BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Negatief ja soms wel maar dat moet wel bij feyenoord!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
kale co
 kale co - zaterdag 26 februari 2011 - 10:42   quote  deeplink  
Regelmatig laat ik me negatief uit over spelers of de leiding! in mijn ogen moet dat ook wel omdat bij feyenoord altijd wel achterkamertjes politiek word gespeeld!

vaak word de waarheid niet verteld of word over de rug van fans dingen uitgespeeld zogenaamde zeggenschap hebben we niet.

en al jaren word het naar de klote geholpen waar je als fan gewoon niet vrolijk van word . feyenoord loopt als een rode draad door me leven kan niet zonder. mooie dingen zoals milaan uit gladbach uit. huilen na winst tegen dortmund prachtig.

De laatste jaren zijn sportief weer niet zo goed maar ja daarom ben je fan van een club, fans worden vaak neergezet als kansloze mongolen kijk maar naar rtl 7 de meeste zijn mongolen dat willen mensen zien terwijl we lang niet allemaal zo zijn!

spelers worden goed betaald lopen erbij als m.jackson en presteren te weinig doen of dat ze clubliefde hebben maar denken alle aan het grote geld we hadden vroeger wel spelers met clubliefde en ben ervan overtuigd dat er nog een paar rondlopen maar ben van mening dat we scherp moeten zijn oranje schoentjes,ugs , etc etc dat deden jongens als ruud heus of antal roth niet ! daarom lijkt het negatief maar ik noem het de boel sherp houden
kale co
 kale co - zaterdag 26 februari 2011 - 10:50   quote  deeplink  
en dan heb ik het niet eens over de mensen die na wanbeleid gewoon lekker blijven plakken!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 26 februari 2011 - 11:13   quote  deeplink  
en als je gaat lopen klagen en negatief doen, dan krijgen ze opeens wel clubliefde?

