeper bij Ajax 1!! dat hebben jullie toch ook wel gezien in de wedstrijden dat hij speelde?? bij elke hoge bal poep je in je broek!!
Hij had 1 blessure, en toen hij terug kwam, kon hij het stokje niet overnemen van Vermeer, omdat die op dat moment simpelweg beter stond te keepen..

Zoals iedere keeper moet ook Vermeer ervaring opdoen in het eerste, volgens mij kan ik me namelijk ook heel wat goede wedstrijden herinneren, zoals bijvoorbeeld FIorentina...
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - zaterdag 26 februari 2011 - 19:33   quote  deeplink  
Tyton halen. alleen ik zeg wel: haal hem voor dat stekelenburg weg is anders vraagen ze 2 miljoen extra
freakie
 freakie - zaterdag 26 februari 2011 - 23:33   quote  deeplink  
Remco die wedstrijd tegen fiorentina was de 2e wedstrijd dacht ik he? of was dat de 1ste? Want vermeer keepte de ene en steek de andere.. En steek keepte die wedstrijd weet ik nog erg goed tegen fiorentina.. Dus vermeer en steek keepte prima.. Maar vermeer kreeg meer kans in de eerste en maakte vel fouten met uitkomen enzo.. Ik heb toen met jou een discussie gehad over dat ik steek stukken beter vond en jij vond dat niet.. Ik vind ook dat vermeer meer kans moet hebben.. Maar ook vermeer moet iemand achter zich hebben die kans maakt om eerste keeper te worden.. Dus tyton halen is niet verkeert..
schapio
 schapio - zondag 27 februari 2011 - 03:08   quote  deeplink  
michael rensing transfervrij ophalen, bij bayern is het hem niet gelukt, maar is een geweldige keeper, wat hij nu bij köln elke week weer laat zien en de perfecte opvolger voor steek. houden we ook nog geld over om ons op andere plaatsen te versterken.
remco k
 remco k - zondag 27 februari 2011 - 03:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 23:33 schreef freakie het volgende:
Remco die wedstrijd tegen fiorentina was de 2e wedstrijd dacht ik he? of was dat de 1ste? Want vermeer keepte de ene en steek de andere.. En steek keepte die wedstrijd weet ik nog erg goed tegen fiorentina.. Dus vermeer en steek keepte prima.. Maar vermeer kreeg meer kans in de eerste en maakte vel fouten met uitkomen enzo.. Ik heb toen met jou een discussie gehad over dat ik steek stukken beter vond en jij vond dat niet.. Ik vind ook dat vermeer meer kans moet hebben.. Maar ook vermeer moet iemand achter zich hebben die kans maakt om eerste keeper te worden.. Dus tyton halen is niet verkeert..
Ik ben van mening dat de juiste keuzes gamaakt zijn de laatste jaren wat keepers betreft, ook van Basten maakte destijds de juiste keuze om Steek eraf te halen, nu zal men dat niet zo snel denken, maar destijds was hij gewoon heel slecht aan het keepen, en deed Vermeer het meer dan aardig.

Ik ben het helemaal met je eens dat Vermeer wel concurrentie moet hebben, en dat kan inderdaad niet van Verhoeven, dus zal dat of van een talentvolle jeugdkeeper moeten zijn, of van een aankoop..
Ajx
 Ajx - zondag 27 februari 2011 - 10:30   quote  deeplink  
ik vind dat we vermeer moeten wegdoen, het is gewoon geen topkeeper en ik vind verhoeven eigenlijk ook nog wel beter dan vermeer hoor(tegen excelsior, reflexjes!!) en iedereen die zegt dat vermeer een goede keeper is, moet maar eens de laatste wedstrijd van vermeer in het eerste bekijken tegen porto in de voorberijding!! en vermeer heeft alleen een sterke reactie, dat is een zijn enige sterke punt!! bij uitkomen, en vooral hoge ballen is hij waardeloos!!!!de conclusie: Tyton halen vlak voordat Stekelenburg weggaat, vermeer ook laten gaan en verhoeven 2de keeper en Padt(die van Go ahaed eagles) als 3de keeper
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 27 februari 2011 - 11:43   quote  deeplink  
HAHAHA Verhoeven beter dan Vermeer??
Hahaha
remco k
 remco k - zondag 27 februari 2011 - 13:05   quote  deeplink  
Vermeer bij uitkomen 1 op 1 waardeloos??? Whahahahahaha, denk dat er geen betere keeper in Nl is als het over 1 op1 gaat. En het is GVD echt te triest voor woorden, dat er constant over 1 slechte wedstrijd wordt gepraat, dat kun je namelijk bij iedere speler wel doen, ik kan er bij Steek namelijk ook zo 5 opnoemen, dat hij veruit de slechste man op het veld was.

VErmeer behoort, en gaat gewoon de nieuwe 1e keeper worden, er moet alleen gezorgd worden, dat er voldoende concurrentie is..
joey
 joey - zondag 27 februari 2011 - 18:28   quote  deeplink  
Vermeer word eerste keeper! Dan kan hij eindelijk ook een grote worden, want vermeer heeft het ijn zich, moet allen veel minuten maken in het eerste en dan gaat hij zich wel ontwikkelen,...