Wat betreft bestuurders heb je natuurlijk volkomen gelijk.
kale co
 kale co - zaterdag 26 februari 2011 - 11:17   quote  deeplink  
nee jappie maar moeten we als fan alles accepteren dan? neem nou bas van noordwijk loopt daar bij als teammanager die kan al heel wat bereiken omtrent schoeisel,ugs,petjes, mutsen etcetc
Els
 Els - zaterdag 26 februari 2011 - 11:19   quote  deeplink  
Co, ik begrijp je emotie en je clubliefde. Echter:
Negatief over spelers: Er zijn heel weinig mensen die beter gaan presteren door negatieve benadering. Ongeveer 80% wordt er zelfs buitengewoon onzeker van, en gaat verkrampt spelen. Je emotie over die spelers is dus wel begrijpelijk, maar contraproductief. Misschien heb jij een heel sterk karakter, en word je bij extreme tegenwind alleen maar beter. Verwacht niet dat iedereen zoals jij is. Ik kkan er niet 1 in de huidige selectie aanwijzen, die door tegenslag, tegenwind en negatieve kritiek beter wordt? Jij wel?
Kritiek op de leiding, mits fatsoenlijk, is overigens wat anders. Zij zijn ouder en worden als het goed is op dergelijke kwaliteiten geselecteerd.
Spelers lopen er raar bij, eens, ik vind die gele klompen en vlechtjes afschuwelijk, maar het is de huidige tijd. We worden oud. Als je nu terugkijkt naar die hemden van John de Wolf, dan weet je toch ook niet wat je ziet?
Supporters hebben verschillende meningen, we vliegen elkaar op dit forum ook regelmatig in de haren, en zien maar een beperkt gedelte van de ontwikkelijk en prestatie van spelers, staf en directie. Aan de kant is het altijd makkelijk om een mening te hebben. Het wordt moeilijker als je dat ook daadwerkelijk zelf moet gaan doen.
Kritiek is, denk ik prima, goed om af en toe de boel scherp te houden, maar op de man spelen, iemand afbreken tot op de grond, ik geloof niet dat dat goed is, of dat het de club verder brengt.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 26 februari 2011 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 11:17 schreef kale co het volgende:
nee jappie maar moeten we als fan alles accepteren dan? neem nou bas van noordwijk loopt daar bij als teammanager die kan al heel wat bereiken omtrent schoeisel,ugs,petjes, mutsen etcetc
ik zie gewoon niet wat je er mee opschiet om kritiek te leveren op een speler, gaan ze echt niet beter van voetballen
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 26 februari 2011 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 11:19 schreef Els het volgende:
Co, ik begrijp je emotie en je clubliefde. Echter:
Negatief over spelers: Er zijn heel weinig mensen die beter gaan presteren door negatieve benadering. Ongeveer 80% wordt er zelfs buitengewoon onzeker van, en gaat verkrampt spelen. Je emotie over die spelers is dus wel begrijpelijk, maar contraproductief. Misschien heb jij een heel sterk karakter, en word je bij extreme tegenwind alleen maar beter. Verwacht niet dat iedereen zoals jij is. Ik kkan er niet 1 in de huidige selectie aanwijzen, die door tegenslag, tegenwind en negatieve kritiek beter wordt? Jij wel?
Kritiek op de leiding, mits fatsoenlijk, is overigens wat anders. Zij zijn ouder en worden als het goed is op dergelijke kwaliteiten geselecteerd.
Spelers lopen er raar bij, eens, ik vind die gele klompen en vlechtjes afschuwelijk, maar het is de huidige tijd. We worden oud. Als je nu terugkijkt naar die hemden van John de Wolf, dan weet je toch ook niet wat je ziet?
Supporters hebben verschillende meningen, we vliegen elkaar op dit forum ook regelmatig in de haren, en zien maar een beperkt gedelte van de ontwikkelijk en prestatie van spelers, staf en directie. Aan de kant is het altijd makkelijk om een mening te hebben. Het wordt moeilijker als je dat ook daadwerkelijk zelf moet gaan doen.
Kritiek is, denk ik prima, goed om af en toe de boel scherp te houden, maar op de man spelen, iemand afbreken tot op de grond, ik geloof niet dat dat goed is, of dat het de club verder brengt.
Kijk Co, dit is nu precies wat ik bedoelde. Els, ik had het niet beter kunnen verwoorden!!
kale co
 kale co - zaterdag 26 februari 2011 - 11:28   quote  deeplink  
Ja vindt ook dat er een kern van waarheid zit in jou verhaal. maar we mogen toch wel iets verwachten van duur betaalde profs ? nee de hemden van john zijn idd uit de tijd ja misschien wordt ik ouder. en zie ik in dat gele,roze,rode schoenen dan zo verkeerd?
terwijl prestatie niet beter word.

kritiek op de leiding heb ik zeker ja zit te luisteren naar mannen zoals gudde die het nog niet eens zo slecht doet! jacobs moet echt ze mond houden en weg na zoveel miskleunen, allemaal clubjes binnen feyenoord die langs elkaar werken die het vooral voor hun zelf doen
kale co
 kale co - zaterdag 26 februari 2011 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 11:27 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

Kijk Co, dit is nu precies wat ik bedoelde. Els, ik had het niet beter kunnen verwoorden!!
zeg ook dat els deels gelijk heeft ! alleen heb ik soms andere opvattingen over de situatie binnen de clubs . echt afbranden van spelers helpt ook niet nee
ted
 ted - zaterdag 26 februari 2011 - 11:41   quote  deeplink  
Morge Co ,van mij mag je gang gaan .De duur betaalde profs kunnen heus wel tegen jouw kritiek . Fijne wedstrijd morgen .
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - zaterdag 26 februari 2011 - 12:04   quote  deeplink  
Kritiek hoeft niet altijd negatief te zijn, al zal het op betrokkenen vaak wel zo overkomen. Overigens, hoeveel van die gasten volgt deze topic? Maar als je als dúur betaalde speler niet met terechte kritiek om kunt gaan is er duidelijk iets mis met je mentaliteit, zeg instelling. Wat betreft de leiding: heb toch vaak het idee dat het grote egotrippers zijn, niet veel bereikt in werkzaam hun leven en nu kunnen ze, voor veel geld nog wel, bij Feijenoord de grote jongen uithangen. Maar wij met z'n allen zijn medeschuldig aan het feit dat snotneuzen van 19 en 20 jaar een salaris opstrijken waar een arts of directeur van een bedrijf meerdere jaren voor moet werken. Wij hebben met elkaar die gasten op zo'n voetstuk geplaatst. Wij wilden met elkaar steeds grotere prestaties. En de leiding die trachtte ons te plezieren (en zichzelf onsterfelijk te maken) gaf steeds meer geld uit aan vaak waardeloze spelers. Vergeet daarbij niet dat na het Bosman-arrest die spelersmakelaars de machtigste maffia-bazen in voetballand zijn geworden. En terwijl Feijenoord door de KNJB om 40 miljoen schuld in categorie één belandt, kunnen in het financieel en economisch achtergebleven Spanje clubs zonder problemen 300 miljoen schuld hebben en dan ook nog eens een speler voor 40 miljoen of meer aantrekken. Daar kunnen wij dus nooit tegenop en ik heb niet de illusie dat de UEFA iets aan dit soort ongelijkheid gaat doen. Maar ik ben het met Co eens, we mogen best kritisch zijn en ik hoop ook dat die gasten zich daar veens op aangesproken voelen. Ik kan me de houding van Vlaar, Wijnaldum en Fer niet voorstellen. Ze mogen blij zijn voor deze club te mogen spelen. En als ze (voorlopig) niet bij willen tekenen, volgend jaar gewoon naar de tribune en bij de training alleen maar rondjes laten lopen en geen bal meer aan laten raken.
Rovert
 Rovert - zaterdag 26 februari 2011 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 10:42 schreef kale co het volgende:
Regelmatig laat ik me negatief uit over spelers of de leiding! in mijn ogen moet dat ook wel omdat bij feyenoord altijd wel achterkamertjes politiek word gespeeld!

vaak word de waarheid niet verteld of word over de rug van fans dingen uitgespeeld zogenaamde zeggenschap hebben we niet.

en al jaren word het naar de klote geholpen waar je als fan gewoon niet vrolijk van word . feyenoord loopt als een rode draad door me leven kan niet zonder. mooie dingen zoals milaan uit gladbach uit. huilen na winst tegen dortmund prachtig.

De laatste jaren zijn sportief weer niet zo goed maar ja daarom ben je fan van een club, fans worden vaak neergezet als kansloze mongolen kijk maar naar rtl 7 de meeste zijn mongolen dat willen mensen zien terwijl we lang niet allemaal zo zijn!

spelers worden goed betaald lopen erbij als m.jackson en presteren te weinig doen of dat ze clubliefde hebben maar denken alle aan het grote geld we hadden vroeger wel spelers met clubliefde en ben ervan overtuigd dat er nog een paar rondlopen maar ben van mening dat we scherp moeten zijn oranje schoentjes,ugs , etc etc dat deden jongens als ruud heus of antal roth niet ! daarom lijkt het negatief maar ik noem het de boel sherp houden
gaaaaap, bedankt voor het saaiste open-deuren stuk van deze week
Els
 Els - zaterdag 26 februari 2011 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 11:41 schreef ted het volgende:
Morge Co ,van mij mag je gang gaan .De duur betaalde profs kunnen heus wel tegen jouw kritiek . Fijne wedstrijd morgen .
Misschien begrijpen vrouwen dat wat beter, dat je af en toe een kerel moet prijzen, ook al kan 'ie er geen flikker van ;-)
Rovert
 Rovert - zaterdag 26 februari 2011 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 12:07 schreef Els het volgende:

[..]

Misschien begrijpen vrouwen dat wat beter, dat je af en toe een kerel moet prijzen, ook al kan 'ie er geen flikker van ;-)
hahahaha

ooooh wat is tie groooooooot.......
Els
 Els - zaterdag 26 februari 2011 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 12:08 schreef Rovert het volgende:

[..]