Tyton is een goeie als concurrentie, maar gaat toch niet komen als hij 2e keeper word..! Daarnaast als ze echt naar een keeper gaan kijken.. Dan is Ochoa nog een hele goede!!
alibabba
 alibabba - zondag 27 februari 2011 - 20:05   quote  deeplink  
Vermeer 1e keeper!!!!!!!
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 28 februari 2011 - 10:35   quote  deeplink  
vermeer 2e keeper achter tyton...
remco k
 remco k - maandag 28 februari 2011 - 18:35   quote  deeplink  
Vermeer 1e keeper
ajax21
 ajax21 - maandag 28 februari 2011 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2011 - 10:30 schreef Ajx het volgende:
ik vind dat we vermeer moeten wegdoen, het is gewoon geen topkeeper en ik vind verhoeven eigenlijk ook nog wel beter dan vermeer hoor(tegen excelsior, reflexjes!!) en iedereen die zegt dat vermeer een goede keeper is, moet maar eens de laatste wedstrijd van vermeer in het eerste bekijken tegen porto in de voorberijding!! en vermeer heeft alleen een sterke reactie, dat is een zijn enige sterke punt!! bij uitkomen, en vooral hoge ballen is hij waardeloos!!!!de conclusie: Tyton halen vlak voordat Stekelenburg weggaat, vermeer ook laten gaan en verhoeven 2de keeper en Padt(die van Go ahaed eagles) als 3de keeper
Verhoeven beter als Vermeer?
Je bent ook aardig tegenstrijdig..
bij vermeer kijk je naar zijn laatste wedstrijd, maar bij verhoeven kijk je ook naar 1 wedstrijd, die hij toevallig heel goed invalt.
Verhoeven is een leuke 3e keeper maar zal nooit beter worden dan hij nu is, dus zal ook niet beter als vermeer worden.
Overigens is vermeer nog redelijk jong en kan dus door wedstrijden meer ervaring opdoen en doorgroeien.
dat zie ik verhoeven niet meer doen!
al ben ik het wel met je eens om tyton te halen, maar wel als concurrentie voor vermeer.
Het liefst zie ik namelijk gewoon een nederlands sprekende keeper
alibabba
 alibabba - maandag 28 februari 2011 - 18:59   quote  deeplink  
Vermeer 1!!!!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 28 februari 2011 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2011 - 18:59 schreef alibabba het volgende:
Vermeer 1!!!!!
Eens!!!!!
;)
Ajx
 Ajx - maandag 28 februari 2011 - 20:32   quote  deeplink  
ik vind vermeer helemaal geen goede keeper. zijn reflexen zijn goed, en dat is al het goede aan vermeer! Verhoeven zijn reflexen zijn wel iets minder goed, maar is in het algemeen een stuk beter(HOGE BALLEN!!) en Tyton is een volgend pareltjeHALEN DIE JONGEN!!!
kwakman
 kwakman - dinsdag 01 maart 2011 - 17:31   quote  deeplink  
Gewoon Verhoeven een kans geven. sensaasie.Kwak
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - dinsdag 01 maart 2011 - 18:13   quote  deeplink  
Ik stem voor die szczesny van Arsenal Jong en een goede keeper. Zal vast niet duur zijn. kan een hele goede keeper worden denk ik.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 01 maart 2011 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 17:31 schreef kwakman het volgende:
Gewoon Verhoeven een kans geven. sensaasie.Kwak
verhoeven die kutvolendammer??

Kwakman, ook zo'n inteeld naam.....
Ajax-pwnt
 Ajax-pwnt - dinsdag 01 maart 2011 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 18:15 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

verhoeven die kutvolendammer??

Kwakman, ook zo'n inteeld naam.....
De Ham Van Volendam!
zon kerel wil je toch niet onder de lat hebben!
Zuipschuit.
remco k
 remco k - dinsdag 01 maart 2011 - 18:18   quote  deeplink  
Ik stem voor het LEK VAN P.E.C.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 01 maart 2011 - 18:27   quote  deeplink  
Volendammers zijn goed in vissen, en verhoeven dus ook! visnet, netvis!
joduh
 joduh - woensdag 02 maart 2011 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 18:27 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Volendammers zijn goed in vissen, en verhoeven dus ook! visnet, netvis!
ze kunnen ook lekker likken heb ik uit zeeeeeeer betrouwbare bron maat!!!!!!!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 02 maart 2011 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 - 15:35 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

10 miljoen jij bent gek man, check deze link,

Op die link kost tim de Cler 3 miljoen, haha die duitsers zijn gek

Ik kijk trouwens ook ff bij barcelona maar dat klop helemaal niet.
Bijna alle spelers hebbe clausules in hun contract staan.
Messi bijv kost 250 miljoen op die site staat 100.
Site spoort niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 maart 2011 door RedDevil1990 --
Oceanu
 Oceanu - woensdag 02 maart 2011 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 maart 2011 - 18:18 schreef remco k het volgende:
Ik stem voor het LEK VAN P.E.C.
Ik voor de bol maizena van de Arena

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Ajax wil Tyton bij vertrek Stekelenburg'

0.0109219