hahahaha

ooooh wat is tie groooooooot.......
;-)
de.fan
 de.fan - zaterdag 26 februari 2011 - 12:32   quote  deeplink  
Nee kale Co , je mag hier niet negatief zijn en een andere mening hebben! Als het niet naar de zin van de meeste supporters ben je een nep supporter. Ik ben 23 jaar seizoenkaart houder geweest en sinds het einde seizoen 2008-2009 heb ik mijn seizoenkaart bij Feyenoord opgezegd omdat ik het niet meer kon aanzien om Bruins en Bahia te zien spelen. En dat is mijn keuze en mening en dat kan toch niet gewaardeerd worden. Net zoals ik nu vind dat Been geen spelers beter maakt en of het elftal beter samen laat spelen. Alhoewel ik blij was met Been als trainer toen deze werd aan getrokken. Maar op een gegeven moment dien je te worden geoordeeld en afgerekend. Ik ben van mening dat veel supporters 'blind' zijn in hun aanmoedigen, steunen van Feyenoord spelers en trainers. Dat is mooi en hun goed recht. Maar dan heb ik het idee willen zij wel dat Feyenoord er weer boven op komt?? Als er in mijn bedrijf iemand niet presteer vraag ik net zo makkelijk ontslag voor die persoon aan.
Net zoals ik die 'haat' jegens 020 nooit zal begrijpen. Dit lijkt mij meer een vorm van jaloezie. Net zoals ik al jaren vind dat er een trainer type (Louis van Gaal) het beste zou zijn voor Feyenoord als je geen geld te besteden heb!! Maar dan krijg je weer van die anti 020 reacties. Dan ben ik een zogenaamde 020 supporter!! Dat krijg je dan als reactie voor je mening over wat er bij Feyenoord beter zou kunnen.
En inderdaad heb ik geen last van een anti 020 syndroom. Ik ga net zo graag in Rotterdam, Utrecht, Amsterdam als Antwerpen stappen of uit eten. Ik heb met niemand last waar ze ook vandaan komen!! Alles mag en niets moet om Feyenoord weer aan de top te brengen.
kale co
 kale co - zaterdag 26 februari 2011 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 12:07 schreef Rovert het volgende:

[..]

gaaaaap, bedankt voor het saaiste open-deuren stuk van deze week
mag jij zeggen ik zie het iedere week hetzelfde rovert of zie jij verbeteringen elke week en winst partijen
kale co
 kale co - zaterdag 26 februari 2011 - 12:36   quote  deeplink  
kijk ook daarom zwengel ik dingen aan nepsupporter!wie bepaalt dat dan ? ja ik geloof niet dat ik een nepsupporter ben en wat mensen over me zeggen heb ik schijt aan ! al jaren probeer alleen dingen aan de kaak te stellen binnen de club en wat er leefd onder de fans ! en fan ja dat ben ik zeker
kale co
 kale co - zaterdag 26 februari 2011 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 12:32 schreef de.fan het volgende:
Nee kale Co , je mag hier niet negatief zijn en een andere mening hebben! Als het niet naar de zin van de meeste supporters ben je een nep supporter. Ik ben 23 jaar seizoenkaart houder geweest en sinds het einde seizoen 2008-2009 heb ik mijn seizoenkaart bij Feyenoord opgezegd omdat ik het niet meer kon aanzien om Bruins en Bahia te zien spelen. En dat is mijn keuze en mening en dat kan toch niet gewaardeerd worden. Net zoals ik nu vind dat Been geen spelers beter maakt en of het elftal beter samen laat spelen. Alhoewel ik blij was met Been als trainer toen deze werd aan getrokken. Maar op een gegeven moment dien je te worden geoordeeld en afgerekend. Ik ben van mening dat veel supporters 'blind' zijn in hun aanmoedigen, steunen van Feyenoord spelers en trainers. Dat is mooi en hun goed recht. Maar dan heb ik het idee willen zij wel dat Feyenoord er weer boven op komt?? Als er in mijn bedrijf iemand niet presteer vraag ik net zo makkelijk ontslag voor die persoon aan.
Net zoals ik die 'haat' jegens 020 nooit zal begrijpen. Dit lijkt mij meer een vorm van jaloezie. Net zoals ik al jaren vind dat er een trainer type (Louis van Gaal) het beste zou zijn voor Feyenoord als je geen geld te besteden heb!! Maar dan krijg je weer van die anti 020 reacties. Dan ben ik een zogenaamde 020 supporter!! Dat krijg je dan als reactie voor je mening over wat er bij Feyenoord beter zou kunnen.
En inderdaad heb ik geen last van een anti 020 syndroom. Ik ga net zo graag in Rotterdam, Utrecht, Amsterdam als Antwerpen stappen of uit eten. Ik heb met niemand last waar ze ook vandaan komen!! Alles mag en niets moet om Feyenoord weer aan de top te brengen.
misschien zijn wij ouderwets niemand kan zeggen over jou dat je nepsupporter bent sterker je kan de teloor gang niet aan zo gek vindt ik dat niet iemand na 23 jaar nepsupp noemen is makkelijk als je ze vraagt wie er in de jaren 80 bij feyenoord speelde weten 5 van de 10 op dit forum geen namen te noemen dus laat lekker gaan joh
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 26 februari 2011 - 13:24   quote  deeplink  
v. Geel, Heus, de Wolf, Houtman, Wijnstekers, zo maar even een greep.
En ja de.fan jij bent een nepsupporter! Ik zal mijn sc nooit maar dan ook nooit op zeggen.
Ik kon het voetbal van Bruins en Bahia niet meer aanzien noem ik "mooi weer supporter zijn"!
Jij hebt overigens een punt Co maar jouw punt is ook al meerdere malen ten sprake gekomen op dit forum

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 februari 2011 door Feyenoord till i die --
craven
 craven - zaterdag 26 februari 2011 - 13:37   quote  deeplink  
Af en toe is t ff lekker om je frustratie ff van je af te typen, echter veranderd het niets bij het team zelf. Het team staat merendeel uit jongens die eigenlijk bij de hand moeten worden genomen door oudere spelers, ik weet het: Is geen excuus.
Wat betreft de uggs, gele/paarse schoentjes, vlechtjes etc: ook ik vindt het niet mijn ding, maar zo zijn de tijden nu eenmaal.Als het team goed presteert kan het de meeste geen ruk schelen of ze op paarse schoentjes spelen, mij i.i.g. niet.
Dus als het minder gaat is alles wat de spelers doen of dragen ineens opvallend, afkeurend etc.
Daarnaast vindt ik dat ze het de laatste weken niet zo slecht doen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 26 februari 2011 - 13:48   quote  deeplink  
goeie topic!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 26 februari 2011 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 12:07 schreef Rovert het volgende:

[..]

gaaaaap, bedankt voor het saaiste open-deuren stuk van deze week
Bedankt Co voor een mooie discusie topic.....
Jeli
 Jeli - zaterdag 26 februari 2011 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 12:07 schreef Els het volgende:

[..]

Misschien begrijpen vrouwen dat wat beter, dat je af en toe een kerel moet prijzen, ook al kan 'ie er geen flikker van ;-)
Dit geeft ons wel stof tot nadenken... Als Feyenoord morgen net zo scherp is, dan komt het wel goed.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 26 februari 2011 - 13:59   quote  deeplink  
ALLES KOMT GOED!!!!
Milo
 Milo - zaterdag 26 februari 2011 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 12:08 schreef Rovert het volgende:

[..]

hahahaha

ooooh wat is tie groooooooot.......
die van mij is heel groot...................mijn ego ;)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 26 februari 2011 - 14:09   quote  deeplink  
aan mij is alles groot!!!!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 26 februari 2011 - 14:24   quote  deeplink  
Ik ben groot en niet te groot om....

kale co te waarderen om zijn bijdrage. Ik snap het zo goed. Machteloosheid in slechtere tijden van je club en dan spelers zien baden in weelde. Is idd de andere discussie over clubliefde versus carriëre/geld/roemliefde.
Dat laatste is een gegeven waar we denk ik moeilijk aan kunnen wennen, harde werkers als we zelf zijn.
Ik veroordeel een club wanneer ze geld over de balk smijt. De laatste twee jaar zie ik daarin een gezonde kentering. En dan doet Gudde het niet eens zo verkeerd.
Kritisch volgen van de club(leiding) moet! Daar heb je gelijk in, co. De club is nl. niets zonder Legioen.
De spelers afbranden is weer een ander hoofdstuk. Tis maar HOE je dat doet. Met argumentatie okee, op elke andere wijze levert niemand (speler, club, noch jezelf) iets op.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 26 februari 2011 - 14:27   quote  deeplink  
Ik vind dat Co ook een punt heeft maar is in verschillende topics al besproken.
Moet wel zeggen dat hij er een mooie samenvatting van heeft gemaakt en dat hij het vooral goed verwoord heeft.
Ik ben het dan ook niets anders dan eens met Co!
de flh
 de flh - zaterdag 26 februari 2011 - 16:25   quote  deeplink  
Ik vind dat Els ook een punt heeft. Moet wel zeggen dat zij er een mooie samenvatting van heeft gemaakt en dat zij het vooral goed verwoord heeft.
Ik ben het dan ook niets anders dan eens met Els!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 februari 2011 door de flh --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 26 februari 2011 - 17:13   quote  deeplink  
Klopt inderdaad. Negativiteit naar spelers moeten we zoveel mogelijk proberen te voorkomen!
de.fan
 de.fan - zaterdag 26 februari 2011 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 13:24 schreef Feyenoord till i die het volgende:
v. Geel, Heus, de Wolf, Houtman, Wijnstekers, zo maar even een greep.
En ja de.fan jij bent een nepsupporter! Ik zal mijn sc nooit maar dan ook nooit op zeggen.
Ik kon het voetbal van Bruins en Bahia niet meer aanzien noem ik "mooi weer supporter zijn"!
Jij hebt overigens een punt Co maar jouw punt is ook al meerdere malen ten sprake gekomen op dit forum
Als Bruins nou eens een beetje meer pit had en Bahia er van zou leren dan had ik gewoon in de kuip gebleven met mijn SC. Vroeger hadden we ook van die trieste gevallen: Zwijnenberg, Toth,
Vermeulen en wie nog meer. Maar die werden wel op tijd weg gedaan of verhuurd. Nee 3 seizoenen lang naar een type als Bruins en Bahia bekijken is in het verleden naar mijn idee nog niet voor gekomen. En misschien ben ik inderdaad een mooi weer toeschouwer en geniet ik zeker van het zonnetje
de.fan
 de.fan - zaterdag 26 februari 2011 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 17:13 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Klopt inderdaad. Negativiteit naar spelers moeten we zoveel mogelijk proberen te voorkomen!
JUIST DAAROM HEB IK GEEN SC meer. Hoef ik niet meer negatief in de kuip te doen als ik me weer zat te ergeren aan Bruins en/of Bahia
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 26 februari 2011 - 17:36   quote  deeplink  
JODEN LOPEN ALTIJD WEG!! Kanker alsjeblieft naar het neuzenforum want daar zitten je soulmates!!
kale co
 kale co - zaterdag 26 februari 2011 - 18:17   quote  deeplink  
natuurlijk afbranden is niet motiverend maar die gasten worden door ons betaald! ik begrijp als geen ander dat iemand ze eigen ergert aan bijv bruins,bahia,de cler....
en dan mag je best kritiek hebben voor mij is niet gaan geen optie!je mot het maar zien als de pinkstergemeente hahaha die blijven ook zingen en geloven terwijl ze nog nooit iets hebben gezien! wij wel de eerste en laatste ned club die iets betekent heeft in europa
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 26 februari 2011 - 18:18   quote  deeplink  
Whahahahahahahahahaha!! wat heb jij een goed punt zeg! Vooral goed uit gelegd!!
kale co
 kale co - zaterdag 26 februari 2011 - 18:23   quote  deeplink  
ja feyenoord is net aids als je het eenmaal hebt kom je er nooit meer vanaf!
kale co
 kale co - zaterdag 26 februari 2011 - 18:23   quote  deeplink  
en het virus gaat wennen hoor hahahaha
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 26 februari 2011 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 18:23 schreef kale co het volgende:
ja feyenoord is net aids als je het eenmaal hebt kom je er nooit meer vanaf!
Maar je hebt waarschijnlijk wel tenminste 1x plezier gehad.
kale co
 kale co - zaterdag 26 februari 2011 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 18:27 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Maar je hebt waarschijnlijk wel tenminste 1x plezier gehad.
hahahahahyahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 26 februari 2011 - 18:43   quote  deeplink  
Whaahahahahahahahhaa!
Rovert
 Rovert - zaterdag 26 februari 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 18:23 schreef kale co het volgende:
ja feyenoord is net aids als je het eenmaal hebt kom je er nooit meer vanaf!
Hele slechte opmerking
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 26 februari 2011 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 - 20:27 schreef Rovert het volgende:

[..]

Hele slechte opmerking
maar je begrijpt `m wel toch.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Negatief ja soms wel maar dat moet wel bij feyenoord!









0.0086269